Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57801/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli se vetskari auki ja häärijäkuva, sitten se yksi välispiikki ylilyönti jolloin ainakin RG jätti laivamme.

Tuo B-mv kuva slovenialaisella artistilla on hyväntahtoisra vinoilua "nukutko yösi, ootko mustasukkainen kun Boitsu pörröttää myös mun päätä" ja joo ehkä hakee myös lisäseuraajia tolla itselleen..

Näin ite tulkitsen

Samoin tulkitsen mäkin.

Ai se spiikkikö oli Rg:lle liikaa? 🤣 Oonkin ihmetellyt mihin se katosi. En oo kyl kaivannut, silti. 🙊

Muistelen, ettei RG tuohon spiikkiin kypsynyt lähdön verran, vaan myöhemmin kommentoi, ettei enää usko riittänyt shippaukseen. Kärtsästä oli kyllä saanut tarpeekseen, sen muistan minäkin. Oispa Rietsu vielä heittämässä kommenttejaan. Tekis palstalle hyvää.

Samaan aikaan katos kaikki loputkin *palstapersoonat". Yks ja sama tyyppi varmaan kaikkien takana. 🙄

Eiköhän kuule homot lähteneet, kun Kärtsällä meni jutut niin mauttomaksi. Meiltä lähti useita palstahomoja, kun Kärtsä ei hallinnut turpavärkkiään.

Niinkö? Olen koko ajan sanonut, että ne jutut oli jopa ilkeitä homoseksiä kohtaan, kukaan ei uskonut. Tietenkin on aina joitain homoja, jotka ovat jo niin inessä skenessä, ettei vitsailu enää hetkauta, mutta itse ainakin mietin poikia / nuoria miehiä, joille asia saattaa olla vielä arka. Että pitääkö sillä pelleillä kaikelle kansalle, kun ei tiedä, keitä kaikkia vastaanottajissa on? 

No, onneksi lopetti sen. 

Kuulitkos, "Käärijän ei tarvitse muuttaa mitään, vaikka sais mitä palautetta tahansa" -jankkaaja!?

Kyllä se muuttaa.

Vierailija
57802/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli se vetskari auki ja häärijäkuva, sitten se yksi välispiikki ylilyönti jolloin ainakin RG jätti laivamme.

Tuo B-mv kuva slovenialaisella artistilla on hyväntahtoisra vinoilua "nukutko yösi, ootko mustasukkainen kun Boitsu pörröttää myös mun päätä" ja joo ehkä hakee myös lisäseuraajia tolla itselleen..

Näin ite tulkitsen

Samoin tulkitsen mäkin.

Ai se spiikkikö oli Rg:lle liikaa? 🤣 Oonkin ihmetellyt mihin se katosi. En oo kyl kaivannut, silti. 🙊

Muistelen, ettei RG tuohon spiikkiin kypsynyt lähdön verran, vaan myöhemmin kommentoi, ettei enää usko riittänyt shippaukseen. Kärtsästä oli kyllä saanut tarpeekseen, sen muistan minäkin. Oispa Rietsu vielä heittämässä kommenttejaan. Tekis palstalle hyvää.

Samaan aikaan katos kaikki loputkin *palstapersoonat". Yks ja sama tyyppi varmaan kaikkien takana. 🙄

Eiköhän kuule homot lähteneet, kun Kärtsällä meni jutut niin mauttomaksi. Meiltä lähti useita palstahomoja, kun Kärtsä ei hallinnut turpavärkkiään.

Ei ihan kaikki ainakaan. Enkä rehellisesti ole koskaan nähnyt tai kuullut K:n tekevän mitään, mikä olisi jollain tavalla mun mielestä loukannut mitään vähemmistöjä tai ollut homofobista.

- Kukkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57803/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ite tulkitsen

Samoin tulkitsen mäkin.

Silloin viimeksi kun K:ta täällä haukuttiin, että olisi muka pilannut homoja, niin kyllä ainakin kolme palstan queer-kirjoittajaa puolusti K:ta noita valittajia vastaan

Kolme? Vai yksi?

Vierailija
57804/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ite tulkitsen

Samoin tulkitsen mäkin.

RG taisi olla viisu-gay ja hammaslääkäri ;)

Eiks viisugay ollut hammaslääkäri (en oo varma) mutta Rietas gay oli eri. Rietas oli Rietsu.

