Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
59801/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku alkaisi shippaamaan minua, minun parhaan ystäväni kanssa luultavasti ahdistuisin siitä niin, että ystävyys kärsisi. Älkää alkako täällä twitteristeiksi pyydän. Tuo Häärijän pyllistyskuva jankkaaja näyttää täällä nyt olevan todella riemuissaan. Jos välität Bojanista niin lopeta.

Ai sivustolla, jonka kieltä et osaa ja jota et pysty lukemaan, ja josta kukkaan ei linkitä tekstejä minnekään, ei alkuperäiskielellä, saatika käännettyinä?

Twitteristä liikkuu tiedot tänne ja täältä twitteriin.

Täällä ei mitään tietoa jaeta, ainoastaan mielipiteitä.

Vierailija
59802/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku alkaisi shippaamaan minua, minun parhaan ystäväni kanssa luultavasti ahdistuisin siitä niin, että ystävyys kärsisi. Älkää alkako täällä twitteristeiksi pyydän. Tuo Häärijän pyllistyskuva jankkaaja näyttää täällä nyt olevan todella riemuissaan. Jos välität Bojanista niin lopeta.

Ai sivustolla, jonka kieltä et osaa ja jota et pysty lukemaan, ja josta kukkaan ei linkitä tekstejä minnekään, ei alkuperäiskielellä, saatika käännettyinä?

Hyvin näyttää nuo muutkin ulkomaalaiset palstaa lukevan, vaikka eivät osaa kieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59803/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta myöskään K erityisen hyvävointiselta tossa Even viimeisessä stoorissa. Enkä nyt tarkoita jauhaa siitä alkoholista, vaan yleisestä olemuksesta.

Kieltämättä tuli vähän paha mieli. Kansa huutaa cha cha cha, J näyttää onnettomalta /vähän ahdistuneelta bäkkärillä ja kittaa ananaslonkkua ja onneksi myös vettä. Haluaisin vaan että kääryrakas olisi onnellinen ja olo kevyt mutta tosta klipistå tulee vähän ahdistunut olo. Pidä Jere huolta itsestäsi! Ja olen tehnyt jo lupauksen itseni kanssa että jos joskus törmään vapaalla J:een, voin ehkä hymyillä nätisti mutta en tunge kyselemään kuvia tai sössöttämään mitään vaikka kuinka haluaisin. Love u 💚

Miten voikin samaa videota tulkits eri lailla. Videossa Jere on keskittynyt ja hikinen esiintymisestä js tulee nopeasti bäkkärille ottamaan juomaa ja pukemaan boleron CCC:tä varten samalla kun yleisö jo huutaa sitä takaisin. Ei vaikuta yhtään ahdistuneelta vasn jokseenkin samalta kuin kaikissa klipeisdä kun on juuri menossa lavalle.

Jep. Toi keskittynyt aitous oli minusta tosi hot siinä videolla. Pakko sanoa, että tuolla evellä ON kyllä kiva ote monissa julkaisuissaan. Tuokin oli niin kiva klippi. Erilainen.

Ehkä unpopular opinion, mutta oon tykännyt Evestä alusta asti. Juurikin kivalla otteella julkaisuja ja vaikuttaa oikeasti täpäkältä mimmiltä, joka varmasti on K:lle tärkeä apu tuon sirkuksen pyörittämisessä. 💪

Niin mäkin. Tai no en ehkä sanois tykännyt, en tiedä hänestä oikein mitään. Mut tsemppaan kyllä. Hän ei oo tehnyt mitään pahaa tai väärää, on vaan töissä ystävänsä tiimissä ja tekee työnsä ilmeisen hyvin. En itsekään ollut sen pullovideon suurin fani mut eiköhän siinäkin ollut tarkoituksena toteuttaa hassu idea, ei esitellä omia kynsiä.

Vierailija
59804/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisi tuo Twitterin toksinen porukka katsoa peiliin ja miettiä mitä on tullut tehtyä mutta en ikävä kyllä usko että tajuavat oman toimintansa syy-seuraussuhdetta B:n vointiin ja tilanteeseen.

No kyllä siellä on aikamoinen itsensä ja toistensa ruoskinta käynnissä liittyen tuohon aiempaan bäkkärikohuun, ei siellä kukaan puolustele yhtään.

Pari tiliä on ollut hyvin hiljaa ja osa muuttunut suljetuksi. En siis ole nähnyt niitä alkuperäisiä viestejä joissa bändärijuttu alunperin oli, vaan niitä jotka sitä ahkerasti levittivät ja antoivat spekulointien riehua. Yksi tilinsä rajannut käyttäjä oli mielestäni sama joka uhriutui voimakkaasti siitä että oli ollut siinä päässä jonoa jota g kuvasi. Hän myös tässä kohussa nostatti sitä henkeä, että bändin on kannettava vastuunsa ja seksuaalisen vallankäytön on loputtava.

