Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikkää kun Bojan tulee suomeen, ja Jere lentokentällä vastassa. Heti kun Jere näkee Bojanin, Jere juoksee Bojanin luokse ja tekee sen saman sylihypyn kun Liverpoolissa 🙈 Sit ne viel pussais huomaamattomasti ja nopeesti ja lähtis taksilla Jeren kämpille kattoo salkkareita formula lakanoissa😍
Ja siellä olis Bulbasaur ja J:n ostama Squirtle pehmo odottamassa.
Odotan edelleen sitä, että K matkustaa Sloveniaan.
T. Ankeuttaja
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun katsoo vuoronperää....
https://twitter.com/imaginethat92/status/1686709627004850177
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724540993135935488/if-thick-thig…
...jää vaan tuijottamaan...
Joku taitava videoeditoija vois tehdä mm. näistä + seinäänpaiskomisvideosta jonkun kivan editin... 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikkää kun Bojan tulee suomeen, ja Jere lentokentällä vastassa. Heti kun Jere näkee Bojanin, Jere juoksee Bojanin luokse ja tekee sen saman sylihypyn kun Liverpoolissa 🙈 Sit ne viel pussais huomaamattomasti ja nopeesti ja lähtis taksilla Jeren kämpille kattoo salkkareita formula lakanoissa😍
Ja siellä olis Bulbasaur ja J:n ostama Squirtle pehmo odottamassa.
Odotan edelleen sitä, että K matkustaa Sloveniaan.
T. Ankeuttaja
Eiköhän me kaikki, mutta itse suhtaudun tähän realistisesti eli tuskin tapahtuu elokuussa vaan aikaisintaan syyskuussa, jos aikataulut antaa myöden. Ja riippuu B:n tilanteestakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana satu, oot varmaan 12-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https… Käsienkokovertailuun.
Kyllä on B:llä ihan selkeästi isommat kädet verrattuna K:n kätösiin 😂
Varmaan suurimmalla osalla naisistakin on isommat kädet ku Klla.
Mulla on niin isot kädet että K mahtuisi helposti istumaan niille
Kellään tietoa miten Bojan jakselee?
Vierailija kirjoitti:
Kellään tietoa miten Bojan jakselee?
Suht ok, on nyt päikkäreillä tuolla makkarissa.
Minä ihmeen kuoripoikana osa täällä tota B:tä pitää? 😆 Juu juu, ei polta eikä ryyppää, eikä varsinkaan n*ssi...🙄
Musta on hyvä että nykyään tupakointi nähdään esim. nuorten keskuudessa huonona tapana. Toista se oli sillon meikän kultaisessa nuoruudessa jossa oli melkeen pakko polttaa että oli jotain. 😅
Minusta henk koht nuo kuvat/videot tupakoivista Ksta tai Bstä on oikeasti hothothot mutta se johtuukin siitä kulttuurista, jossa olen kasvanut (eli se tupakka oli cool jne), nykynuori voi hyvinkin nähdä asian toisella tavalla. Mutta ei nyt oikeesti aleta niidenkin puolesta tässä loukkaantumaan, jooko? Kuitenkaan, kukaan tän ketjun kohteina olleista ei mainosta mitään tupakkaa (tai nuuskaa tai nikotiinipusseja jne). 🙈
Ps. Mäpäs näin viikonloppuna kun yks tässä ketjussa hyvinkin puhtoisena ja viattomana pidetty söpis laulaja kessutteli. En sano että kuka, voitte koittaa arvata. 😅 (Ei siis ollu Kärtsä, jos ei jo tuosta puhtoisesta ja viattomasta käynyt ilmi. 😂)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella nuorten suosimalla artistilla näkyy esimerkiksi alkoholia omissa stoorissaan? Todella monella. Hirveä meteli nostettu tästä denssi-asiasta. Ei K ole mitään kenellekkään velkaa, eikä ole nuorten/lasten artisti. Toki sille ei voi mitään, että hänestä pitävät ja häntä seuraavat.
Nyt olet väärässä. Nimenomaan lapset fanittavat hyvin paljon Käärijää.
Sille ei voi mitään, jos vanhemmat ei yhtään valvo, millaisia artisteja lapset fanittaa. Jos nyt lapset keksis ruveta fanittaan vaikka jotain death metal -bändiä, jolla tosi rajuja lyriikoita ja muuta rankkaa menoa, niin ei sen bändin tarvis itseään sen takia muuttaa, että on ilmestynyt lapsifaneja.
Se aika, kun vanhemmat todellisuudessa pystyvät valvomaan lasten saamia vaikutteita on lyhyt. Kannatan kyllä sitä, että lasten esikuvat ottaisivat tämän huomioon, vaikka virallinen vastuu on vanhemmilla. Esimerkkisi ei ole hyvä, tässä pyydetään kärtsältä vain pientä huomiointia. Katsotaan kärtsä sitten uudelleen, kun sinulla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K vihaajat taas vauhdissa. Nytkö se on nisti? Painukaa jo v****un.
