Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsähän sanoi Bojanin lähdettyä Suomesta että kaikki ei ookaan ollu niinku hän luuli niin jos se olikin B kertonu Helsingin reissun aikana että hänki on varattu? Ja se olikin oikeesti K joka jäi rannalle ruikuttaan? Siksi oli hiljaiseloa mutta nyt on K miettiny asiat kuntoon ja Siitä viis vaan?
Siis missä sanonut noin? Mihin viittaat?
En usko kyllä hetkeäkään, että K oli aidosti rakastunut Bojaniin sillä tasolla, että ois halunnut rakkaussuhteen. Siis mä uskoin siihen, että jos Bojan houkuttelis tarpeeksi kauan ei vois sitten tietää, mitä tapahtuis.
Mutta en jaksa ajatella, että K ois onneton, miksi ois vaan siinä suhteessa naiseensa sitten.
Mä ajattelin, että viittas noilla sanoilla siihen, että asiat eivät ole siten kuin shippaajat luuli ja mitä hän taas ehkä kuuluisaan tapaansa halusi ihmisten antaa ymmärtää. (K tekee sitä, "antaa ymmärtää" -juttua, koko ajan, koska saa kiksejä siitä, kun ihmset sekoilee siitä).
K sanoi että asiat ei ole niin kuin HÄN luuli.
Okei. Käyn juuri läpi kyseistä jaksoa, 15.6. tehty, 20 minsaa lopusta jaksoa ja tsekkaan, mitä se siellä oikeasti tarkoittaa.
Mistä K puhuu ennen tuota "asiat ei ole niinkuin hän luuli" tai jälkeen?
Se osoitettiin jo ankaksi. Ei sanonut mitään tuollaista.
Ooh, mä alan shippaamaan turvamiestä ja Kärdeä
💋💋💋💕💕💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jossain haastattelussa sanottu, että Martin opiskelee ulkomailla? Itselläni on tällainen muistikuva, mutta ehkä sekotan fanficciin
Linkedinin mukaan hän tekee maisterintutkintoa Ljubljanan yliopistossa ja valmistuu sieltä ensi vuonna.
Lähti bändistä lähtiessään opiskelemaan ulkomaille, löytyy Googlesta.
Hän lähti bändistä viime vuonna (lokakuussa?), niin kuinka nopeasti oikein suorittaa opintoja?Mahtaako nyt ihan pitää paikkansa, että ensi vuonna valmistuu.
Aloittanut opinnot vasta viime vuonna englantilaisessa yliopistossa, terveisin hänen oma Instagram. Ei tosiaan ole valmistumassa.
Instatili ei ole julkinen?
Joo, ei enää. 22 kun aloin seuraamaan, oli.
Saako kysyä miten oot alkanu seuraamaan martinia jo 22?
Vähän myöhässä, mutta oon tiennyt Jokerit aika kauan ennen viisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Twitteristit ei nyt vedä tätä B ja M juttua yli, kuten kävi Kiksin kanssa. Kummasti jokeroutcrew ei ikinä laittanut sitä videota takaisin enää.
-
Mietin samaa. Siellä levinnyt perättömiä juoruja ensin Rekosta ja sitten Bojanista. Kohta joku keksii myös "nähneensä" Kiksin tekemässä jotakin yhdessä, tai jotain muuta vastaavaa.
Nettikiusaajat ovat ajaneet ihmisiä itsemurhiinkin levitellessään heistä perättömiä juorua. Kammottavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jossain haastattelussa sanottu, että Martin opiskelee ulkomailla? Itselläni on tällainen muistikuva, mutta ehkä sekotan fanficciin
Linkedinin mukaan hän tekee maisterintutkintoa Ljubljanan yliopistossa ja valmistuu sieltä ensi vuonna.
Hän lähti bändistä viime vuonna (lokakuussa?), niin kuinka nopeasti oikein suorittaa opintoja?Mahtaako nyt ihan pitää paikkansa, että ensi vuonna valmistuu.
Aloittanut opinnot vasta viime vuonna englantilaisessa yliopistossa, terveisin hänen oma Instagram. Ei tosiaan ole valmistumassa.
Mistä postauksesta näet tämän? Mikä on viimeisin postaus jonka näet? Mulla tosiaan elo 2022
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oma mielipiteeni shippaamisesta:
On ihan ok shipata ihmisiä, jotka molemmat ovat julkisuudenhenkilöitä ja jotka ovat itse jakaneet osan materiaalista faneilleen. Tähän kategoriaan siis B ja K kuuluvat selvästi. Shippaaminen pitää lopettaa, jos jompikumpi niin toivoo. Shippaamista pitää vähän himmailla, jos jompikumpi selvästi siitä ahdistuu. Tästä päästään B:hen. On tärkeää, että mitään spekulointeja ei osu nyt hänen silmiinsä. Siksi ei mielestäni voi esimerkiksi käyttää koko nimeä, ettei google läväytä mitään silmille ja siksi ei saa tägätä mihinkään. Se on vain sellaista yleistä kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta, kun on selvää, että some häntä ahdistaa.Shippaaminen ei ole ok B:n ja M:n välillä. Jokainen voi siis itsekseen toki shipata mutta ei sillä tavalla julkisesti, koska eivät ole jakaneet itse mitään shippimateriaalia faneille (nykyään, toki jotain voi olla aiemmin) eivätkä ole edes pilailleet tai vihjailleet suhteensa laadusta. Siksi siis B ja M eivät ole minulle shippauksen kannalta olemassa. Ja siksi ahdistun, jos eteen lävähtää tästä jotain fanien spekulaatioita tai tehtyä materiaalia, jotka on helposti tulkittavissa tai käännettävissä.
