Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
54021/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne sivulle myöhemminkään ihan keksittyä pituutta voi ilmoittaa, ei se ihan niin mene, mutta lopetan tästä

Vierailija
54022/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7236044001206422810?is_f…

Joker Out Official · Creator

Hint: translate our song Tokio for this TikTok to make complete sense

5-22

Huh, olin jotenkin missannut tämän, kun vasta muutama päivä myöhemmin vajosin tähän skeneen (eikä ole TikTok-tunnuksiakaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54023/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pituus mitataan, veli kiekkoilija ollut, hänellä ihan oikea 180cm pituus tuolla, sitäkin pidetty lyhyenä noissa piireissä

No ei ne nyt oo sitä keväällä alkanut mittaamaan tuota varten. Eihän se Kärtsä mikään aktiivipelaaja ole ollut vuosikausiin. Muuten vaan halusivat muuttaa pidemmäksi siellä.

Kuka sen siis olisi sinne halunnut muuttaa? Yhtäkkiä tullu mieleen että ai niin vuosia sitten on laitettu tietoja tonne, pitääpä nyt viisujen takia keksiä sinne jotain uutta

Ehkä siksi, että viisujen aikaan K oli haetuin pelaaja sillä sivulla, jopa ammattipelaajiin verrattuna. Tästä oli uutisjuttujakin

Joo mutta kenen intresseissä se pituuden muuttaminen olisi? Ei se itse ainakaan siitä tunnu olevan moksiskaan. Sivustohan itse tviittasi viisuyhteydestå eli bolerokuva on ihan ymmärrettävä.

Vierailija
54024/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän B nyt sitä puhelinta hieronut haaroväliinsä, ei käynyt edes lähellä. Taas joku keksii päästään asioita.

https://vm.tiktok.com/ZGJb1NsMM/

Ja se "puhelimen nuoleminenkin" oli vain kielen näyttämistä lähikuvassa.

Vierailija
54025/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

68 istumapaikkaa enää kärtsän lontoon keikalle. Eilen oli puolet enemmän. Seisomapaikoista ei muuta tietoa kuin että myynnissä on lippuja edelleen.

Hyvä K!! En tiedä menevätkö istuma- ja seisomapaikat samassa suhteessa, vai myydäänkö toista lipputyyppiä nopeammin..? K:n keikat kyllä vaikuttavat enemmän sellaisilta, joissa kannattaa seistä jos vain mahdollista... Luulisin että myydään loppuun pian

No seisomapaikkoja on mennyt ainakin ne 1500 ,jotka myytiin jo aiemmin ,ja toki niitä on lisääkin mennyt

Vierailija
54026/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 175cm pitkä nainen.

Minulle on kerrottu, että olen liian pitkä naiseksi.

Ei ole helppoa kummallakaan sukupuolella, kun pitäisi optimipituuteen osata kasvaa.

1970-luvulla ainakin vielä tarjottiin vanhemmille mahdollisuutta alottaa liian pitkäksi 2-vuotisneuvolan ennusteen mukaan kasvavalle tytölle hormonihoito. Miettikää. Minun kohdallani ennuste oli 180cm, mutta vanhempani kieltäytyivät. Olen nyt aikuisena 172cm. Hormonihoidolla mitä lie. Isäni oli 185, äitini 174.

Vierailija
54027/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lovely LadySlo 💞 and "mammanpojat"! Katsoin äsken loput ja yöllä alun. Aika villihän se Bojtsu oli, mutta niiiiin 💜 iiiihana. Näinkö unta, vai nuolaisiko hän fanin puh, johon otti kuvaa ja heitti takaisin? Katsottava uudelleen. K 💚 muuten kerran kuvasi fanin puhelimeen alaviistosta itseään, menikö melkein hasroväliinkin 🤭, en muista missä oli.

💚 💚 💚

In case it hasnt been posted yet, here is the video:

https://twitter.com/himbeertee_/status/1685193921654079489?t=qnFaW1jyMK…

Hui miten kaukaa se puhelin lensi 😱. Ei olisi kyllä B saanut koppia, jos ihan ympäripäissään olisi ollut.

