Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
55581/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin alkaa into menemään Kärtsään.

Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen.

Malediivi-jankkaaja on saapunut.

Mä niin odotin tätä! Nimittäin yllätys yllätys, minä oon se malediivi-jankkaaja ja naurahdin kun joku muu on samaa mieltä! Ja tiesin, että sitä luullaan m-jankkaajaksi!

Vierailija
55582/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä odotellessa, kun hullu Twitteristiklaani alkaa analysoimaan Krisin uusinta stooria. Ensimmäinen oli jo sanonut, että now he is even mocking him in public and we are living for it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55583/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisestä viinitilakäynnistä ainakin tullut someen et Bojtsu on ryypiskellyt ja "sammui" sinne autoon.

Mistä te oikein luette näitä?

Vierailija
55584/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa, kun hullu Twitteristiklaani alkaa analysoimaan Krisin uusinta stooria. Ensimmäinen oli jo sanonut, että now he is even mocking him in public and we are living for it.

Mua kyllä hämmensi tää stoori vähän. Ei ehkä just nyt kannattaisi jakaa.

Vierailija
55585/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisestä viinitilakäynnistä ainakin tullut someen et Bojtsu on ryypiskellyt ja "sammui" sinne autoon.

Mistä te oikein luette näitä?

Varmaan Twitteristä, mistä tänne ei kuulemma haluta enää jaettavan mitään, koska täällä ketään ei kiinnosta.

Vierailija
55586/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen.

Olipa häntäkin "ikävä". Ei taida olla muuta tekemistä, kun täällä pitää käydä läyhäämässä artistista, josta ei pidä. 

Anteeksi, mikä Malediivi-jankkaaja? Kirjoitin juuri ensimmäisen kerran Malediivit-sanan tälle palstalle postauksessani. Voisitte hieman miettiä, miten vastaatte kirjoittajille.

Vierailija
55587/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaa Bojania? Tolla stoorilla? 🤔

Vierailija
55588/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks teitä innostaa se että k hokee kirosanoja? Uteliaisuuttani kysyn

Mulla ois ainakin ihan eri fiilis, jos puhuisi vain nätisti ja vetäisi keikan kilttinä poikana. Mutta olenkin seurannut uraa alusta asti.

Onko vitunhokeminen täytesanana jännän pojan merkki 🙄

Mikä hätä sulla on?

Ei tietääkseni mikään. Entä sulla?

Mulla kaikki hyvin. Miksi et voi antaa mun tykätä siitä, mistä tykkään? Onko sulta pois?

Ehkä mä haluun vaan antaa niillekin äänen, jotka on tykänny JereKärtsästä paljonkin tän UMK kevään matkan aikana, mut joutuu nyt toteamaan et tää vitunhokija on kaikkea muuta kuin se hahmo, joka aiemmin herätti monenlaisiakin tunteita. Tai onko muitakin, jotka kokee samoin.

No ilmeisesti niitä on. Ei muuta.

Vierailija
55589/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsän fanikunta on nykyisin niin paljon monimuotoisempi mitä ennen, et K vois myös kasvaa sen mukana. En tarkoita mitään lapsifaneja nyt, vaan et Kärtsää fanittaa nyt myös vanhemmat kuin pelkät teinit, eri-ikäiset aikuiset. Kiroilu ok jos tulee välillä ja vahingossa jne, mut pelkän veen hokeminen ei jaksa naurattaa tai innostaa. En kyllä tiedä innostaako se teinejäkään.

Tässä on kyllä todella hyvä pointti. Mä oon 90% Kärvistelijä ja 10% Bojanisti, mut kyl mua harmittaa et K ei pysty juuri muuta tuottaan kun v:tä. Täytyis kyllä vähän skarpata tai sit yrittää pitää välispiikit minimissä, jos ei muuta keksi.

Vierailija
55590/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks teitä innostaa se että k hokee kirosanoja? Uteliaisuuttani kysyn

Mulla ois ainakin ihan eri fiilis, jos puhuisi vain nätisti ja vetäisi keikan kilttinä poikana. Mutta olenkin seurannut uraa alusta asti.

