Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen salasuhteessa yksityishenkilön kanssa, mutta aina joskus se vahingossa vilahtelee videoilla koska 50 senttiä on vaikea piilotella. Kuritan sitä kyllä joka kerta kun vilahtelee. Olen myös sisäpiirissäni nähnyt, että B onkin oikeasti K:n tyttöystävä valeasussa. Myöskään Matti ei olekaan oikeasti Suomenlinnassa vaan Turun linnassa.
Siis onko se oikeasti 50cm? Mistä tiedätte?
Jan, joka on matemaatikko, on itse tarkkana henkilönä mitannut ja kertonut luotettavasti luotettaville tahoille.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ihan täysin seonnut tämän slovenialaisen bändin seuraamisessa, vai tuleeko teilläkin tästä uutisesta jotain tiettyä mieleen?! 🤣 Tämä oli siis oikeastikin Iltasanomissa:
"Varhain perjantaiaamuna mereltä kuului Kemissä Paavonkarin alueella useampaan otteeseen aa a aa -huudahduksia, jotka herättivät huolen, kerrotaan Länsi-Suomen merivartiostosta.
Paikalle meripelastuskeskuksen johtamalle tehtävälle oli hälytettynä muun muassa kolme eri veneyksikköä etsimään mahdollisesti hädässä olevaa. Paikalla oli myös poliisi, joka kävi läpi alueen mökkejä.
Kahden tunnin etsintöjen jälkeen tehtävä päätettiin. Mereltä kaikuneiden huutojen alkuperää ei saatu selville."
Kuka tunnustaa??
Miten se Kärde niitä mating callejaan Kemissä huutelee 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mietin tätä Jokereiden liveä. Miksi heidän piti kuvata se? Varmasti Bn vointi ollut edes jollain tavalla tiedossa ennalta. Tai jos muka ei, niin olisivat sit lopettaneet sen liven. Yhdellä paniikkikohtaus päällä ja jotkut urpot heittelee koruja naamaan.
G katsoi myös muuten koko liven. Mahtanut olla aika kurja olo hänelläkin.Jokeroutsubs kuvasi sen liven, missä koruja heiteltiin. Crew sen toisen, jossa bllä paniikkikohtaus.
Korujen heittely ja paniikkikohtaus oli kylläkin sama keikka ja Jokereiden striimaama.
Oon eri mieltä. Bojanilla oli vslkonen paita ekalla keikalla, jolloin korut lensi ja jonka jokeroutsubs kuvasi kokonaan. Crew ei kuvannut toista keikkaa edes alusta ja lopetti sen kesken. Ja silloin bllä harmaa paita.
Se melkein silmään tai naamaan osunut koru lensi siinä valkoinen paita -konsertissa. Jonka jokeroutSUBS striimasi.
Ei.
https://vm.tiktok.com/ZGJbEoxcr/
Jaan tätä niin kauan, että loppuu väärän tiedon levittäminen.Ei se ollut toi video.
Luovuta jo, olipas. Sitä kommentointiin heti täälläkin. Toista ei olisi edes voinut, koska alkoi palstan kiinni menon jälkeen.
Siis tarkoitatko, että valkoisen paidan keikan aikaan palsta oli jo kiinni?
En katsonut keikkaa livenä. Nukuin.
Näin seuraavana päivänä klipin, jossa Bojanin naamaan lähes lentää koru sillä keikalla.
Juu, tarkoitan. Tää live on muuten yhä nähtävissä, ole hyvä ja mene katsomaan. Ei koruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, antakaa Kukkiksen olla kuka on. Tai muuten tulee Käärijä ja sitten ei ole enää kenelläkään kivaa.
Kuka täällä on kieltänyt häntä olemasta oma itsensä? Vai onko nyt taas kyse siitä, ettet vain osaa kirjoittaa ajatuksiasi tekstiksi?
Tarkoititko siis, että antaa Kukkiksen puhua itse puolestaan?
Oikeessa oot, en osaa. Ota muutama lonkero tänään, niin rentoudut sinäkin viikonloppua varten.
Lentävät puhelimet ja korut listalle
Mistä ton kostopaita liven löytää?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ton kostopaita liven löytää?
