Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen joskus kirjoittanut tekstin, jossa kuristellaan ja syljeskellään, mutta se ois teille varmaan liikaa, eikä sitä ole missään julkisesti.
Mutta K on top siinä.Jeesus. Julkaise, niin kun olis jo!
Ei olisi. Olen hemmetin p e r v o tapaus ajatuksissani. Julkaise! Ja sit linkkiä asap.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen joskus kirjoittanut tekstin, jossa kuristellaan ja syljeskellään, mutta se ois teille varmaan liikaa, eikä sitä ole missään julkisesti.
Mutta K on top siinä.
Lord have mercy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kuuma K 🔥🔥🔥🔥 Tän jos B näkee....niin huh huh...
https://twitter.com/imaginethat92/status/1686709627004850177
No tossahan on tekstinä "Mating Call" 😂
Nyt tarvittais kyllä Kärtsältä uusia tälläsiä herutuspätkiä ja jotkut editorial kuvaukset. Eipä sillä, valuttelen kyllä vielä näille vanhoillekin, mut jos se jakais niitä uusia sit omassa somessaankin. 😇
Onhan se hot 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa puhutaanko K&B käsistä?
Kaikkihan tietää että K:lla on ihanat huolitellut kauniit pikku kädet. Aivan ihanat. Hurmaavat.
Sitten on nämä Slayvenian suonikkaat maskuliiniset kädet. Aivan hiton kuumat.
Ja kun miettii niiden persoonia, miten ne menee ristiin ja rastiin ja osin päällekkäin ja sitten vastakkain, niin tavallaan noi kädet menee just "väärin päin" miten ajattelisi että ne olisivat. Ihan hiton kuumaa. Noi kädet yhdessä, tekemässä.. nnnnggh lähettäkää rippipappi. Ajatukseni ovat epäpyhiä.
Joku voisi kyllä tehdä sellaisen yhdistelmäkollaasin noista heidän käsistä.
T. Ent. Kiinalainen ravintola -jankkaaja, nyk. Käsihullu
Mä haluaisin nähdä kuvan(videon missä laittavat kädet vastakkain/vierekkäin, että vois kunnolla vertailla 😍
Miten kädet voikin olla näin kiinnostava juttu. Mulla ehdottamasti nuo B kädet voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan tätä lokerointia! Antakaa ihmisten olla mitä ovat ilman että pitää olla lappu otsassa joka asialle.
T. Ei-lokeroida-jankkaaja
Sanoitpa kyllä hyvin. En minäkään voi ymmärtää että asia kuin asia, niin sen pitää mahtua johonkin lokeroon ja laatikkoon. Inhoan sellaista. Olen kaikella tapaa rajaton.
Minulle maailmassa kaikki ovat ihmisiä. En ole pitänyt itseäni naisena missään elämäni vaiheessa - siis siten, että minua pitäisi kohdella naisena tai minun pitäisi käyttäytyä kuin nainen. Onko miehen ja naisen välillä muuta eroa kuin alapää. Ei minun mielestäni.
Oot vielä ihanan nuori :) Kyllä on eroja, siis isossa kuvassa, mitä pahaa siinä mielestäsi on? Eihän sukupuolten tunnustaminen mitään syrjintää tms tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ei uskota ennen kuin julkaiset!
T. Palstan pervojaosto
Ps. Tumblurissa jne välillä heitellään että Blla on choke kink. Kiehtoo! Mistä tää juttu on lähteny liikkeelle? Onks siitä paljon ficcejä?
Krisin kädet siinä soittotuntivideolla on kyllä ihan tappoa! Ensin vaan yritin katsoa niitä sillä silmällä että helppoahan tollasilla sormilla on soittaa mitä vaan, mut sit kaikki ajatukset meni jotenkin likaiseksi
Ääh miksi Kärtsä aina tekee näin. Ensin tuli kiva synttärikuva ja heti perään denssimainos. Aina joutuu pettymään.
UGHH TULI JUST KRISIN PERSE VASTAA PINTERESTISSÄ 😫🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli mulle uus pätkä! Mikä ääni Bojanilla jo 16-vuotiaana!🔥
Ja tässä siis linkki
https://twitter.com/lycaon_____/status/1686494545553305607?s=46
No helou. Ootko nähnut tämän ;)
Puppy 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Palstan pervojaosto
Ps. Tumblurissa jne välillä heitellään että Blla on choke kink. Kiehtoo! Mistä tää juttu on lähteny liikkeelle? Onks siitä paljon ficcejä?
Siitä on paljon kuvia kädet jonkun kaulassa, siis ihan sormet kaulan ympärillä eikä siis silleen kaulailuasennossa. Erityisesti krisin kaulassa.
Lado on kyl yhtä vakava uhka Kärtsälle kuin Anders Boitsulle. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä siis linkki
https://twitter.com/lycaon_____/status/1686494545553305607?s=46No helou. Ootko nähnut tämän ;)
Puppy 💕
Ihana hottis 😍🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalainen ravintola nyt kamoon!
Se oli twitterissä joku fanikuva, mulla ei oo sitä tallessa. Tosin Bn käsistä lähikuvat hgin kaduilta on, käykö se?
Käy!!! Kaikki käy!!
Jestas kuinka paljon mulla onkaan noita kirjanmerkkejä, löyty kuitenki!
https://twitter.com/imaginethat92/status/1667163787785383936?s=46
😛😳🥵🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Palstan pervojaosto
Mitään, miksen mä ole törmännyt tällaiseen... onko jotain todistusaineistoa tästä? Ainakaan ei pannut pahakseen K:n nahkahanskaan verhottua kättä kaulallaan Tavastialla..
Vierailija kirjoitti:
Ääh miksi Kärtsä aina tekee näin. Ensin tuli kiva synttärikuva ja heti perään denssimainos. Aina joutuu pettymään.
"Aina joutuu pettymään." Jos tämä on oikeasti mielipiteesi kyseisestä artistista, ehkä voisit alkaa seuraamaan jotakin toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä siis linkki
https://twitter.com/lycaon_____/status/1686494545553305607?s=46No helou. Ootko nähnut tämän ;)
Puppy 💕
Oon, mutta eihän näihin kyllästy!🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Palstan pervojaosto
Varmaan Tavastian possujunakuvista, joissa K:n käsi vähän puristaa kurkkua. Tämä nousee esiin yhdessä omassakin ficissäni, jossa muutama vuosi tapahtumien jälkeen asialla voi yhä mehustella. :) https://archiveofourown.org/works/48855427/chapters/123245878
Jos on kirjoittanut jonkun tosi rajun tekstin, niin pitäähän se vertaisarvioida (engl. peer review) että onko liian törkyinen vai ei. :)