Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
55601/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen muistelua: jäin miettimään 🧐. Joku pvä sitten oli puhe Bn suomenkielen taidoista. Niin hyvin Tavastialla lausui "Peliä!"🏒

Joku totesi, että B oppi sen viisuaikana (ei netistä Kta💛googlatessa), kun suomen porukka käytti sitä aina harjoitusten ja esitysten alussa. Oliko tällaisia pätkiä (siis kannustushuudosta) silloin esillä yleisessä jaossa netissä? En seurannut vielä tapausta niin tarkkaan, eikä ole tullut vastaan.💚

Vierailija
55602/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisestä viinitilakäynnistä ainakin tullut someen et Bojtsu on ryypiskellyt ja "sammui" sinne autoon.

Niinpä, mikä on ihan h*lvetin outoa, koska siellä autossa kyllä kaikki paitsi kuljettaja joko nukkui tai nuokkui. Ihme hommaa taas, sanoisivat sitten reilusti, että olettavat kaikien olevan joko sammuneita tai sammumispisteessä, yhden silmätikuksi ottaminen on tosi inhottavaa.

Varmaan kaikki maistelleet viiniä yhtälailla. Tuskin kuitenkaan sammunut kännissä on, on vaan uuvuksissa. Kaikki vaikutti väsyneiltä autossa, mut B oli ilmeisesti ainut joka saanut nukahdettua kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55603/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ymmärrä mitä pahaa siinä stoorissa on, ja siinähän on koko bändi. Ei vain Bojan.

Ei mitään! Bojanki ois tuon jakanu satavarmasti, jos ois nyt instassa.

Vierailija
55604/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks teitä innostaa se että k hokee kirosanoja? Uteliaisuuttani kysyn

Mulla ois ainakin ihan eri fiilis, jos puhuisi vain nätisti ja vetäisi keikan kilttinä poikana. Mutta olenkin seurannut uraa alusta asti.

Onko vitunhokeminen täytesanana jännän pojan merkki 🙄

Mikä hätä sulla on?

Ei tietääkseni mikään. Entä sulla?

Mulla kaikki hyvin. Miksi et voi antaa mun tykätä siitä, mistä tykkään? Onko sulta pois?

Ehkä mä haluun vaan antaa niillekin äänen, jotka on tykänny JereKärtsästä paljonkin tän UMK kevään matkan aikana, mut joutuu nyt toteamaan et tää vitunhokija on kaikkea muuta kuin se hahmo, joka aiemmin herätti monenlaisiakin tunteita. Tai onko muitakin, jotka kokee samoin.

No ilmeisesti niitä on. Ei muuta.

DITTO!!!

Vierailija
55605/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks teitä innostaa se että k hokee kirosanoja? Uteliaisuuttani kysyn

Mulla ois ainakin ihan eri fiilis, jos puhuisi vain nätisti ja vetäisi keikan kilttinä poikana. Mutta olenkin seurannut uraa alusta asti.

Onko vitunhokeminen täytesanana jännän pojan merkki 🙄

Mikä hätä sulla on?

Ei tietääkseni mikään. Entä sulla?

Mulla kaikki hyvin. Miksi et voi antaa mun tykätä siitä, mistä tykkään? Onko sulta pois?

Ehkä mä haluun vaan antaa niillekin äänen, jotka on tykänny JereKärtsästä paljonkin tän UMK kevään matkan aikana, mut joutuu nyt toteamaan et tää vitunhokija on kaikkea muuta kuin se hahmo, joka aiemmin herätti monenlaisiakin tunteita. Tai onko muitakin, jotka kokee samoin.

No ilmeisesti niitä on. Ei muuta.

Voi, teillä on ollut ääni tässä ketjussa lähes joka päivä. Ja tuo J on täysin sama kun UMK:n aikana. Haastatteluissa ja Katrin kanssa juuri sama symppis. Olet vain nähnyt nyt kesällä vain hänen lavaesiintymisiään, joita UMK:n aikana oli vähemmän (niitäkin oli, ja oli ihan samat jutut). Jos et tykkää, ei ole meiltä pois, terve menoa! Olet kuultu, äänesi on huomioitu, kiitos ja hei!

Vierailija
55606/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelen uuden miehen kanssa, ja hän kysyi, mitä yleensä teen vapaa-ajalla. Teknisesti ottaen en kai pahasti valehtele, jos kerron, mitä minulla oli tapana tehdä ennen tätä kevättä?

Vierailija
55607/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin alkaa into menemään Kärtsään.

Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen.

JO ei missään vaiheessa herättänyt kiinnostustani, mutta ei mun sitä täällä tartte joka päivä käydä mainostamassa. Voit oikeesti mennä muualle jankkaamaan jos ei kiinnosta.