Onko vitunhokeminen täytesanana jännän pojan merkki 🙄

Mikä hätä sulla on?

Ei tietääkseni mikään. Entä sulla?

Mulla kaikki hyvin. Miksi et voi antaa mun tykätä siitä, mistä tykkään? Onko sulta pois?

En mäkään saa tykätä esim Krisistä.

Ketään ei kiinnosta tykkäätkö Krisistä vai ei.

Vierailija
55591/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu Turku majoituksen kanssa, se mun automietintä teilattiin, varmaan junalla sitten

Vierailija
55592/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaa Bojania? Tolla stoorilla? 🤔

Nacekin jako sen! Pojat juhlii uk-touria! Miten joku tonkin voi vääntää pahaksi???

Vierailija
55593/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, niin varmasti kuin aurinko nousee idästä ja laskee länteen, tänne saapuivat K:n vihaajat jankkaamaan kiroilusta. Zzzz.. Tylsää, NEXT!

Asiallinen kritiikin esittäminen ja omien mielipiteiden kertominen ei ole vihaamista. 

Tässä vähän otteita näistä "asiallisista kritiikeistä ja omista mielipiteistä" mitä tässä on sanottu:

"Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen."

"Kääryle jää yhden kesän ihmeeksi. Edessä on paluu päivätöihin ja keikkojen harrastelu samaan tapaan kuin ennen viisusuosiota. Mitään kiintotähteä ei Kärtsäristä synny. "

"Syönvittuleipää syövittusinäkin syödäänvittukaikkileipää. Hehehe...

Kuka pienimmänkään itsekunnioituksen omaava pystyy kuuntelemaan tuommosta."

Niin asiallista ja sivistynyttä kritiikkiä, eikö? Jos tällä palstalla yrittäisi B:stä vääntää tällaista juttua, niin tulisi p*skaa niskaan. huhhuh! 

Vierailija
55594/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä Käärijälle Lontooseen:

"Motherfucking" sana on pidempi kuin "fucking" eli sillä voi täyttää keikka-aikaa tuplateholla

Vierailija
55595/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja Nace jakoi sen myös, mutta siihen ei reagoida mitenkään.

Vierailija
55596/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa häntäkin "ikävä". Ei taida olla muuta tekemistä, kun täällä pitää käydä läyhäämässä artistista, josta ei pidä. 

Anteeksi, mikä Malediivi-jankkaaja? Kirjoitin juuri ensimmäisen kerran Malediivit-sanan tälle palstalle postauksessani. Voisitte hieman miettiä, miten vastaatte kirjoittajille.

Tätä asiaa on käsitelty ensimmäisen kerran varmaan jo jotain 2000 sivua sitten eli olet erittäin pahasti myöhässä. NEXT!

Vierailija
55597/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tuulet purjeissa ja purjehditaan vänkääjien ohi. Ne vaan haluaa hermostuttaa ja väitellä.

K:n on kaunis ja täydellinen, sellaisena kuin on 💚

https://twitter.com/tiiaohman/status/1685615936739446784

Ja samoin jumalainen B 💙

https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724183474460819456/nothing-to-se…

Vierailija
55598/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mikä on ihan h*lvetin outoa, koska siellä autossa kyllä kaikki paitsi kuljettaja joko nukkui tai nuokkui. Ihme hommaa taas, sanoisivat sitten reilusti, että olettavat kaikien olevan joko sammuneita tai sammumispisteessä, yhden silmätikuksi ottaminen on tosi inhottavaa.

Vierailija
55599/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä mitä pahaa siinä stoorissa on, ja siinähän on koko bändi. Ei vain Bojan.

Vierailija
55600/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO ei missään vaiheessa herättänyt kiinnostustani, mutta ei mun sitä täällä tartte joka päivä käydä mainostamassa. Voit oikeesti mennä muualle jankkaamaan jos ei kiinnosta.

Miten yksi postaus asiasta voi olla "jankkaamista"? Minulla on ihan oikeus ja vapaus kirjoitella tälle palstalle siinä kuin sinullakin. En ole lapsellinen fani eikä minulle mene läpi mikä vain törttöily. Meitäkin on.

Ketju on lukittu.