Öö. Pilvenkäyttö ei kenestäkään tee nistiä.
No ei todella tee. Ja nisti sanana on jotain järkyttävää.
- Päihdetyöntekijä
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmeen kuoripoikana osa täällä tota B:tä pitää? 😆 Juu juu, ei polta eikä ryyppää, eikä varsinkaan n*ssi...🙄
Eikö se jo yks päivä päätetty että se ei käy ees kakalla? 😂
Vierailija kirjoitti:
Musta on hyvä että nykyään tupakointi nähdään esim. nuorten keskuudessa huonona tapana. Toista se oli sillon meikän kultaisessa nuoruudessa jossa oli melkeen pakko polttaa että oli jotain. 😅
Minusta henk koht nuo kuvat/videot tupakoivista Ksta tai Bstä on oikeasti hothothot mutta se johtuukin siitä kulttuurista, jossa olen kasvanut (eli se tupakka oli cool jne), nykynuori voi hyvinkin nähdä asian toisella tavalla. Mutta ei nyt oikeesti aleta niidenkin puolesta tässä loukkaantumaan, jooko? Kuitenkaan, kukaan tän ketjun kohteina olleista ei mainosta mitään tupakkaa (tai nuuskaa tai nikotiinipusseja jne). 🙈
Ps. Mäpäs näin viikonloppuna kun yks tässä ketjussa hyvinkin puhtoisena ja viattomana pidetty söpis laulaja kessutteli. En sano että kuka, voitte koittaa arvata. 😅 (Ei siis ollu Kärtsä, jos ei jo tuosta puhtoisesta ja viattomasta käynyt ilmi. 😂)
Olisko se kenties eräs kuumaakin kuumempi laulaja 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella nuorten suosimalla artistilla näkyy esimerkiksi alkoholia omissa stoorissaan? Todella monella. Hirveä meteli nostettu tästä denssi-asiasta. Ei K ole mitään kenellekkään velkaa, eikä ole nuorten/lasten artisti. Toki sille ei voi mitään, että hänestä pitävät ja häntä seuraavat.
Nyt olet väärässä. Nimenomaan lapset fanittavat hyvin paljon Käärijää.
Sille ei voi mitään, jos vanhemmat ei yhtään valvo, millaisia artisteja lapset fanittaa. Jos nyt lapset keksis ruveta fanittaan vaikka jotain death metal -bändiä, jolla tosi rajuja lyriikoita ja muuta rankkaa menoa, niin ei sen bändin tarvis itseään sen takia muuttaa, että on ilmestynyt lapsifaneja.
Se aika, kun vanhemmat todellisuudessa pystyvät valvomaan lasten saamia vaikutteita on lyhyt. Kannatan kyllä sitä, että lasten esikuvat ottaisivat tämän huomioon, vaikka virallinen vastuu on vanhemmilla. Esimerkkisi ei ole hyvä, tässä pyydetään kärtsältä vain pientä huomiointia. Katsotaan kärtsä sitten uudelleen, kun sinulla on lapsia.
Mun vanhemmilla ei ollut mitään käsitystä millainen bändi/artisti oli kyseessä, kun olin kovakin fani teininä. He tiesivät bändin nimen ja kuulivat hitit radiosta ja loput albumista raikasi mun huoneessa, mutta ei niillä kyllä ollut mitään käryä millaisia esikuvia mun fanituksen kohteet oli. Ja tuskin olisivat kieltäneet fanittamista vaikka olisivatkin olleet vähän paremmin perillä esim. yhden jäsenen itsariyrityksistä ja päihteiden väärinkäytöstä sekä vakavasta masennuksesta. Eikä se mua houkutellut yrittämään samaa vaikka häntä suuresti ihailinkin.
Kenenkään ei pidä lähteä täällä huutelemaan toisten pilven käytöstä tai muusta. Tuskin sitä julkisuudessa tekee tai on tehnyt. Oletteko itse jotain enkeleitä jotka eivät koskaan ole tehneet virheitä tai jotain ei hyväksyttävää ? Tuskin.
Tuo selvä ilkeys paistaa niin joidenkin kommenteista läpi.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan pidä. Keskustelen vaan siitä minkä näen enkä siitä mitä varmaankin/ehkä jne tapahtui jossakin videossa tai kuvassa tai mitä joku väittää siinä tapahtuvan. Tämähän se on koko ketjun idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se jo yks päivä päätetty että se ei käy ees kakalla? 😂
Eikä piere! Mut nää onkin jo listalla, ehkä ton nussimisen, juomisen ja tupakoinnin voi vielä lisätä listan jatkoksi.
Mitä se käytännössä tarkoittaa kun nuuskan LUOVUTTAMINEN on kielletty? Eikö sitä siis saa edes tarjota kaverille?
Siis voisko vähitellen taas siirtyä aiheesta seuraavaan?
Eikun ihan ensin ne pistäisi kaikessa rauhassa tupakaksi