Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
59681/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos B ei tule vävypojaksi Suomeen, niin ehkä L voisi olla potentiaalinen ehdokas?

:D:D

Ei meille kelpaa kuin aito vävybojka. 😢

Vierailija
59682/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta myöskään K erityisen hyvävointiselta tossa Even viimeisessä stoorissa. Enkä nyt tarkoita jauhaa siitä alkoholista, vaan yleisestä olemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59683/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Martin oli listalla?

Vierailija
59684/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta myöskään K erityisen hyvävointiselta tossa Even viimeisessä stoorissa. Enkä nyt tarkoita jauhaa siitä alkoholista, vaan yleisestä olemuksesta.

No hei kesken keikan käy kiireellä muutamassa sekunnissa pukemassa boleron ja samalla hörppää vähän juomista. Just riehunu tunnin yleisön edessä. Ei siinä tilanteessa kovin moni muukaan hirmu freesiltä näyttäis. 😂

Vierailija
59685/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsähän sanoi Bojanin lähdettyä Suomesta että kaikki ei ookaan ollu niinku hän luuli niin jos se olikin B kertonu Helsingin reissun aikana että hänki on varattu? Ja se olikin oikeesti K joka jäi rannalle ruikuttaan? Siksi oli hiljaiseloa mutta nyt on K miettiny asiat kuntoon ja Siitä viis vaan?

Siis missä sanonut noin? Mihin viittaat?

En usko kyllä hetkeäkään, että K oli aidosti rakastunut Bojaniin sillä tasolla, että ois halunnut rakkaussuhteen. Siis mä uskoin siihen, että jos Bojan houkuttelis tarpeeksi kauan ei vois sitten tietää,  mitä tapahtuis. 

Mutta en jaksa ajatella, että K ois onneton, miksi ois vaan siinä suhteessa naiseensa sitten. 

Mä ajattelin, että viittas noilla sanoilla siihen, että asiat eivät ole siten kuin shippaajat luuli ja mitä hän taas ehkä kuuluisaan tapaansa halusi ihmisten antaa ymmärtää. (K tekee sitä, "antaa ymmärtää" -juttua, koko ajan, koska saa kiksejä siitä, kun ihmset sekoilee siitä). 

K sanoi että asiat ei ole niin kuin HÄN luuli.

Okei. Käyn juuri läpi kyseistä jaksoa, 15.6. tehty, 20 minsaa lopusta jaksoa ja tsekkaan, mitä se siellä oikeasti tarkoittaa.

Kiitos, odotan itterointia, referaattia ja analyysia tilanteesta.

Kuunnelkaapas te muutkin tämä podcast-jakso, nro 549, mielestäni siinä ei puhuta MITÄÄN, minkä voisi yhdistää Bojaniin tai missä Jere viittaisi viisuaikoihin sillä saralla. Toi henkilö kuulostaa niin kuulleen täysin omiaan.

Eli ei Jere tässä sano, että "asiat eivät olleet kuten HÄN luuli". Eikä sano tuossa jaksossa mitään, miten kukaan luuli. Eihän tuossa jaksossa puhuta viisuista käytännössä yhtään mitään. 

Tarkoititko, kommentin väittäjä, mahdollisesti jotain muuta jaksoa tai podcastia kenties?

Vierailija
59686/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei kesken keikan käy kiireellä muutamassa sekunnissa pukemassa boleron ja samalla hörppää vähän juomista. Just riehunu tunnin yleisön edessä. Ei siinä tilanteessa kovin moni muukaan hirmu freesiltä näyttäis. 😂

Mun mielestä tä oli vaan kiva behind the scenes pätkä. Niin suurella sydämellä ne hoitaa meidän Kärtsää siellä!

Vierailija
59687/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsähän sanoi Bojanin lähdettyä Suomesta että kaikki ei ookaan ollu niinku hän luuli niin jos se olikin B kertonu Helsingin reissun aikana että hänki on varattu? Ja se olikin oikeesti K joka jäi rannalle ruikuttaan? Siksi oli hiljaiseloa mutta nyt on K miettiny asiat kuntoon ja Siitä viis vaan?

Siis missä sanonut noin? Mihin viittaat?

En usko kyllä hetkeäkään, että K oli aidosti rakastunut Bojaniin sillä tasolla, että ois halunnut rakkaussuhteen. Siis mä uskoin siihen, että jos Bojan houkuttelis tarpeeksi kauan ei vois sitten tietää,  mitä tapahtuis. 

Mutta en jaksa ajatella, että K ois onneton, miksi ois vaan siinä suhteessa naiseensa sitten. 

Mä ajattelin, että viittas noilla sanoilla siihen, että asiat eivät ole siten kuin shippaajat luuli ja mitä hän taas ehkä kuuluisaan tapaansa halusi ihmisten antaa ymmärtää. (K tekee sitä, "antaa ymmärtää" -juttua, koko ajan, koska saa kiksejä siitä, kun ihmset sekoilee siitä). 

