Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsähän sanoi Bojanin lähdettyä Suomesta että kaikki ei ookaan ollu niinku hän luuli niin jos se olikin B kertonu Helsingin reissun aikana että hänki on varattu? Ja se olikin oikeesti K joka jäi rannalle ruikuttaan? Siksi oli hiljaiseloa mutta nyt on K miettiny asiat kuntoon ja Siitä viis vaan?
Siis missä sanonut noin? Mihin viittaat?
En usko kyllä hetkeäkään, että K oli aidosti rakastunut Bojaniin sillä tasolla, että ois halunnut rakkaussuhteen. Siis mä uskoin siihen, että jos Bojan houkuttelis tarpeeksi kauan ei vois sitten tietää, mitä tapahtuis.
Mutta en jaksa ajatella, että K ois onneton, miksi ois vaan siinä suhteessa naiseensa sitten.
Mä ajattelin, että viittas noilla sanoilla siihen, että asiat eivät ole siten kuin shippaajat luuli ja mitä hän taas ehkä kuuluisaan tapaansa halusi ihmisten antaa ymmärtää. (K tekee sitä, "antaa ymmärtää" -juttua, koko ajan, koska saa kiksejä siitä, kun ihmset sekoilee siitä).
K sanoi että asiat ei ole niin kuin HÄN luuli.
Okei. Käyn juuri läpi kyseistä jaksoa, 15.6. tehty, 20 minsaa lopusta jaksoa ja tsekkaan, mitä se siellä oikeasti tarkoittaa.
Kiitos, odotan itterointia, referaattia ja analyysia tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Sloveniassa olisi nuorten vaikea saada vuokra-asuntoa niin mietin että kyllä B:llä olisi varmasti hyvin varaa asua itsekseenkin mutta on valinnut asua kämppiksenä Martinin kanssa.
Siis täähän lähtee aivan sekoomaan teillä. B llä on oma kämppä. Kesän Martin asunut siellä, koska tuli Sloveniaan opintojen ollessa lomalla. Syksyllä paluu Englantiin.
Kiitos järjen ääni!! 🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Sloveniassa olisi nuorten vaikea saada vuokra-asuntoa niin mietin että kyllä B:llä olisi varmasti hyvin varaa asua itsekseenkin mutta on valinnut asua kämppiksenä Martinin kanssa.
Siis täähän lähtee aivan sekoomaan teillä. B llä on oma kämppä. Kesän Martin asunut siellä, koska tuli Sloveniaan opintojen ollessa lomalla. Syksyllä paluu Englantiin.
Jos mun läheinen ystävä, joka asuu ulkomailla, tulis Suomeen kesäksi, niin ois kyllä tervetullut mun luo.
Vierailija kirjoitti:
Oliko jossain haastattelussa sanottu, että Martin opiskelee ulkomailla? Itselläni on tällainen muistikuva, mutta ehkä sekotan fanficciin
Linkedinin mukaan hän tekee maisterintutkintoa Ljubljanan yliopistossa ja valmistuu sieltä ensi vuonna.
Lähti bändistä lähtiessään opiskelemaan ulkomaille, löytyy Googlesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että B haluaisi pitää mahdolliset suhteensa yksityisenä, miksi olisi maininnut tuon kämppisasian jos siinä olisi jotain muutakin kuin että ovat pelkkiä kämppiksiä. Eikä sanonut edes siinä muodossa että elävät _yhdessä_.
Sanoi. "because I live with him"
My bad, niin sanoikin, luin näköjään väärin. Tuohan voi suomeksi kääntyä asua tai elää, olisi kiva kuulla missä muodossa sanottu sloveniaksi.
Jos sloveeni toimii kuten osaamani slaavilainen kieli, niin siinäkin "asua" ja "elää" on sama sana kuten englanniksi.
Shippaaja on nimitys henkilölle joka keksii ja spekuloi hahmojen välisiä suhteita tai vain toivoo niiden olevan olemassa.
Kyseessä on pieni, mutta sitäkin äänekkäämpi somessa ja netissä pyörivä porukka, jolle reaalimaailmaa ei taida olla olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on pulskistunut, mutta niin on Häärijäkin. Sen sijaan Käärijän ig-seuraajien määrä laskee kuin lehmän häntä, samoin striimaukset. Toivottavasti myös jaskanpauhanta sekä suomeksi että englanniksi.
