Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
53981/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pituus mitataan, veli kiekkoilija ollut, hänellä ihan oikea 180cm pituus tuolla, sitäkin pidetty lyhyenä noissa piireissä

Vierailija
53982/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/rbf451/720019823495643136/bojan-practising-the-f…

Tässä on se suomen kielen treenituokio tavastialla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53983/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa siistiä, jos miehet yleisemminkin kokisivat itsensä vapaiksi halailla ja pussailla ystäviään (ilman humalatilaakin). :) Kun tapasin erään balkanilaisen miespuolisen ystävän ekaa kertaa livenä, hän suikkasi heti poskelle suukon, ei siis mikään protokollan mukainen kohtelias ilmapusu (en ole koskaan tajunnut ilmapussailuita, joita joissain maissa harrastetaan), vaan poskisuukko. Kaikkien Balkan-ystävieni kanssa on halailtu paljon,  istuttu sylikkäin ja pidetty käsistäkin yms.

Niinpä! Mutta jos he niin tekisivät, heistä leimattaisiin homoja, kuten tällä palstalla. Muutoksen pitää olla hidas ja tapahtua kulttuurissa luonnollisesti

Vierailija
53984/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmyyteni, mut en ole ihan sinut Twitterin kanssa. Miten löydätte noita twiittejä? Hakemalla vai ..?

Vierailija
53985/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituusjankkaus on Jeren osalta käyty jo UMK ketjussa sataan kertaan. On 170cm. Lähde Lätkän pelaajien virallinen elite prospects-sivusto jonne ei kuseteta

Edelleen tuonnekin ihan itse ilmoitetaan pituus ja se muutettiin sen jälkeen kun Kärtsä oli noussut suosioon.

Eiks siellä ollut ennen 162cm..

Ja mitä v:n väliä sillä on, onko sitten 160, 170 tai 150 cm. Pituuteen ei voi kukaan itse vaikuttaa. Mitä siitä jankuttamaan. Vai ajatteleeko joku, että kun oikein täällä jankkaa, niin alkaa vielä kasvamaan, kun kuitenkin joku tätä palstaa lähipiiristä lueskelee....

Vierailija
53986/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pituus mitataan, veli kiekkoilija ollut, hänellä ihan oikea 180cm pituus tuolla, sitäkin pidetty lyhyenä noissa piireissä

No ei ne nyt oo sitä keväällä alkanut mittaamaan tuota varten. Eihän se Kärtsä mikään aktiivipelaaja ole ollut vuosikausiin. Muuten vaan halusivat muuttaa pidemmäksi siellä.

Vierailija
53987/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni, mut en ole ihan sinut Twitterin kanssa. Miten löydätte noita twiittejä? Hakemalla vai ..?

Hakusanaksi esim. Bojan, Joker Out, Käärijä tai toki näkyy feedissä silloin jos seuraat fandomin tilejä.

Vierailija
53988/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella palstalla oli jo päätetty että kännissä ja täysin henkisesti riekaleina se oli. Musta ne veti vaan normi Slovenia-keikan, eli aika eleettömän. Ja ajankohtakin niin myöhäinen.

👋🤡

Siellä kyllä katsotaan joidenki ihmeen Bojan on surkea tapaus-lasien läpi. Olin ite eilen onnessani nähtyäni energisen Bojanin, tässä kamalassa tilanteessa missä he on nyt. Ja lauloi niin hyvin, jopa selällään maatessaan!

Se koko sakkihan on ihan kipeää siellä 2+ palstalla. Täydet psykoosit tulilla kaikilla. Tää näkyy muuten mun tarotkorteissa kans. Joukkopsykoosikorttia nousee. Reh reh.

Joo vähän ihmetytti se hautajaistunnelma, mikä siellä vallitsi keikan jälkeen, kun itse oli ihan fiiliksissä ja hyvällä mielellä keikan jälkeen. Ja B näytti eilen niin hyvältä läpinäkyvässä paidassa ja tyköistuvissa housuissaan..

