Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinssi on suloinen silloinkin, kun se kiroilee 😁😍 (Varmaankin kun tekee sitä niin harvoin)
Tekniikan kanssa näköjään jokin ongelma. Ja Kris sai vähä kyytiä tuossa myöhemmin, Puppy vähän ärtsynä 😍 (sanottu nyt siis kaikella rakkaudella, ettei joku tulkitse taas dissinä).
Tuossakin muuten Bllä sellainen samanlainen tuoppi tummalla juomalla (joka voi olla vaikka cokista, tummaa olutta tai jopa cokista terästettynä Jackillä [mitä ne näköjään juo usein bäkkärillä]) mutta silloin ei kukaan vielä tehnyt asiasta numeroa. Nyt yhtäkkiä syynätään suurennuslasilla ja päätetään vielä, että on se nyt ihan varmuudella niin tai näin. Vaikka yhtään mitään ei oikeasti tiedetä. Pelottavaa, miten nopeasti asiat saattaa mennä ihan p*rseelleen kun muutama, kovaääninen vinksahtanut alkaa huudella.
Siis tästä ei mun mielestä oo puhuttu täällä eilisen aamun jälkeen, mut sun on itse jankattava?
En tiedä miten täällä (en ole käynyt aiemmin tänään, luin vain jonkun tämän päivän jutun, ettei Krisinkään juomiseen kiinnitetty mitään huomiota). Mutta muualla kiertää kyllä koko ajan "He's so wasted" ja "Ihan takuulla joi taas" ja "päiväkänni"-juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks teitä innostaa se että k hokee kirosanoja? Uteliaisuuttani kysyn
Mulla ois ainakin ihan eri fiilis, jos puhuisi vain nätisti ja vetäisi keikan kilttinä poikana. Mutta olenkin seurannut uraa alusta asti.
Onko vitunhokeminen täytesanana jännän pojan merkki 🙄
Mikä hätä sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen näistä dissauksista ja jankkauksista lause "sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita". Tietäjät tietää tämän mitä se tarkoittaa. Anonyymit ankeuttajat eivät välttämättä..
Aivan, on K kyllä nyt todella lyönyt läpi! Samaa vauhtia vaan eteenpäin :)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin alkaa into menemään Kärtsään.
Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois ainakin ihan eri fiilis, jos puhuisi vain nätisti ja vetäisi keikan kilttinä poikana. Mutta olenkin seurannut uraa alusta asti.
Mikä hätä sulla on?
Ei tietääkseni mikään. Entä sulla?
No niin, niin varmasti kuin aurinko nousee idästä ja laskee länteen, tänne saapuivat K:n vihaajat jankkaamaan kiroilusta. Zzzz.. Tylsää, NEXT!
Eilisestä viinitilakäynnistä ainakin tullut someen et Bojtsu on ryypiskellyt ja "sammui" sinne autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hätä sulla on?
Mulla kaikki hyvin. Miksi et voi antaa mun tykätä siitä, mistä tykkään? Onko sulta pois?
Kun teinit kommentoi JO pois juomista, huomaa että kommentoijien nuori ikä ja kokemattomuus näkyy.
Kyllähän varmaan kaikki muusikot juo keikkojen ympärillä. Noi ihmiset ei ikinä pystyis olemaan minkään hevibändin faneja :Dd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen.
JO ei missään vaiheessa herättänyt kiinnostustani, mutta ei mun sitä täällä tartte joka päivä käydä mainostamassa. Voit oikeesti mennä muualle jankkaamaan jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hätä sulla on?
Mulla kaikki hyvin. Miksi et voi antaa mun tykätä siitä, mistä tykkään? Onko sulta pois?
En mäkään saa tykätä esim Krisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä mikä on ensimmäinen uusi biisi minkä k julkaisee. Cha cha cha puri moniin mutta minkä linjan sitten valitsee ja onnistuuko tekemään uutta hittibiisiä
Onhan tuo ihan hirveä paikka tehdä uutta musiikkia. Ccc räjäytti potin ja hyväkin biisi voi tuntua laimealta sen jälkeen. Mielenkiintosta on seurata miten käy.
Kääryle jää yhden kesän ihmeeksi. Edessä on paluu päivätöihin ja keikkojen harrastelu samaan tapaan kuin ennen viisusuosiota. Mitään kiintotähteä ei Kärtsäristä synny.
Pelkään, että pyörryn, jos jollain konstin täältä sinne Turkuun pääsen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen näistä dissauksista ja jankkauksista lause "sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita". Tietäjät tietää tämän mitä se tarkoittaa. Anonyymit ankeuttajat eivät välttämättä..
Aivan, on K kyllä nyt todella lyönyt läpi! Samaa vauhtia vaan eteenpäin :)
Yes, u got the point! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä mikä on ensimmäinen uusi biisi minkä k julkaisee. Cha cha cha puri moniin mutta minkä linjan sitten valitsee ja onnistuuko tekemään uutta hittibiisiä
Onhan tuo ihan hirveä paikka tehdä uutta musiikkia. Ccc räjäytti potin ja hyväkin biisi voi tuntua laimealta sen jälkeen. Mielenkiintosta on seurata miten käy.
Kääryle jää yhden kesän ihmeeksi. Edessä on paluu päivätöihin ja keikkojen harrastelu samaan tapaan kuin ennen viisusuosiota. Mitään kiintotähteä ei Kärtsäristä synny.
Toistele tuota vain itsellesi, jos tulee parempi mieli <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malediivi-jankkaaja on saapunut.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että pyörryn, jos jollain konstin täältä sinne Turkuun pääsen
Tässä on itsellä ainakin se "ongelma", että on pakko hommata majoitus Turusta ja jäädä yöksi. Ei pysty keikan jälkeen ajamaan himaan.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malediivi-jankkaaja on saapunut.
Olipa häntäkin "ikävä". Ei taida olla muuta tekemistä, kun täällä pitää käydä läyhäämässä artistista, josta ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
No niin, niin varmasti kuin aurinko nousee idästä ja laskee länteen, tänne saapuivat K:n vihaajat jankkaamaan kiroilusta. Zzzz.. Tylsää, NEXT!
Asiallinen kritiikin esittäminen ja omien mielipiteiden kertominen ei ole vihaamista.
Ja loput 2h47 minuuttia käyttivätkin sitten ihan muuhun...