Tällä palstalla nyt tuskin spekulaatiot levähtävät kenenkään silmille, mutta tältä palstalta taas osa aktiivisemmista faneista voi saada inspiraatiota ja siksi pitäisin nämä spekulaatiot ihan sellaisina yleisinä ainakin niin kauan, kun osapuolet eivät itse halua niitä lisätä jakamalla jotain materiaalia shippaukseen.
Joo, olen vanha, melkein boomer, joten koettakaa ymmärtää.
Sori mutta sun kommentilta putoaa pohja pois, koska mm. Ao3 on täynnä ficcejä ihmisistä, jotka eivät ole koskaan antaneet minkäänlaista shippimateriaalia julkisuuteen. Aivan hulluista pareista on tehty mitä kummallisempia tarinoita ja spekuloidaan, että minkälainen joku julkkis on sängyssä jne.
Ei putoa, koska en lue sellaisia ficcejä. Niin kuin sanoin, minulle shippaaminen tarkoittaa sitä, että siihen on ns. lupa eli kyseiset henkilöt ovat itse jakaneet itsestään ja toisistaan materiaalia julkisuuteen.
No ainakin B:n nykyinen suostumus shippaamiseen on vähän niin ja näin.
En ole vielä lukenut sitä uusinta haastattelu joten mainitsiko mitään edelleenkään että shippi häiritsee? Tai yhteys K? Nythän sen olisi voinut ilmaista siinä samassa.
Kyllä se on niin että sen mahdollinen häiritseminen pitää kyetä ilmaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi järkkäri käsiensä kanssa pienen K:n takana 😂
Ja onko Jesse siellä seuraamassa silmät tarkkana henkivartijan roolissa 💚
https://www.tumblr.com/dreams-of-peril/724706705644093440/hes-so-tiny-v…
Tuo kuva!?!? 🥺🥺💚 K on niin pienen näköinen vartijan sylissä 😭 tuliko uusi poikkis listalle? Ja tuo kyllä näyttää Jesseltä, mutta en ole 100% varma...
On se Jesse, oli paikalla. Siks Urheilujätkän skippaaminen vähän yllätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsähän sanoi Bojanin lähdettyä Suomesta että kaikki ei ookaan ollu niinku hän luuli niin jos se olikin B kertonu Helsingin reissun aikana että hänki on varattu? Ja se olikin oikeesti K joka jäi rannalle ruikuttaan? Siksi oli hiljaiseloa mutta nyt on K miettiny asiat kuntoon ja Siitä viis vaan?
En usko kyllä hetkeäkään, että K oli aidosti rakastunut Bojaniin sillä tasolla, että ois halunnut rakkaussuhteen. Siis mä uskoin siihen, että jos Bojan houkuttelis tarpeeksi kauan ei vois sitten tietää, mitä tapahtuis.
Mutta en jaksa ajatella, että K ois onneton, miksi ois vaan siinä suhteessa naiseensa sitten.
Mä ajattelin, että viittas noilla sanoilla siihen, että asiat eivät ole siten kuin shippaajat luuli ja mitä hän taas ehkä kuuluisaan tapaansa halusi ihmisten antaa ymmärtää. (K tekee sitä, "antaa ymmärtää" -juttua, koko ajan, koska saa kiksejä siitä, kun ihmset sekoilee siitä).
Okei. Käyn juuri läpi kyseistä jaksoa, 15.6. tehty, 20 minsaa lopusta jaksoa ja tsekkaan, mitä se siellä oikeasti tarkoittaa.
Ai ei sanonut ollenkaan tuosta lausetta missään yhteydessä että asiat ei ole niin kuin hän luuli?
Lopettakaa jo B:n kiusaaminen, Martin on ystävä, sanoo roommates=kämppikset, tällä menolla B ei palaa ikinä instaan, sieltä twitteristäkö tulitte ja uusi ajojahti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuva!?!? 🥺🥺💚 K on niin pienen näköinen vartijan sylissä 😭 tuliko uusi poikkis listalle? Ja tuo kyllä näyttää Jesseltä, mutta en ole 100% varma...
Siis Jesse on joka keikalla nykyään.
Minusta on ihanaa että Bojanilla on läheinen YSTÄVÄ joka on tukena. En voisi kuvitellakaan tuosta mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä postauksesta näet tämän? Mikä on viimeisin postaus jonka näet? Mulla tosiaan elo 2022
Oot hänen vanhassa instassa. Nykyinen, minkä perusti myös 22 lähdettyään bändistä, on yksityinen.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instatili ei ole julkinen?