Eiköhän hype ulkomailla laske jokatapauksessa jossain vaiheessa. Kyllä Käärijän markkinat nyt vaan on Suomessa pitkällä tähtäimellä. Nyt toki kannattaa käydä antamassa jotain myös ulkomaisille faneille kun rauta on vielä kuumaa, haalenee nopeasti luultavasti. Nautitaan me täällä Suomessa Kärtsäristä
Maskun kommentointi on niin turhaa... Ei ole välttämättä aikaa tai motivaatiota salille ja juomaahan tuolla kuluu. Paita päällähän tuota ei edes huomaisi mutta Käärijä ei muiden käskystä paitaa pue 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jossain haastattelussa sanottu, että Martin opiskelee ulkomailla? Itselläni on tällainen muistikuva, mutta ehkä sekotan fanficciin
Linkedinin mukaan hän tekee maisterintutkintoa Ljubljanan yliopistossa ja valmistuu sieltä ensi vuonna.
Lähti bändistä lähtiessään opiskelemaan ulkomaille, löytyy Googlesta.
On voinut olla esim. vaihdossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsähän sanoi Bojanin lähdettyä Suomesta että kaikki ei ookaan ollu niinku hän luuli niin jos se olikin B kertonu Helsingin reissun aikana että hänki on varattu? Ja se olikin oikeesti K joka jäi rannalle ruikuttaan? Siksi oli hiljaiseloa mutta nyt on K miettiny asiat kuntoon ja Siitä viis vaan?
Siis missä sanonut noin? Mihin viittaat?
En usko kyllä hetkeäkään, että K oli aidosti rakastunut Bojaniin sillä tasolla, että ois halunnut rakkaussuhteen. Siis mä uskoin siihen, että jos Bojan houkuttelis tarpeeksi kauan ei vois sitten tietää, mitä tapahtuis.
Mutta en jaksa ajatella, että K ois onneton, miksi ois vaan siinä suhteessa naiseensa sitten.
Mä ajattelin, että viittas noilla sanoilla siihen, että asiat eivät ole siten kuin shippaajat luuli ja mitä hän taas ehkä kuuluisaan tapaansa halusi ihmisten antaa ymmärtää. (K tekee sitä, "antaa ymmärtää" -juttua, koko ajan, koska saa kiksejä siitä, kun ihmset sekoilee siitä).
Voihan se K olla poly. Olihan sillä aiemminki useampi kerralla.
Hei vähän eri asia pyörittää montaa, kuin olla joku polyamoristi. Siis mitenkään polyamoriaa dissaamatta. Siinä pitää niiden muiden nimenomaan olla ok, että ovat samaan aikaan suhteessa, ja ymmärsin, ettei se näin ollut.
Niin silloin, mutta jos nyt ois ollu ok? 😉 Siis muille paitsi Blle ilmeisesti.
Seuraan Martinia ig:ssä ja faktaksi, englannissa se asuu sekä opiskelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ilman shippilaseja katsoo, onhan Bojanin ja Martinin suhde todennäkösempi ku Bn ja Kn. Ovat vanhoja ystäviä pitkän ajan takaa. Jos ystävyys onki muuttunu rakkaudeksi. Se selittäis miksi Martin lähti bändistäkin.
Martin lähti bändistä, koska lähti opiskelemaan ulkomaille. Faktatietoa, ei spekulointia.
Miksei kummatki vois pitää paikkaansa. Eihän kaikkea aina kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, muta analysoidaans tämä, viisufinaalin jälkeen sanottiin, että B kävi joillain sukulaisillaan. Mut olikin varmaan sen Martinin luona?
Siis mä oon nyt jo ihan Team Bojan onkin suhteessa Martinin kanssa, se harmittaa vähäs vs et ois suhteessa Kärtsän kanssa, mutta koska näin sen jo aika epätodennäköisenä johtuen K:n käytöksestä (homopyllistyskuvat yms), niin toki tämä on Bojanin osalta sata kertaa rauhoittavampi skenaario, kuin se, että se yksinään ikävöis miestä, jota ei voi saada.
Että ei ole ehkä kaivannut niin paljon sitten Kärtsää, kuin mä luulin ja se on vain hyvä asia se.
Toki hassua, jos tilanne onkin koko ajan ollut tämä, todella hassua!