Joo se paita oli 🔥! Toinen palsta sai kyllä mut pahalle tuulelle ihanan keikan jälkeen.

Siellä oli yöröllit valloillaan, ei vakkarit.

Kyllä siellä vakkarienkin mielestä b oli epävakaa, humalassa, epävireessä, poissa tolaltaan jne.

Vierailija
53989/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitempi klippikokielma eilisestä (eri biisejä, mutta vain pätkiä. Laatu vähän parempi)

https://vm.tiktok.com/ZGJb12GDT/

Vierailija
53990/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/rbf451/720019823495643136/bojan-practising-the-f…

Tässä on se suomen kielen treenituokio tavastialla

Jes, en ole nähnyt tätä aikoihin! B:llä on kyllä luonnollinen lahjakkuus ääntämiseen! Mutta en usko, että hän on opiskellut suomea sen enempää, kuin yksittäisiä sanoja. Kieliopillisesti suomenkieli on niin erilainen verrattuna indoeurooppalaiisin kieliin, että siinä menee monta vuotta että voi kunnolla oppia. Koko kielen rakenne kaikkine sijapäätteineen on niin erilainen verrattuna muihin eurooppalaisiin kieliin 

Vierailija
53991/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää on lyhyempien miesten vaikeampi pärjätä? Ei pidä paikkaansa, loukkaava viesti oikeastaan

Tottahan se on. Turha väittää muuta. Eihän tätä keskustelua käytäisi täällä tästä aiheesta sivukaupalla, jos asia olisi toisin.

Vierailija
53992/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituusjankkaus on Jeren osalta käyty jo UMK ketjussa sataan kertaan. On 170cm. Lähde Lätkän pelaajien virallinen elite prospects-sivusto jonne ei kuseteta

Jep! Ja B on selkeesti pidempi kuin K= yli 170 cm. Jure on myös vain muutaman senin pidempi kuin B ja on 183 cm. Ja B ei ole yli 15 cm lyhyempi kuin Kris. Olen itse 20 cm lyhyempi kuin mieheni, ja meidän pituuseromme on selkeästi suurempi kuin noiden kahen. Mil tarve tarve täällä on vähätellä B:n pituutta? 

Jos minä olisin JO, varmaan keksittyisin Itä (-ja pohjois?) -eurooppaan keikkojen ja markkinoinnin suhteen. Itä Europassa samantyyppinen kieli, ja nuo twitterhullutukset eivät ole olleet siellä ongelma tähänkään asti.

Mulla kävi sama mielessä tuon Euroopan suhteen, että JO arvomaailmat kohtais paremmin täällä pohjoisemassa sekä heidän alueillaan. P´´skaa satoi niskaan oikein urakalla tuolla UK:n suunnilla. Joissain videoilla fanien käytös oli todella tunkeilevaa. Toivottavasti (ja näin myös käykin) Suomessa käsittelemme JO boitsuja silkkihansikkain <3

Vierailija
53993/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tää pituusjankkaus taas riitä. Miljoonas kerta vissiin.

Ei voi mitään. Katsos, kun tää on sellainen aikaluuppi. Samat aiheet kiertää kehää yhä uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
53994/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne nyt oo sitä keväällä alkanut mittaamaan tuota varten. Eihän se Kärtsä mikään aktiivipelaaja ole ollut vuosikausiin. Muuten vaan halusivat muuttaa pidemmäksi siellä.

No ehkä halusivat kuitenkin päivittää junnuajoilta, ettei keskustelupalstoilla sanota että hän on 163 cm vieläkin

Vierailija
53995/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.tiktok.com/ZGJqooaeY/

Meidän huippumalli 🔥

Vierailija
53996/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 istumapaikkaa enää kärtsän lontoon keikalle. Eilen oli puolet enemmän. Seisomapaikoista ei muuta tietoa kuin että myynnissä on lippuja edelleen.

