Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

54041/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 175cm pitkä nainen.

Minulle on kerrottu, että olen liian pitkä naiseksi.

Ei ole helppoa kummallakaan sukupuolella, kun pitäisi optimipituuteen osata kasvaa.

1970-luvulla ainakin vielä tarjottiin vanhemmille mahdollisuutta alottaa liian pitkäksi 2-vuotisneuvolan ennusteen mukaan kasvavalle tytölle hormonihoito. Miettikää. Minun kohdallani ennuste oli 180cm, mutta vanhempani kieltäytyivät. Olen nyt aikuisena 172cm. Hormonihoidolla mitä lie. Isäni oli 185, äitini 174.

On niitä kasvun jarrutuksen hoitoja sekä kasvua edistävää hoitoa. Ennustepituutta voidaan käyrien mukaan ennustaa varmaan jo 2 v ikäisenä, mutta luulen, ettei 1970-luvullakaan hoitoja aloitettu vielä tuossa iässä. Jos jompaan kumpaan katsotaan olevan tarvetta, aloitetaan hoidot jossain tietyssä iässä ja seurataan tarkkaan.

Sinun kohdallasi oli hyvä, että vanhempasi kieltäytyivät. Olet varmaan itsekin tyytyväinen pituutesi.

Vierailija
54042/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, what a debate on B's height! 🤣 I have made it my mission to study his height again tonight. 😂 I will include the results of my study in tomorrow's report!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54043/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta noi fanien "hellämieliset kiusoittelut" on nykyään ihan outoja... mutta en ymmärrä yhtään sitä slut-sanan käyttöäkään.

Ei se mitään, B ymmärtää.

Vierailija
54044/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuko se live nyt instan toimesta kun viimeinen stoori on vaan että live video stopped ja sellainen virallisen kuuloinen your live video has ended jne. Siis se teamkaarijauk2023.

Joo aika viralliselta tuntui ,mutta laittaa näköjään stooreja

Vierailija
54045/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuko se live nyt instan toimesta kun viimeinen stoori on vaan että live video stopped ja sellainen virallisen kuuloinen your live video has ended jne. Siis se teamkaarijauk2023.

Se eilinen live on myös tallennettu normipostauksena (kahdessa osassa) siinä samalla tilillä.

Ai anteeksi, luin huolimattomasti. Tarkoitit vissiin jotain muuta liveä, luulin että JOn eilistä...

Vierailija
54046/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään mitä jos B ja K ei tulevat näkemään toisiaan tai lopettavat toistensa kanssa viestettelyt

Vierailija
54047/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään mitä jos B ja K ei tulevat näkemään toisiaan tai lopettavat toistensa kanssa viestettelyt

Se on mahdollista tulevaisuudessa. Valitettavasti ystävyksillä voi elämäntilanteen, kiireen, välimatkan yms. syyn takia ajautua etäisemmäksi välit. Mutta K varmasti muistaa B:n aina tärkeänä osana viisurumbaa, ja miten B lohdutti häntä. Faneista voi tuntua kurjalta, jos välit etääntyvät tulevaisuudessa, mutta mitä me sille voimme, se on elämää :)

Vierailija
54048/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se eilinen live on myös tallennettu normipostauksena (kahdessa osassa) siinä samalla tilillä.

Ai anteeksi, luin huolimattomasti. Tarkoitit vissiin jotain muuta liveä, luulin että JOn eilistä...

Joo siis K keikan liveä. Etsinkin jo ja mietin että olenko taas puusilmä kun en näe.

Vierailija
54049/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää taas aloittako. Ei se mihinkään lopu, viestittely ja se itse ystävyys. Ei ole mitään syytä.

Vierailija
54050/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balkanilla ollaan keskimäärin aika pitkiä, kuten Pohjoismaissakin, joten Bojan vain näyttää lyhyeltä muiden rinnalla. Muuten en ymmärrä miksi pituus on joillekin noin merkitsevää. Oli tärkeää ehkä joskus kivikaudella mutta nykymaailmassa menestyy ihan muilla ominaisuuksilla. Lopetan pituuskeskustelun omalta osaltani tähän.

