Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanut tykkään Juresta.
Mä oon tykännyt Euroviisuista asti, Nacesta viime aikoina. Ne on niin K&B shippareita 😍
Jep! Jure ja Nace on niin mukana 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tykännyt Euroviisuista asti, Nacesta viime aikoina. Ne on niin K&B shippareita 😍
Yllättävän hyvin Nace oli kyllä tuon JO:n uusimman tiktokin perusteella perillä K&B jutuista😅
Nacen kommentti oli vähän hassu, kuulosti olevan jotenkin innoissaan. Tykkään tuosta Nacesta koko ajan enemmän.
Naureskeli sitä, ku jengi luulee näiden olevan suhteessa ja nyt muka riidoissa, vaikka ovat olleet vaan kavereita tän koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsähän sanoi Bojanin lähdettyä Suomesta että kaikki ei ookaan ollu niinku hän luuli niin jos se olikin B kertonu Helsingin reissun aikana että hänki on varattu? Ja se olikin oikeesti K joka jäi rannalle ruikuttaan? Siksi oli hiljaiseloa mutta nyt on K miettiny asiat kuntoon ja Siitä viis vaan?
Siis missä sanonut noin? Mihin viittaat?
En usko kyllä hetkeäkään, että K oli aidosti rakastunut Bojaniin sillä tasolla, että ois halunnut rakkaussuhteen. Siis mä uskoin siihen, että jos Bojan houkuttelis tarpeeksi kauan ei vois sitten tietää, mitä tapahtuis.
Mutta en jaksa ajatella, että K ois onneton, miksi ois vaan siinä suhteessa naiseensa sitten.
Mä ajattelin, että viittas noilla sanoilla siihen, että asiat eivät ole siten kuin shippaajat luuli ja mitä hän taas ehkä kuuluisaan tapaansa halusi ihmisten antaa ymmärtää. (K tekee sitä, "antaa ymmärtää" -juttua, koko ajan, koska saa kiksejä siitä, kun ihmset sekoilee siitä).
K sanoi että asiat ei ole niin kuin HÄN luuli.
Okei. Käyn juuri läpi kyseistä jaksoa, 15.6. tehty, 20 minsaa lopusta jaksoa ja tsekkaan, mitä se siellä oikeasti tarkoittaa.
Kiitos, odotan itterointia, referaattia ja analyysia tilanteesta.
Kuunnelkaapas te muutkin tämä podcast-jakso, nro 549, mielestäni siinä ei puhuta MITÄÄN, minkä voisi yhdistää Bojaniin tai missä Jere viittaisi viisuaikoihin sillä saralla. Toi henkilö kuulostaa niin kuulleen täysin omiaan.
Eli ei Jere tässä sano, että "asiat eivät olleet kuten HÄN luuli". Eikä sano tuossa jaksossa mitään, miten kukaan luuli. Eihän tuossa jaksossa puhuta viisuista käytännössä yhtään mitään.
Tarkoititko, kommentin väittäjä, mahdollisesti jotain muuta jaksoa tai podcastia kenties?
Muutenkin on sen Suomi-viikonlopun jäljiltä aika sairasta jopa väittää, että K:lle silloin selvisi, etteivät asiat ole yhtään sitä, miltä näyttää. Jerehän se niin kovasti koittikin saada Bojanin kanssa kahdenkeskistä aikaa, mutta Bojan hengasi mieluummin Ääniwallissa ja yksiöönkin vaati kolmannen pyörän paikalle...
Huvittaa ajatus että täällä olisi keskusteltu 2990 sivua turhaan. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän hyvin Nace oli kyllä tuon JO:n uusimman tiktokin perusteella perillä K&B jutuista😅
Nacen kommentti oli vähän hassu, kuulosti olevan jotenkin innoissaan. Tykkään tuosta Nacesta koko ajan enemmän.
Naureskeli sitä, ku jengi luulee näiden olevan suhteessa ja nyt muka riidoissa, vaikka ovat olleet vaan kavereita tän koko ajan.
Ei siinä tiktokissa mistään suhteesta puhuttu tai muiden luuloille siitä naureskeltu vaan pelkästään sille riita-spekulaatiolle.
Vierailija kirjoitti:
Ystävyyttähän näillä on! Osa on vaan kuvitellu enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja B ei ollu millänsäkkään, 🙂 ennemminkin iloinen, ja jatkoi selän verryttelyä!💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii shippaus on kuvittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vaasan K kuvia! HUH HUH taas....
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1687179786274177025
Hot hot hot!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole turhaan! Muun muassa sana yksityishenkilökin on saanut ihan uuden merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep tottakai!
