Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Varmasti väkeä on vähentynyt mutta silti jos viesti on erityisen hyvä niin siihen voi tulla yli 50 tykkäystä. Kyllä siellä taustalla pyörii väkeä vaikka eivät jaksaisi kaikkea sivuhenkilöihin liittyvää lukeakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Johannes-jankkaaja, oletko menossa huomenna Vaasaan? K ja Kuumaa samassa paikassa! 😂
Valitettavasti en oo menossa! Odotan kyl kovasti matskua sieltä niiltä ketkä menee 😏💙
-Johannes -jankkaaja 💙
Vierailija kirjoitti:
Varmasti väkeä on vähentynyt mutta silti jos viesti on erityisen hyvä niin siihen voi tulla yli 50 tykkäystä. Kyllä siellä taustalla pyörii väkeä vaikka eivät jaksaisi kaikkea sivuhenkilöihin liittyvää lukeakkaan.
Jep! Gallupeissa on paljon peukkuja ja viime aikoina tais "Miestä seinälle" kerätä aika kovat peukutukset.
Vierailija kirjoitti:
JUKKA ON IHANA
Mua aina naurattaa nää out of nowhere tulevat huutokommentit tälläsistä asioista. Kiitos, kun ootte täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa oli se vetskari auki ja häärijäkuva, sitten se yksi välispiikki ylilyönti jolloin ainakin RG jätti laivamme.
Tuo B-mv kuva slovenialaisella artistilla on hyväntahtoisra vinoilua "nukutko yösi, ootko mustasukkainen kun Boitsu pörröttää myös mun päätä" ja joo ehkä hakee myös lisäseuraajia tolla itselleen..
Näin ite tulkitsen
Samoin tulkitsen mäkin.
Ai se spiikkikö oli Rg:lle liikaa? 🤣 Oonkin ihmetellyt mihin se katosi. En oo kyl kaivannut, silti. 🙊
Muistelen, ettei RG tuohon spiikkiin kypsynyt lähdön verran, vaan myöhemmin kommentoi, ettei enää usko riittänyt shippaukseen. Kärtsästä oli kyllä saanut tarpeekseen, sen muistan minäkin. Oispa Rietsu vielä heittämässä kommenttejaan. Tekis palstalle hyvää.
Samaan aikaan katos kaikki loputkin *palstapersoonat". Yks ja sama tyyppi varmaan kaikkien takana. 🙄
RG taisi olla viisu-gay ja hammaslääkäri ;)
Eiks viisugay ollut hammaslääkäri (en oo varma) mutta Rietas gay oli eri. Rietas oli Rietsu.
Jossain vaiheessa oli myös Irstas gay. En tiedä oliko se sitten sama kuin joku noista.
Minusta Irstas oli eri. Mutta samoihin aikoihin sai tarpeekseen. Kärtsän touhut prideviikolla oikeasti taisi olla monelle se viimeinen naula arkkuun. En ole tätä osannut näin selvästi ennen hahmottaakaan. Arvo laittoi viestin, jossa kertoi että lähtee ruskealla ladallaan ajelemaan muualle. Leila pistäytyy yhä silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
JUKKA ON IHANA
On, mutta niin on Allukin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n katse...silmät....huulet...silmät😍
https://www.tumblr.com/jeevm/724493086844141568/another-bojan-looking-a…
Hengästyn, en voi lopettaa katsomista.😳. Mikroilmeet paljastavat todelliset tunteet-todellakin!🌹
Mikroilmeet paljastivat, että Bojan haluaa päästä mahdollisimman nopeasti kiinni biisiin, mitä Käärijä aloitti yhtäkkiä laulaa. Se onnistuu katsomalla huuliin.
Miettikää nyt itse, teillä on kamerat päällä ja teette somekontenttia. Toinen alkaa hoilata biisiä joka teidän pitäs äkkiä napata. Katsoisitteko huulia? Okei ette, mä katsoisin.