Vierailija
54051/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7236044001206422810?is_f…

Joker Out Official · Creator

Hint: translate our song Tokio for this TikTok to make complete sense

5-22

En tiennyt tästä kommentista, että katsokaa Tokyo-biisin sanat, nii ymmärrätte. Mutta olen ko. kappaleen enkuksi käännetyistä lyriikoista muutenajatellut, että kylläpä sopisivat sanat (shippilasien läpi) B & K -tarinaan.

Enkuksi löytyy esim täältä:

Vierailija
54052/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Balkanilla ollaan keskimäärin aika pitkiä, kuten Pohjoismaissakin, joten Bojan vain näyttää lyhyeltä muiden rinnalla. Muuten en ymmärrä miksi pituus on joillekin noin merkitsevää. Oli tärkeää ehkä joskus kivikaudella mutta nykymaailmassa menestyy ihan muilla ominaisuuksilla. Lopetan pituuskeskustelun omalta osaltani tähän.

Olen hieman alle 165cm ja mies. Kyllä siitä saa kuulla ihan todella monessa yhteydessä, eikä ole erityisen mieltä ylentävää. Joten en usko myöskään kummankaan tämän ketjun kohdehenkilön ottavan vastaavia kommentteja vastaan edes vitsillä kovin mielellään.

Vierailija
54053/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-22

Eikö tuossa Tokiossa lauleta että "todennäköisesti emme enää näe" ja johan niillä oli tapaaminen sovittu eikä kauankaan mennyt kun B oli Tavastialla.

54054/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pituus mitataan, veli kiekkoilija ollut, hänellä ihan oikea 180cm pituus tuolla, sitäkin pidetty lyhyenä noissa piireissä

No ei ne nyt oo sitä keväällä alkanut mittaamaan tuota varten. Eihän se Kärtsä mikään aktiivipelaaja ole ollut vuosikausiin. Muuten vaan halusivat muuttaa pidemmäksi siellä.

Kuka sen siis olisi sinne halunnut muuttaa? Yhtäkkiä tullu mieleen että ai niin vuosia sitten on laitettu tietoja tonne, pitääpä nyt viisujen takia keksiä sinne jotain uutta

Onhan sinne vaihdettu myös se profiilikuva, joka on nyt Käärijä vihreässä bolerossa 😂

Siis mihin on vaihdettu Kn profiilikuvaksi bolero päällä otettu kuva? Johonkin jääkiekkojuttuihinko?

Vierailija
54055/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5-22

Eikö tuossa Tokiossa lauleta että "todennäköisesti emme enää näe" ja johan niillä oli tapaaminen sovittu eikä kauankaan mennyt kun B oli Tavastialla.

Tai siis " todennäköisesti emme enää tapaa"

Vierailija
54056/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö instassa kelaamaan esim. sitä joker outin eilistä liveä. Onnistuin taas painamaan jotain nappia, video katkesi ja sitten pitäisi taas aloittaa alusta se katsominen.

Vierailija
54057/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu onhan tuo twitteristien kommentointi nyt vähän tälläistä: "se vanhenee ja kutistuu" tai "köyhä, harmaat hiukset ja nyt tämä". Vitsillähän noi noita laukoo mut vähän.. Ehkä tekis hyvää b:lle olla vaikka kokonaan pois somesta pidempäänkin. Tai ainakin twitteristö kun en oo törmännyt instanssi tai tiktokissa tuollaisiin.

Vierailija
54058/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans ymmärrä miten toi Tokio liittyy K:hon? Onko Tokio siis joku erobiisi, sitäkään en ole tiennyt?

Vierailija
54059/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö instassa kelaamaan esim. sitä joker outin eilistä liveä. Onnistuin taas painamaan jotain nappia, video katkesi ja sitten pitäisi taas aloittaa alusta se katsominen.

Ainakin puhelimella sovelluksessa pystyy.

Vierailija
54060/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa muuten tämmönen mieleen, et oliko pojilla ranteissa fanikoruja eilisellä keikalla?

Ketju on lukittu.