K sanoi että asiat ei ole niin kuin HÄN luuli.

Okei. Käyn juuri läpi kyseistä jaksoa, 15.6. tehty, 20 minsaa lopusta jaksoa ja tsekkaan, mitä se siellä oikeasti tarkoittaa.

Kiitos, odotan itterointia, referaattia ja analyysia tilanteesta.

Kuunnelkaapas te muutkin tämä podcast-jakso, nro 549, mielestäni siinä ei puhuta MITÄÄN, minkä voisi yhdistää Bojaniin tai missä Jere viittaisi viisuaikoihin sillä saralla. Toi henkilö kuulostaa niin kuulleen täysin omiaan.

Eli ei Jere tässä sano, että "asiat eivät olleet kuten HÄN luuli". Eikä sano tuossa jaksossa mitään, miten kukaan luuli. Eihän tuossa jaksossa puhuta viisuista käytännössä yhtään mitään. 

Tarkoititko, kommentin väittäjä, mahdollisesti jotain muuta jaksoa tai podcastia kenties?

No jep, jos olis sanonut noin, olihan tämä spekuloitu täällä jo moneen kertaan puhki.

Vierailija
59688/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin me nähdään näitä eri tavalla! Mun mielestä se näyttää erittäin fressiltä ja koostuneelta huomioiden, että se on riehunut lavalla tunnin. Hyvin myös näkee, että kun kuvaus on normaalista tasosta eikä yläviistosta, niin onpas se sutjakka. Kaikki fanivideot kuvataan alaviistosta ja mehän tiedetään miten erityisesti kännykän kameran linssi vääristää silloin (kaksoileukaefekti). Mutta siis, onpa se todellakin hyvässä kunnossa ja ammattimaisesti tapahtuu vaihto!

Vierailija
59689/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Bojan säveltää yhdessä Martinin kanssa? Siksi ollut ihan musiikin vuoksi siellä?

En jaksa uskoa, että Bojan näin avoimesti flirttailisi K:lle jos olisi parisuhteessa. Koska sehän olisi tavallaan loukkaavampaa kuin olla suhteessa naisen kanssa. Koska Martin on mies. Tai uskon, että he ovat joskus olleet parisuhteessa, mutta nyt eronneet välimatkan vuoksi ja ovat pysyneet ystävinä. Ehkä heillä on seksiäkin vielä, mutta joka tapauksessa, jotenkin vieläkin epäilen ettei Bojan ole luovuttanut K:n suhteen,

Bojan itse sanoi, että kyseessä oli kesäleiri-ihastus (haastattelu sloveniaksi ulkona, missä B istui, muut seisoivat), ja eikös homojen maailmassa olla sallivampia sellaiseen, kuin heterosuhteissa? 

Mut siis on se voinut jotain juttuja Kärtsälle kyllä are you -iltana opettaa :D Mitä sitten lie...

Vierailija
59690/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ilman shippilaseja katsoo, onhan Bojanin ja Martinin suhde todennäkösempi ku Bn ja Kn. Ovat vanhoja ystäviä pitkän ajan takaa. Jos ystävyys onki muuttunu rakkaudeksi. Se selittäis miksi Martin lähti bändistäkin.

Martin lähti bändistä, koska lähti opiskelemaan ulkomaille. Faktatietoa, ei spekulointia.

Eihän tuo selitys sulje pois sitä, että mitä tekemistä hänen piti löytää lähtönsä tilalle. Lisäksi toi on hyvä selitys, pelkkä muun opiskelu ois voinut ehkä hoitua bändiläisenäkin? (No, ei välttämättä, eikä enää ainakaan.)

Vierailija
59691/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä olisi enemmän kuin ystävyyttä heidän välillään, niin miten M suhtautuisi tähän kaikkeen somessa tulvivaan K&B shppaukseen ja siihen, että B tulee yksin Suomeen tapaamaan K:ta. Varsinkin kun some viestintä oli aluksi "baby, u are always number one, miss u" jne.

Jep. Ovat hyviä ystäviä lapsuudesta saakka ja nyt kesällä kämppiksiä. Ei sovi Bojanin tyyliin, että yks kaks tekisi shokkipaljastuksen, että onkin ollut koko ajan parisuhteessa Martinin kanssa, ei ollenkaan.

Paljon melua tyhjästä taas.  

Vierailija
59692/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, tää käänne kyllä tekee niin super paljon sense, että oon tosi iloinen! Shippasin heitä koko ajan "samaistuen" (jos niin voi sanoa???) enemmän Bojaniin ja olin jo lähes raivona, kun K ei tee mitään. Mutta nyt sitten ei tartte enää murehtia Bojanin sydäntä. 

Kärtsän sydämestä en ollutkaan huolissani ainakaan enää housut auki ja pyllistyskuvien jälkeen.