Voihan sitä ihan vaan ystävänsäkin luona käydä? Mulla ja mun hyvällä ystävällä oli yhdessä vaiheeA 600km välimatkaa ja nähtiin useamman kerran vuodessa eikä meidän välillä ollut mitään muuta kuin ystävyyttä. Tosin joku alkoi myös silloin epäilemään muuta vaikka saa kai sitä ystäväänsä nähdä vaikka kaukana asuukin😅
Mutta ymmärsin muiden puheista, että Bojan olisi käynyt jotenkin erikoisen usein Lontoossa? Ihanaa, että ei olekaan ollut yksin, vaikka surullinen olen, ettei hän edes sitten tähtää enää kenenkään miehen kautta suomivävyksi 🥺
Siis milloin se sit on laukannut Lontoossa??
Tää lähti laukalle muutenkin koko homma. Puolikas lause ja boom nyt B onkin suhteessa / avoliitossa miehen kanssa ja K on vain haalea muisto joopa Joo.
No haloo, tän palstan askellajit on laukka, kiitolaukka ja toki liitopassi, silloin kun leijutaan korkealla irti maasta.
Ihan tuon haastattelun perusteella en heti olisi tunkemassa B:tä avoliittoon. Muutama asia tässä jää vielä avoimeksi. Esimerkiksi se, että Martin lähti opiskelemaan ulkomaille ja toteutti haaveensa, palaa takaisin (ehkä vain kesäksi tai pysyvästi) mutta ei roiku JO:n mukana keikoilla missään vaiheessa eikä edes Englannista ole kuvia B:stä Martinin kanssa, vaikka fanit käytännössä kuvaavat näitä koko ajan. Luken keikalla ei ole Martinin kanssa (eli Martin on jo Sloveniassa tuossa vaiheessa mutta ei lähde mukaan) ja tietysti kun B on huonovointinen Ptujissa, niin ei tosiaan ole Martin paikalla eli ei käy keikoilla mukana lainkaan.
Väittäisin, että jos tosiaan olisivat pariskunta, niin sitä yhdessäoloa olisi hiukan enemmän todistettavissa kuin vain ne kuvat Liverpoolista koko bändin kanssa. Toki voivat olla supertaitavia piilottelemaan suhdetta, ei se välttämättä edes olisi niin vaikeaa, mutta miksi sitten todeta tuon yhdessäasumisen tuossa yhteydessä, jos tosiaan yrittää muuten estää näkymästä missään yhdessä.
Kämppisasia sen sijaan on aika looginen. Ovat tunteneet toisensa aivan pienestä asti ja olleet aina parhaita kavereita, vaikka ovat olleet jopa eri kouluissa (varmaan perheet tuntevat toisensa). Ovat yhdessä olleet jokaisessa bändissä ja ensimmäinen isompi ero on tosiaan vasta viimeinen vuosi, jonka takia aika loogista, että B oli niin poissa tolaltaan siinä viime syksyn konsertissa. Jos Martin on Sloveniassa vain kesän, on kämppisjuttu ihan tosi loogista, ja vaikka olisi nyt takaisin pysyvästi, niin parhaat kaverit voivat tosiaan asua yhdessä ilman että siinä on mitään sen kummempaa. Ja parhaat kaverit eivät tosiaan seuraisi toisiaan keikoille jatkuvasti vaan eläisivät vähän sitä omaakin elämää.
Joo en saa tosta yhdestä lauseesta niin mitään viboja, et M ja B ois yhtään sen enempää kuin kämppiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuon haastattelun perusteella en heti olisi tunkemassa B:tä avoliittoon. Muutama asia tässä jää vielä avoimeksi. Esimerkiksi se, että Martin lähti opiskelemaan ulkomaille ja toteutti haaveensa, palaa takaisin (ehkä vain kesäksi tai pysyvästi) mutta ei roiku JO:n mukana keikoilla missään vaiheessa eikä edes Englannista ole kuvia B:stä Martinin kanssa, vaikka fanit käytännössä kuvaavat näitä koko ajan. Luken keikalla ei ole Martinin kanssa (eli Martin on jo Sloveniassa tuossa vaiheessa mutta ei lähde mukaan) ja tietysti kun B on huonovointinen Ptujissa, niin ei tosiaan ole Martin paikalla eli ei käy keikoilla mukana lainkaan.
Väittäisin, että jos tosiaan olisivat pariskunta, niin sitä yhdessäoloa olisi hiukan enemmän todistettavissa kuin vain ne kuvat Liverpoolista koko bändin kanssa. Toki voivat olla supertaitavia piilottelemaan suhdetta, ei se välttämättä edes olisi niin vaikeaa, mutta miksi sitten todeta tuon yhdessäasumisen tuossa yhteydessä, jos tosiaan yrittää muuten estää näkymästä missään yhdessä.
