Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
JO käynyt tykkäämässä tätä videota
https://vm.tiktok.com/ZGJbKER7w/
Ihania poikia ja ihana on video 💙💚💙💚
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuon haastattelun perusteella en heti olisi tunkemassa B:tä avoliittoon. Muutama asia tässä jää vielä avoimeksi. Esimerkiksi se, että Martin lähti opiskelemaan ulkomaille ja toteutti haaveensa, palaa takaisin (ehkä vain kesäksi tai pysyvästi) mutta ei roiku JO:n mukana keikoilla missään vaiheessa eikä edes Englannista ole kuvia B:stä Martinin kanssa, vaikka fanit käytännössä kuvaavat näitä koko ajan. Luken keikalla ei ole Martinin kanssa (eli Martin on jo Sloveniassa tuossa vaiheessa mutta ei lähde mukaan) ja tietysti kun B on huonovointinen Ptujissa, niin ei tosiaan ole Martin paikalla eli ei käy keikoilla mukana lainkaan.
Väittäisin, että jos tosiaan olisivat pariskunta, niin sitä yhdessäoloa olisi hiukan enemmän todistettavissa kuin vain ne kuvat Liverpoolista koko bändin kanssa. Toki voivat olla supertaitavia piilottelemaan suhdetta, ei se välttämättä edes olisi niin vaikeaa, mutta miksi sitten todeta tuon yhdessäasumisen tuossa yhteydessä, jos tosiaan yrittää muuten estää näkymästä missään yhdessä.
Kämppisasia sen sijaan on aika looginen. Ovat tunteneet toisensa aivan pienestä asti ja olleet aina parhaita kavereita, vaikka ovat olleet jopa eri kouluissa (varmaan perheet tuntevat toisensa). Ovat yhdessä olleet jokaisessa bändissä ja ensimmäinen isompi ero on tosiaan vasta viimeinen vuosi, jonka takia aika loogista, että B oli niin poissa tolaltaan siinä viime syksyn konsertissa. Jos Martin on Sloveniassa vain kesän, on kämppisjuttu ihan tosi loogista, ja vaikka olisi nyt takaisin pysyvästi, niin parhaat kaverit voivat tosiaan asua yhdessä ilman että siinä on mitään sen kummempaa. Ja parhaat kaverit eivät tosiaan seuraisi toisiaan keikoille jatkuvasti vaan eläisivät vähän sitä omaakin elämää.
Mä taas väitän, että ei ole siksi, että Bojan ei suin surminkaan halua tulla rekisteröidyksi homoksi. Ovat kyseisessä maassa ehkä ottaneet täysin annettuna, että tällaisessa tilanteessa saa riittää se, että nähdään, kun se voidaan tehdä mitään spekulaatioita herättämättä.
Ja ei kaikilla hyrrää ne himot koko ajan sillä tasolla, etteikö osata erossa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että B haluaisi pitää mahdolliset suhteensa yksityisenä, miksi olisi maininnut tuon kämppisasian jos siinä olisi jotain muutakin kuin että ovat pelkkiä kämppiksiä. Eikä sanonut edes siinä muodossa että elävät _yhdessä_.
Sanoi. "because I live with him"
Niin ja sen jälkeen vielä tarkensi "because we are roommates".
Vierailija kirjoitti:
Aaah, tää käänne kyllä tekee niin super paljon sense, että oon tosi iloinen! Shippasin heitä koko ajan "samaistuen" (jos niin voi sanoa???) enemmän Bojaniin ja olin jo lähes raivona, kun K ei tee mitään. Mutta nyt sitten ei tartte enää murehtia Bojanin sydäntä.
Kärtsän sydämestä en ollutkaan huolissani ainakaan enää housut auki ja pyllistyskuvien jälkeen.
Mutta toki voin hetken vielä odotella, ennen kuin lukitsen Plan B:n, eli että Bojtsulla olikin kaiken aikaa oma poikaystävä! 😊
**köh...Martin trolli...köh**
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en saa tosta yhdestä lauseesta niin mitään viboja, et M ja B ois yhtään sen enempää kuin kämppiksiä.
Niinpä ja miksi olisi maininnut tuon jos siinä olisi jotain enemmän, luulisi että B haluaa pitää sellaiset asiat yksityisenä.
- Ei jaksa enää niin välittää?
- Halusi vihjaista jo jotain, kun uraa uhataan väitteillä naisten pyytelemisestä takahuoneeseen?
- Lipsahti
- On tottunut jo aiheeseen, koska ihastusspekulointi Kärtsään on ollut niin julkista ja näkyvää jne jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanut tykkään Juresta.
