Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakkatuotteiden mainostaminen on mielestäni lailla kiellettyä. Meneekö K jo mainostamiseksi tai piilomainostamiseksi nuo denssi-jutut? Mitä laki sanoo piilomainostamisesta ja missä menee raja?
Ehkä olisi hyvä että tätä ei näkyisi K somessa. Ja tällä tarkoitan nimenomaan sitä että se denssi oikein tuodaan siihen juttuun mukaan enkä pelkkää käyttämistä.
Kyllähän tuohon joku ulkopuolinen vielä puuttuu, jos ei itse tajua lopettaa. Nuo menisi mainostamisesta. Vain kaupallinen yhteistyö-merkintää vailla.
Jotenkin toivon että näitä olisi mietitty jo etukäteen ja sitten mennään sillä päätöksellä. Jos on tärkeää imagon kannalta että denssi näkyy somessa niin sitten on niin ja jos ei ole niin tärkeää niin jättäisi pois. Kunhan ei tarvitse jälkikäteen asiasta sitten antaa lausuntoja.
Suonikkaista käsistä tuli jotain ihan eri suonikasta mieleen. Menin lukemaan Ao3 yhden ficin ja siinä mustasukkainen B kirjaimellisesti pani K:lta tajun kankaalle. Dominant B. Sekosin lopullisesti. Nyt vinksahti aivoissa,viekää mut hoitoon. Luoja, että on kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Suonikkaista käsistä tuli jotain ihan eri suonikasta mieleen. Menin lukemaan Ao3 yhden ficin ja siinä mustasukkainen B kirjaimellisesti pani K:lta tajun kankaalle. Dominant B. Sekosin lopullisesti. Nyt vinksahti aivoissa,viekää mut hoitoon. Luoja, että on kuumaa.
No kerro nyt ihmeessä se nimi.
Oon lukenut ton kans, aika raju
Vierailija kirjoitti:
Oon lukenut ton kans, aika raju
Rajut on parhaita. Nyt sitä nimeä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Oletko keksinyt pyörän uudelleen? Yleensäkin miesten suonikkaista käsistä tulee mielleyhtymä ihan muuhun kuin käsiin.
Itsehän olen joskus kirjoittanut tekstin, jossa kuristellaan ja syljeskellään, mutta se ois teille varmaan liikaa, eikä sitä ole missään julkisesti.
Mutta K on top siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä tarkoitat 😉
When I dont have you, my demons are with me muistaakseni
Eli onko the kostopaita se valkoinen pitsiunelma? Vai vaihteleeko tilanteen mukaan? Se on ainakin tulikuuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkki
When I don't have you, my demons are with me
https://archiveofourown.org/works/48759034
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kuuma K 🔥🔥🔥🔥 Tän jos B näkee....niin huh huh...
https://twitter.com/imaginethat92/status/1686709627004850177
No tossahan on tekstinä "Mating Call" 😂
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen??
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen joskus kirjoittanut tekstin, jossa kuristellaan ja syljeskellään, mutta se ois teille varmaan liikaa, eikä sitä ole missään julkisesti.
Mutta K on top siinä.
Jeesus. Julkaise, niin kun olis jo!
Vierailija kirjoitti:
Eli onko the kostopaita se valkoinen pitsiunelma? Vai vaihteleeko tilanteen mukaan? Se on ainakin tulikuuma
Ainakin sinä iltana oli juttua kostopaidasta. Tulikuuma on, varsinkin kun maassa makoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkki
When I don't have you, my demons are with me
https://archiveofourown.org/works/48759034
Kiitos. Oiskohan se pian tuota..päikkäriaika..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/kurooscoffee/724526882027159552/to%C4%8Dno-to-is… mun huvittaa B ja K ystävyyttä kutsuttu special friendship
Kieltämättä kutkuttaa ajatus, että K antaisi tähän oman vastineensa. Sitä en tiedä, olisiko se taas B:lle hyväksi. :)
Erikoista, että tämä Lado näin avoimesti lähes shippaa🙂
Eilen tuli tiktokissa vastaan pätkä viisuista, jossa jokerit kerto, että niiltä tulee uus sinkku ulos elokuussa! Sitä ootellessa!