Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
55621/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, niin varmasti kuin aurinko nousee idästä ja laskee länteen, tänne saapuivat K:n vihaajat jankkaamaan kiroilusta. Zzzz.. Tylsää, NEXT!

Asiallinen kritiikin esittäminen ja omien mielipiteiden kertominen ei ole vihaamista. 

Tässä vähän otteita näistä "asiallisista kritiikeistä ja omista mielipiteistä" mitä tässä on sanottu:

"Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen."

"Kääryle jää yhden kesän ihmeeksi. Edessä on paluu päivätöihin ja keikkojen harrastelu samaan tapaan kuin ennen viisusuosiota. Mitään kiintotähteä ei Kärtsäristä synny. "

"Syönvittuleipää syövittusinäkin syödäänvittukaikkileipää. Hehehe...

Kuka pienimmänkään itsekunnioituksen omaava pystyy kuuntelemaan tuommosta."

Niin asiallista ja sivistynyttä kritiikkiä, eikö? Jos tällä palstalla yrittäisi B:stä vääntää tällaista juttua, niin tulisi p*skaa niskaan. huhhuh! 

Tässä alla ainakin on ihan asiallisesti esitettyjä mielipiteitä, joissa omaa käsitystä myös perustellaan. Yksi kirjoitus oli Käärijän keikkatyylin parodiointia.  Mielipiteestä ei tee millään tavoin törkeää se, että sen esittäjä on sinun kanssasi eri mieltä. Monet ovat pettyneet siihen, mitä viisuartistista paljastui. Minä olen heistä yksi. En minäkään usko, että Käärijällä olisi edessä pitkä ura muusikkona. Olen oikeutettu tähän käsitykseeni.

"Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen."

"Kääryle jää yhden kesän ihmeeksi. Edessä on paluu päivätöihin ja keikkojen harrastelu samaan tapaan kuin ennen viisusuosiota. Mitään kiintotähteä ei Kärtsäristä synny. "

Tl; dr.

Vierailija
55622/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin alkaa into menemään Kärtsään.

Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen.

JO ei missään vaiheessa herättänyt kiinnostustani, mutta ei mun sitä täällä tartte joka päivä käydä mainostamassa. Voit oikeesti mennä muualle jankkaamaan jos ei kiinnosta.

Miten yksi postaus asiasta voi olla "jankkaamista"? Minulla on ihan oikeus ja vapaus kirjoitella tälle palstalle siinä kuin sinullakin. En ole lapsellinen fani eikä minulle mene läpi mikä vain törttöily. Meitäkin on.

Huomaa kun te trollit saavutte tänne niin keskustelu menee heti vittuiluksi. Ilmankos täällä olikin asiallista aamupäivän ajan, kun te ette olleet paikalla. 

Sinun käsityksesi mukaan trolli on kirjoittaja, joka A) on kanssasi eri mieltä ja B) ei fanita sokeasti Käärijää. Olet ymmärtänyt väärin, mitä trolli tarkoittaa.

Ei, kun trolli on vittuilija ja tunnistan sinut kyllä ihan kirjoitustyylistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55623/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V ittukärtsä:

Kyllä kiitos = peukku ylös

Ei kiitos = alas

Tilanne yläpeukku 21

Alapeukku 26

Vierailija
55624/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, niin varmasti kuin aurinko nousee idästä ja laskee länteen, tänne saapuivat K:n vihaajat jankkaamaan kiroilusta. Zzzz.. Tylsää, NEXT!

Asiallinen kritiikin esittäminen ja omien mielipiteiden kertominen ei ole vihaamista. 

Tässä vähän otteita näistä "asiallisista kritiikeistä ja omista mielipiteistä" mitä tässä on sanottu:

Niin asiallista ja sivistynyttä kritiikkiä, eikö? Jos tällä palstalla yrittäisi B:stä vääntää tällaista juttua, niin tulisi p*skaa niskaan. huhhuh! 