Vierailija
57805/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan is Kris's celebrity crush, I love it! 😍

https://vm.tiktok.com/ZGJbVprLH/

Kukahan tää Nacen valitsema tummapolkkatukkainen nainen on? Näyttää hieman kypsemmältä kuin muut,pisti silmään. 💋

Vierailija
57806/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Kärde pitää boitsua(pulloa) poskeaan vasten ja tässä sitten korvaava kuva jossa Boitsu pitää poskeaan vasten jotain jonka voisi Jere kuvitella itsekseen?

Onko lopullinen tulkinta?

Mä lukitsisin tämän, joo.

Tulkitsin ensin, että oli vähän sellainen pirullinen (vitsillä), että sulla on vaan pullo mutta mulla oikeaa Bojania, mutta jos ei ole itse kuvassa, niin sitten on varmaan juuri tuo tulkinta.

Eikö se ole itse tuossa kuvassa? Mulle toi on kaksoistelua, eli K haluaa nukkua Bojan sylissä, hän halaa kuvassa Bojania ja kysyy, nukkuuko K rauhallisesti nyt, kun on *Bojan sylissä*?

Kuva vain viittaa K:n kuvaan. En usko, että halusi nostaa itseään niinkään esille tai *kisaajaksi*.

Suloinen huomio siis.

https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/724514997617754112?source…

Tässä oli alempana Sloveniaa puhuvan tulkinta. Vaikuttaisi olevan koomikolta sellainen hauska julkaisu

Tuossa alemmassa kuvassa Käärijä, Häärijä ja joku heidän ystävä ilmeisesti eilen H:n synttäreillä. K:lla oli eilisessä kuvassa ilmeisesti tuon ystävän silmälasit.

Vai niin. Siinäpä taas sulla hieno päätelmä. Montako tuntia tätä mietit ?

Vierailija
57807/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tosta screenistä kuitenkin näkee että Jerppa on laitellu Boitskulle sydämiä enempi

J kyllä ylikäyttää hymiöitä ja sydämiä kaikissa kommenteissa esim. Somessa, stooreissa jne. Hymiöiden käyttäminen on enemmän milleniaalien juttu, z-sukupolvessa johon B kuuluu, on jo omat hymiösäännöt 😅

Ja z ei ikinä käyttäisi nimitystä "hymiö". Ne on kuule emojia😁

Vierailija
57808/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut pitään Juresta yhä enemmän kokoajan. Se on jotenkin vähän erilainen ku muut. Ja vaikuttavaa et just se on firman CEO.

Vierailija
57809/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä kummaa siinä nyt on, että eivät yhtenä (semifinaali) päivänä ole laitelleet niin paljon viestejä? Eiköhän ne ole nähnyt toisiaan useamman kerran kyseisenä päivänä, minkä lisäksi päivä on ollut todella hektinen. Ei tarkota yhtään mitään.

Vierailija
57810/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ite tulkitsen

Samoin tulkitsen mäkin.

Eihän nämä palstanimimerkit aina allekirjoittaneet viestejään eli hyvin voivat vielä taustailla. Samaa mieltä siitä että nuo olivat hauskoja ja piristivät päivää. Tuo sinun viestisi on muuten jo poistettu ties mistä syystä.

Vierailija
57811/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä kummaa siinä nyt on, että eivät yhtenä (semifinaali) päivänä ole laitelleet niin paljon viestejä? Eiköhän ne ole nähnyt toisiaan useamman kerran kyseisenä päivänä, minkä lisäksi päivä on ollut todella hektinen. Ei tarkota yhtään mitään.

No niinpä. Ankeuttajatrollit vaan täällä taas aamuvuorossa yrittää latistaa tunnelmaa.

Vierailija
57812/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut pitään Juresta yhä enemmän kokoajan. Se on jotenkin vähän erilainen ku muut. Ja vaikuttavaa et just se on firman CEO.

Jure on mulla ollut B:n jälkeen kakkosena jo Euroviisuista asti.

