Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
59641/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa lopettaa seksisuhde on mennä avioliittoon ko henkilön kanssa.

Vierailija
59642/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai B:n ihastumaan K:hon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59643/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You can ask him now, I know, because I live with him, because we are roommates."

Siis mitä, "kysyä nyt, tiedän"? Ihan kuin Bojan ois himassa ja Martin istuisi vieressä, or what? Mutta olihan tuossa silti koko bändi läsnä tai ainakin Jan ja Jure?

Vierailija
59644/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hyvä oli haastattelu, ei jäänyt mitään mystisiä juttuja enää varsinaisesti taustalle. B voinut kyllä huonosti, mutta parempaan päin ilmeisesti. Ihana et ovat Martinin kanssa kämppikset.

Voisiko joku kopioida tekstin Tumblrista tänne, vaikka osissa, koska haastiksen loppu ei näy ei-tunnukset omaaville?

Tai siitä eteenpäin, kun Bojan kertoo istuneensa autossa oksennuspussi kourassa? (Siihen saakka antaa lukea)

Bojan: I have to say that, yes, I've withdrawn from social media now, because I want to make this album under positive influences, not negative influences, and really, on social media I feel like I'm trapped in a world that I don't really want to be trapped in. So, yeah, for example, let's say two days ago, I was really negatively shocked, or affected by a moment when... We had a concert in Ptuj, which was a really specific experience, because I was having a panic attack on stage for an hour and a half, and I was just thinking about whether or not I was going to faint or not. I don't know why, whether it was the air, whether it was too much coffee, or what happened, but it really wasn't a pleasant concert for me, so within 20 minutes after the show I was rushing home, right. But on Twitter there was this post, some girl who said that I... that some security guard or somebody on my behalf invited her backstage after the concert. Which, whoever was there, including the organiser, knows wasn't even remotely true, because as soon as I got out of the shower, hands shaking, I got into the van and went home, sitting next to Nace, bag in hand, so as not to throw up right there in the car. So, there are some things we are not prepared for. There are dimensions that are a whole new world for us.

Vierailija
59645/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsähän sanoi Bojanin lähdettyä Suomesta että kaikki ei ookaan ollu niinku hän luuli niin jos se olikin B kertonu Helsingin reissun aikana että hänki on varattu? Ja se olikin oikeesti K joka jäi rannalle ruikuttaan? Siksi oli hiljaiseloa mutta nyt on K miettiny asiat kuntoon ja Siitä viis vaan?

Siis missä sanonut noin? Mihin viittaat?

En usko kyllä hetkeäkään, että K oli aidosti rakastunut Bojaniin sillä tasolla, että ois halunnut rakkaussuhteen. Siis mä uskoin siihen, että jos Bojan houkuttelis tarpeeksi kauan ei vois sitten tietää,  mitä tapahtuis. 

Mutta en jaksa ajatella, että K ois onneton, miksi ois vaan siinä suhteessa naiseensa sitten. 

Mä ajattelin, että viittas noilla sanoilla siihen, että asiat eivät ole siten kuin shippaajat luuli ja mitä hän taas ehkä kuuluisaan tapaansa halusi ihmisten antaa ymmärtää. (K tekee sitä, "antaa ymmärtää" -juttua, koko ajan, koska saa kiksejä siitä, kun ihmset sekoilee siitä). 

Voihan se K olla poly. Olihan sillä aiemminki useampi kerralla.

Vierailija
59646/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muille tullu mieleen, että jos Martin onkin enemmän kuin kämppis?

Sehän opiskeli Lontoossa. Se selittäis miksi Bojan tuli joka kerta viisujen aikana eri aikaan kotiin ku muu bändi. Ja miksi Bojan on käyny siellä monesti tänä keväänä. Ovat nyt koko kesän asuneet yhdessä ja tämä nyt kerrottiin. Ois voinu jättää hyvin kertomattaki, mutta aivan ku se ois nyt haluttu sanoa, että nämä fanitytöt rauhottus, eikä enää keksis esim. näitä backstagejuttuja.

Minusta olisi tavallaan helpotus, että Bojanillakin olisi joku. Selittäisi myös, miksi Bojan itki niin valtoimenaan Martinin jäähyväiskonsertissa.