Mä oon tykännyt Euroviisuista asti, Nacesta viime aikoina. Ne on niin K&B shippareita 😍
Yllättävän hyvin Nace oli kyllä tuon JO:n uusimman tiktokin perusteella perillä K&B jutuista😅
Taitavat käydä lurkkaamassa itseään ja bändiä koskevia somejuttuja, mikä ei aina liene ihan viisasta 😅 Toisaalta voi olla että varsinkin G kohun jälkeen haluavat olla kärryillä siitä, mitä keskusteluja on meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuon haastattelun perusteella en heti olisi tunkemassa B:tä avoliittoon. Muutama asia tässä jää vielä avoimeksi. Esimerkiksi se, että Martin lähti opiskelemaan ulkomaille ja toteutti haaveensa, palaa takaisin (ehkä vain kesäksi tai pysyvästi) mutta ei roiku JO:n mukana keikoilla missään vaiheessa eikä edes Englannista ole kuvia B:stä Martinin kanssa, vaikka fanit käytännössä kuvaavat näitä koko ajan. Luken keikalla ei ole Martinin kanssa (eli Martin on jo Sloveniassa tuossa vaiheessa mutta ei lähde mukaan) ja tietysti kun B on huonovointinen Ptujissa, niin ei tosiaan ole Martin paikalla eli ei käy keikoilla mukana lainkaan.
Väittäisin, että jos tosiaan olisivat pariskunta, niin sitä yhdessäoloa olisi hiukan enemmän todistettavissa kuin vain ne kuvat Liverpoolista koko bändin kanssa. Toki voivat olla supertaitavia piilottelemaan suhdetta, ei se välttämättä edes olisi niin vaikeaa, mutta miksi sitten todeta tuon yhdessäasumisen tuossa yhteydessä, jos tosiaan yrittää muuten estää näkymästä missään yhdessä.
Kämppisasia sen sijaan on aika looginen. Ovat tunteneet toisensa aivan pienestä asti ja olleet aina parhaita kavereita, vaikka ovat olleet jopa eri kouluissa (varmaan perheet tuntevat toisensa). Ovat yhdessä olleet jokaisessa bändissä ja ensimmäinen isompi ero on tosiaan vasta viimeinen vuosi, jonka takia aika loogista, että B oli niin poissa tolaltaan siinä viime syksyn konsertissa. Jos Martin on Sloveniassa vain kesän, on kämppisjuttu ihan tosi loogista, ja vaikka olisi nyt takaisin pysyvästi, niin parhaat kaverit voivat tosiaan asua yhdessä ilman että siinä on mitään sen kummempaa. Ja parhaat kaverit eivät tosiaan seuraisi toisiaan keikoille jatkuvasti vaan eläisivät vähän sitä omaakin elämää.
Mä taas väitän, että ei ole siksi, että Bojan ei suin surminkaan halua tulla rekisteröidyksi homoksi. Ovat kyseisessä maassa ehkä ottaneet täysin annettuna, että tällaisessa tilanteessa saa riittää se, että nähdään, kun se voidaan tehdä mitään spekulaatioita herättämättä.
Ja ei kaikilla hyrrää ne himot koko ajan sillä tasolla, etteikö osata erossa olla.
Juuri näin, B:n on pidettävä tiettyä mahdollisuutta yllä tytöillekin ainakin teoriassa. Samoin kuin Kärysä ei halua sanoa olevansa parisuhteessa jotta hänen voi ajatella olevan saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en saa tosta yhdestä lauseesta niin mitään viboja, et M ja B ois yhtään sen enempää kuin kämppiksiä.
Niinpä ja miksi olisi maininnut tuon jos siinä olisi jotain enemmän, luulisi että B haluaa pitää sellaiset asiat yksityisenä.
Harmi, B + M olisi ollut kiva päätös tälle B +K shippaukselle, joka ei näköjään johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsähän sanoi Bojanin lähdettyä Suomesta että kaikki ei ookaan ollu niinku hän luuli niin jos se olikin B kertonu Helsingin reissun aikana että hänki on varattu? Ja se olikin oikeesti K joka jäi rannalle ruikuttaan? Siksi oli hiljaiseloa mutta nyt on K miettiny asiat kuntoon ja Siitä viis vaan?
Siis missä sanonut noin? Mihin viittaat?
En usko kyllä hetkeäkään, että K oli aidosti rakastunut Bojaniin sillä tasolla, että ois halunnut rakkaussuhteen. Siis mä uskoin siihen, että jos Bojan houkuttelis tarpeeksi kauan ei vois sitten tietää, mitä tapahtuis.
Mutta en jaksa ajatella, että K ois onneton, miksi ois vaan siinä suhteessa naiseensa sitten.
