Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
5341/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyikin jo: Where is Käärijä

:D

B luki sen kysymyksen, eiks vaan, missä Käärijä on?

Joo, toi oli siis kommenteissa. (jota lainasit)

Vierailija
5342/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vaan, että eikö B ole ollut ollenkaan tietoinen sillä hetkellä tai mahdollisia videoita nähtyään, miltä ennen kaikkea juuri hänen touhu on näyttänyt. Ja miksi hän on noin loukkaantunut suuntausepäilyistä, kun on koko ajan suhtautunut aiheeseen yleisesti oikein positiivisesti. Mitä nyt on tapahtunut tänään tai eilen? Todella hämmentävä live. 

Yksi mikä tuli mieleen on, että sanoi olevansa nyt Bosniassa isovanhemmillaan. Joku hortonomi sanoi aiemmin tuolla suunnalla pitkään asuneena, ettei siellä suhtauduta yleisesti kovinkaan liberaalisti vähemmistöihin. Olisiko perheen/suvun suunnasta tullut voimakasta viestiä, ettei tuosta käytöksestä tai netissä olevista vihjailuista pidetä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen shippaus saattaa rikkoa arastavat läheiset ystäväsuhteet ja näitä on nähty, toivottavasti tätä ei käy Bojanin ja Käärijän kohdalla

Vierailija
5344/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois ehkä ihmiset nyt vähän rauhoittua asiasta heidän suuntaansa, kun selkeesti ahdistaa pahasti. Eihän se tosiaan uskalla tänne tulla tai mitenkään ees kohta mainita koko Käärijää kun ihmiset sekoaa.

Vierailija
5345/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää vaan, että eikö B ole ollut ollenkaan tietoinen sillä hetkellä tai mahdollisia videoita nähtyään, miltä ennen kaikkea juuri hänen touhu on näyttänyt. Ja miksi hän on noin loukkaantunut suuntausepäilyistä, kun on koko ajan suhtautunut aiheeseen yleisesti oikein positiivisesti. Mitä nyt on tapahtunut tänään tai eilen? Todella hämmentävä live. 

Yksi mikä tuli mieleen on, että sanoi olevansa nyt Bosniassa isovanhemmillaan. Joku hortonomi sanoi aiemmin tuolla suunnalla pitkään asuneena, ettei siellä suhtauduta yleisesti kovinkaan liberaalisti vähemmistöihin. Olisiko perheen/suvun suunnasta tullut voimakasta viestiä, ettei tuosta käytöksestä tai netissä olevista vihjailuista pidetä?

"Ja miksi hän on noin loukkaantunut suuntausepäilyistä, kun on koko ajan suhtautunut aiheeseen yleisesti oikein positiivisesti."

Missä on? Sinun päässäsi? Ei se, jos katsoo homoja myötäsukaisesti ole sama asia, kuin olla ok sen kanssa, että itseä pidetään homona, jos ei ole.

Vierailija
5346/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että te vedätte mutkat todella suoraksi noissa analyyseissanne ja yhtäkkiä kaikki viisunaiset on Bn ihastuksia jaja.

Vierailija
5347/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B on ihan surkeena tossa livessä kyllä. 😞 Selkeästi on loukkaantunut gay-kommenteista.

Kärtsä ei kyllä ottaisi noin itteensä moisista kommenteista. Heittäisi vaan läppää että jees jees Bojan my darling. Tää IG on nyt todella nolo ja antaa Bojanista tosi epävarman kuvan itsestään, on myös todella äkäinen kokoajan.

Jos olisi noihin Käärijä kommentteihin vaan vastannut jotain typerää läppää niin kaikki olisi jättänyt siihen ja olisi jäänyt kivan kaverillinen kuva. Nyt tulee vaan olo että Bojan häpeää heidän läheisiä välejään.

No eikä häpeä!

Häpeää sitä, miten asiaa on ilkeämielisesti nähty somessa. Ja tai liian bromanttisena.

Ja miksiköhän Jereä ei tästä asiasta pommiteta samalla tavalla? Koska kaikkiin bromance kommentteihin hän vaan vitsailee ja pistää vaan lisää tuulta purjeisiin ja sen myötä hänet jätetään rauhaan. Mutta Bojanilla on tämä ihme tosikkomainen asioiden todistelu lähestyminen asiaan, mikä saa hänet näyttämään vain selittelijältä.

Vierailija
5348/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B on ihan surkeena tossa livessä kyllä. 😞 Selkeästi on loukkaantunut gay-kommenteista.

Kärtsä ei kyllä ottaisi noin itteensä moisista kommenteista. Heittäisi vaan läppää että jees jees Bojan my darling. Tää IG on nyt todella nolo ja antaa Bojanista tosi epävarman kuvan itsestään, on myös todella äkäinen kokoajan.

