Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57861/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole muuten pureksinut sitä, että bussivideon lopussa sana Fanni nousee (ilmeisesti heillä uudelleen) keskusteluun. Bojan kysyy jotain, että selitätkö uudelleen sen, mitä se fanni oikein tarkoittakaan, niin K äkkiä lopettaa nauhoittamisen xD Mua on huvittanut se jo tässä jonkin aikaa, ei ole vain tullut nostettua esiin. Ei halunnut seuraajilleen alkaa selittää mitään takamus-fanni-juttuja 😆

Huomion arvoista(?) on myös se, että Bojtsuhan ensin vähän kauhistuu yhteinen hotellihuone-maininnasta 😃 🤔

https://youtube.com/shorts/A1NIaFbNoDo?feature=share

Mun mielestä B on tässä vielä jotenkin virallinen/pidättyväinen ja jopa oudon oloinen ja näköinenkin. Ei sellainen mitä se oli myöhemmin, sellainen vapautuneempi. Pitää varmaan paikkansa ne bändin poikien arviot että K seurasta.

Niin, itsekin vieläkin sisäistelen tässä, että toi oli tosiaan vasta Madridista, jossa ne ekaa kertaa tapas! 

Mulla on vaan vähän se, että jos joku kiinnostava heittäis koko ajan mulle tuollaista läppää, kuin K, niin vaikka miten tajuaisin, että se on läppää, niin mulla tunteet syvenis ihan takuulla. siksi ottaa vähän päähän se ajatus, että Bojan ois mennyt matkan varrella rakastumaan oikeasti ja liikaa 🥺

Meinaan been there... No, kyllä siitäkin noin vuodessa noustiin, jee.

Amsterdamista.

Itsekin aikoinaan mietin tota, miten B ensin toppuuttelee yhteinen hotellihuone -läppää. Ihan ku pelästyis, et ei kai kukaan oikeasti luule, mut sit antaa vaan mennä.

Bussivideo on Madridista.

Vierailija
57862/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole muuten pureksinut sitä, että bussivideon lopussa sana Fanni nousee (ilmeisesti heillä uudelleen) keskusteluun. Bojan kysyy jotain, että selitätkö uudelleen sen, mitä se fanni oikein tarkoittakaan, niin K äkkiä lopettaa nauhoittamisen xD Mua on huvittanut se jo tässä jonkin aikaa, ei ole vain tullut nostettua esiin. Ei halunnut seuraajilleen alkaa selittää mitään takamus-fanni-juttuja 😆

Huomion arvoista(?) on myös se, että Bojtsuhan ensin vähän kauhistuu yhteinen hotellihuone-maininnasta 😃 🤔

https://youtube.com/shorts/A1NIaFbNoDo?feature=share

Mun mielestä B on tässä vielä jotenkin virallinen/pidättyväinen ja jopa oudon oloinen ja näköinenkin. Ei sellainen mitä se oli myöhemmin, sellainen vapautuneempi. Pitää varmaan paikkansa ne bändin poikien arviot että K seurasta.

Niin, itsekin vieläkin sisäistelen tässä, että toi oli tosiaan vasta Madridista, jossa ne ekaa kertaa tapas! 

Mulla on vaan vähän se, että jos joku kiinnostava heittäis koko ajan mulle tuollaista läppää, kuin K, niin vaikka miten tajuaisin, että se on läppää, niin mulla tunteet syvenis ihan takuulla. siksi ottaa vähän päähän se ajatus, että Bojan ois mennyt matkan varrella rakastumaan oikeasti ja liikaa 🥺

Meinaan been there... No, kyllä siitäkin noin vuodessa noustiin, jee.

Amsterdamista.

Itsekin aikoinaan mietin tota, miten B ensin toppuuttelee yhteinen hotellihuone -läppää. Ihan ku pelästyis, et ei kai kukaan oikeasti luule, mut sit antaa vaan mennä.

Bussivideo on Madridista.

Ei oo ku amsterdamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57863/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups, Häärijän synttärikaveri on julkaissu Härtsän henk koht Instatilin ja siitä näkee nimen. Härtsällä näkyy sormus nimettömässä!

'Varjo' on pistänyt töpinäksi

No tää ei oo kauheen kiva juttu, kun on itse sanonut, että ei halua nimensä tulevan tietoon. Eikä Häärijä ole tota edes jakanut, varmaan syystä.

Jep, tää oli ehkä aika tarpeeton. Härtsä yleensä jakaa kyllä tämmöset.

