Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella nuorten suosimalla artistilla näkyy esimerkiksi alkoholia omissa stoorissaan? Todella monella. Hirveä meteli nostettu tästä denssi-asiasta. Ei K ole mitään kenellekkään velkaa, eikä ole nuorten/lasten artisti. Toki sille ei voi mitään, että hänestä pitävät ja häntä seuraavat.
Joka tapauksessa Käärijällä on erityisen paljon lapsi- ja teinifaneja. Paljon enemmän kuin muilla artisteilla.
mun mielestä jokainen artisti saa tehdä niin kuin itse haluaa. Jos joku mamma pahottaa mielensä siitä että niiden 13v pertti näkee ku käärijä puhuu denssistä nii sit se on sen oma vika. Ihan turhaan nostettu kauhee asia tästäki
Toivottavasti olet itse joskus siinä tilanteessa, että oma perttisi alkaa tupakoimaan tai nuuskamaan 13-vuotiaana, niin tiedät mistä nyt puhutaan.
jos joku 13v näkee et käärijä käyttää/puhuu denssistä nii ei se tarkota sitä että se alkais itse käyttämään
8-9-vuotias on jo toinen juttu
No, hänellä ei asiaa Instaan ole.
Sama pätkä on tiktokissa ja sinne on pääsy kenellä vaan.
Sielläkin on ikäraja.
Sloveniassa on lehdissä ollut myös se eurovision lover
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella nuorten suosimalla artistilla näkyy esimerkiksi alkoholia omissa stoorissaan? Todella monella. Hirveä meteli nostettu tästä denssi-asiasta. Ei K ole mitään kenellekkään velkaa, eikä ole nuorten/lasten artisti. Toki sille ei voi mitään, että hänestä pitävät ja häntä seuraavat.
Joka tapauksessa Käärijällä on erityisen paljon lapsi- ja teinifaneja. Paljon enemmän kuin muilla artisteilla.
mun mielestä jokainen artisti saa tehdä niin kuin itse haluaa. Jos joku mamma pahottaa mielensä siitä että niiden 13v pertti näkee ku käärijä puhuu denssistä nii sit se on sen oma vika. Ihan turhaan nostettu kauhee asia tästäki
Toivottavasti olet itse joskus siinä tilanteessa, että oma perttisi alkaa tupakoimaan tai nuuskamaan 13-vuotiaana, niin tiedät mistä nyt puhutaan.
jos joku 13v näkee et käärijä käyttää/puhuu denssistä nii ei se tarkota sitä että se alkais itse käyttämään
Insta ja tiktok ovat K13.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielläkin on ikäraja.
Minä pääsen sinne ainakin ihan kirjautumatta eikä missään välissä kysytty ikää.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/kurooscoffee/724526882027159552/to%C4%8Dno-to-is… mun huvittaa B ja K ystävyyttä kutsuttu special friendship
Kieltämättä kutkuttaa ajatus, että K antaisi tähän oman vastineensa. Sitä en tiedä, olisiko se taas B:lle hyväksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielläkin on ikäraja.
Minä pääsen sinne ainakin ihan kirjautumatta eikä missään välissä kysytty ikää.
Tämä vanhempien vastuulla. Ei K n.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa puhutaanko K&B käsistä?
Kaikkihan tietää että K:lla on ihanat huolitellut kauniit pikku kädet. Aivan ihanat. Hurmaavat.
Sitten on nämä Slayvenian suonikkaat maskuliiniset kädet. Aivan hiton kuumat.
Ja kun miettii niiden persoonia, miten ne menee ristiin ja rastiin ja osin päällekkäin ja sitten vastakkain, niin tavallaan noi kädet menee just "väärin päin" miten ajattelisi että ne olisivat. Ihan hiton kuumaa. Noi kädet yhdessä, tekemässä.. nnnnggh lähettäkää rippipappi. Ajatukseni ovat epäpyhiä.
Joku voisi kyllä tehdä sellaisen yhdistelmäkollaasin noista heidän käsistä.
T. Ent. Kiinalainen ravintola -jankkaaja, nyk. Käsihullu
Mä haluaisin nähdä kuvan(videon missä laittavat kädet vastakkain/vierekkäin, että vois kunnolla vertailla 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insta ja tiktok ovat K13.
Instan stooria et näe kirjautumatta mutta tiktokin näet. Toki joku 10-vuotias osaa jo itsekkin mennä instaan ja valehdella ikänsä.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan is Kris's celebrity crush, I love it! 😍
Kukahan tää Nacen valitsema tummapolkkatukkainen nainen on? Näyttää hieman kypsemmältä kuin muut,pisti silmään. 💋
Nuška Drašček
B says his childhood celebrity crush is Tanja Žagar and since he hasn't thought about this since, he will say it is still her.
