Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57081/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ollut lähinnä ihmeissäni, ellei B olis toiminut just näin. Gregorin takia.

Vierailija
57082/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en ole niitä, jotka nyt välttämättä haluaisivat Bojanin ulos bändistä. Ne puheet on jo vähän liikaa, mutta olen sitä mieltä, että käytös faneja kohtaan ei ole okei.

Siis mikä käytös faneja kohtaan ei ole okei??? Aidosti en ymmärrä.

Toi on varmaan joku niistä twitter-lumihiutaleista, joilla mielikuvitus laukkaa vähän liian lujaa, ja joka asiasta loukkaannutaan. Ei ne edes ole mitään oikeita faneja vaan feikkifaneja. Ei B ole tehnyt mitään väärää muualla kuin noiden penskojen mielikuvituksessa. Sama oli G:n kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57083/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en ole niitä, jotka nyt välttämättä haluaisivat Bojanin ulos bändistä. Ne puheet on jo vähän liikaa, mutta olen sitä mieltä, että käytös faneja kohtaan ei ole okei.

No, olen sitä mieltä, että esimerkiksi ton Instagramin sulkeminen ja fanien jättäminen pimentoon tällaisena aikana on aika selvä merkki niin sanotusta hiljaisesta hyväksynnästä asioille.

Bändi kuitenkin julkaisi yhteisen tiedotteen G:n tapaukseen liittyen. Ovatko muut heistä ottaneet asiaan kantaa erikseen?

Vierailija
57084/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on varmaan joku niistä twitter-lumihiutaleista, joilla mielikuvitus laukkaa vähän liian lujaa, ja joka asiasta loukkaannutaan. Ei ne edes ole mitään oikeita faneja vaan feikkifaneja. Ei B ole tehnyt mitään väärää muualla kuin noiden penskojen mielikuvituksessa. Sama oli G:n kanssa.

Se on se jokapäiväinen päivän häirikkö täällä taas (siis tuo josta kommentoit).

Haastaa riitaa ja vänkää, laittaa kommentteja puolesta ja vastaan aina mistäkin aiheesta ja saa sillä hirveen haloon ja väittelyn aikaiseksi.

Parempi olis antaa sen reppanan vaan olla ja keskittyä muihin juttuihin.

Vierailija
57085/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ollut lähinnä ihmeissäni, ellei B olis toiminut just näin. Gregorin takia.

No minä oon vähän ihmeissäni, että hyväksyy kaikki tuollaiset jutut kun vettä vaan ja päättää vielä osoittaa sen kääntämällä selkänsä faneilleen.

Vierailija
57086/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tehnyt mitään väärää. Lähtö ig:sta on turhauttanut ihmisiä ja ovat olleet pettyneitä. Bojanilla ei ole ollut heidän mielestään 'oikeutta' toimia näin, koska fanit ovat 'antaneet kaikkensa bändille ja Bojanille'.

No ne twitterin feikkifanit kyllä todella antaakin kaikkensa sekoilemalla ja draamailemalla itsekeskeisesti minkä ehtivät. He kai kuvittelevat että B on joku sätkynukke, jonka pitää tanssia heidän pillinsä mukaan. Vtu miten sairasta porukkaa, multa ei kyllä heru enää mitään sympatiaa, vaikka kuinka pitäis ymmärtää, että ovat vielä keskenkasvuisia jne. 

Vierailija
57087/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä oon vähän ihmeissäni, että hyväksyy kaikki tuollaiset jutut kun vettä vaan ja päättää vielä osoittaa sen kääntämällä selkänsä faneilleen.

Anteeks nyt what the actual f*ck? Kuka on kääntänyt selkänsä faneille? Onko tää joku trolli...

Vierailija
57088/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo hanskajuttu on? Tavastialla K on vielä käyttänyt jotain hanskoja, mutta qen jälkeen vain toista? Onko tästä helposti kuvamateriaalia saatavilla?

Sivuhuomautuksena - kaikkein kuumin K ja B klippi on se muistaakseni siinä Something like this -koosteessa oleva kohta juuri ennen tai jälkeen syliin hyppäyksen, kun molemmat jumalaisen komeat miehet on kuvassa melko isoina ja silmäilevät toisiaan. Sitä jännitteen määrän. Tässä pelkästään sitä muistellessani pelkään, että allani oleva sohva syttyy palamaan.

K:lla oli aina oikeassa kädessä nahkahanska, ainakin CCC:n aikana, mutta se on viimeksi ollut sillä Tavastialla. Nyt sitten on mietitty, että antoiko sen B:lle vai oliko B tuhma ja kähvelsi sen. Ja tietenkin pohdittu, mitä se sillä mahtaa tehdä...

En ole tuota huomannutkaan. Oisko K sen antanut B:lle? Ois aika söpöä jos olisi.

Vierailija
57089/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CvZn7wgNshQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Jan 😍

Kommenteissa ylistetään taas Deania (ja kiitellään myös oikeutetusti Janin vanhempia 😅).

Vierailija
57090/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks nyt what the actual f*ck? Kuka on kääntänyt selkänsä faneille? Onko tää joku trolli...

On.