Tässä alla ainakin on ihan asiallisesti esitettyjä mielipiteitä, joissa omaa käsitystä myös perustellaan. Yksi kirjoitus oli Käärijän keikkatyylin parodiointia.  Mielipiteestä ei tee millään tavoin törkeää se, että sen esittäjä on sinun kanssasi eri mieltä. Monet ovat pettyneet siihen, mitä viisuartistista paljastui. Minä olen heistä yksi. En minäkään usko, että Käärijällä olisi edessä pitkä ura muusikkona. Olen oikeutettu tähän käsitykseeni.

Ei noiden kommenttien sisältö, vaan niiden ilmiselvä halveksiva äänensävy maalaa todella epämiellyttävän ja ruman kuvan kirjoittajasta. yäk

Vierailija
55625/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noista alkoholistiksi haukkumisistakin voidaan nostaa kunnianloukkaussyyte. Lisää nauloja arkkuunne.

Vierailija
55626/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekoa yhä seuraavat: katsoiko eilen Jokrujen liveä?

Vierailija
55627/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko tähän.

Vierailija
55628/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noiden kommenttien sisältö, vaan niiden ilmiselvä halveksiva äänensävy maalaa todella epämiellyttävän ja ruman kuvan kirjoittajasta. yäk

Halveksinta on ihan puhtaasti omaa tulkintaasi lukijana. Siitä on turha syyttää kirjoittajia.

Vierailija
55629/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä lupaan että mä ilmaisin nyt tän tasan kerran harmitukseni tohon v:n viljelyyn. Täytyy sit seuraavan kerran lähettää palautteensa suoraa artistille kun alkaa nyppiin. 😄

T: Kärvistelijä

Täytyiskö sille vihjata että vois välispiikeiksi lukee vaikka fiilistelyketjua Kalevauva tyyliin.. 🙊😆

Vierailija
55630/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B jää yhden kesän ihmeeksi. Edessä on paluu päivätöihin ja keikkojen harrastelu samaan tapaan kuin ennen viisusuosiota. Mitään kiintotähteä ei B:stä synny.

Voi, yritystä oli, mutta ei tää nyt lähteny sitte ollenkaan.

Vierailija
55631/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin alkaa into menemään Kärtsään.

Mun laimea kiinnostus artistiin sammui omituisten ja äreiden Malediivi-postausten myötä. Tämä kiroileva, tylyttävä ja v*ttuileva Kärtsä on minusta pelkästään vastenmielinen.

JO ei missään vaiheessa herättänyt kiinnostustani, mutta ei mun sitä täällä tartte joka päivä käydä mainostamassa. Voit oikeesti mennä muualle jankkaamaan jos ei kiinnosta.

Miten yksi postaus asiasta voi olla "jankkaamista"? Minulla on ihan oikeus ja vapaus kirjoitella tälle palstalle siinä kuin sinullakin. En ole lapsellinen fani eikä minulle mene läpi mikä vain törttöily. Meitäkin on.

Huomaa kun te trollit saavutte tänne niin keskustelu menee heti vittuiluksi. Ilmankos täällä olikin asiallista aamupäivän ajan, kun te ette olleet paikalla. 

Sinun käsityksesi mukaan trolli on kirjoittaja, joka A) on kanssasi eri mieltä ja B) ei fanita sokeasti Käärijää. Olet ymmärtänyt väärin, mitä trolli tarkoittaa.

Ei, kun trolli on vittuilija ja tunnistan sinut kyllä ihan kirjoitustyylistä. 

Nyt syytät trolleiksi älykkäitä kirjoittajia. Taas olet ymmärtänyt väärin, mitä on trollaus. Täällä on melkoisen paljon Käärijästä kriittisesti kirjoittavia henkilöitä, joten et todellakaan voi tunnistaa "minua" yhtään mistään.

Vierailija
55632/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko tähän.

Miksi?