Twitterini on auki puhelimella enkä nyt jaksa salasanojen vaihtoa tässä tietokoneella, mutta näitä tyyppejä mielestäni oli ainakin se luonnonkasvit (ei suomalainen, eilen nimi oli jo vaihtunut mutta löytyi vielä tuolla haulla) ja sitten joku aquillab (en muista tarkkaa nimeä, sillä oli jossain vaiheessa g kohua siinä tired of this tai jotain vastaavaa). He olivat molemmat aktiivisia gn lynkkaajia. Nyt heitä on kyllä vastuutettu tästä b jutusta mutta en itse twitterissä näe sellaista, että ihmiset näkisivät että myös gn suhteen on toimittu kyseenalaisesti. Haastattelussa b valitsi sanansa aika varovasti ja itselleni siitä tuli olo että on aika tarkasti mietitty miten asiasta puhutaan julkisuuteen. Mutta mielestäni siinä ei kyllä mitenkään myönnetty että g olisi kauhea ahdistelija vaan että sanat on valittu väärin ja sillä aiheutettu epämukavuutta. Luulen että heillä on ihan hyvin tietoa myös kohun noloimmista syytöksistä, kun kerran näyttävät twitteriä tarkasti lukevan.

Kyllä, tarkasti mietitty miten puhutaan julkisuuteen, samalla annettiin vaikutelma että tilanne on selvitetty ja analysoitu perin pohjin, ja varmasti onkin.

Vierailija
59805/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi vain ihanaa jos B & M -juttu on totta. Sitten pääsisi irti täältä harhamaailmasta vihdoin vaikka on täällä ollut ihanaakin. Tuo kuva missä M & B on käpertyneenä sohvalle samantyylisissä valkoisissa paidoissa antaa ainakin mulle ihan parisuhdevibat.

Anteeksi nyt suorapuheisuuteni, mutta eiköhän se ole ihan sinun oma asiasi hoitaa asiat päässäsi niin,että tajuat todellisuuden. Ei ole Bojanin, Martinin tai Kärden asia leikkiä sinun nukkeleikkiäsi niinkuin sinä haluat. Sinun kannattaisi tosissaan hakea apua jos et pysty palstaa itse jättämään.

Kyllä mä tajuan hyvin todellisuuden mutta täällä on niin paljon porukkaa koukussa seuraamassa B&K -fantasiamaailmaa että tekee hyvää kaikille päästä irti 😀

Ja sinäkö sen sitten päätät kuka päästää milloinkin irti? Kyllä aikuiset normaalisti ajattelevat ihmiset osaavat jättää palstan jos haluavat. Sinä sitä et näköjään osaa tehdä.

Vierailija
59806/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oma mielipiteeni shippaamisesta:

On ihan ok shipata ihmisiä, jotka molemmat ovat julkisuudenhenkilöitä ja jotka ovat itse jakaneet osan materiaalista faneilleen. Tähän kategoriaan siis B ja K kuuluvat selvästi. Shippaaminen pitää lopettaa, jos jompikumpi niin toivoo. Shippaamista pitää vähän himmailla, jos jompikumpi selvästi siitä ahdistuu. Tästä päästään B:hen. On tärkeää, että mitään spekulointeja ei osu nyt hänen silmiinsä. Siksi ei mielestäni voi esimerkiksi käyttää koko nimeä, ettei google läväytä mitään silmille ja siksi ei saa tägätä mihinkään. Se on vain sellaista yleistä kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta, kun on selvää, että some häntä ahdistaa.

Shippaaminen ei ole ok B:n ja M:n välillä. Jokainen voi siis itsekseen toki shipata mutta ei sillä tavalla julkisesti, koska eivät ole jakaneet itse mitään shippimateriaalia faneille (nykyään, toki jotain voi olla aiemmin) eivätkä ole edes pilailleet tai vihjailleet suhteensa laadusta. Siksi siis B ja M eivät ole minulle shippauksen kannalta olemassa. Ja siksi ahdistun, jos eteen lävähtää tästä jotain fanien spekulaatioita tai tehtyä materiaalia, jotka on helposti tulkittavissa tai käännettävissä.

Tällä palstalla nyt tuskin spekulaatiot levähtävät kenenkään silmille, mutta tältä palstalta taas osa aktiivisemmista faneista voi saada inspiraatiota ja siksi pitäisin nämä spekulaatiot ihan sellaisina yleisinä ainakin niin kauan, kun osapuolet eivät itse halua niitä lisätä jakamalla jotain materiaalia shippaukseen.