Vierailija
57813/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole muuten pureksinut sitä, että bussivideon lopussa sana Fanni nousee (ilmeisesti heillä uudelleen) keskusteluun. Bojan kysyy jotain, että selitätkö uudelleen sen, mitä se fanni oikein tarkoittakaan, niin K äkkiä lopettaa nauhoittamisen xD Mua on huvittanut se jo tässä jonkin aikaa, ei ole vain tullut nostettua esiin. Ei halunnut seuraajilleen alkaa selittää mitään takamus-fanni-juttuja 😆

Huomion arvoista(?) on myös se, että Bojtsuhan ensin vähän kauhistuu yhteinen hotellihuone-maininnasta 😃 🤔

https://youtube.com/shorts/A1NIaFbNoDo?feature=share

Mun mielestä B on tässä vielä jotenkin virallinen/pidättyväinen ja jopa oudon oloinen ja näköinenkin. Ei sellainen mitä se oli myöhemmin, sellainen vapautuneempi. Pitää varmaan paikkansa ne bändin poikien arviot että K seurasta.

Niin, itsekin vieläkin sisäistelen tässä, että toi oli tosiaan vasta Madridista, jossa ne ekaa kertaa tapas! 

Mulla on vaan vähän se, että jos joku kiinnostava heittäis koko ajan mulle tuollaista läppää, kuin K, niin vaikka miten tajuaisin, että se on läppää, niin mulla tunteet syvenis ihan takuulla. siksi ottaa vähän päähän se ajatus, että Bojan ois mennyt matkan varrella rakastumaan oikeasti ja liikaa 🥺

Meinaan been there... No, kyllä siitäkin noin vuodessa noustiin, jee.

Amsterdamista.

Itsekin aikoinaan mietin tota, miten B ensin toppuuttelee yhteinen hotellihuone -läppää. Ihan ku pelästyis, et ei kai kukaan oikeasti luule, mut sit antaa vaan mennä.

Vierailija
57814/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Ankeuttajatrollit vaan täällä taas aamuvuorossa yrittää latistaa tunnelmaa.

Jep, joka aamu ja sit palaa taas illansuussa. Eilen kyllä kovasti yritti latistaa sitä synttärikuva tunnelmaa erilaisilla aiheenvaihto-kirjoitteluilla, mutta ei onnistunut 😂

Vierailija
57815/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ite tulkitsen

Samoin tulkitsen mäkin.

RG taisi olla viisu-gay ja hammaslääkäri ;)

Eiks viisugay ollut hammaslääkäri (en oo varma) mutta Rietas gay oli eri. Rietas oli Rietsu.

Jossain vaiheessa oli myös Irstas gay. En tiedä oliko se sitten sama kuin joku noista.

Vierailija
57816/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, joka aamu ja sit palaa taas illansuussa. Eilen kyllä kovasti yritti latistaa sitä synttärikuva tunnelmaa erilaisilla aiheenvaihto-kirjoitteluilla, mutta ei onnistunut 😂

Mennään eteenpäin omalla aallolla korkealla ja kovaa, ankeuttajat saa upota ilman huomiota. Menee niiden kanssa muuten vaan vänkäykseksi, jota jatkuu sivu tolkulla.

Vierailija
57817/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pbs.twimg.com/media/F2eJCsaaMAAHuDe?format=webp&name=900x900

Mä mietin voisiko B laittaa puhelimen käärijä ei jere, koska tossa whatappissa nimi lukee käärijä ei jere.

Vierailija
57818/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://pbs.twimg.com/media/F2eJCsaaMAAHuDe?format=webp&name=900x900

Mä mietin voisiko B laittaa puhelimen käärijä ei jere, koska tossa whatappissa nimi lukee käärijä ei jere.

Eiköhän se nimi nykyään ole ihan muu.

Vierailija
57819/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ite tulkitsen

Samoin tulkitsen mäkin.

Eihän nämä palstanimimerkit aina allekirjoittaneet viestejään eli hyvin voivat vielä taustailla. Samaa mieltä siitä että nuo olivat hauskoja ja piristivät päivää. Tuo sinun viestisi on muuten jo poistettu ties mistä syystä.

Onhan täältä lähtenyt ylipäänsä väkeä valtavasti. Shippaaminen alkoi monesta tuntua väkinäiseltä ja Käärijä on monille ollut pettymys. Tosi moni on vain lopettanut seuraamasta palstaa sen kummemmin asiaa mainitsematta.

Täältä on kaikki hauskimmat tyypit lähteneet!

Vierailija
57820/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes-jankkaaja, oletko menossa huomenna Vaasaan? K ja Kuumaa samassa paikassa! 😂

Ketju on lukittu.