Deittimies kysyi olenko ns. temuttaja. Mitä kannattaisi vastata? Paketteja on vain noin viisi tällä hetkellä tulossa elikkäs ei paljoa.
Kommentit (14)
Sano suoraan, että temutat. Pakettien määrää ei tarvitse kertoa. Jos on temutusta vastaan ja hylkää sen takia, niin pääset jatkamaan eteenpäin. Tai voi olla, että kiinnostus sinuun ylittää temutusvastaisuuden.
Mikä järki on valehdella mistään mahdolliselle tulevalle seurustelukumppanille? Totuus tulee kuitenkin jossain vaiheessa ilmi ja jos se on ongelma, niin suhde päättyy siihen ja yuhladit vain omaa aikaasi
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on valehdella mistään mahdolliselle tulevalle seurustelukumppanille? Totuus tulee kuitenkin jossain vaiheessa ilmi ja jos se on ongelma, niin suhde päättyy siihen ja yuhladit vain omaa aikaasi
Tuhlasit ei yuhladit
Mikset ole ihan vaan rehellinen ja sano, että joo olen mä temuttaja ja tulossa se viisi pakettia?
Miksi ihmeessä tuollaisesta(kin) pitää valehdella?
Kysymys kertoo kyseisestä deittimiehestä omansa 🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Mikä on sitten paljon tai vähän? Paljosta ainakin jäät paitsi jos ei muita harrastuksia ole kuin pölypunkkien ravintoa tilata jostain höpönpöpö landiasta.
Mitä paketteja sinulla on tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan, että temutat. Pakettien määrää ei tarvitse kertoa. Jos on temutusta vastaan ja hylkää sen takia, niin pääset jatkamaan eteenpäin. Tai voi olla, että kiinnostus sinuun ylittää temutusvastaisuuden.
Tai voi olla, että hän on pihi ja tilaa sieltä itsekin kaikenlaista tavaraa.
Sano joo olen. Postinkuljettaja varastaa puolet.
Kerro, niin tietää lopettaa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kertoo kyseisestä deittimiehestä omansa 🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Kertoo että on selvästi kiinnostunut terveydestä sekä myös maapallon hyvinvoinnista. Ei halua hengitellä Temu-myrkkyjä eikä saastuttaa maapalloa. Ihan loistavaa miesmatskua siis. Myös empaattisuutta löytyy kun maapallo kiinnostaa. Mulle ainakin kelpais
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tulee ilmi viimeistään silloin kun ap muuttaa yhteen miehen kanssa ja Temu-roinaa alkaa ilmestyä kotiin.
Huooooooh. Mitä tavaraa noissa paketeissa on?
Vastaa ettet lainkaan pidä himotemuttajista