Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57061/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on päällä jotain keltaista, jotain keltaista...

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/724437700051124224/i-swam-across…

Kenellä on päällä jotain valkoista, jotain valkoista...

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/724403924868661248/he-was-dresse…

Vierailija
57062/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole niitä, jotka nyt välttämättä haluaisivat Bojanin ulos bändistä. Ne puheet on jo vähän liikaa, mutta olen sitä mieltä, että käytös faneja kohtaan ei ole okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57063/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin ilkeä teko faneille oli siis se, et lähti ig:sta? Fanit tai "fanit" ovat melkoisen itsekeskeisiä.

Vierailija
57064/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Rekolla tallessa kaikki twitter viestit, päättäkööt itse, mitä niillä tekee. Saa olla nykysomen aikana itsekukin varovainen, mitä ja miten tuo somessa asioita esille. Perästä saattaa kuulua.

Vierailija
57065/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo hanskajuttu on? Tavastialla K on vielä käyttänyt jotain hanskoja, mutta qen jälkeen vain toista? Onko tästä helposti kuvamateriaalia saatavilla?

Sivuhuomautuksena - kaikkein kuumin K ja B klippi on se muistaakseni siinä Something like this -koosteessa oleva kohta juuri ennen tai jälkeen syliin hyppäyksen, kun molemmat jumalaisen komeat miehet on kuvassa melko isoina ja silmäilevät toisiaan. Sitä jännitteen määrän. Tässä pelkästään sitä muistellessani pelkään, että allani oleva sohva syttyy palamaan.

K:lla oli aina oikeassa kädessä nahkahanska, ainakin CCC:n aikana, mutta se on viimeksi ollut sillä Tavastialla. Nyt sitten on mietitty, että antoiko sen B:lle vai oliko B tuhma ja kähvelsi sen. Ja tietenkin pohdittu, mitä se sillä mahtaa tehdä...

Halus osan J:tä mukaansa 😍

Vierailija
57066/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en ole niitä, jotka nyt välttämättä haluaisivat Bojanin ulos bändistä. Ne puheet on jo vähän liikaa, mutta olen sitä mieltä, että käytös faneja kohtaan ei ole okei.

En nyt tiedä, oletteko samaa porukkaa kun nämä ajojahtilaiset. Ilmeisesti ette kaikki, vaan näitä porukoita on useampi. Voitte kuitenkin hiljentyä ihan keskenänne miettimään, mikäköhän siihen olisi syynä, miksi B deactivoi instansa tai tuntuu teistä etäisemmältä. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Vierailija
57067/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko nyt ihan listan että mitä se on todistettavasti tehnyt väärin?

Vierailija
57068/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puumalan Siltakemmakat hätyyttelee jo lipunmyyntiennätystä, vetonaulana Käärijä – "Varasin hänet heti, kun kuulin ensimmäisen kerran sen biisin"

https://www.lansi-savo.fi/paikalliset/6108067?utm_source=dlvr.it&utm_me…

Partasen mukaan festivaaleille osallistuu tänä vuonna myös paljon uusia kävijöitä. Sen hän on päätellyt lipunostajien postinumeroista.

No voi hemmetti jos tuollakin on taas samat aamuviidestä asti jonottaneet superfanit eturivissä 😫 Olen itse menossa tuonne ja on mun eka K keikka.

Vierailija
57070/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako alapeukku sitä, ettei mitään listaa tai todisteista asiasta ole?

Vierailija
57071/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän fanitus on kummallista tai oikeestaan aika hirveää kun artistin pitäisi olla koko ajan saatavilla somessa tai joku suuttuu. :(

Vierailija
57072/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako alapeukku sitä, ettei mitään listaa tai todisteista asiasta ole?

Varmaan tää on sitä porukkaa, jonka mielestä B on nyt ihan hirveä kusettaja. Eli ei mitään oikeita tekoja.

Vierailija
57073/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä väärää on nyt tehnyt faneja kohtaan? En keksi yhtäkään asiaa. Kerro siis mielellään linkkien kanssa.