Mä ajattelin, että viittas noilla sanoilla siihen, että asiat eivät ole siten kuin shippaajat luuli ja mitä hän taas ehkä kuuluisaan tapaansa halusi ihmisten antaa ymmärtää. (K tekee sitä, "antaa ymmärtää" -juttua, koko ajan, koska saa kiksejä siitä, kun ihmset sekoilee siitä).
K sanoi että asiat ei ole niin kuin HÄN luuli.
Okei. Käyn juuri läpi kyseistä jaksoa, 15.6. tehty, 20 minsaa lopusta jaksoa ja tsekkaan, mitä se siellä oikeasti tarkoittaa.
Kiitos, odotan itterointia, referaattia ja analyysia tilanteesta.
Kuunnelkaapas te muutkin tämä podcast-jakso, nro 549, mielestäni siinä ei puhuta MITÄÄN, minkä voisi yhdistää Bojaniin tai missä Jere viittaisi viisuaikoihin sillä saralla. Toi henkilö kuulostaa niin kuulleen täysin omiaan.
Eli ei Jere tässä sano, että "asiat eivät olleet kuten HÄN luuli". Eikä sano tuossa jaksossa mitään, miten kukaan luuli. Eihän tuossa jaksossa puhuta viisuista käytännössä yhtään mitään.
Tarkoititko, kommentin väittäjä, mahdollisesti jotain muuta jaksoa tai podcastia kenties?
Marli- tytön suhteen päättymisestä ennemminkin puhunut jtkn tuon suuntaista💔
K: What's the deal with Martin
B: He's just a roommate
K: Promise?
B: You're so cute when your jealous
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nyt olen taas ajan tasalla, vaikka tuli aika monta viestiä ohitettua. On taas vissiin muutama vänkäri liikenteessä. No kyllä se jossain vaiheessa taas rauhottuu ja laivan moottori pääsee kunnolla käyntiin, niin karit jää taakse.
Ihania Kärtsän ja Härtsän kuvia & stooreja, suloinen B on myös valaissut asioita.
Mukavaa lauantaita kaikille!
Kiitos, mulla on vasta perjantai😀
Mun piti tarkistaa, etten oo työhönpaluu(ja shippi)höyryissäni vahingossa herännyt lauantainakin töihin. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta myöskään K erityisen hyvävointiselta tossa Even viimeisessä stoorissa. Enkä nyt tarkoita jauhaa siitä alkoholista, vaan yleisestä olemuksesta.
Onko poistettu??
Tuossa cha cha cha klipissä lavan takaa; mikä toi teksti on BTS?
Kertokaa, etten mä luule, että se on viittaus Coldplayn kappaleeseen My Universe, joka tuli mulle vastaan jo toisena, minulle uutena Coldplay-kappaleena shipin aikana.
Kappaleena, joka meni mulla välittömästi kuunteluun, oltuaan sellainen K&B-kompilaatiovideon taustamusa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanut tykkään Juresta.
Mä oon tykännyt Euroviisuista asti, Nacesta viime aikoina. Ne on niin K&B shippareita 😍
Ehkä he tietävät asiasta enemmän kuin me 😀.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta myöskään K erityisen hyvävointiselta tossa Even viimeisessä stoorissa. Enkä nyt tarkoita jauhaa siitä alkoholista, vaan yleisestä olemuksesta.
Onko poistettu??
Kertokaa, etten mä luule, että se on viittaus Coldplayn kappaleeseen My Universe, joka tuli mulle vastaan jo toisena, minulle uutena Coldplay-kappaleena shipin aikana.
Kappaleena, joka meni mulla välittömästi kuunteluun, oltuaan sellainen K&B-kompilaatiovideon taustamusa.
BTS = Behind the Scenes.
Vaasan K kuvia! HUH HUH taas....
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1687179786274177025
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei kesken keikan käy kiireellä muutamassa sekunnissa pukemassa boleron ja samalla hörppää vähän juomista. Just riehunu tunnin yleisön edessä. Ei siinä tilanteessa kovin moni muukaan hirmu freesiltä näyttäis. 😂
ai se olikin tuo klippi se vika, luin nopeasti, että K jauhaa siinä alkoholista xD
Mutta siis mihin siinä viitataan BTS:llä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko poistettu??
On vaan behind the scene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko poistettu??
Näitä on ihan hauska spekuloida, mutta Even tilillä oleva video ja hän tuskin on vuosisadan kovin shippaaja. Tosiaan, behind the scenes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko poistettu??
BTS = Behind the Scenes.
Aaaa, tnx! Onko sen korealaisen poikabändin nimi samaa perua? Jonka kanssa My Universe on collab? Sopii muuten todella hyvin shippimusaksi se biisi! 💗
Martin opiskelee ulkomailla.