Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tulipa muuten tämmönen mieleen, et oliko pojilla ranteissa fanikoruja eilisellä keikalla?
Ei. Siis JO porukasta jos puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7236044001206422810?is_f…
Joker Out Official · CreatorHint: translate our song Tokio for this TikTok to make complete sense
5-22
Eikö tuossa Tokiossa lauleta että "todennäköisesti emme enää näe" ja johan niillä oli tapaaminen sovittu eikä kauankaan mennyt kun B oli Tavastialla.
Mutta olihan se itse postaus ihan huumorimielellä tehty. Muistaakseni ilmesty melko heti viisujen jälkeen, kun (leikkisästi) ikävöivät Kärtsää. Myöhemmin tosiaan B sitten jo Suomessa.
LadySLO :) kirjoitti:
Wow, what a debate on B's height! 🤣 I have made it my mission to study his height again tonight. 😂 I will include the results of my study in tomorrow's report!
Try to get yourself back to back with him, without shoes and ask someone to measure. Thanks. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7236044001206422810?is_f…
Joker Out Official · CreatorHint: translate our song Tokio for this TikTok to make complete sense
5-22
En tiennyt tästä kommentista, että katsokaa Tokyo-biisin sanat, nii ymmärrätte. Mutta olen ko. kappaleen enkuksi käännetyistä lyriikoista muutenajatellut, että kylläpä sopisivat sanat (shippilasien läpi) B & K -tarinaan.
Enkuksi löytyy esim täältä:
Apua tää on ihana, alkaa ihan itkettään. Omaan elämään viitteitä ... Voi mikä biisi. En ole paljon toistaiseksi käännellyt noita JOn biisejä, muutamat lempparit vaan. Täytyy alkaa tutustuun paremmin muihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Balkanilla ollaan keskimäärin aika pitkiä, kuten Pohjoismaissakin, joten Bojan vain näyttää lyhyeltä muiden rinnalla. Muuten en ymmärrä miksi pituus on joillekin noin merkitsevää. Oli tärkeää ehkä joskus kivikaudella mutta nykymaailmassa menestyy ihan muilla ominaisuuksilla. Lopetan pituuskeskustelun omalta osaltani tähän.
Olen hieman alle 165cm ja mies. Kyllä siitä saa kuulla ihan todella monessa yhteydessä, eikä ole erityisen mieltä ylentävää. Joten en usko myöskään kummankaan tämän ketjun kohdehenkilön ottavan vastaavia kommentteja vastaan edes vitsillä kovin mielellään.
No tuota vähän 'pelkäsin'. Todella kurjaa tuollainen. Puolisoni jäi isäänsä jkv lyhyemmäksi 168 cm, kyllä hän on jkv kärsinyt lyhyydestään. Pituuteen vaikuttavat useammat geenit, ei vain yksi.
Joker Out Subsillahan on käännettyjä keikkoja, mutta lisäksi jos pistätte Googleen biisinnimi joker out lyrics, niin siellä on heti lyriikoiden alla nappi josta saa enkkukäännöksen. Luultavasti automaattikäännöksiä, mutta ihan kohtuulaatuisia. Sitten itse hakutuloksista löytyy myös fanien tekemiä käännöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö instassa kelaamaan esim. sitä joker outin eilistä liveä. Onnistuin taas painamaan jotain nappia, video katkesi ja sitten pitäisi taas aloittaa alusta se katsominen.
Ainakin puhelimella sovelluksessa pystyy.
Okei. Johtuu varmaan sitten että käytän pöytäkonetta ja ikinä en ole onnistunut kelaamaan niitä. Onpa ärsyttävää.
Eihän Tokio nyt sovi, onhan ne vielä tapaamassa? Eikä kappale nyt ole tehty
Espanjalaisia faneja Oulussa K:n keikalla 😄
https://twitter.com/ThinkOfFinland/status/1685243339786932224
Vierailija kirjoitti:
Tulipa muuten tämmönen mieleen, et oliko pojilla ranteissa fanikoruja eilisellä keikalla?
Ei mun mielestä näkynyt.
Virlä yks möläytys twitteristä, aargh
Bojan hung out too long w Jere, now he is small too, short kings
Joker Out kuulostaa yllättävän paljon Arctic Monkeysilta. Samat kitarariffit.
Twitterissä mietitty myös, että ehkä pojat on somessa niin hiljaa, kun suunnittelevat heille jotain isoa yllätystä.
Juu no. Voi että ootte tyhmiä. Täysin sokeita itse jårjwstämälleen tilanteelle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän B nyt sitä puhelinta hieronut haaroväliinsä, ei käynyt edes lähellä. Taas joku keksii päästään asioita.
https://vm.tiktok.com/ZGJb1NsMM/
Siis kirjoitin: 💚 K kuvasi itseään alaviistosta...en muista missä?
Nyt tulee tästä textistä rikkinäinen puhelin!😬
En ymmärrä tota Bojanin kiusaamista Twitterissä. Tai ylipäätään tietty kenenkään missään. Mut et mikä ns.faniporukka viljelee tollasia kuvia ja juttuja "this is fuckin' funny", ne farmikuvat jne. Ja nää samat sitten shippailee lisäksi Kikiä ja Maksia? Et he on ihania jne. Bändin crewta?
Vierailija kirjoitti:
Virlä yks möläytys twitteristä, aargh
Bojan hung out too long w Jere, now he is small too, short kings
Miksi ei voi kirjoittaa vain kings?
Vierailija kirjoitti:
Joker Out kuulostaa yllättävän paljon Arctic Monkeysilta. Samat kitarariffit.
AM on yksi heidän keskeisistä vaikutteistaan. Bojanin ääni tietysti on aivan erilainen kuin Alex Turnerin, "klassisempi".
En halua jatkaa pituusjankkausta, mutta noissa K:n esiintymiskengissä on kirjaimellisesti n.5 cm plaformit! Hän on siis 175cm ne jalassa keikoilla yms. Mielestäni K hoitaa tuon pituushomman kunnialla, ja minusta tuntuu, ettei se häntä itseään enää häiritse. Puhui viisuaikana avoimesti, ja vitsailee itse välispiikeissä jne. Se itsevarmuus on kaikista tärkeintä miehessä!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tota Bojanin kiusaamista Twitterissä. Tai ylipäätään tietty kenenkään missään. Mut et mikä ns.faniporukka viljelee tollasia kuvia ja juttuja "this is fuckin' funny", ne farmikuvat jne. Ja nää samat sitten shippailee lisäksi Kikiä ja Maksia? Et he on ihania jne. Bändin crewta?
Siis B:n kiusaamista on ollut aina Twitterissä, ns. leikkisästi, mutta tän ajojahdin jälkeen se on mennyt yli. Just tämmäsiä "Ai oliko sekin keikalla, huomasin vaan Krisin. Miksi se edes oli siellä? " tyyppistä.
Tän ymmärtää, kun Bojankaan ei julkaise mitään.