jokeroutsubs. Kahdessa osassa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä enää kestä tota twitterin fandomia! Ajattelin alkukesästä että onpa kiva kun siellä jaetaan kivoja kuvia ja hassutellaan sitä sun tätä, mutta viimeistään tämä uk kiertue muutti koko kuvion. G kuvion kohdalla lakkasin tykkäilemästä yhtään mistään päivityksistä, kun alkoi olla niin outoa. Osa faneista pitää itseään niin paljon muita parempina, koska ovat kulkeneet useilla keikoilla tai ovat päässeet viettämään aikaa bändin kanssa keikkojen jälkeen. Samat tyypit kyllä mielellään lyttäävät muita siitä jos joku ei oikeaan porukkaan kuuluva haluaa intoilla omista vastaavista kokemuksistaan. Nyt kun b otti kantaa fanien toimintaan, siellä muutama ylentää itseään pois siitä mainitusta fanikulttuurista, vaikka he ovat ihan sen kantavia voimia. Käytännössä voi hyvinkin olla mahdollista että he itse eivät osallistu hurjimpiin keskusteluihin, mutta kuitenkin ylläpitävät sitä jakamalla tai kommentoimalla vasta jälkikäteen. Tätä tapahtui heti siinä gn lähdön jälkeen ja olivat myös hyvin nöksähtäneitä kun g olikin saanut ne viestit käsiinsä ja ottanut heihin yhteyttä niistä.
Mutta nyt löysin kyllä ihan pohjanoteerauksen! Sama tyyppi, joka aktiivisesti jakoi ja kenties myös perusti sen g docsin, julistaa nyt että aikoo blokkailla kaikki draamailutviitit koska hän on vain musiikin takia mukana. Siis hän kirjaimellisesti keräsi ihmisiltä mitä tahansa väitteitä gn käytöksestä ja jakoi sitä avoimesti kaikkien luettavaksi!!! Ja tämä ei ilmeisesti ollut draamaa vaan pelkkää naisten puolustamista?! Eli mikä hyvänsä väite ja syytös kelpasi gn ilman mitään tarkistuksia (koska kyse olisi muuten ollut victim blamingistä) ja sillä saatiin ihmiseltä työ alta, mutta bn kohdalla samanlainen toiminta onkin sitten vaan muitten draamailua. No, kai tuollainen itsepetos toimii kun tarpeeksi vahvasti vakuuttelee.
Ottaa niin päähän. Tykkään twitterin nopeudesta ja ylipäänsä sen käyttämisestä, mutta tästä osasta on kai pakko irrottautua. Tajuaisin ehkä tämän jos nuo olisivat lapsia tai edes alaikäisiä, mutta kun kyse on suunnilleen samanikäisistä kuin JO jäsenetkin niin ei enää riitä ymmärrys.
Ihan yhtä lailla mammat ylentää täällä itseään ja kuvittelee olevansa niin paljon parempia faneja kuin Twitter-porukka, vaikka on tasan osa samaa ilmiötä. On kyllä harhaiseksi mennyt tääkin ketju kesän aikana, ei voi muuta sanoa ja alkaa kaikkineen oksettaa Jokerien "fanikunta" niin nuoremmat kuin vanhemmat.
Mun mielestä ero on suuri. Täällä kukaan ei ole kertonut olleensa yhdelläkään jokereitten keikalla, jääneensä juttelemaan bändin kanssa ja sen perusteella olevansa jotain enemmän kuin vain fani. Täällä nimenomaan naureskellaan omalle täti-ikäisyydelle ja tiedetään täsmällisesti että oma paikka on ihan vaan keittiön pöydän ääressä.
Ilmiö sinällään on sama, mutta se, miten siinä kukakin oman asemansa näkee, vaihtelee kyllä valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ihan täysin seonnut tämän slovenialaisen bändin seuraamisessa, vai tuleeko teilläkin tästä uutisesta jotain tiettyä mieleen?! 🤣 Tämä oli siis oikeastikin Iltasanomissa:
"Varhain perjantaiaamuna mereltä kuului Kemissä Paavonkarin alueella useampaan otteeseen aa a aa -huudahduksia, jotka herättivät huolen, kerrotaan Länsi-Suomen merivartiostosta.
Paikalle meripelastuskeskuksen johtamalle tehtävälle oli hälytettynä muun muassa kolme eri veneyksikköä etsimään mahdollisesti hädässä olevaa. Paikalla oli myös poliisi, joka kävi läpi alueen mökkejä.
Kahden tunnin etsintöjen jälkeen tehtävä päätettiin. Mereltä kaikuneiden huutojen alkuperää ei saatu selville."
Kuka tunnustaa??
Kollin mouruaminen työllistää jo meripelastuskeskustakin. Pakko se on sinne Sloveniaan saada!
(Boj) aa-a-aaaaaa aaa-a-aaaaaa (n)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mietin tätä Jokereiden liveä. Miksi heidän piti kuvata se? Varmasti Bn vointi ollut edes jollain tavalla tiedossa ennalta. Tai jos muka ei, niin olisivat sit lopettaneet sen liven. Yhdellä paniikkikohtaus päällä ja jotkut urpot heittelee koruja naamaan.
G katsoi myös muuten koko liven. Mahtanut olla aika kurja olo hänelläkin.Jokeroutsubs kuvasi sen liven, missä koruja heiteltiin. Crew sen toisen, jossa bllä paniikkikohtaus.