Vierailija
57864/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan k on seurustellut tyttöystävänsä kanssa?

Onko ko pitkä suhde takana?

Umk aikana vissiin aloitettu, mutta fani ollut viime syksystä lähtien.

Oho no ei sit ihme jos on joka paikassa mukana.

Enkä kyllä ihmettelis vaikka ois matkan varrella ollut mustasukkaisuuttakin. Miksi ihmeessä ei olisi ollut? Onhan se saanut katsella kuinka k punastelee ja kertoo illan olleen romantic ihan toisen kanssa. Ihan järjettömään myllyyn on kyllä joutunut lyhyessä ajassa

En minä ainakaan ole mieheni ystävistä mustis kun ne yhdessä perseilee. Nuo punastumiset yms. on täysin omaa tulkintaasi. Emme näe kulissien taakse.

En minäkään ole mieheni ystävistä mustis. Mutta minun mieheni ja sen kaverin halauksista ja pusuista ei puoli Eurooppaa puhu ja tee niistä hidastettuja videoita. Minä en näe videolta kuvia niiden välisistä viesteistä täynnä sydämiä enkä kuule haastatteluista kuinka toimittajat kiertelevät sanomalla miehen kaveria "kaveriksi" kun samalla vihjailevat jotain ihan muuta. Kun yhteistä taivalta on ollut vain puolisen vuotta takana, on tuossa väkisinkin miettimistä. Miksi ihmeessä se ei tuntuisi missään?

Katsos kun tämä on shippausta ja toimittajatkin sen tietää. Tyttis on ollut heidän seurassaan ja kuvannutkin heitä ja tietää tasan tarkkaan heidän suhteensa laadun, joten hänen ei tarvitse olla mustis.

Sehän ei tietenkään ollut prepartyissa eikä viisuareenalla jne. joista on tippunut videoita aina jälkikäteen. Vaikka myöhemmin olisikin heitä yhdessä kuvannut, ei se niistä alkuvaiheista ole mitään heti tiennyt. Miksi tuollainen ei tuoreessa suhteessa tuntuisi missään? Siksikö kun kyse on miehestä? Olisiko siis ollut eri juttu jos k olisi häröillyt samat jutut vaikka akessandran kanssa?

Olisi se eri tietenkin.

Tietenkin, täysin eri asia. Miehen kanssa flirttailulla ei satuta ketään. Ja samalla saivat huomiota ja äänestäjiä. Ja toki vielä viihtyivätkin yhdessä.

Mulla ei ole nyt niinkään käärijän suuntautumisesta mielipidettä, mutta tämä on kyllä aika laput silmillä elämistä. En tiedä onko täällä paljonkin ihmisiä jotka eivät ehkä ole koskaan tavanneet yhtään homoa tai bi-miestä, mutta yllättävän moni on todellakin ensin seurustellut ja ollut naimisissakin naisen kanssa. Siis yhä edelleen, en puhu vain jostain eläkeikää lähestyvistä.

Naisia toki koskee ihan sama, heille tållainen on varmasti helpompaa ja hyväksytympääkin.

Flirtti voi tietenkin olla viatonta ja kaverillista, mutta ei se että seurustelee naisen kanssa ole mikään tae siitä etteikö voisi ihastua ja rakastua myös mieheen.

Vierailija
57865/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä kyllä ihmettelis vaikka ois matkan varrella ollut mustasukkaisuuttakin. Miksi ihmeessä ei olisi ollut? Onhan se saanut katsella kuinka k punastelee ja kertoo illan olleen romantic ihan toisen kanssa. Ihan järjettömään myllyyn on kyllä joutunut lyhyessä ajassa

En minä ainakaan ole mieheni ystävistä mustis kun ne yhdessä perseilee. Nuo punastumiset yms. on täysin omaa tulkintaasi. Emme näe kulissien taakse.

En minäkään ole mieheni ystävistä mustis. Mutta minun mieheni ja sen kaverin halauksista ja pusuista ei puoli Eurooppaa puhu ja tee niistä hidastettuja videoita. Minä en näe videolta kuvia niiden välisistä viesteistä täynnä sydämiä enkä kuule haastatteluista kuinka toimittajat kiertelevät sanomalla miehen kaveria "kaveriksi" kun samalla vihjailevat jotain ihan muuta. Kun yhteistä taivalta on ollut vain puolisen vuotta takana, on tuossa väkisinkin miettimistä. Miksi ihmeessä se ei tuntuisi missään?