Miten yksi postaus asiasta voi olla "jankkaamista"? Minulla on ihan oikeus ja vapaus kirjoitella tälle palstalle siinä kuin sinullakin. En ole lapsellinen fani eikä minulle mene läpi mikä vain törttöily. Meitäkin on.

Huomaa kun te trollit saavutte tänne niin keskustelu menee heti vittuiluksi. Ilmankos täällä olikin asiallista aamupäivän ajan, kun te ette olleet paikalla. 

Vierailija
55608/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden kuuntelijat laskeneet alle 500k spotifyissa. esim. sillä Puolalaisella Jannilla on melkein miljoona! En tiennyt, että siitä tuli niin suosittu. LOTL: lla myös enemmän. Jotenkin tuo somekuvio sai minut luulemaan, että JO:n musiikilla olisi enemmän kuuntelijoita, mutta tippuu ja tippuu...

Tippuu samallailla kun K ig seuraajat

Vierailija
55609/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Not enough words in the world to describe how much I love this man.

https://vm.tiktok.com/ZGJbY6dty/

Nacellakin kiva meno päällä, klipin lopussa myös kuuma Jan. Miten voikin yksi keikka tuottaa pelkkää kultaa kaikissa sen klipeissä? Glasgow, siis. Vai oliko se tuo esiintymisareena? Jotain holya siinä. Urut takana ja silleen.

Vierailija
55610/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden kuuntelijat laskeneet alle 500k spotifyissa. esim. sillä Puolalaisella Jannilla on melkein miljoona! En tiennyt, että siitä tuli niin suosittu. LOTL: lla myös enemmän. Jotenkin tuo somekuvio sai minut luulemaan, että JO:n musiikilla olisi enemmän kuuntelijoita, mutta tippuu ja tippuu...

Onpa outoa.

Vierailija
55611/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisestä viinitilakäynnistä ainakin tullut someen et Bojtsu on ryypiskellyt ja "sammui" sinne autoon.

Niinpä, mikä on ihan h*lvetin outoa, koska siellä autossa kyllä kaikki paitsi kuljettaja joko nukkui tai nuokkui. Ihme hommaa taas, sanoisivat sitten reilusti, että olettavat kaikien olevan joko sammuneita tai sammumispisteessä, yhden silmätikuksi ottaminen on tosi inhottavaa.

Varmaan kaikki maistelleet viiniä yhtälailla. Tuskin kuitenkaan sammunut kännissä on, on vaan uuvuksissa. Kaikki vaikutti väsyneiltä autossa, mut B oli ilmeisesti ainut joka saanut nukahdettua kunnolla.

Nyt halutaan vaan saada Bojania haukuttua, vaikkei ois syytäkään. Jos Bllä ei ois ollu viinilasia ja muilla ois, sitä ois haukuttu ilonpilaajaksi. Kyllä ne aina jotain keksii.

Vierailija
55612/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, niin varmasti kuin aurinko nousee idästä ja laskee länteen, tänne saapuivat K:n vihaajat jankkaamaan kiroilusta. Zzzz.. Tylsää, NEXT!

Asiallinen kritiikin esittäminen ja omien mielipiteiden kertominen ei ole vihaamista. 

Tässä vähän otteita näistä "asiallisista kritiikeistä ja omista mielipiteistä" mitä tässä on sanottu:

"Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen."

"Kääryle jää yhden kesän ihmeeksi. Edessä on paluu päivätöihin ja keikkojen harrastelu samaan tapaan kuin ennen viisusuosiota. Mitään kiintotähteä ei Kärtsäristä synny. "

"Syönvittuleipää syövittusinäkin syödäänvittukaikkileipää. Hehehe...

Kuka pienimmänkään itsekunnioituksen omaava pystyy kuuntelemaan tuommosta."

Niin asiallista ja sivistynyttä kritiikkiä, eikö? Jos tällä palstalla yrittäisi B:stä vääntää tällaista juttua, niin tulisi p*skaa niskaan. huhhuh! 

Tässä alla ainakin on ihan asiallisesti esitettyjä mielipiteitä, joissa omaa käsitystä myös perustellaan. Yksi kirjoitus oli Käärijän keikkatyylin parodiointia.  Mielipiteestä ei tee millään tavoin törkeää se, että sen esittäjä on sinun kanssasi eri mieltä. Monet ovat pettyneet siihen, mitä viisuartistista paljastui. Minä olen heistä yksi. En minäkään usko, että Käärijällä olisi edessä pitkä ura muusikkona. Olen oikeutettu tähän käsitykseeni.

"Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen."

"Kääryle jää yhden kesän ihmeeksi. Edessä on paluu päivätöihin ja keikkojen harrastelu samaan tapaan kuin ennen viisusuosiota. Mitään kiintotähteä ei Kärtsäristä synny. "

Vierailija
55613/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittelen uuden miehen kanssa, ja hän kysyi, mitä yleensä teen vapaa-ajalla. Teknisesti ottaen en kai pahasti valehtele, jos kerron, mitä minulla oli tapana tehdä ennen tätä kevättä?