Mä en nähnyt b:tä äkäisenä. Eiks se vastannut crush kysymykseen Blanca paloman, tai siis mainitsi hänet crushkeskustelun aikana

Vierailija
5349/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Bojan ei luule että kaikkia kiinnostaa vaan sen suhde Käärijää. Tekopyhää sanoa tässä ketjussa mutta mua ihan oikeasti kiinnostaisi niiden bändi, musiikki ja keikat.

Vierailija
5350/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Bojanin mahollinen ihastus kuitenkin Hollannin edustaja Mia

Blanka

Hänhän lauloi Blancalle serenaadiakin finaalipäivänä.

Vierailija
5351/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mites voiko olla Blanca Bojanin viisuihastus, on kuitenkin hänestä maininnut siellä täällä

Vierailija
5352/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nähnyt b:tä äkäisenä. Eiks se vastannut crush kysymykseen Blanca paloman, tai siis mainitsi hänet crushkeskustelun aikana

Ei minustakaan ollu äkänen, yhtään.

Vierailija
5353/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi noihin Käärijä kommentteihin vaan vastannut jotain typerää läppää niin kaikki olisi jättänyt siihen ja olisi jäänyt kivan kaverillinen kuva. Nyt tulee vaan olo että Bojan häpeää heidän läheisiä välejään.

No eikä häpeä!

Ei minustakaan häpeä, minusta halusi mieluumminkin ottaa sen Gay asian esille. Samoin otti käärijän esille, kun itse luki kommentin

Vierailija
5354/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et fanitus ja shippaus mennyt hyvän maun rajojen ulkopuolelle ja noi fanficit ja kuvat ja videot ja kommentit ollut liikaa. Voi olla et ovat ihan järkyttyneet mitä heistä kirjoiteltu. Jos ajattelivat itse et kiva bromance ja ystävyys ja sit ihmiset alkaa parittaa näitä. Ja melko ronskejakin juttuja tullu vastaan. Ehkä Bojankaan ei pysty ajattelemaan Jereä enää "brona" kun on niin vaivaantunut tästä somesekoomisesta ja homottelusta. Et ei enää voi olla niin läheinen jne. Harmi jos heidän ystävyys pilattiin!

Vierailija
5355/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Bojan ei luule että kaikkia kiinnostaa vaan sen suhde Käärijää. Tekopyhää sanoa tässä ketjussa mutta mua ihan oikeasti kiinnostaisi niiden bändi, musiikki ja keikat.

Jep, mulle nää ketjut on olleet enimmäkseen paikka hehkuttaa Bojania ja heidän bändiään, itse shippaus ei oo kiinnostanut niin paljon. Enemmän olen ihastellut kaksikon välejä ihan ystävyytenä.

Vierailija
5356/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis selkeästi ei ollut mikään oikeasti ihastuminen. Mutta sanoi joo, koska ei halunnut puhua Käärijästä siinä. Ja siis varmaan Paloma oli hänen suosikkinaisensa siellä tai yksi heistä. Että sellainen "ihastus". Ja en ota tällä kantaa väleihinsä Käärijään.

Vierailija
5357/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen shippaus saattaa rikkoa arastavat läheiset ystäväsuhteet ja näitä on nähty, toivottavasti tätä ei käy Bojanin ja Käärijän kohdalla

Tältä se pahasti vaikuttaa. Todella sääli, jos sielunveljen löydettyään kokeavat etteivät voi enää toisiaan julkisesti nähdä. Mulle tärkeintä oli se poikkeavan läheinen ystävyys ja sen seuraaminen, miltä näyttää kun kaksi ihmistä ovat valmiita heittäytymään ja olemaan harvinaisen auki. Harmittaa nyt älyttömästi, jos tämä loppui näin.

Vierailija
5358/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon myös et Jere ei ota niin vakavasti tämmöstä mitä Bojan, et miten heidät nähty. Jerellä pilke silmäkulmassa, aikuisempi ja kokeneempi. Ja kun seurustelee, ei varmaan edes mieti tommosta et joku pitää homona. Tai välitä.

Vierailija
5359/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä livestä tuli näköjään joilleki sama reaktio, ko eilisistä viesteistä siinä Jokereitten sarjassa! Älkää ylianalysoiko!

Vierailija
5360/123801 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä häpeä!

Ei minustakaan häpeä, minusta halusi mieluumminkin ottaa sen Gay asian esille. Samoin otti käärijän esille, kun itse luki kommentin

Varmaan siksi, ettei netti ois: "ei uskaltanut puhua Käärijästä!"

Ketju on lukittu.