Vierailija
57091/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tästä menostahan on tullut täällä silkkaa hulluutta! Ei kai nyt kukaan oikeasti oleta bändin yhtäkkiä hajoavan sen perusteella, että terveyssyiden takia perutaan pari keikkaa. Kun on niin täysi keikkakalenteri kuin JO niin ihan varmasti jonkun keikan joutuu joskus perumaan/siirtämään juuri tällaisesta syystä, niin tekevät muutkin bändit/artistit.

Ero muihin tässä on ehkä se, että moni bändi/artisti tiedoittaa selkeästi ja joskus jopa pahoittelee asiaa erikseen omilla kanavillaan, juuri sillä "kohta taas mennään"-mentaliteetillä. Olen varma, että myös JO tekisi näin, ellei olisi nyt tällainen tilanne päällä, että kaikkea vääristellään ja ylianalysoidaan.

Mutta eivät he nyt eroamassa ole, kaikki viittaa ihan päinvastaiseen (uusi crew-insta + crewn esittely, lisäkeikkoja, maininta uusista valmistuneista biiseistä, nimenomaan nyt perutun keikan SIIRTÄMINEN [eikä edes hirveän paljon myöhempään ajankohtaan] jne). Kyllä kaikki tämä viittaa vain aikalisään, että saa rauhassa toipua ja kerätä voimia hirveän pyörityksen jälkeen plus kasata vähän rivejä ehkä taustajoukoissa ja sopia kuka nyt sitten vastuussa mistä.

Kiitos järjenäänestä. Ei lähdetä tuohon Twitter ym. hulluuteen. Kaikki JO pojat varmaan ovat ihan tyytyväisiä tähän huilaustaukoon. Pitkä keikka syksy kuitenkin edessä ja matkustelua tulossa. Saavat kaikki keskittyä omiin juttuihinsa tai vaihtoehtoisesti voivat myös hengata yhdessä ja tehdä musiikkia. Ei vaivuta nyt mihinkään masiksiin vaan luotetaan poikiin, että tekevät mikä heille on tällä hetkellä tärkeintä.

Allekirjoitan! Enkä usko minäkään, että bändi hajoamassa. Kovasti ihmettelen tällaista outoa lietsontaa ja myös tätä "Oi, toivottavasti B palaa yliopistoon". Ei hän sinne halua, sanoi niin ihan äskettäin haastattelussakin, että se sosiologian professori-juttu on nyt tämän kevään myötä kuopattu (en nyt muista mikä, ehkä joku muu muistaa?). Siinä muutkin pojat totesivat, että ovat nyt täysillä tässä mukana, eikä kenelläkään ole enää mitään B-suunnitelmaa (pun unintended).

Aina voi muuttaa mielensä ja valita viisaammin. Tilanteet muuttuvat. Kunnon ammatyi ja älyllinen uteliaisuus kestävät ja kantavat. Plan B pitää aina olla, kaikilla.

Vierailija
57092/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy siis minkä???

Vierailija
57093/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Esitän ihan oikeita mielipiteitäni, vaikka ne poikkeaisikin teidän valtavirrasta.

Vierailija
57094/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annapa nyt muutama ihan konkreettinen esimerkki tästä ei-okei -käytöksestä. Ja tähän ei sitten kelpaa IG:n sulkeminen tai se, ettei suostunut kivittämään Gregoria.

Vierailija
57095/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy siis minkä???

Kaiken, minkä G on tehnyt. En ymmärrä, miten täällä sitä puolustellan niin kiivaasti. Toivottavasti teillä ei ole teinityttäriä.

Vierailija
57096/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Esitän ihan oikeita mielipiteitäni, vaikka ne poikkeaisikin teidän valtavirrasta.

Et perustele mitään, et edes esitä niitä "mielipiteitäsi" niin että muut tajuaisi mitä tarkoitat. Tsemppaas nyt vähän!

Vierailija
57097/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa sekin päivä kerrankin nähtyä kun oikeasti toivon että olisi trolli kyseessä.

Vierailija
57098/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on päällä jotain keltaista, jotain keltaista...

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/724437700051124224/i-swam-across…

Kenellä on päällä jotain valkoista, jotain valkoista...

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/724403924868661248/he-was-dresse…

Nää kaks näyttää kyllä niin hyvältä värissä kuin värissä 👍

Vierailija
57099/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy siis minkä???

Kaiken, minkä G on tehnyt. En ymmärrä, miten täällä sitä puolustellan niin kiivaasti. Toivottavasti teillä ei ole teinityttäriä.

Oletko sinä ollut todistamassa mitä G on tehnyt, missä ja milloin? G on ollut poikien PR manageri 6-7 vuotta, eikä mitään ongelmia ole sinä aikana ollut. Ongelmat syntyi muutaman sairaan twitterteinin päässä, ja lähti siitä laukalle. G on syytön. Twitter ei ole tuomioistuin, eikä teinitwitteristit ole tuomareita, jotka päättäisi, onko joku syyllistynyt johonkin vai ei. 

Vierailija
57100/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Et perustele mitään, et edes esitä niitä "mielipiteitäsi" niin että muut tajuaisi mitä tarkoitat. Tsemppaas nyt vähän!

Kirjoitustavasta näkee, että on se sama trolli joka haukkuu täällä joko K.ta tai B:tä, tuo "valtavirta" paljastaa.

Ketju on lukittu.