No nyt uskallan sanoa, vaikka todistetta en muista. Muistan jostain, että B on kertonut, että hänellä on hieman huono kuulo. Tuossa K&B laulutilanteessa saattaa olla taustahälyä, skäärijä voi äkkisiltään tuntua käärijältä, UK tytön nimi hälyillassa käärijältä, nojautuminen eteenpäin ulkona tehtävissä haastatteluissa ja hlön suun katsominen...tästä tuskin voi kivittää, mutta valitettavasti todist ei ole muuta kuin oma muistini. Silti väitän, että Kn huulten katsomisesta löytyy erlainen tunne kuin Krisin, ja että tunne noissa muissa käärijäkuulemisissa vaikuttaa takana.
Katsotaan, tuleeko tästä väittely, mikä on turhaa...jos joku toinenkin muistaa tällaisen, on lisätodistetta. Vielä teinistä lähtien ehkä kovaakin musaa tullut...🌹🌸💜
Mä muistan itse asiassa myös tämän kuuloasian jostain mutta en sitä onko vaan pyörinyt jossain vai itse sanonut.
Tää eilinen on niin ihana synttärikuva! 💛
https://twitter.com/tobesosun/status/1686441760275255309
Saa nähädä saako Häärijä tänään Kaivohuoneella lahoja, ehkäpä sen oman Keltaisen Boleron? 💛 Toivottavasti!
Vierailija kirjoitti:
Ja allas sea poolin tai k ja h pyllistyskuvien aikoihin useampikin vähemmistöön itsensä lukeva kirjoitti että turha loukkaantua heidän puolestaan jne ja tykkäyksiä taisi tulla jopa 70-80 ellei ylikin.
Eiliseen hanska-keskusteluun vielä hiukan. Oon muutamia kuvia ja videoita Tavastian jälkeen katsellut, niin ei ole hanskaa näkynyt. Mutta ei tästä sen enempää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://pbs.twimg.com/media/F2eJCsaaMAAHuDe?format=webp&name=900x900
Mä mietin voisiko B laittaa puhelimen käärijä ei jere, koska tossa whatappissa nimi lukee käärijä ei jere.
Eiköhän se nimi nykyään ole ihan muu.
Jep vaihtoi sen ennen finaalia JereMuruHanipöö:ksi. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Eiliseen hanska-keskusteluun vielä hiukan. Oon muutamia kuvia ja videoita Tavastian jälkeen katsellut, niin ei ole hanskaa näkynyt. Mutta ei tästä sen enempää 😂
Onhan se K kadottanut sen koko boleronsakin, että ei olisi ihme vaikka hanska olisi vain kadonnut, mutta minä pidin siitä, niin toivon että löytyy 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se K kadottanut sen koko boleronsakin, että ei olisi ihme vaikka hanska olisi vain kadonnut, mutta minä pidin siitä, niin toivon että löytyy 😅
Se on B:n tyynyn alla 😂
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Kärde pitää boitsua(pulloa) poskeaan vasten ja tässä sitten korvaava kuva jossa Boitsu pitää poskeaan vasten jotain jonka voisi Jere kuvitella itsekseen?
Onko lopullinen tulkinta?Mä lukitsisin tämän, joo.
Tulkitsin ensin, että oli vähän sellainen pirullinen (vitsillä), että sulla on vaan pullo mutta mulla oikeaa Bojania, mutta jos ei ole itse kuvassa, niin sitten on varmaan juuri tuo tulkinta.
Eikö se ole itse tuossa kuvassa? Mulle toi on kaksoistelua, eli K haluaa nukkua Bojan sylissä, hän halaa kuvassa Bojania ja kysyy, nukkuuko K rauhallisesti nyt, kun on *Bojan sylissä*?
Kuva vain viittaa K:n kuvaan. En usko, että halusi nostaa itseään niinkään esille tai *kisaajaksi*.
Suloinen huomio siis.https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/724514997617754112?source…
Tässä oli alempana Sloveniaa puhuvan tulkinta. Vaikuttaisi olevan koomikolta sellainen hauska julkaisuTuossa alemmassa kuvassa Käärijä, Häärijä ja joku heidän ystävä ilmeisesti eilen H:n synttäreillä. K:lla oli eilisessä kuvassa ilmeisesti tuon ystävän silmälasit.
Vai niin. Siinäpä taas sulla hieno päätelmä. Montako tuntia tätä mietit ?