"Harrastan laivoja ja puutarhoja". :)

Vierailija
55614/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ymmärrä mitä pahaa siinä stoorissa on, ja siinähän on koko bändi. Ei vain Bojan.

Ehkä ihmiset viittaavat siihen, että prinssimme näyttää tuossa olevan melko huppelissa? Mutta eipä taida juuri kukaan muukaan siinä selvinpäin olla, eli ei nyt pitäisi niin paha olla. Voiko olla mahdollista, etteivät pojat edes tiedä, että B on joidenkin toimesta leimattu tyyliin juopoksi? Joku tosin epäili, että koluvat kaikki somealustat läpi joka päivä, mutta lieneekö heillä edes sellaiselle aikaa? Mene ja tiedä...

Vierailija
55615/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tippuu samallailla kun K ig seuraajat

Niin, onneksi niillä ei ole mitään väliä musiikkiuran kannalta :) TIktokissa taas nousee, että +/-/0

Vierailija
55616/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen.

Malediivi-jankkaaja on saapunut.

Olipa häntäkin "ikävä". Ei taida olla muuta tekemistä, kun täällä pitää käydä läyhäämässä artistista, josta ei pidä. 

Anteeksi, mikä Malediivi-jankkaaja? Kirjoitin juuri ensimmäisen kerran Malediivit-sanan tälle palstalle postauksessani. Voisitte hieman miettiä, miten vastaatte kirjoittajille.

Tätä asiaa on käsitelty ensimmäisen kerran varmaan jo jotain 2000 sivua sitten eli olet erittäin pahasti myöhässä. NEXT!

"Käsitellääks" täällä jotain asioita. Milloin joku asia julistetaan "käsitellyks"? Mä luulin, et tänne voi kertoo mielipiteitä. On ne sit mainittu sivulla 990, 1050, 1078 tai sit ei.

Vierailija
55617/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä, juurikin näin!

Vierailija
55618/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO ei missään vaiheessa herättänyt kiinnostustani, mutta ei mun sitä täällä tartte joka päivä käydä mainostamassa. Voit oikeesti mennä muualle jankkaamaan jos ei kiinnosta.

Miten yksi postaus asiasta voi olla "jankkaamista"? Minulla on ihan oikeus ja vapaus kirjoitella tälle palstalle siinä kuin sinullakin. En ole lapsellinen fani eikä minulle mene läpi mikä vain törttöily. Meitäkin on.

Huomaa kun te trollit saavutte tänne niin keskustelu menee heti vittuiluksi. Ilmankos täällä olikin asiallista aamupäivän ajan, kun te ette olleet paikalla. 

Sinun käsityksesi mukaan trolli on kirjoittaja, joka A) on kanssasi eri mieltä ja B) ei fanita sokeasti Käärijää. Olet ymmärtänyt väärin, mitä trolli tarkoittaa.

Vierailija
55619/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, niin varmasti kuin aurinko nousee idästä ja laskee länteen, tänne saapuivat K:n vihaajat jankkaamaan kiroilusta. Zzzz.. Tylsää, NEXT!

Asiallinen kritiikin esittäminen ja omien mielipiteiden kertominen ei ole vihaamista. 

Tässä vähän otteita näistä "asiallisista kritiikeistä ja omista mielipiteistä" mitä tässä on sanottu:

"Syönvittuleipää syövittusinäkin syödäänvittukaikkileipää. Hehehe...

Kuka pienimmänkään itsekunnioituksen omaava pystyy kuuntelemaan tuommosta."

Niin asiallista ja sivistynyttä kritiikkiä, eikö? Jos tällä palstalla yrittäisi B:stä vääntää tällaista juttua, niin tulisi p*skaa niskaan. huhhuh! 

Tässä alla ainakin on ihan asiallisesti esitettyjä mielipiteitä, joissa omaa käsitystä myös perustellaan. Yksi kirjoitus oli Käärijän keikkatyylin parodiointia.  Mielipiteestä ei tee millään tavoin törkeää se, että sen esittäjä on sinun kanssasi eri mieltä. Monet ovat pettyneet siihen, mitä viisuartistista paljastui. Minä olen heistä yksi. En minäkään usko, että Käärijällä olisi edessä pitkä ura muusikkona. Olen oikeutettu tähän käsitykseeni.

Olet oikeutettu. Hyvä hyvä. Älä tule tänne sitten solvaamaan K:ta kun olet väärässä. Me muut voimme jatkaa hänen musiikkinsa fiilistelyä rauhassa.

Vierailija
55620/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Harrastan laivoja ja puutarhoja". :)

Veneilyä ja slovenialaista kulttuuria.

Ketju on lukittu.