Nace: Nuška Drašček, the second time he talks, he says we have so many beuatiful Nušas, and they show Nuša Derenda
Jure: Nina Osenar
Jan: Vili Resnik
Thank you for your answer 😊. Nice to see that all of them are actually older than me. And we share a similar kind of haircut with Nuška Drašček in the video. 😀 I also remember Nuša's performance in ESC (when I saw the picture on the internet).
Eli tämähän alkaa vaikuttaa siltä, että Suomen keikoilta lähtee bäkkärille koko mammarivistö. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttaisko mieluummin B:n käsistä?
Kädet on ollu mulla tärkeä juttu miehessä ja onhan noi ihan oikeanlaiset. Onko Bojanista mitään uutta videota tai kuvia viime päiviltä. Onko se serkunsortsivideo uusimpia?
En oo ainakaan nähny uudempia, mutta nää kuvat näin eilen
https://twitter.com/nvcejordan/status/1686434444201119755?s=46
https://twitter.com/janpeteh/status/1686433834890383369?s=46
Nää on kuitenkin melkein kahden viikon takaa vaikka julkaisuina tuoreita. Onpa muuten kiva kuva B:stä tuo ensimmäinen... 🥵
Allu-jankkaajalle hieno kuva!
https://www.tumblr.com/windmeupandletmeplay/724540292258217984/would-yo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuplaaja-jankkareille upeita kuvia
https://www.tumblr.com/eurosluckka/724537409520484352/pictures-by-tuoma…
PS. Rakastan Allua!
Miten ton Jukan sais omaan kotiin.
Mene juttelemaan Oulun pizzerioista, eli känkkylöistä.
Onkohan K laitatuttanut kynnet kuntoon loppuviikkoa varten, sehän selviää viimeistään keikalla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/kurooscoffee/724526882027159552/to%C4%8Dno-to-is… mun huvittaa B ja K ystävyyttä kutsuttu special friendship
Sitten pitäisi vielä tietää, miten tuollainen ystävyys määritellään.🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttaisko mieluummin B:n käsistä?
Kädet on ollu mulla tärkeä juttu miehessä ja onhan noi ihan oikeanlaiset. Onko Bojanista mitään uutta videota tai kuvia viime päiviltä. Onko se serkunsortsivideo uusimpia?
En oo ainakaan nähny uudempia, mutta nää kuvat näin eilen
https://twitter.com/nvcejordan/status/1686434444201119755?s=46
https://twitter.com/janpeteh/status/1686433834890383369?s=46
Nää on kuitenkin melkein kahden viikon takaa vaikka julkaisuina tuoreita. Onpa muuten kiva kuva B:stä tuo ensimmäinen... 🥵
Niin on. On niin söpönä siinä eikä Jurekaan pahalta näytä ;)
Kaksi suosikkiani Bojan ja Jure
No nyt on kuuma K 🔥🔥🔥🔥 Tän jos B näkee....niin huh huh...
https://twitter.com/imaginethat92/status/1686709627004850177
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakkatuotteiden mainostaminen on mielestäni lailla kiellettyä. Meneekö K jo mainostamiseksi tai piilomainostamiseksi nuo denssi-jutut? Mitä laki sanoo piilomainostamisesta ja missä menee raja?
Ehkä olisi hyvä että tätä ei näkyisi K somessa. Ja tällä tarkoitan nimenomaan sitä että se denssi oikein tuodaan siihen juttuun mukaan enkä pelkkää käyttämistä.
Kyllähän tuohon joku ulkopuolinen vielä puuttuu, jos ei itse tajua lopettaa. Nuo menisi mainostamisesta. Vain kaupallinen yhteistyö-merkintää vailla.
Kaupallinen yhteistyöhän ei käy koska niiden mainostaminen on kielletty. Toivottavasti ei ole ottanut rasian rasiaa vastaan valmistajalta tämän merkeissä tai muutakaan hyödykettä.
Kaupallinen yhteistyö ja denssi haulla tuli kyllä osumia ja ainakin yksi nikotiinipussit kanssa tehty. Onko kuitenkin sallittua vai eikö siihen vaan puututa?
Kaupallinen yhteistyöhän ei käy koska niiden mainostaminen on kielletty. Toivottavasti ei ole ottanut rasian rasiaa vastaan valmistajalta tämän merkeissä tai muutakaan hyödykettä.