Vierailija
57074/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puumalan Siltakemmakat hätyyttelee jo lipunmyyntiennätystä, vetonaulana Käärijä – "Varasin hänet heti, kun kuulin ensimmäisen kerran sen biisin"

Partasen mukaan festivaaleille osallistuu tänä vuonna myös paljon uusia kävijöitä. Sen hän on päätellyt lipunostajien postinumeroista.

No voi hemmetti jos tuollakin on taas samat aamuviidestä asti jonottaneet superfanit eturivissä 😫 Olen itse menossa tuonne ja on mun eka K keikka.

Huippua, kun olet menossa. Tulee varmasti mahtava keikka 👍

Vierailija
57075/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä käytös faneja kohtaan ei ole okei??? Aidosti en ymmärrä.

Vierailija
57076/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstoilla ollaan kyllä ihan irti todellisuudesta. Nytkin yhtäkkiä puhutaan jo bändin hajoamisesta ilman mitään todellisia perusteita. Kokonaiskuva hämärtyy kun kaikkea tarkkaillaan suunnilleen tunti tunnilta, aikaperspektiivi on täysin vääristynyt. Fanituksen kohteen muutaman päivän sometaukokin aiheuttaa joillekin hirveän ikävän jne jne.

Omassa nuoruudessa kuulin fanittamani bändin kuulumisia Suosikki-lehdestä kerran kuussa, ja siinä oli kaikki saatavilla oleva info. Muun ajan tyydyin katselemaan julisteita seinällä ja kuuntelemaan musiikkia. Ei tarvinnut spekuloida aamusta iltaan joka risausta. Tuolloinkin tietysti bändin elämässä kaikenlaista pientä sattumusta tapahtui joka päivä,  ehkä joku flunssan takia peruttu keikka ja paljon muuta sälää, jota tuolloin ei pidetty edes uutisoimisen arvoisena. Jotain suhteellisuudentajua toivoisin ihmisille.

t. boomeri

Tämä! Oispa vielä 90-luku... Odottaisimme vain tuleeko seuraavaan Suosikkiin JO-juliste, ja ehkä joku kuvallinen artikkeli, jonka äärellä mehusteltaisiin seuraava kuukausi. 

Just muistelin kaverille, että mulla oli oman huoneen ovessa niin iso juliste Leonardon päästä, että isosisko sanoi, että se häiritsee häntä joka puolella taloa. Ja sitten laskettiin niitä rakkausprosentteja 🤣🤣

Vierailija
57077/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, olen sitä mieltä, että esimerkiksi ton Instagramin sulkeminen ja fanien jättäminen pimentoon tällaisena aikana on aika selvä merkki niin sanotusta hiljaisesta hyväksynnästä asioille.

Vierailija
57078/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tehnyt mitään väärää. Lähtö ig:sta on turhauttanut ihmisiä ja ovat olleet pettyneitä. Bojanilla ei ole ollut heidän mielestään 'oikeutta' toimia näin, koska fanit ovat 'antaneet kaikkensa bändille ja Bojanille'.

Vierailija
57079/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippua, kun olet menossa. Tulee varmasti mahtava keikka 👍

Kiitos, uskon kanssa että on mahtava keikka, ei kai K:lla muunlaisia keikkoja olekaan 😎😊😉

Vierailija
57080/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, olen sitä mieltä, että esimerkiksi ton Instagramin sulkeminen ja fanien jättäminen pimentoon tällaisena aikana on aika selvä merkki niin sanotusta hiljaisesta hyväksynnästä asioille.

Oletko samaa porukkaa, joka kävi pari päivää sitten täällä huutelemassa, ettei Kris tykännyt ikinä G stä? Silloin sulla ei ollut todisteita tästä, mites nyt?

Ootteko muuten piinannut sitä edelleen yöt läpi? Onko tullut aamuyöstä taas ihania vastauksia?

Ketju on lukittu.