Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57101/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Häärijän synttärit. Olis kiva jos K ja H laittais jonkun kivan pätkän instaan :)

Vierailija
57102/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ollut lähinnä ihmeissäni, ellei B olis toiminut just näin. Gregorin takia.

No minä oon vähän ihmeissäni, että hyväksyy kaikki tuollaiset jutut kun vettä vaan ja päättää vielä osoittaa sen kääntämällä selkänsä faneilleen.

Anteeks nyt what the actual f*ck? Kuka on kääntänyt selkänsä faneille? Onko tää joku trolli...

On.

Esitän ihan oikeita mielipiteitäni, vaikka ne poikkeaisikin teidän valtavirrasta.

Eihän ne muutkaan pojat ole tuominnut G:tä erikseen. Ainoastaan siinä yhteisessä ilmoituksessa teiden erkanemisesta on ehkä tulkittavissa vihje siihen mutta muuten ei. Eli miksi siis B olisi tässä jotenkin kääntänyt selkänsä? Se, että lähti instasta, on varmasti ihan oman mielenterveyden takia. Osa faneista on pommittanut sitä jatkuvasti ja alkoi varmasti haitata jo ihan normaalia elämää. Eikö ihminen saa huolehtia omasta terveydestään ensisijaisesti vai tarkoittaako tuo, että artistin on luovuttava jopa terveydestään fanien hyväksi? Nyt kannattaisi tällaisten fanien vähän pohtia, mikä on fanituksen tarkoitus. Artisti ei ole faneilleen mitään velkaa. Ihan niin kuin fanitkin voivat lakata fanittamasta, voi artistikin lakata olemasta artisti. Ja siinä välissä voi molemmat tehdä monenlaisia päätöksiä ilman, että olisi kumpikaan hylännyt ketään. Ainoaa huonoa käytöstä on levittää ilkeitä huhuja ja maalittaa ihmisiä niiden huhujen perusteella. Sen perusteella saisi joutua jopa vankilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57103/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ollut lähinnä ihmeissäni, ellei B olis toiminut just näin. Gregorin takia.

No minä oon vähän ihmeissäni, että hyväksyy kaikki tuollaiset jutut kun vettä vaan ja päättää vielä osoittaa sen kääntämällä selkänsä faneilleen.

Anteeks nyt what the actual f*ck? Kuka on kääntänyt selkänsä faneille? Onko tää joku trolli...

On.

Esitän ihan oikeita mielipiteitäni, vaikka ne poikkeaisikin teidän valtavirrasta.

Et perustele mitään, et edes esitä niitä "mielipiteitäsi" niin että muut tajuaisi mitä tarkoitat. Tsemppaas nyt vähän!

Kirjoitustavasta näkee, että on se sama trolli joka haukkuu täällä joko K.ta tai B:tä, tuo "valtavirta" paljastaa.

Muuten ihan ok analyysi, mutta en ole koskaan kirjoittanut tänne Jerestä mitään. En hyvää enkä pahaa. Jos haluat välttämättä tietää, niin pidän siitä kovasti. Ei oo haukkumisen tarvetta.

Vierailija
57104/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy siis minkä???

Kaiken, minkä G on tehnyt. En ymmärrä, miten täällä sitä puolustellan niin kiivaasti. Toivottavasti teillä ei ole teinityttäriä.

Eli petti fanit, kun ei lähtenyt näiden harhoihin ja valheisiin mukaan kivittämään ja lynkkaamaan ystäväänsä?

Oletko perillä näistä "syytöksistä"?

Vierailija
57105/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on Häärijän synttärit. Olis kiva jos K ja H laittais jonkun kivan pätkän instaan :)