Vierailija
54028/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne sivulle myöhemminkään ihan keksittyä pituutta voi ilmoittaa, ei se ihan niin mene, mutta lopetan tästä

Niin mikäs se protokolla sillä eliteprospectilla on pituuden ilmoittamisen suhteen? Tuskin sieltä kukaan tulee mittanauhan kanssa ketään mittamaan. Pitääkö olla lääkärin mittaama vai riittääkö että itse mittaa tai "mittaa" ja ilmoittaa sopivan lukeman?

Mulle ihan sama mitkä näidenkin pituudet on. Mutta jos totuutta haetaan niin silloin pitää olla tiedossa se miten sitä valvotaan.

54029/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/rbf451/720019823495643136/bojan-practising-the-f…

Tässä on se suomen kielen treenituokio tavastialla

Jes, en ole nähnyt tätä aikoihin! B:llä on kyllä luonnollinen lahjakkuus ääntämiseen! Mutta en usko, että hän on opiskellut suomea sen enempää, kuin yksittäisiä sanoja. Kieliopillisesti suomenkieli on niin erilainen verrattuna indoeurooppalaiisin kieliin, että siinä menee monta vuotta että voi kunnolla oppia. Koko kielen rakenne kaikkine sijapäätteineen on niin erilainen verrattuna muihin eurooppalaisiin kieliin 

Siihen, miten helposti oppii ääntämään vierasta kieltä, vaikuttaa sekin, mikä on oma äidinkieli.

Esim. suomen ja unkarin-kielet ovat jnkl sukulaiskieliä keskenään. Ja kuulemma vähän kauempaa kuultuna voi olla vaikeaa arvata kumpaa kieltä ihminen puhuu. Meillä oli aikoinaan unkarilainen harjoittelija töissä. Todella ällistyttävän nopeasti hän oppi suomenkielen ihan harvinaisempia käsitteitä myöten.

Vierailija
54030/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lovely LadySlo 💞 and "mammanpojat"! Katsoin äsken loput ja yöllä alun. Aika villihän se Bojtsu oli, mutta niiiiin 💜 iiiihana. Näinkö unta, vai nuolaisiko hän fanin puh, johon otti kuvaa ja heitti takaisin? Katsottava uudelleen. K 💚 muuten kerran kuvasi fanin puhelimeen alaviistosta itseään, menikö melkein hasroväliinkin 🤭, en muista missä oli.

💚 💚 💚

Hui miten kaukaa se puhelin lensi 😱. Ei olisi kyllä B saanut koppia, jos ihan ympäripäissään olisi ollut.

Mut Bojaniltahan onnistuu mikä tahansa. Mua hirvitti se kun B heitti sen takas. Jos oliskin hajonnut. Tarkka oli kyllä kopittelu.

Vierailija
54031/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän B nyt sitä puhelinta hieronut haaroväliinsä, ei käynyt edes lähellä. Taas joku keksii päästään asioita.

https://vm.tiktok.com/ZGJb1NsMM/

Ja se "puhelimen nuoleminenkin" oli vain kielen näyttämistä lähikuvassa.

Hehe joo, mutta sen vielä tajuan, että kuvakulmasta johtuen voi joku tulkita, että nuolaisee...Mutta kauempana haarovälistä se luuri ei olisi voinut olla 😂

Vierailija
54032/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pituus mitataan, veli kiekkoilija ollut, hänellä ihan oikea 180cm pituus tuolla, sitäkin pidetty lyhyenä noissa piireissä

No ei ne nyt oo sitä keväällä alkanut mittaamaan tuota varten. Eihän se Kärtsä mikään aktiivipelaaja ole ollut vuosikausiin. Muuten vaan halusivat muuttaa pidemmäksi siellä.

Kuka sen siis olisi sinne halunnut muuttaa? Yhtäkkiä tullu mieleen että ai niin vuosia sitten on laitettu tietoja tonne, pitääpä nyt viisujen takia keksiä sinne jotain uutta

Ehkä siksi, että viisujen aikaan K oli haetuin pelaaja sillä sivulla, jopa ammattipelaajiin verrattuna. Tästä oli uutisjuttujakin

Joo mutta kenen intresseissä se pituuden muuttaminen olisi? Ei se itse ainakaan siitä tunnu olevan moksiskaan. Sivustohan itse tviittasi viisuyhteydestå eli bolerokuva on ihan ymmärrettävä.