Mutta toki voin hetken vielä odotella, ennen kuin lukitsen Plan B:n, eli että Bojtsulla olikin kaiken aikaa oma poikaystävä! 😊

Vierailija
59693/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59694/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ilman shippilaseja katsoo, onhan Bojanin ja Martinin suhde todennäkösempi ku Bn ja Kn. Ovat vanhoja ystäviä pitkän ajan takaa. Jos ystävyys onki muuttunu rakkaudeksi. Se selittäis miksi Martin lähti bändistäkin.

Martin lähti bändistä, koska lähti opiskelemaan ulkomaille. Faktatietoa, ei spekulointia.

Eihän tuo selitys sulje pois sitä, että mitä tekemistä hänen piti löytää lähtönsä tilalle. Lisäksi toi on hyvä selitys, pelkkä muun opiskelu ois voinut ehkä hoitua bändiläisenäkin? (No, ei välttämättä, eikä enää ainakaan.)

Niinpä. Opiskeleehan Jankin, vielä keikkamatkoilla jopa.

Vierailija
59695/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaah, tää käänne kyllä tekee niin super paljon sense, että oon tosi iloinen! Shippasin heitä koko ajan "samaistuen" (jos niin voi sanoa???) enemmän Bojaniin ja olin jo lähes raivona, kun K ei tee mitään. Mutta nyt sitten ei tartte enää murehtia Bojanin sydäntä. 

Kärtsän sydämestä en ollutkaan huolissani ainakaan enää housut auki ja pyllistyskuvien jälkeen.

Mutta toki voin hetken vielä odotella, ennen kuin lukitsen Plan B:n, eli että Bojtsulla olikin kaiken aikaa oma poikaystävä! 😊

Siis mitä? Martin tullut kesäksi ulkomailta lomalle Sloveniaan ja muuttanut siksi aikaa hyvän ystävänsä luo.

Vierailija
59696/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut tykkään Juresta.

Mä oon tykännyt Euroviisuista asti, Nacesta viime aikoina. Ne on niin K&B shippareita 😍

Vierailija
59697/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä olisi enemmän kuin ystävyyttä heidän välillään, niin miten M suhtautuisi tähän kaikkeen somessa tulvivaan K&B shppaukseen ja siihen, että B tulee yksin Suomeen tapaamaan K:ta. Varsinkin kun some viestintä oli aluksi "baby, u are always number one, miss u" jne.

Jep. Ovat hyviä ystäviä lapsuudesta saakka ja nyt kesällä kämppiksiä. Ei sovi Bojanin tyyliin, että yks kaks tekisi shokkipaljastuksen, että onkin ollut koko ajan parisuhteessa Martinin kanssa, ei ollenkaan.

Paljon melua tyhjästä taas.  

Sinäkö tunnet noin hyvin Bojanin tyylin. Luulen, että asia tuli nyt puheeksi, koska fanityttöjen jutut on menneet niin överiksi.

Vierailija
59698/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Bojan säveltää yhdessä Martinin kanssa? Siksi ollut ihan musiikin vuoksi siellä?

En jaksa uskoa, että Bojan näin avoimesti flirttailisi K:lle jos olisi parisuhteessa. Koska sehän olisi tavallaan loukkaavampaa kuin olla suhteessa naisen kanssa. Koska Martin on mies. Tai uskon, että he ovat joskus olleet parisuhteessa, mutta nyt eronneet välimatkan vuoksi ja ovat pysyneet ystävinä. Ehkä heillä on seksiäkin vielä, mutta joka tapauksessa, jotenkin vieläkin epäilen ettei Bojan ole luovuttanut K:n suhteen,

Bojan itse sanoi, että kyseessä oli kesäleiri-ihastus (haastattelu sloveniaksi ulkona, missä B istui, muut seisoivat), ja eikös homojen maailmassa olla sallivampia sellaiseen, kuin heterosuhteissa? 

Mut siis on se voinut jotain juttuja Kärtsälle kyllä are you -iltana opettaa :D Mitä sitten lie...

Tuossa haastattelussa Bojan hieman turhautuneena ja katkerana tokaisi että annat pois Carpe diem-kortsuja muiden käyttöön, joten eiköhän ihastuksen täytäntöönpano jäänyt kiinni Kärtsäristä.

Vierailija
59699/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nyt olen taas ajan tasalla, vaikka tuli aika monta viestiä ohitettua. On taas vissiin muutama vänkäri liikenteessä. No kyllä se jossain vaiheessa taas rauhottuu ja laivan moottori pääsee kunnolla käyntiin, niin karit jää taakse.

Ihania Kärtsän ja Härtsän kuvia & stooreja, suloinen B on myös valaissut asioita.

Mukavaa lauantaita kaikille!

Kiitos, mulla on vasta perjantai😀

Vierailija
59700/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut tykkään Juresta.

Mä oon tykännyt Euroviisuista asti, Nacesta viime aikoina. Ne on niin K&B shippareita 😍

Yllättävän hyvin Nace oli kyllä tuon JO:n uusimman tiktokin perusteella perillä K&B jutuista😅

Ketju on lukittu.