Kämppisasia sen sijaan on aika looginen. Ovat tunteneet toisensa aivan pienestä asti ja olleet aina parhaita kavereita, vaikka ovat olleet jopa eri kouluissa (varmaan perheet tuntevat toisensa). Ovat yhdessä olleet jokaisessa bändissä ja ensimmäinen isompi ero on tosiaan vasta viimeinen vuosi, jonka takia aika loogista, että B oli niin poissa tolaltaan siinä viime syksyn konsertissa. Jos Martin on Sloveniassa vain kesän, on kämppisjuttu ihan tosi loogista, ja vaikka olisi nyt takaisin pysyvästi, niin parhaat kaverit voivat tosiaan asua yhdessä ilman että siinä on mitään sen kummempaa. Ja parhaat kaverit eivät tosiaan seuraisi toisiaan keikoille jatkuvasti vaan eläisivät vähän sitä omaakin elämää.
Just näin! Eikä ole edes palannut pysyvästi, vaan syyskuussa jatkuu opiskelut.
Jos B ei tule vävypojaksi Suomeen, niin ehkä L voisi olla potentiaalinen ehdokas?
:D:D
Siis täällä on nyt alettu kyttäämään paremman puutteessa jo Joker Outin entisiä jäseniäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, muta analysoidaans tämä, viisufinaalin jälkeen sanottiin, että B kävi joillain sukulaisillaan. Mut olikin varmaan sen Martinin luona?
Siis mä oon nyt jo ihan Team Bojan onkin suhteessa Martinin kanssa, se harmittaa vähäs vs et ois suhteessa Kärtsän kanssa, mutta koska näin sen jo aika epätodennäköisenä johtuen K:n käytöksestä (homopyllistyskuvat yms), niin toki tämä on Bojanin osalta sata kertaa rauhoittavampi skenaario, kuin se, että se yksinään ikävöis miestä, jota ei voi saada.
Että ei ole ehkä kaivannut niin paljon sitten Kärtsää, kuin mä luulin ja se on vain hyvä asia se.
Toki hassua, jos tilanne onkin koko ajan ollut tämä, todella hassua!
Voihan sitä ihan vaan ystävänsäkin luona käydä? Mulla ja mun hyvällä ystävällä oli yhdessä vaiheeA 600km välimatkaa ja nähtiin useamman kerran vuodessa eikä meidän välillä ollut mitään muuta kuin ystävyyttä. Tosin joku alkoi myös silloin epäilemään muuta vaikka saa kai sitä ystäväänsä nähdä vaikka kaukana asuukin😅
Mutta ymmärsin muiden puheista, että Bojan olisi käynyt jotenkin erikoisen usein Lontoossa? Ihanaa, että ei olekaan ollut yksin, vaikka surullinen olen, ettei hän edes sitten tähtää enää kenenkään miehen kautta suomivävyksi 🥺
Siis milloin se sit on laukannut Lontoossa??
Tää lähti laukalle muutenkin koko homma. Puolikas lause ja boom nyt B onkin suhteessa / avoliitossa miehen kanssa ja K on vain haalea muisto joopa Joo.
No haloo, tän palstan askellajit on laukka, kiitolaukka ja toki liitopassi, silloin kun leijutaan korkealla irti maasta.
Koko kevät laukattu shippijutuilla. Mistä me oikeasti tiedetään miten asiat on.
Siis nämä! Tän aamun spekuloinnit on ihan linjassa koko ketjun kanssa. 😅
Mut ihan kivaa vaihtelua, tässä onki ollu vuoronperään Kn ja Bn (ja JOn ja Kn crewn) haukkumista nyt melkeen koko loppukesä niin ihan mukavaa välillä palata alkuperäiseen agendaan. 😉
Vierailija kirjoitti:
Joo en saa tosta yhdestä lauseesta niin mitään viboja, et M ja B ois yhtään sen enempää kuin kämppiksiä.
Niinpä ja miksi olisi maininnut tuon jos siinä olisi jotain enemmän, luulisi että B haluaa pitää sellaiset asiat yksityisenä.
Ennen kuin aloitat, käypä katsomassa K:n eilinen selkäkuva. Juo sen jälkeen kahvit ja hengitä.