Ehkä vain siksi ,ettei liiku väärää tietoa netissä. Jos ne sen kuvan vaihtoi, niin miksei samalla korjata pari numeroa tiedoista?

Vierailija
54033/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚 💚 💚

Mut Bojaniltahan onnistuu mikä tahansa. Mua hirvitti se kun B heitti sen takas. Jos oliskin hajonnut. Tarkka oli kyllä kopittelu.

Tai pahempaa, niin kuin se jenkkilaulaja oli saanut päähänsä! Kumpaankin suuntaan tuo heitto ei siis ollut paras idea :O

Vierailija
54034/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuko se live nyt instan toimesta kun viimeinen stoori on vaan että live video stopped ja sellainen virallisen kuuloinen your live video has ended jne. Siis se teamkaarijauk2023.

Vierailija
54035/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan K:n omista imagosyistä, samasta syystä kuin sanoo olevansa 170 cm mutta ei tästä sen enempää

Vierailija
54036/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚 💚 💚

Juu ei. Itse en olisi varmaan saanut koppia vesiselvänäkään 🤣

Vierailija
54037/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/rbf451/720019823495643136/bojan-practising-the-f…

Tässä on se suomen kielen treenituokio tavastialla

Jes, en ole nähnyt tätä aikoihin! B:llä on kyllä luonnollinen lahjakkuus ääntämiseen! Mutta en usko, että hän on opiskellut suomea sen enempää, kuin yksittäisiä sanoja. Kieliopillisesti suomenkieli on niin erilainen verrattuna indoeurooppalaiisin kieliin, että siinä menee monta vuotta että voi kunnolla oppia. Koko kielen rakenne kaikkine sijapäätteineen on niin erilainen verrattuna muihin eurooppalaisiin kieliin 

Siihen, miten helposti oppii ääntämään vierasta kieltä, vaikuttaa sekin, mikä on oma äidinkieli.

Esim. suomen ja unkarin-kielet ovat jnkl sukulaiskieliä keskenään. Ja kuulemma vähän kauempaa kuultuna voi olla vaikeaa arvata kumpaa kieltä ihminen puhuu. Meillä oli aikoinaan unkarilainen harjoittelija töissä. Todella ällistyttävän nopeasti hän oppi suomenkielen ihan harvinaisempia käsitteitä myöten.

Totta! Toinen vaikuttava tekijä on ikä. Meillä oli lukio-ikäinen vaihtari Saksasta, ja hän puhui sujuvaa suomea puolessa vuodessa! Tietenkin sijapäätteet olivat vähän hakusessa jne., mutta siis sanavarasto ja rohkeus puhua olivat niin vahvat, että oli täysin ymmärrettävää. Hän puhuu edelleen, yli kymmenen vuotta myöhemmin suomea sujuvasti. Aikuisena kielten oppiminen vaikeutuu. 

Tiedän erään, joka on kaksikielinen suomen ja unkarin puhuja, ja näen unkarin itse todella erilaisena kielenä, mutta on se paljon samankaltaisempi kuin muut indoeurooppalaiset kielet :)

Vierailija
54038/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi fanien "hellämieliset kiusoittelut" on nykyään ihan outoja... mutta en ymmärrä yhtään sitä slut-sanan käyttöäkään.

Vierailija
54039/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuko se live nyt instan toimesta kun viimeinen stoori on vaan että live video stopped ja sellainen virallisen kuuloinen your live video has ended jne. Siis se teamkaarijauk2023.

Se eilinen live on myös tallennettu normipostauksena (kahdessa osassa) siinä samalla tilillä.

Vierailija
54040/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä kai lähinnä jos siellä on joku vuosia vanha tieto joka on muuttunut oleellisesti. Onko se nykyinen pituus sitten 168, 169 vai 170cm niin vaikea sanoa. Jos se kerran itse sinne ilmoitetaan.

Ketju on lukittu.