Tumblrissa onnitellaan maalauksella 💛

https://www.tumblr.com/franky-y/724452455342129152/its-h%C3%A4%C3%A4rij…

Vierailija
57106/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Eihän ne muutkaan pojat ole tuominnut G:tä erikseen. Ainoastaan siinä yhteisessä ilmoituksessa teiden erkanemisesta on ehkä tulkittavissa vihje siihen mutta muuten ei. Eli miksi siis B olisi tässä jotenkin kääntänyt selkänsä? Se, että lähti instasta, on varmasti ihan oman mielenterveyden takia. Osa faneista on pommittanut sitä jatkuvasti ja alkoi varmasti haitata jo ihan normaalia elämää. Eikö ihminen saa huolehtia omasta terveydestään ensisijaisesti vai tarkoittaako tuo, että artistin on luovuttava jopa terveydestään fanien hyväksi? Nyt kannattaisi tällaisten fanien vähän pohtia, mikä on fanituksen tarkoitus. Artisti ei ole faneilleen mitään velkaa. Ihan niin kuin fanitkin voivat lakata fanittamasta, voi artistikin lakata olemasta artisti. Ja siinä välissä voi molemmat tehdä monenlaisia päätöksiä ilman, että olisi kumpikaan hylännyt ketään. Ainoaa huonoa käytöstä on levittää ilkeitä huhuja ja maalittaa ihmisiä niiden huhujen perusteella. Sen perusteella saisi joutua jopa vankilaan.

Miten siinä vihjattiin, että Jokerit ois tuominnut G n tästä asiasta? Mun mielestä päinvastoin. Enemmänkin tuntui pahoittelevalta, että harmi kun meni näin.

P. S. En oo toi Twitteristi.

Vierailija
57107/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Et perustele mitään, et edes esitä niitä "mielipiteitäsi" niin että muut tajuaisi mitä tarkoitat. Tsemppaas nyt vähän!

Kirjoitustavasta näkee, että on se sama trolli joka haukkuu täällä joko K.ta tai B:tä, tuo "valtavirta" paljastaa.

Muuten ihan ok analyysi, mutta en ole koskaan kirjoittanut tänne Jerestä mitään. En hyvää enkä pahaa. Jos haluat välttämättä tietää, niin pidän siitä kovasti. Ei oo haukkumisen tarvetta.

Se ei pitäisi siitä, miten puhut sen ystävästä.

Vierailija
57108/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova maailma edessä teidän teinitytöillä, jos syyttömiä ihmisiä voi syyttää ja tuomita kaikesta mitä mieleen juolahtaa. Ja jos paidan koon kysyminen loukkaa.

"Me too" epäilemättä ihan todellista, noin ihan yleisesti, mutta on tainnut kadota asian ydin ja irrota alkuperäisestä kontekstista jo kauan sitten.

Vierailija
57109/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I also wish that JO would publish some kind of reassuring message along the lines of "We'll be fine, just taking a small rest and see you all real soon, no one's leaving the band". I know they don't owe us anything, but that doesn't stop me from wishing to hear this.

I consider myself to usually be a quite normal and sane person (if there even is such a thing in today's world) but all the same I feel that this 'situation" has left me reeling a bit in a way I don't find all that healthy. Like I read a comment where someone states there's no way in h*ll anyone would be leaving the band (this is the view my logic self shares) and I feel happy and reassured, then read another comment predicting their dowfall/breakup and I feel completely shattered. Btw, I don't need people telling me it's not all about me because trust me, I know that and I feel kinda bad even writing this from "my own point of view". Most of all I feel so sad for the boys, who've worked so hard for their success, everything going so well and then them being hit with an utter sh*t storm like this. I'm really hoping they'll pull through and come back even stronger later this month.

I'm crying, bc I feel exactly the same 😭. They've worked their *sses off and they derserve to be able to just enjoy their success without all this crazy sh*t.

And btw, I too feel like I've been fairly normal until now, but somehow this band (especially B) and this whole thing has left me feeling ever so slightly less so recently (let's call it The New Normal, yeah? 😉). Hope you feel better and hope the JO boys disregard the small, insignificant critics and just focus on all the love that's out there for them 💛💛💛

Vierailija
57110/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Miten siinä vihjattiin, että Jokerit ois tuominnut G n tästä asiasta? Mun mielestä päinvastoin. Enemmänkin tuntui pahoittelevalta, että harmi kun meni näin.

Siksi tuossa lukeekin, että on ehkä tulkittavissa vihje, jos niin haluaa tulkita. Ei siis niin, että olisi tuominut vaan että voidaan tulkita, että teiden erkaneminen olisi ehkä siihen liittyvä vihje. Ymmärrätkö?