Joo, olen vanha, melkein boomer, joten koettakaa ymmärtää.

Shippaamisen kannalta tämän ketjun otsikko ei ole ideaali, koska siinä molempien nimet, joten löytyy melko helposti googlatessa. Sitenhän tänne löytänyt väkeä mm. Sloveniasta ja Serbiasta.

Vierailija
59807/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Btw I saw someone ask me something yesterday, but I didnt quite understand the quedtion. Can you ask again,please?

LadySlo

🌸💐🌺

I just said thanks of the progr 2019.

I didn't understand enything,😄 but:

Where they so happy (?) of their popularity in sosial media...

I asked, did B say that they are in facebook, but not jet ig...only thinking

what is the situation to day 😒. Olso mentioned my feelings of the lyrics Metulji 🦋🦋.

Yes, this is it

Damn Google translate...still dont get it. 🤔

I was talking about this program https://365.rtvslo.si/arhiv/jutranji-koncert-pri-andreju/174657653

Vierailija
59808/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellaas taas välillä tätä selkää, jota B pääsee myös ensi viikolla katselemaan 😍

https://twitter.com/arendellepeach/status/1687029869102669826

Vierailija
59809/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsähän sanoi Bojanin lähdettyä Suomesta että kaikki ei ookaan ollu niinku hän luuli niin jos se olikin B kertonu Helsingin reissun aikana että hänki on varattu? Ja se olikin oikeesti K joka jäi rannalle ruikuttaan? Siksi oli hiljaiseloa mutta nyt on K miettiny asiat kuntoon ja Siitä viis vaan?

Siis missä sanonut noin? Mihin viittaat?

En usko kyllä hetkeäkään, että K oli aidosti rakastunut Bojaniin sillä tasolla, että ois halunnut rakkaussuhteen. Siis mä uskoin siihen, että jos Bojan houkuttelis tarpeeksi kauan ei vois sitten tietää,  mitä tapahtuis. 

Mutta en jaksa ajatella, että K ois onneton, miksi ois vaan siinä suhteessa naiseensa sitten. 

Mä ajattelin, että viittas noilla sanoilla siihen, että asiat eivät ole siten kuin shippaajat luuli ja mitä hän taas ehkä kuuluisaan tapaansa halusi ihmisten antaa ymmärtää. (K tekee sitä, "antaa ymmärtää" -juttua, koko ajan, koska saa kiksejä siitä, kun ihmset sekoilee siitä). 

K sanoi että asiat ei ole niin kuin HÄN luuli.

Okei. Käyn juuri läpi kyseistä jaksoa, 15.6. tehty, 20 minsaa lopusta jaksoa ja tsekkaan, mitä se siellä oikeasti tarkoittaa.

Mistä K puhuu ennen tuota "asiat ei ole niinkuin hän luuli" tai jälkeen?

Vierailija
59810/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsellaas taas välillä tätä selkää, jota B pääsee myös ensi viikolla katselemaan 😍

https://twitter.com/arendellepeach/status/1687029869102669826

Nuo lapojen välissä selkää pitkin roikkuvat ketjut tekee tuosta myös erityisen hotin.

Vierailija
59811/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö instan stooreissa kommentit vain jos seuraa? En ole koskaan nähnyt kommentteja ja en seuraa ketään.

Vierailija
59812/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö instan stooreissa kommentit vain jos seuraa? En ole koskaan nähnyt kommentteja ja en seuraa ketään.

Kommentit ei näy julkisina vaan menevät storyn julkaisijalle yksityisviesteinä.

Vierailija
59813/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi järkkäri käsiensä kanssa pienen K:n takana 😂

Ja onko Jesse siellä seuraamassa silmät tarkkana henkivartijan roolissa 💚

https://www.tumblr.com/dreams-of-peril/724706705644093440/hes-so-tiny-v…

59814/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi vain ihanaa jos B & M -juttu on totta. Sitten pääsisi irti täältä harhamaailmasta vihdoin vaikka on täällä ollut ihanaakin. Tuo kuva missä M & B on käpertyneenä sohvalle samantyylisissä valkoisissa paidoissa antaa ainakin mulle ihan parisuhdevibat.

Mua kiinnostaa samasta syystä, milloin kuva on otettu ja mikä oli tilanne? 

LadySLO, do you know what is the situation this pic of B & Martin is from?

https://twitter.com/ellaavik/status/16806093

71682664448?s=20

Minusta tuo oikealla oleva kuva on ihan viaton kuva ystävistä. Bojanin ilmekin sen kertoo. Minulle siitä ei nouse minkäänlaisia parisuhde-viboja.

Vierailija
59815/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesse oli videoiden perusteella alusta asti yleisön joukossa katsomassa keikkaa.

