Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Löytäiskö joku sitä puhelimenheittovideota? Ei siis sitä liveä vaan se missä luki tyyliin joskus kannattaa ottaa riskejä.
Itse nimittäin olen sitä mieltä ettei siitä heitosta ollut mitään sopimusta vaikka b sen saikin napattua kiinni, mutta olen valmis muuttamaan mieleni jos videolta tällainen näkyy.
Ei minustakaan sitä oltu etukäteen suunniteltu, Bojan näki, että joku on heittämässä puhelinta ja antaa merkin, että heitä vaan!
https://vm.tiktok.com/ZGJboHatL/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäiskö joku sitä puhelimenheittovideota? Ei siis sitä liveä vaan se missä luki tyyliin joskus kannattaa ottaa riskejä.
Itse nimittäin olen sitä mieltä ettei siitä heitosta ollut mitään sopimusta vaikka b sen saikin napattua kiinni, mutta olen valmis muuttamaan mieleni jos videolta tällainen näkyy.
Kyllä B näki sen etukäteen ja piti kättä valmiina. Mut oisko tää keskustelu nyt käyty 😅
Sehän mitä ilmeisemmin pyytää heittämään sen luurin. En osaa sloveenia mut telefon on aika universaali sana. Nyt saa riittää munkin osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä B näki sen etukäteen ja piti kättä valmiina. Mut oisko tää keskustelu nyt käyty 😅
Ja asetteli vielä kitarankin pois edestä.
I hope you are ok LadySLO
https://instagram.com/stories/joker_out_official/3161914326331570769?ut…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin olikin ja jotainhan se puhelimesta siinä tosiaan sanoi ennen heittoa. Tämä ei tainnut tulla sillä yleisövideolla esiin ja kun sitä sitten jaettiin kauhistelevilla saatesanoilla että älkää heitelkö lavalle mitään, niin mieleeni jäi se käsitys että bojan on saanut suunnilleen nenälleen sen luurin.
Jatkoin silti 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato toi viesti jonka just naputtelin pari viestiä ennen tätä omaasi.
Kiitos sille joka kiusalla poisti viestini, teet tärkeää työtä.
Twitterissä oltiin sitä mieltä, että K menisi vasta 13.8? Saapa nähdä
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7261023371947691290
B puhelinkoppi
Pikkuisen oon boomeri kun mulle puhelinkoppi tarkoittaa ihan eri asiaa.
Tosta ekasta kuvasta sais aika kuumaa fanitaidetta, kun tekis kasvoista vähän totisemman...
https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1686864426287190016
Vierailija kirjoitti:
Ois ihan yhtä hyvä väli! Jokerit vaan on studiolla ensi viikolla, niin siltä kantilta mietin, että K voisi mennä, jos mitään yhteistä prokkista ikinä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sunnuntaina menee hyvin lentoja Sloveniaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai he sitä tiedä yhtään sen enempää kuin mekään. Mut en usko että on maanantaina menossa, kun 5 päivän keikkaputki takana.
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä vois mennä aikaisemmin, ehkä vähemmän lentokenttä-bonggareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai he sitä tiedä yhtään sen enempää kuin mekään. Mut en usko että on maanantaina menossa, kun 5 päivän keikkaputki takana.
Jonka jälkeen 3 keikkaa ja taas pidempi vapaa. Eli voisi periaatteessa ihan hyvin. Varsinkin, kun ajattelen K n Sloveniaan menoa rentouttavana vierailuna B n luona, enkä minään työhommana.
Toivottavasti ei mee nyt kun vielä pahat tulvat maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sunnuntaina menee hyvin lentoja Sloveniaan.
Menee useampia mutta ei yhtään suoraa. Nopein n.5 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois ihan yhtä hyvä väli! Jokerit vaan on studiolla ensi viikolla, niin siltä kantilta mietin, että K voisi mennä, jos mitään yhteistä prokkista ikinä tulee.
Tuskinpa ne on ehtineet vielä mitään yhdessä tehdä, yleensähän studiolle mennään vasta kun jotain on valmista. Ei kalliilla studioajalla biisejä tehdä.
K lentää yksityiskoneella ylihuomenna keikkansa jälkeen, tai maanantaina. Yes. Ei kukaan ainakaan pääse kentälle stalkkaamaan.
Kamalat tulvat Sloveniassa. Tsemppiä Jokereille ja tsemppiä myös K, jos sinne maanantaina pyrkii.