Vierailija
57111/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tehnyt mitään väärää. Lähtö ig:sta on turhauttanut ihmisiä ja ovat olleet pettyneitä. Bojanilla ei ole ollut heidän mielestään 'oikeutta' toimia näin, koska fanit ovat 'antaneet kaikkensa bändille ja Bojanille'.

Tän pettymyksen tunteen tavallaan kyllä ymmärrän ja pystyn siihen eläytymään, vaikka ajatuskulku sen takana onkin mun näkökulmasta järjetön. Vahvoja tunnelatauksia eikä tunteet aina ole järkeviä, noh, koska ne on tunteita.

Vierailija
57112/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Siksi tuossa lukeekin, että on ehkä tulkittavissa vihje, jos niin haluaa tulkita. Ei siis niin, että olisi tuominut vaan että voidaan tulkita, että teiden erkaneminen olisi ehkä siihen liittyvä vihje. Ymmärrätkö?

Eihän teiden erkaneminen vihjaa muuhun kuin yhteistyön lopettamiseen, mikä oli pakko tehdä kuitenkin.

Vierailija
57113/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy siis minkä???

Kaiken, minkä G on tehnyt. En ymmärrä, miten täällä sitä puolustellan niin kiivaasti. Toivottavasti teillä ei ole teinityttäriä.

En hyväksy G:n käytöstä, mutta mielestäni jokaiselta bändin jäseneltä ei tarvita erillistä kannanottoa asiaan eikä jokaista heistä tarvitse pommittaa viesteillä ja olettaa että he vastaavat.

Vierailija
57114/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Kiks voi?

Vierailija
57115/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy siis minkä???

En hyväksy G:n käytöstä, mutta mielestäni jokaiselta bändin jäseneltä ei tarvita erillistä kannanottoa asiaan eikä jokaista heistä tarvitse pommittaa viesteillä ja olettaa että he vastaavat.

Jos et hyväksy hänen käytöstä, hyväksytkö silti sen, että Bojan on hänen puolellaan?

Vierailija
57116/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viimeisinkin twitterkohu, missä bojania syytettiin fanin kutsumisesta bäkkärille, kunnes kävi ilmi juttu edes pitänyt paikkaansa. Mutta ehdittiin kuitenkin leimata yksi tyttö bändäriksi ja huolestua bojanin mahdollisesti törkeästä käytöksestä. Toisia motivoi näissä kohuissa mustasukkaisuus, toisia huoli, toiset näkevät tilaisuuden soveltaa feministisiä pyrkimyksiä käytännössä ts. korjata yhteiskunnallista epäkohtaa mikrotasolla, toiset taas pyrkivät vaan yksinkertaisesti trollaamaan ja synnyttämään kohua kohun vuoksi. Maalittaminen on todella yököttävää toimintaa, eikä ole kenenkään ahdistelijan puolustamista jos kokee että asioiden korjaamiselle täytyy olla joku muu kanava kuin twitterajojahti. Itse olen sitä mieltä että twitteristä kannattaa vaan pysyä poissa. Tumblrissa on paljon parempi meininki.

Vierailija
57117/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy siis minkä???

Jos et hyväksy hänen käytöstä, hyväksytkö silti sen, että Bojan on hänen puolellaan?

Mikä v itun ihme se nyt on, jos B onkin G n puolella? Toi ajojahti oli kuvottavinta, mitä olen vähään aikaan todistanut. Niin vaan viedään mieheltä ura ja maine syytteillä, joista ei ole mitään todisteita.

Vierailija
57118/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy siis minkä???

Kenenkään hyväksymättömyydet ja hyväksynnät eivät ole relevantteja, kun mitään todisteita ei ole eikä kukaan ole saanut virallista syytettä tai pystynyt esittämään todisteita tapahtumista. Sen takia ei myöskään voi olla mitään hänen puoltaan tai vastakkaista puolta. Vasta kun joku on tuomittu syylliseksi, voidaan ottaa puolia ja kantaa asioihin. Ja tietysti jos jossain on videoita tapahtumista, niin niihin voi ottaa kantaa. Pelkkiin väitteisiin ja pahantahtoisiin huhuihin ei kenenkään kuulu ottaa kantaa.

Vierailija
57119/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän Kiks voi?

Kiinnostas myös.

Vierailija
57120/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löydä joku joka katsoo sinua niin nämä kaksi katsovat toisiaan."💙💚