Katsos kun tämä on shippausta ja toimittajatkin sen tietää. Tyttis on ollut heidän seurassaan ja kuvannutkin heitä ja tietää tasan tarkkaan heidän suhteensa laadun, joten hänen ei tarvitse olla mustis.

Sehän ei tietenkään ollut prepartyissa eikä viisuareenalla jne. joista on tippunut videoita aina jälkikäteen. Vaikka myöhemmin olisikin heitä yhdessä kuvannut, ei se niistä alkuvaiheista ole mitään heti tiennyt. Miksi tuollainen ei tuoreessa suhteessa tuntuisi missään? Siksikö kun kyse on miehestä? Olisiko siis ollut eri juttu jos k olisi häröillyt samat jutut vaikka akessandran kanssa?

Olisi se eri tietenkin.

Tietenkin, täysin eri asia. Miehen kanssa flirttailulla ei satuta ketään. Ja samalla saivat huomiota ja äänestäjiä. Ja toki vielä viihtyivätkin yhdessä.

Mulla ei ole nyt niinkään käärijän suuntautumisesta mielipidettä, mutta tämä on kyllä aika laput silmillä elämistä. En tiedä onko täällä paljonkin ihmisiä jotka eivät ehkä ole koskaan tavanneet yhtään homoa tai bi-miestä, mutta yllättävän moni on todellakin ensin seurustellut ja ollut naimisissakin naisen kanssa. Siis yhä edelleen, en puhu vain jostain eläkeikää lähestyvistä.

Naisia toki koskee ihan sama, heille tållainen on varmasti helpompaa ja hyväksytympääkin.

Flirtti voi tietenkin olla viatonta ja kaverillista, mutta ei se että seurustelee naisen kanssa ole mikään tae siitä etteikö voisi ihastua ja rakastua myös mieheen.

Olen samaa mieltä kanssasi, ja kirjoitin linkkaamasi viestin. Eihän siinä niin väitettykään.

Vierailija
57866/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta trollista päästäisiin eroon? Voivatkohan modet poistaa häneltä kirjoitusoikeuden?  Inhottaa tuo viestitulva, jolla selvästikin haluaa vain pilata kaiken keskustelun. 

57867/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tuskin pakottaa Jereä olemaan suhteessa, se on hänen oma valintansa. Jospa kunnioittaisimme sitä kun kerran Jerestä pidämme.

No hyvä jos ovat onnellisia, mutta kyllä tämä aikajana ja tyttiksen negatiivinen vaikutus aina läsnä ollessaan Jeren käytökseen sekä maaninen flirttailu heittävät varjonsa suhteelle. Mutta se on heidän asiansa.

Ootko huomannu, että se maaninen flirttailu kuuluu Käärijään imagoon, kuten se kiroilukin.

Maaninen flirttailu. Mitä tarkoitatte maanisella?

Vierailija
57868/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi se eri tietenkin.

Minun sukulaismies oli naimisissa melkein 10 vuotta naisen kanssa, 2 yhteistä lasta. Sitten hän tapasi miehen, johon rakastui. Nyt he ovat aviopari.

Vierailija
57869/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi se eri tietenkin.

Minun sukulaismies oli naimisissa melkein 10 vuotta naisen kanssa, 2 yhteistä lasta. Sitten hän tapasi miehen, johon rakastui. Nyt he ovat aviopari.

Hieno juttu heille!

Vierailija
57870/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollapa Kärtsän vakkaripano 😍😍😋

Älä muuta viserrä. En pyytäs elämältä enää mitään sen jälkeen.

Mutta jos nälkä kasvais syödessä..

Vierailija
57871/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/maximumdante/724484055043801088/do-you-remember-…;

help

Eipä tainnut heillä erityisemmin synkata Noan kanssa vaikka Noa olisikin ulkonäöltään B:n "tyyppiä".

Mä luulen että se oli alunperinkin lähinnä sellanen heitto jolla haettiin ehkä vähän lisäkiinnostusta eri fanikunnissa ja ylipäänsä tuotiin ilmi että ollaan tässä perehdytty näihin muihin kilpailijoihin. Nyt kun on selvinnyt että Jokerit suitsuttikin käärijää heti umk-voiton iltana, toi noa kommentti vaikuttaa jotenkin vähän laimealta.

Mulla on aukko aikajanassa. Mistä tiedetään että UMK-iltana suitsuttaneet? Oliko se se Rolling on the dance floor twiitti vai joku muu?