Vierailija
53997/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

More lovely Bojan-Nace moments💕

https://vm.tiktok.com/ZGJqoWMTm/

Tuo toinen osa 😍😍😍😍 kun B tulee takaa halaamaan Nacea ja N vastaa tarttumalla B:tä takapuolesta 😁💕

Niitten fyysiset hellyydenosoitukset toisilleen on niin ihania 💕💕💕

Vierailija
53998/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka katsoitte konsertin, voitteko kertoa, että pitääkö tämä huhu paikkansa. Twitterissä kerrotaan, että olisivat omistaneet Tokion K:lle?

Taisin nähdä saman twiitin. Mutta tosiaan joo, tiktokissa aikoinaan, kun nuo "kaikki muistuttavat minua hänestä" -kuvat tuli, niin kuvatekstissä käskivät kääntämään Tokion sanat, jotta ymmärtää tämän tiktokin. En nyt sanoisi että olisivat omistaneet Tokion K:lle, mutta eiköhän Bojan siellä ole ollut postailemassa :D

Vierailija
53999/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella palstalla oli jo päätetty että kännissä ja täysin henkisesti riekaleina se oli. Musta ne veti vaan normi Slovenia-keikan, eli aika eleettömän. Ja ajankohtakin niin myöhäinen.

👋🤡

Siellä kyllä katsotaan joidenki ihmeen Bojan on surkea tapaus-lasien läpi. Olin ite eilen onnessani nähtyäni energisen Bojanin, tässä kamalassa tilanteessa missä he on nyt. Ja lauloi niin hyvin, jopa selällään maatessaan!

Joo vähän ihmetytti se hautajaistunnelma, mikä siellä vallitsi keikan jälkeen, kun itse oli ihan fiiliksissä ja hyvällä mielellä keikan jälkeen. Ja B näytti eilen niin hyvältä läpinäkyvässä paidassa ja tyköistuvissa housuissaan..

Joo se paita oli 🔥! Toinen palsta sai kyllä mut pahalle tuulelle ihanan keikan jälkeen.

Siellä oli yöröllit valloillaan, ei vakkarit.

Kyllä siellä vakkarienkin mielestä b oli epävakaa, humalassa, epävireessä, poissa tolaltaan jne.

Olin kans järkyttynyt mm. siitä että siellä oletettiin heti, että mukissa oli alkoholia, kun siinä voisi olla mitä vaan.

Vierailija
54000/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Ja B on selkeesti pidempi kuin K= yli 170 cm. Jure on myös vain muutaman senin pidempi kuin B ja on 183 cm. Ja B ei ole yli 15 cm lyhyempi kuin Kris. Olen itse 20 cm lyhyempi kuin mieheni, ja meidän pituuseromme on selkeästi suurempi kuin noiden kahen. Mil tarve tarve täällä on vähätellä B:n pituutta? 

Jos minä olisin JO, varmaan keksittyisin Itä (-ja pohjois?) -eurooppaan keikkojen ja markkinoinnin suhteen. Itä Europassa samantyyppinen kieli, ja nuo twitterhullutukset eivät ole olleet siellä ongelma tähänkään asti.

Mulla kävi sama mielessä tuon Euroopan suhteen, että JO arvomaailmat kohtais paremmin täällä pohjoisemassa sekä heidän alueillaan. P´´skaa satoi niskaan oikein urakalla tuolla UK:n suunnilla. Joissain videoilla fanien käytös oli todella tunkeilevaa. Toivottavasti (ja näin myös käykin) Suomessa käsittelemme JO boitsuja silkkihansikkain <3

Jep, vaikka UK voi tuntuta hienolta ja "mains treamimmalta" niin eihän kaikkien bändien tarvitse siellä suunnalla menestyä. Onhan heillä jo hyvin faneja balkanilla ja  itä-euroopassa. Tuo kielikin sopii sinne alueelle hyvin siinä mielessä, että naapurikielet ovat saman tyyppisiä. Ja Pohjois-Euroopan heitin mukaan ihan vaan Suomen takia :D 

Ketju on lukittu.