Vierailija kirjoitti:
LADYSLO, can you help with the word that B uses when he says that he lives with Martin in the radio interview. Is there a nuance of some sort? Is It more cohabit or share life with kind of "living"? I know he adds as roommates but the verb in I live with him. Thanks.
Hi, no, there isnt anything in the translation or a nuance. He says they are roomates / living together. It doesnt say anything about their relationship.
That being said, I've gotten a certain vibe from them before, from old videos, but more like they might have had something in the past maybe.....again, this is just a crazy speculation.
I do hope Twitter "fans" dont pick up on anything. He doesnt need more drama/rumours.
Btw I saw someone ask me something yesterday, but I didnt quite understand the quedtion. Can you ask again,please?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti B maininnut kämppisasian jo jossain aikaisemmassa haastattelussa keväällä.
https://twitter.com/spela_sinko/status/1687198262963699712?t=E32Is1tRuP…
Jakaisitko myös sen, jos joku fani olisi väittänyt laittamatta mitään lähteitä Bojanin olevan punainen elefantti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta myöskään K erityisen hyvävointiselta tossa Even viimeisessä stoorissa. Enkä nyt tarkoita jauhaa siitä alkoholista, vaan yleisestä olemuksesta.
Onko poistettu??
Tuossa cha cha cha klipissä lavan takaa; mikä toi teksti on BTS?
Kertokaa, etten mä luule, että se on viittaus Coldplayn kappaleeseen My Universe, joka tuli mulle vastaan jo toisena, minulle uutena Coldplay-kappaleena shipin aikana.
Kappaleena, joka meni mulla välittömästi kuunteluun, oltuaan sellainen K&B-kompilaatiovideon taustamusa.
BTS = Behind the Scenes.
Pääsenköhän ikinä yli näistä tuhmista ajatuksistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta myöskään K erityisen hyvävointiselta tossa Even viimeisessä stoorissa. Enkä nyt tarkoita jauhaa siitä alkoholista, vaan yleisestä olemuksesta.
Onko poistettu??
Tuossa cha cha cha klipissä lavan takaa; mikä toi teksti on BTS?
Kertokaa, etten mä luule, että se on viittaus Coldplayn kappaleeseen My Universe, joka tuli mulle vastaan jo toisena, minulle uutena Coldplay-kappaleena shipin aikana.
Kappaleena, joka meni mulla välittömästi kuunteluun, oltuaan sellainen K&B-kompilaatiovideon taustamusa.
BTS = Behind the Scenes.
Pääsenköhän ikinä yli näistä tuhmista ajatuksistani.
Oho lainasin väärää, mutta..
Ja taas poistuu viestejä. Lähinnä sellaisia, joissa todetaan, että K:lla ja B:llä ei ole välttämättä missään vaiheessa ollut romanttisia tuntemuksia toisiaan kohtaan ja se heidän välissään oleva kemia on todennäköisesti platonista. Vaikka sinä joku et pidä näistä mielipiteistä, niin ei se tee niistä kuitenkaan millään tavoin epäasiallisia. Myös Bojan ja Martin ovat pelkkiä ystäviä, vaikka heillä onkin ihanan lämpimät välit. Kaikki Jokerit tuntuvat ihanilta persoonilta.
Vierailija kirjoitti:
K: What's the deal with Martin
B: He's just a roommate
K: Promise?
B: You're so cute when your jealous
B: Speaking of roommates what's YOUR deal with M...
K: Shut up
Vierailija kirjoitti:
Sama, joku sanoi tossa, että spekuloinnin voi lopettaa heti alkuunsa B&M suhteen. Okei, täällä ei ole mitään nähtävää, väärä hälytys. Kaikki voi palata koteihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nyt olen taas ajan tasalla, vaikka tuli aika monta viestiä ohitettua. On taas vissiin muutama vänkäri liikenteessä. No kyllä se jossain vaiheessa taas rauhottuu ja laivan moottori pääsee kunnolla käyntiin, niin karit jää taakse.
Ihania Kärtsän ja Härtsän kuvia & stooreja, suloinen B on myös valaissut asioita.
Mukavaa lauantaita kaikille!
Tällaiset kirjoittelijat ovat superlapsellisia, kun shippaukseen ei mukamas vaikuta mikään reaalimaailmasta tuleva tieto, aina vain jaetaan samoja vihreitä pottatukkakuvia ja väitetään, että ei shipata poikia kuin mielikuvituksessa! Joo, ettepä!
Meinaan jos kaikki ois vain mielikuvituista, niin mitä ajatus Bojanin olemisesta pariskunta Martinin kanssa haittaisi?
Ja miten paljon täällä on hermostuttu välillä siitä kun sanottu että kavereita B ja K vain on ja jopa poistatettu tällaisia viestejä. Nytkin monella selkeästi vahva mielipide että ei voi mitenkään olla suhdetta. 🙄