Joo, ei enää. 22 kun aloin seuraamaan, oli.
Päivitetäänkö sitä siis edelleen ihan normaalitahtiin?
Tässä ketjuosuudessa puhutaan Martinin opinnoista yliopistossa. Mitä hän opiskelee?
LinkedInin mukaan Data Science: https://si.linkedin.com/in/martin-jurkovic-ba1a0320b
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo B:n kiusaaminen, Martin on ystävä, sanoo roommates=kämppikset, tällä menolla B ei palaa ikinä instaan, sieltä twitteristäkö tulitte ja uusi ajojahti?
Martin on kuitenkin Joker outin entinen jäsen, joten eiköhän heitä ole shipattu jo jossakin vaiheessa. Eivät varmaankaan jaksa järkyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä jo aiemmin että mikä on nykyisin Jessen rooli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei sanonut ollenkaan tuosta lausetta missään yhteydessä että asiat ei ole niin kuin hän luuli?
Joo, ei sanonut. Sen muistanut myönsi jo itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä jo aiemmin että mikä on nykyisin Jessen rooli?
Järkkäri/ystävä/tukihenkilö, varmaan kaikkea mahdollista. Sitten toisinaan Urheilujätkää tai kitaraa. Musta ihana, että K lla on Jesse mukana.
Kaivolla Jesse myös ääneen vastusti sitä, että K oli menossa yleisön sekaan. Kävi varmaan kauhukuvat mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oma mielipiteeni shippaamisesta:
On ihan ok shipata ihmisiä, jotka molemmat ovat julkisuudenhenkilöitä ja jotka ovat itse jakaneet osan materiaalista faneilleen. Tähän kategoriaan siis B ja K kuuluvat selvästi. Shippaaminen pitää lopettaa, jos jompikumpi niin toivoo. Shippaamista pitää vähän himmailla, jos jompikumpi selvästi siitä ahdistuu. Tästä päästään B:hen. On tärkeää, että mitään spekulointeja ei osu nyt hänen silmiinsä. Siksi ei mielestäni voi esimerkiksi käyttää koko nimeä, ettei google läväytä mitään silmille ja siksi ei saa tägätä mihinkään. Se on vain sellaista yleistä kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta, kun on selvää, että some häntä ahdistaa.Shippaaminen ei ole ok B:n ja M:n välillä. Jokainen voi siis itsekseen toki shipata mutta ei sillä tavalla julkisesti, koska eivät ole jakaneet itse mitään shippimateriaalia faneille (nykyään, toki jotain voi olla aiemmin) eivätkä ole edes pilailleet tai vihjailleet suhteensa laadusta. Siksi siis B ja M eivät ole minulle shippauksen kannalta olemassa. Ja siksi ahdistun, jos eteen lävähtää tästä jotain fanien spekulaatioita tai tehtyä materiaalia, jotka on helposti tulkittavissa tai käännettävissä.
Tällä palstalla nyt tuskin spekulaatiot levähtävät kenenkään silmille, mutta tältä palstalta taas osa aktiivisemmista faneista voi saada inspiraatiota ja siksi pitäisin nämä spekulaatiot ihan sellaisina yleisinä ainakin niin kauan, kun osapuolet eivät itse halua niitä lisätä jakamalla jotain materiaalia shippaukseen.
Joo, olen vanha, melkein boomer, joten koettakaa ymmärtää.
Sori mutta sun kommentilta putoaa pohja pois, koska mm. Ao3 on täynnä ficcejä ihmisistä, jotka eivät ole koskaan antaneet minkäänlaista shippimateriaalia julkisuuteen. Aivan hulluista pareista on tehty mitä kummallisempia tarinoita ja spekuloidaan, että minkälainen joku julkkis on sängyssä jne.
Ei putoa, koska en lue sellaisia ficcejä. Niin kuin sanoin, minulle shippaaminen tarkoittaa sitä, että siihen on ns. lupa eli kyseiset henkilöt ovat itse jakaneet itsestään ja toisistaan materiaalia julkisuuteen.
No ainakin B:n nykyinen suostumus shippaamiseen on vähän niin ja näin.
En ole vielä lukenut sitä uusinta haastattelu joten mainitsiko mitään edelleenkään että shippi häiritsee? Tai yhteys K? Nythän sen olisi voinut ilmaista siinä samassa.
Kyllä se on niin että sen mahdollinen häiritseminen pitää kyetä ilmaisemaan.
Tässä on niin iso porukka takana, on fanficcien kirjoittajia, piirtäjiä, faneja jne., joten bn kaltaiselle sanominen voisi olla vaikeaa. Joutuisi kieltämään niin monia ihmisiä. Nyt tyytyy odottelemaan, että he itse tajuaisivat lopettaa ja shippaus loppuu.
Shippausta tuskin olisi, jos K ja B olis Madridin kättelykuvan jälkeen menneet omia teitään...mutta mitä tekivätkään?💚💞💙💜laittoivat nettiin aikasmoista vihjailumatskua. Voiko tätä kieltää...😏
Ei ole Jesse vaan tunnistan yhdeksi yleisön jäseneksi.