Korujen heittely ja paniikkikohtaus oli kylläkin sama keikka ja Jokereiden striimaama.
Oon eri mieltä. Bojanilla oli vslkonen paita ekalla keikalla, jolloin korut lensi ja jonka jokeroutsubs kuvasi kokonaan. Crew ei kuvannut toista keikkaa edes alusta ja lopetti sen kesken. Ja silloin bllä harmaa paita.
Se melkein silmään tai naamaan osunut koru lensi siinä valkoinen paita -konsertissa. Jonka jokeroutSUBS striimasi.
Ei.
https://vm.tiktok.com/ZGJbEoxcr/
Jaan tätä niin kauan, että loppuu väärän tiedon levittäminen.Ei se ollut toi video.
Luovuta jo, olipas. Sitä kommentointiin heti täälläkin. Toista ei olisi edes voinut, koska alkoi palstan kiinni menon jälkeen.
no ei ollut toi video, jonka mä näin. Miten sä voit väittää, että mä en muka ois voinut nähdä eri videota, kuin tuon yhden? Jossa Bojania päin lentää koruja JA sillä on se valkoinen paita.
No varmaan löydät sen videon näytille tänne. Me jotka katsoimme jokeroutsubsin liveä emme nähneet tuota, mutta siellähän se sen instassa on, eli voit siitä käydä tarkistamassa oikean kohdan ja kertoa sen tännekin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tunnustaa??
Haha, tuli itelleki välittömästi mieleen Carpe Diem ku näin ton uutisen ja erityisesti se video missä K taputtaa ja kiekuu noi a aa-kohdat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tunnustaa??
Kollin mouruaminen työllistää jo meripelastuskeskustakin. Pakko se on sinne Sloveniaan saada!
(Boj) aa-a-aaaaaa aaa-a-aaaaaa (n)
Voihan se toki olla Kärtsäkin, mutta itselleni tuli mieleen joku kunnon JO-fani tai faniporukka Carpe diemin aa- a- aa-kohtaa merillä aamuyöstä hoilaamassa. 🥰
T. Uutisen linkannut
Täällä väitellään lentävistä korusta ja puhelimista ihan kuin niillä olisi jotain merkitystä ja vaikutusta johonkin asiaan. Ikään kuin planeettamme tulevaisuus riippuisi siitä, millä keikalla lensi korut ja millä puhelin. Tähän on tultu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä väitellään lentävistä korusta ja puhelimista ihan kuin niillä olisi jotain merkitystä ja vaikutusta johonkin asiaan. Ikään kuin planeettamme tulevaisuus riippuisi siitä, millä keikalla lensi korut ja millä puhelin. Tähän on tultu.
Noilla turhilla viesteillä haudataan kivat viestit ja keskustelut, puhumattakaan linkeistä kuviin ja stooreihin,
Vierailija kirjoitti:
Löytäiskö joku sitä puhelimenheittovideota? Ei siis sitä liveä vaan se missä luki tyyliin joskus kannattaa ottaa riskejä.
Itse nimittäin olen sitä mieltä ettei siitä heitosta ollut mitään sopimusta vaikka b sen saikin napattua kiinni, mutta olen valmis muuttamaan mieleni jos videolta tällainen näkyy.
Kato toi viesti jonka just naputtelin pari viestiä ennen tätä omaasi.
Osa kommenteista on nyt sellasia, että käykää vaikka satamassa ostoksilla. Muutama drinkki ja hengittelyä. Sen jälkeen suoraan hyttiin nukkumaan ja aamulla buffet aamiaisen kautta tänne. Satamaankin saa jäädä, jos meri-ilma ei jostain syystä sovi..
P.S Myös alapeukku on tykkäys tähän kommenttiin ;)
Kuumotellaas vähän K:n kuuluisalla julistekuvalla, joka on vissiin B:llä jo joka huoneessa 😂
En löydä nyt sitä B:n julistetta.
https://twitter.com/MagdaleenaMia/status/1685188523060580352
Vierailija kirjoitti:
Löytäiskö joku sitä puhelimenheittovideota? Ei siis sitä liveä vaan se missä luki tyyliin joskus kannattaa ottaa riskejä.
Itse nimittäin olen sitä mieltä ettei siitä heitosta ollut mitään sopimusta vaikka b sen saikin napattua kiinni, mutta olen valmis muuttamaan mieleni jos videolta tällainen näkyy.
Kyllä B näki sen etukäteen ja piti kättä valmiina. Mut oisko tää keskustelu nyt käyty 😅
Siis tarkoitatko, että valkoisen paidan keikan aikaan palsta oli jo kiinni?
En katsonut keikkaa livenä. Nukuin.
Näin seuraavana päivänä klipin, jossa Bojanin naamaan lähes lentää koru sillä keikalla.