Mä en sano tähän juuta enkä jaata, mutta voihan sitä nyt itkeä, vaikka ei oiskaan suhteessa. Just tullut aika paljon voimakkaampia oireita lavalla kun pelkkää itkemistä jonkun takia, jonka kanssa ei taas todellakaan ole suhteessa.

Vierailija
59647/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on pulskistunut, mutta niin on Häärijäkin. Sen sijaan Käärijän ig-seuraajien määrä laskee kuin lehmän häntä, samoin striimaukset. Toivottavasti myös jaskanpauhanta sekä suomeksi että englanniksi.

Vierailija
59648/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsähän sanoi Bojanin lähdettyä Suomesta että kaikki ei ookaan ollu niinku hän luuli niin jos se olikin B kertonu Helsingin reissun aikana että hänki on varattu? Ja se olikin oikeesti K joka jäi rannalle ruikuttaan? Siksi oli hiljaiseloa mutta nyt on K miettiny asiat kuntoon ja Siitä viis vaan?

En usko kyllä hetkeäkään, että K oli aidosti rakastunut Bojaniin sillä tasolla, että ois halunnut rakkaussuhteen. Siis mä uskoin siihen, että jos Bojan houkuttelis tarpeeksi kauan ei vois sitten tietää,  mitä tapahtuis. 

Mutta en jaksa ajatella, että K ois onneton, miksi ois vaan siinä suhteessa naiseensa sitten. 

Mä ajattelin, että viittas noilla sanoilla siihen, että asiat eivät ole siten kuin shippaajat luuli ja mitä hän taas ehkä kuuluisaan tapaansa halusi ihmisten antaa ymmärtää. (K tekee sitä, "antaa ymmärtää" -juttua, koko ajan, koska saa kiksejä siitä, kun ihmset sekoilee siitä). 

K sanoi että asiat ei ole niin kuin HÄN luuli.

Eikä ees liittynyt B hen kyseinen kommentti.

Vierailija
59649/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on pulskistunut, mutta niin on Häärijäkin. Sen sijaan Käärijän ig-seuraajien määrä laskee kuin lehmän häntä, samoin striimaukset. Toivottavasti myös jaskanpauhanta sekä suomeksi että englanniksi.

Kärtsä on timmissä kunnossa, eikä maha IRL näytä kovin kummoiselta. (Ihan sama toki vaikka olisikin lihonut).

Vierailija
59650/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO käynyt tykkäämässä tätä videota

https://vm.tiktok.com/ZGJbKER7w/

Vierailija
59651/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, muta analysoidaans tämä, viisufinaalin jälkeen sanottiin, että B kävi joillain sukulaisillaan. Mut olikin varmaan sen Martinin luona?

Siis mä oon nyt jo ihan Team Bojan onkin suhteessa Martinin kanssa, se harmittaa vähäs vs et ois suhteessa Kärtsän kanssa, mutta koska näin sen jo aika epätodennäköisenä johtuen K:n käytöksestä (homopyllistyskuvat yms), niin toki tämä on Bojanin osalta sata kertaa rauhoittavampi skenaario, kuin se, että se yksinään ikävöis miestä, jota ei voi saada. 

Että ei ole ehkä kaivannut niin paljon sitten Kärtsää, kuin mä luulin ja se on vain hyvä asia se. 

Toki hassua, jos tilanne onkin koko ajan ollut tämä, todella hassua!

Voihan sitä ihan vaan ystävänsäkin luona käydä? Mulla ja mun hyvällä ystävällä oli yhdessä vaiheeA 600km välimatkaa ja nähtiin useamman kerran vuodessa eikä meidän välillä ollut mitään muuta kuin ystävyyttä. Tosin joku alkoi myös silloin epäilemään muuta vaikka saa kai sitä ystäväänsä nähdä vaikka kaukana asuukin😅

Enemmän ihmettelisin sitä, ettei menisi viettämään aikaa ystävänsä luo. Jos ystävä siis asuisi kauempana saati ulkomailla.

Vierailija
59652/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä on ollut, lukiko jossain?

Vierailija
59653/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, muta analysoidaans tämä, viisufinaalin jälkeen sanottiin, että B kävi joillain sukulaisillaan. Mut olikin varmaan sen Martinin luona?