Vierailija
59816/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuva!?!? 🥺🥺💚 K on niin pienen näköinen vartijan sylissä 😭 tuliko uusi poikkis listalle? Ja tuo kyllä näyttää Jesseltä, mutta en ole 100% varma...

Vierailija
59817/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oma mielipiteeni shippaamisesta:

On ihan ok shipata ihmisiä, jotka molemmat ovat julkisuudenhenkilöitä ja jotka ovat itse jakaneet osan materiaalista faneilleen. Tähän kategoriaan siis B ja K kuuluvat selvästi. Shippaaminen pitää lopettaa, jos jompikumpi niin toivoo. Shippaamista pitää vähän himmailla, jos jompikumpi selvästi siitä ahdistuu. Tästä päästään B:hen. On tärkeää, että mitään spekulointeja ei osu nyt hänen silmiinsä. Siksi ei mielestäni voi esimerkiksi käyttää koko nimeä, ettei google läväytä mitään silmille ja siksi ei saa tägätä mihinkään. Se on vain sellaista yleistä kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta, kun on selvää, että some häntä ahdistaa.

Shippaaminen ei ole ok B:n ja M:n välillä. Jokainen voi siis itsekseen toki shipata mutta ei sillä tavalla julkisesti, koska eivät ole jakaneet itse mitään shippimateriaalia faneille (nykyään, toki jotain voi olla aiemmin) eivätkä ole edes pilailleet tai vihjailleet suhteensa laadusta. Siksi siis B ja M eivät ole minulle shippauksen kannalta olemassa. Ja siksi ahdistun, jos eteen lävähtää tästä jotain fanien spekulaatioita tai tehtyä materiaalia, jotka on helposti tulkittavissa tai käännettävissä.

Tällä palstalla nyt tuskin spekulaatiot levähtävät kenenkään silmille, mutta tältä palstalta taas osa aktiivisemmista faneista voi saada inspiraatiota ja siksi pitäisin nämä spekulaatiot ihan sellaisina yleisinä ainakin niin kauan, kun osapuolet eivät itse halua niitä lisätä jakamalla jotain materiaalia shippaukseen.

Joo, olen vanha, melkein boomer, joten koettakaa ymmärtää.

Sori mutta sun kommentilta putoaa pohja pois, koska mm. Ao3 on täynnä ficcejä ihmisistä, jotka eivät ole koskaan antaneet minkäänlaista shippimateriaalia julkisuuteen. Aivan hulluista pareista on tehty mitä kummallisempia tarinoita ja spekuloidaan, että minkälainen joku julkkis on sängyssä jne.

Ei putoa, koska en lue sellaisia ficcejä. Niin kuin sanoin, minulle shippaaminen tarkoittaa sitä, että siihen on ns. lupa eli kyseiset henkilöt ovat itse jakaneet itsestään ja toisistaan materiaalia julkisuuteen.

No ainakin B:n nykyinen suostumus shippaamiseen on vähän niin ja näin.

Vierailija
59818/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Twitteristit ei nyt vedä tätä B ja M juttua yli, kuten kävi Kiksin kanssa. Kummasti jokeroutcrew ei ikinä laittanut sitä videota takaisin enää.

Tuliko siihen videoon sit paljonkin jotain shippauskommenttia? Katsoin siis videon mut en kommentteja.

Mistä kommenteista tässä sitten puhutaan? Eeikö tuo jokeroutcrewvideo ollut stoori vai näkyykö kommenttien määrä katselijoille mutta ei ne itse kommentit?

Vierailija
59819/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt suorapuheisuuteni, mutta eiköhän se ole ihan sinun oma asiasi hoitaa asiat päässäsi niin,että tajuat todellisuuden. Ei ole Bojanin, Martinin tai Kärden asia leikkiä sinun nukkeleikkiäsi niinkuin sinä haluat. Sinun kannattaisi tosissaan hakea apua jos et pysty palstaa itse jättämään.

Kyllä mä tajuan hyvin todellisuuden mutta täällä on niin paljon porukkaa koukussa seuraamassa B&K -fantasiamaailmaa että tekee hyvää kaikille päästä irti 😀

Ja sinäkö sen sitten päätät kuka päästää milloinkin irti? Kyllä aikuiset normaalisti ajattelevat ihmiset osaavat jättää palstan jos haluavat. Sinä sitä et näköjään osaa tehdä.

Ollaanpa sitä taas ilkeitä. Ei minkäänlaista ymmärrystä ihmisten addiktioille.

Vierailija
59820/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse oli videoiden perusteella alusta asti yleisön joukossa katsomassa keikkaa.

Kyllä on silmät hyvin ystävässä kiinni :)

Ketju on lukittu.