Maalittaja - tylyttäjä trollille: Minulta huomioiden teko onnistuu ihan normaalisti. Kyse siis huomioista, ei päätelmistä. Miten mahtaa olla sinun laitasi? Et ainakaan osannut taaskaan osallistua varsinaiseen keskusteluun - se onkin trollille tyypillistä.
Älkää lähtekö tämän trollin mukaan. Jättäkää huomiotta.
Tämä trolli näyttää ottaneen minut seurantaansa, jotta pääsisi aina 'kommentoimaan' eli tylyttämään minun kommenttejani. Seurantaan ottaminen on näköjään palstalla mahdollista.Todella säälittävää. Poika parka.Ole jo hiljaa, jaarittelija. Yrität sitkeästi pilata palstan vetämällä narsistisesti huomion itseesi jatkuvasti. Et kiinnosta ketään. Ruikutuksesi on noloa ja vastenmielistä. Kaikki toivovat, että jätät latteutesi kirjoittamatta. Jos mietit, miksi juttusi ärsyttävät ja niistä ei pidetä, niin lukaisepa muutama jaarittelusi. Ymmärrät.
Olet lapsellinen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Kärde pitää boitsua(pulloa) poskeaan vasten ja tässä sitten korvaava kuva jossa Boitsu pitää poskeaan vasten jotain jonka voisi Jere kuvitella itsekseen?
Onko lopullinen tulkinta?Mä lukitsisin tämän, joo.
Tulkitsin ensin, että oli vähän sellainen pirullinen (vitsillä), että sulla on vaan pullo mutta mulla oikeaa Bojania, mutta jos ei ole itse kuvassa, niin sitten on varmaan juuri tuo tulkinta.
Eikö se ole itse tuossa kuvassa? Mulle toi on kaksoistelua, eli K haluaa nukkua Bojan sylissä, hän halaa kuvassa Bojania ja kysyy, nukkuuko K rauhallisesti nyt, kun on *Bojan sylissä*?
Kuva vain viittaa K:n kuvaan. En usko, että halusi nostaa itseään niinkään esille tai *kisaajaksi*.
Suloinen huomio siis.https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/724514997617754112?source…
Tässä oli alempana Sloveniaa puhuvan tulkinta. Vaikuttaisi olevan koomikolta sellainen hauska julkaisuTuossa alemmassa kuvassa Käärijä, Häärijä ja joku heidän ystävä ilmeisesti eilen H:n synttäreillä. K:lla oli eilisessä kuvassa ilmeisesti tuon ystävän silmälasit.
Vai niin. Siinäpä taas sulla hieno päätelmä. Montako tuntia tätä mietit ?
Maalittaja - tylyttäjä trollille: Minulta huomioiden teko onnistuu ihan normaalisti. Kyse siis huomioista, ei päätelmistä. Miten mahtaa olla sinun laitasi? Et ainakaan osannut taaskaan osallistua varsinaiseen keskusteluun - se onkin trollille tyypillistä.
Älkää lähtekö tämän trollin mukaan. Jättäkää huomiotta.
Tämä trolli näyttää ottaneen minut seurantaansa, jotta pääsisi aina 'kommentoimaan' eli tylyttämään minun kommenttejani. Seurantaan ottaminen on näköjään palstalla mahdollista.Todella säälittävää. Poika parka.Ole jo hiljaa, jaarittelija. Yrität sitkeästi pilata palstan vetämällä narsistisesti huomion itseesi jatkuvasti. Et kiinnosta ketään. Ruikutuksesi on noloa ja vastenmielistä. Kaikki toivovat, että jätät latteutesi kirjoittamatta. Jos mietit, miksi juttusi ärsyttävät ja niistä ei pidetä, niin lukaisepa muutama jaarittelusi. Ymmärrät.
Olet lapsellinen.
-eri
Ei vaan kirjoitin sen, mitä todella moni täällä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/maximumdante/724484055043801088/do-you-remember-…;
help
Eipä tainnut heillä erityisemmin synkata Noan kanssa vaikka Noa olisikin ulkonäöltään B:n "tyyppiä".
Mä oon täällä vielä!