Vierailija
57872/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K on openminded niinkuin on sanonut

Oli tämä sanottu mistä syystä tahansa, niin on silti sanottu ton heterokommentin jälkeen. Mua vähän inhottaa se, miten ihmiset jämähtää siihen ajatukseen, että jos joku on hetero, asia pysyy aina niin ja sillä sipuli.

Tällä en tarkoita edes spekuloida Kn suuntautumista, sanon vain, että terveiset kivikaudelle: nää asiat voi olla muuttuvia.

Vierailija
57873/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B on muut huomioiva prinssi, joten suojelunhalu kumpuaa selkäytimestä, oli sille tarvetta tai ei.

Olen viime päivinä palannut usein siihen kesäkuun alun hetkeen, kun nettiin pamahti kuva B:stä, jonka taustalta saattoi tavata tekstin "kiinalainen ravintola". Siis se tunne, kun silmät näkee jotain mitä aivot yrittää tajuta, mutta ei uskalla uskoa todeksi, kun sitä oli niin toivonut ja toivonut, että jospa ja voisipa ja oi kun se tapahtuisi... Ja sitten, B on Suomessa!!

Perstuntumani sanoo, että tulemme kokemaan vastaavan hetken, mutta toiseen suuntaan. I want to believe.

Vierailija
57874/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiliseen hanska-keskusteluun vielä hiukan. Oon muutamia kuvia ja videoita Tavastian jälkeen katsellut, niin ei ole hanskaa näkynyt. Mutta ei tästä sen enempää 😂

Onhan se K kadottanut sen koko boleronsakin, että ei olisi ihme vaikka hanska olisi vain kadonnut, mutta minä pidin siitä, niin toivon että löytyy 😅

Se on B:n tyynyn alla 😂

J: Have you seen my leather glove, it´s gone.

B: No. Maby Frank took it?

J: Bojan..

B: Yes

Vierailija
57875/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, ei ollut mikään lehtihaastattelu, ihan eri tilanne.

Vierailija
57876/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tämä sanottu mistä syystä tahansa, niin on silti sanottu ton heterokommentin jälkeen. Mua vähän inhottaa se, miten ihmiset jämähtää siihen ajatukseen, että jos joku on hetero, asia pysyy aina niin ja sillä sipuli.

Tällä en tarkoita edes spekuloida Kn suuntautumista, sanon vain, että terveiset kivikaudelle: nää asiat voi olla muuttuvia.

Jos mulle tulis yhtäkkiä tunteita samaan sukupuoleen, jättäisin kyllä nykyisen poikaystävän, jotta voisin tutkailla tilannetta ja kuunnella sisintäni. Klla ollut jo kolme kuukautta aikaa miettiä asiaa.

Vierailija
57877/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B on muut huomioiva prinssi, joten suojelunhalu kumpuaa selkäytimestä, oli sille tarvetta tai ei.

Olen viime päivinä palannut usein siihen kesäkuun alun hetkeen, kun nettiin pamahti kuva B:stä, jonka taustalta saattoi tavata tekstin "kiinalainen ravintola". Siis se tunne, kun silmät näkee jotain mitä aivot yrittää tajuta, mutta ei uskalla uskoa todeksi, kun sitä oli niin toivonut ja toivonut, että jospa ja voisipa ja oi kun se tapahtuisi... Ja sitten, B on Suomessa!!

Perstuntumani sanoo, että tulemme kokemaan vastaavan hetken, mutta toiseen suuntaan. I want to believe.

Må en ole nähnyt tätä kuvaa aaak! Onko havaintoa mistä löytyisi?? Pakko nähdä!

Vierailija
57878/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin Peltonen sanoi vielä 2019 vuonna olevansa hetero. En tiedä, uskoiko sitä kukaan, mutta.

Vierailija
57879/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin Peltonen sanoi vielä 2019 vuonna olevansa hetero. En tiedä, uskoiko sitä kukaan, mutta.

Ja nyt sen poikkis paistaa sille bäkkärillä lettuja.

Vierailija
57880/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle tulis yhtäkkiä tunteita samaan sukupuoleen, jättäisin kyllä nykyisen poikaystävän, jotta voisin tutkailla tilannetta ja kuunnella sisintäni. Klla ollut jo kolme kuukautta aikaa miettiä asiaa.

No ei oo ihan noin yksinkertanen asia. Ja nää kaks asuu vielä eri maissa.

Ketju on lukittu.