Vierailija
55633/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B jää yhden kesän ihmeeksi. Edessä on paluu päivätöihin ja keikkojen harrastelu samaan tapaan kuin ennen viisusuosiota. Mitään kiintotähteä ei B:stä synny.

Viittaat siis Käärijän uraan isompana artistina? Olen kanssasi samaa mieltä. Eka ja vika iso kesä on kesä 2023.

Vierailija
55634/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen muistelua: jäin miettimään 🧐. Joku pvä sitten oli puhe Bn suomenkielen taidoista. Niin hyvin Tavastialla lausui "Peliä!"🏒

Joku totesi, että B oppi sen viisuaikana (ei netistä Kta💛googlatessa), kun suomen porukka käytti sitä aina harjoitusten ja esitysten alussa. Oliko tällaisia pätkiä (siis kannustushuudosta) silloin esillä yleisessä jaossa netissä? En seurannut vielä tapausta niin tarkkaan, eikä ole tullut vastaan.💚

Kysyin siksi, että jos kukaan ei ole noita nähnyt, vastaajan on täytynyt olla siis läsnä aikas suljetulla viisualueella...😉

Vierailija
55635/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää tuulet purjeissa ja purjehditaan vänkääjien ohi. Ne vaan haluaa hermostuttaa ja väitellä.

K:n on kaunis ja täydellinen, sellaisena kuin on 💚

https://twitter.com/tiiaohman/status/1685615936739446784

Ja samoin jumalainen B 💙

https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724183474460819456/nothing-to-se…

Ja näillä kahdella ihanuudella on edelleen yhteys toisiinsa, on se sitten ystävien välistä rakkautta tai toisenlaista rakkautta, lämmintä ja kaunista ystävyyttä, se on aina ihanaa. Ihanaa siksi, että heillä on toisensa ja voivat toisen tukeen aina luottaa.

Ja pieni muistutus tästä:

https://www.tumblr.com/korvessa/724261592485789696/sorry-but-this-inter…

Vierailija
55636/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaat siis Käärijän uraan isompana artistina? Olen kanssasi samaa mieltä. Eka ja vika iso kesä on kesä 2023.

Voit lukea tuosta viestiketjusta, kehen viittaus. luetunymmärtäminen ei ole vahvoja puoliasi

Vierailija
55637/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ekassa viinitilastoorissa B on kyllä jo (kivasti sanottuna) vähän hiprakassa. Ehkä vähän lähtenyt käsistä se maistelu. Nico ottanut etupenkille istuun, et voi pitää paremmin silmällä pikku känniläistä. Siihen on sitten nukahtanut. Tai sitten on B kannettu jostain siihen ...

No haloo, tuskinpa kukaan on joutunut kantamaan, oli stillkuvissa ihan freesin näköinen (vai olikohan tuo taas vitsi? En enää pysy kärryillä 🤔😅).

Joka tapauksessa olisi aika fenomenaalinen palautumiskyky jos pystyisi vetämään itsensä sammumispisteeseen ja muutama tunti myöhemmin jo pystyssä ja soundcheckissä taas.

Vierailija
55638/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei vielä nähnyt ja kommentti on hautautunut muiden alle.

Uusi B&K fani-video 😍

https://www.tumblr.com/omppupiiras/724270603360665600/so-instead-of-doi…

Vierailija
55639/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on faaktuaalisesti väärin. K oli tuntematon Suomessakin puoli vuotta sitten. Nyt kaikki tietävät hänet, ja tulevat tietämään ensi kesänäkin, halusit tai et. Pysy katkerana

Vierailija
55640/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on faaktuaalisesti väärin. K oli tuntematon Suomessakin puoli vuotta sitten. Nyt kaikki tietävät hänet, ja tulevat tietämään ensi kesänäkin, halusit tai et. Pysy katkerana

Ei sullakaan isosti tuon luetun ymmärtämisen kans mee. Tuossa puhuttiin ekasta ja vikasta ISOsta kesästä, ei tunnettuudesta vuoden päästä.

Ketju on lukittu.