Siis mä oon nyt jo ihan Team Bojan onkin suhteessa Martinin kanssa, se harmittaa vähäs vs et ois suhteessa Kärtsän kanssa, mutta koska näin sen jo aika epätodennäköisenä johtuen K:n käytöksestä (homopyllistyskuvat yms), niin toki tämä on Bojanin osalta sata kertaa rauhoittavampi skenaario, kuin se, että se yksinään ikävöis miestä, jota ei voi saada. 

Että ei ole ehkä kaivannut niin paljon sitten Kärtsää, kuin mä luulin ja se on vain hyvä asia se. 

Voihan sitä ihan vaan ystävänsäkin luona käydä? Mulla ja mun hyvällä ystävällä oli yhdessä vaiheeA 600km välimatkaa ja nähtiin useamman kerran vuodessa eikä meidän välillä ollut mitään muuta kuin ystävyyttä. Tosin joku alkoi myös silloin epäilemään muuta vaikka saa kai sitä ystäväänsä nähdä vaikka kaukana asuukin😅

Mutta ymmärsin muiden puheista, että Bojan olisi käynyt jotenkin erikoisen usein Lontoossa? Ihanaa, että ei olekaan ollut yksin, vaikka surullinen olen, ettei hän edes sitten tähtää enää kenenkään miehen kautta suomivävyksi 🥺

Siis milloin se sit on laukannut Lontoossa??

Tää lähti laukalle muutenkin koko homma. Puolikas lause ja boom nyt B onkin suhteessa / avoliitossa miehen kanssa ja K on vain haalea muisto joopa Joo.

Vierailija
59654/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se K olla poly. Olihan sillä aiemminki useampi kerralla.

Hei vähän eri asia pyörittää montaa, kuin olla joku polyamoristi. Siis mitenkään polyamoriaa dissaamatta. Siinä pitää niiden muiden nimenomaan olla ok, että ovat samaan aikaan suhteessa, ja ymmärsin, ettei se näin ollut.

Vierailija
59655/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ymmärsin muiden puheista, että Bojan olisi käynyt jotenkin erikoisen usein Lontoossa? Ihanaa, että ei olekaan ollut yksin, vaikka surullinen olen, ettei hän edes sitten tähtää enää kenenkään miehen kautta suomivävyksi 🥺

Eikö jossain lukenut että B:llä olisi perhettä siellä? Ja on käynyt myös viisukavereita moikkaamassa.

Vierailija
59656/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että B haluaisi pitää mahdolliset suhteensa yksityisenä, miksi olisi maininnut tuon kämppisasian jos siinä olisi jotain muutakin kuin että ovat pelkkiä kämppiksiä. Eikä sanonut edes siinä muodossa että elävät _yhdessä_.

Vierailija
59657/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Sloveniassa olisi nuorten vaikea saada vuokra-asuntoa niin mietin että kyllä B:llä olisi varmasti hyvin varaa asua itsekseenkin mutta on valinnut asua kämppiksenä Martinin kanssa.

Vierailija
59658/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi tuo Twitterin toksinen porukka katsoa peiliin ja miettiä mitä on tullut tehtyä mutta en ikävä kyllä usko että tajuavat oman toimintansa syy-seuraussuhdetta B:n vointiin ja tilanteeseen.

No kyllä siellä on aikamoinen itsensä ja toistensa ruoskinta käynnissä liittyen tuohon aiempaan bäkkärikohuun, ei siellä kukaan puolustele yhtään.

Vierailija
59659/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä on ollut, lukiko jossain?

Tiktokissa, mstanetski oli laittanut sivulleen 7 tuntia sitten. Oli hänen tekemä video.

Vierailija
59660/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Sloveniassa olisi nuorten vaikea saada vuokra-asuntoa niin mietin että kyllä B:llä olisi varmasti hyvin varaa asua itsekseenkin mutta on valinnut asua kämppiksenä Martinin kanssa.

Siis täähän lähtee aivan sekoomaan teillä. B llä on oma kämppä. Kesän Martin asunut siellä, koska tuli Sloveniaan opintojen ollessa lomalla. Syksyllä paluu Englantiin.

Ketju on lukittu.