Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä helppo tilanne ylläpitää ihanaa ystävyyttä tai mitä se onkaan, toiselta puolelta Eurooppaa, miljoonan ihmisen seuratessa silmä kovana tilannetta 😕
Noei. Vähän ihmismielelle luonnoton tilanne ylipäätään tämmöset isot fanijoukot.
Vierailija kirjoitti:
Surettaa vähän Bojanin puolesta. Ois vaan vitsaillut tai nauranut noille viesteille, vaikka olikin kyl noloja monet ... Ei huomioinut muita kun sen yhden Kärtsään liittyvän viestin.
Se Ranskan tyttö sano ensin et miks häntä aina luullaan lesboks ja sit Bojan sano vähän kyllästyneesti et ja häntä pidetään homona kaikkialla.
Joo, zarra sen aloitti mainitsemalla, että luullaan Lesboksen.
Mitä kommentteja siellä oli, mulla ei näkyneet.318
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä edelleen eilisen joker out -videon lumoissa, ja erityisesti sen käärijän ja bojanin viestittelyn takia. Uskomaton määrä sydänemojeita ja ihanaa tsemppausta! Ei tässä äskeisessä livessä ollut mitään vastaavaa tunnetta näiden kenenkään välillä. Näähän oli just sellasia vähän vieraita toisilleen, jutustelivat muka mukavia, mutta kuitenkin tosi pinnallisella tasolla.
Keskustelu-screenshotista tuli mieleen, että niiden parin viestin perusteellahan K oli käyttäny enemmän sydämiä ja liekkejä/yleensäki hymiöitä. Ei sillä että se oikeasti tarkottais yhtään mitään, sehän voi olla vaan tapa tai tottumus jne mitä vaan
(Se, mikä tälle shippaajalle on kiinnostavaa on videot heistä tai kun puhuvat toisesta esim haastatteluissa ja video näkyvissä. Muissa jutuissa musta on vielä paljon enemmän tulkinnanvaraa ja mahdollisuus esittää esim julkisuusjutun vuoksi, suuntaan tai toiseen).
Tää vaan tällasena tosi random-huomiona, että on K viesteissäkin sen yhden otoksen perusteella bondannut vähintään yhtä paljon
Ärsyttävää spekulointia. En minäkään luota pätkääkään näihin analyyseihin. Eilen käytiin ihan kuumana Käärijäpaita videon jälkeen, mutta sitten dokumentissa nähtiin lukuisilla sydämillä höystettyjä viestejä (ja niitä oli mukamas liian vähän), niin "se oli siinä, minä lähden nyt!"
Siis ei helevetti keskustelu! 😅
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tosi hämmästynyt tästä B:n kritisoinnista, kun oli minusta ihan normaali. Ainoat, mihin kiinnitin huomiota, oli se, että halusi mainita käärijän sieltä kommenteista.
Ja toinen kohta se kun ilmeisesti kun kysyttiin crushia, alkoi puhua palomasta. En tiedä tarkoittiko crushina vai muuten vaan mukavana ihmisenä.
Sama! Ja ennemmin puhui blanca palomasta mukavana, mahtavana tyyppinä. Ei se nyt Kta ois sieltä nostanu, jos ois ollu vsikeana.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut sitä mieltä, että K ei ole selitellyt mitään tästä bromance jutusta tai ole ottanut itseensä, koska hänellä ei ole mitään seliteltävää. Hänelle se on vaan hauskaa läppää ja siksi hän sitä myös lietsoo. Toisin kuin toi toinen sankari joka ees taas käyttäytyy kuin yli innokas fanipoika ja seuraavassa menee kireäksi kuin viulunkieli jos jotkut asiasta huomauttaa. Tota samaahan se harrasti viisuillakin. Vapaa ajalla kyllä kokoajan oli Kärtsässä kiinni, mutta jos joku haastattelija asiasta kyseli niin alkoi haudanvakavat selittelyt.
Mustaki toi on pikkase ristiriitasta että itse pistää someen ties mitä Käärijään liittyvää fanitusta ja sitten kuitenkin ihmettelee kun asia on huomattu.
Onhan tuo ymmärrettävää, että jossain se tuntuu, kun tuo videoiden ja kommenttien määrä on niin älytön ettei mitään rajaa. Jos aina kännykän avatessaan joka asiassa tulee vastaan oman nimen yhdistäminen K:hon niin kai se alkaa käydä liian rankaksi. Voi toista! Voi kun heillä olisi K:n kanssa privalive jossa voisivat käsitellä tuota mediamyllytystä ja tukea toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan fiksua olla mainitsematta Käärijää mahollisena ihastuksena ja vastata kierrellen Blancan, tiedostaa varmasti itsekin mikä show siitä olis vaan taas tullut. Selkeesti vaivaantunut ja niin olisin minä kans tässä tilanteessa, toivottavasti ihmiset tajuaa ja hidastaa vauhtia..
Tilanne voi olla ihan vaan se että Käärijä ei ole mikään ihastus vaan ystävä ja B on oikeesti ahdistunut; kun kaikki luulevat muuta, eikä hän uskalla enää oikein ees mainita ystäväänsä, ettei taas jutut lähde laukalle. Toivon että ainakaan kukaan tässä ketjussa kirjoittavissa ei käy hänen someissaan jankuttamassa Käärijästä mitåän.
Toivottavasti ihmiset nyt kaataisi vähän jäätä hattuun. Ymmärrän kyllä miksi ihmiset ovat halunneet nähdä heitä yhdessä, mutta fiktio fiktiona ja oikeasti somesta voisi jättää nämä löpinät pois! Mutta aina on jotain tollukoita jotka alkaa ahdisteleen artistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan fiksua olla mainitsematta Käärijää mahollisena ihastuksena ja vastata kierrellen Blancan, tiedostaa varmasti itsekin mikä show siitä olis vaan taas tullut. Selkeesti vaivaantunut ja niin olisin minä kans tässä tilanteessa, toivottavasti ihmiset tajuaa ja hidastaa vauhtia..
Tilanne voi olla ihan vaan se että Käärijä ei ole mikään ihastus vaan ystävä ja B on oikeesti ahdistunut; kun kaikki luulevat muuta, eikä hän uskalla enää oikein ees mainita ystäväänsä, ettei taas jutut lähde laukalle. Toivon että ainakaan kukaan tässä ketjussa kirjoittavissa ei käy hänen someissaan jankuttamassa Käärijästä mitåän.
Mä luulen, että Käärijä on enemmän, mutta ei mitään sellaista, mitä Bojan haluaisi. Eli siis on liian hetero ajattelemaan, että heillä nyt olisi mitään järkeä edes olla suhde. Siksi noi kommentit niin sattuvatkin, koska suhdetta ei voi olla, mutta ei Käärijä ollut "kuka vaan". Ja siis varmaan suhdetta ei syntyisi autiolla saarellakaan (uuuh...) mutta se pitäisi saada läpikäydä se prosessi RAUHASSA, eikä näin, että ihmiset vspekuloi, että olet homo... :(
Siis sekin on prosessi, jos on hurjasti tunteita jotakuta kohtaan, vaikka et edes itse ole menossa sen tyypin kanssa suhteeseen. Ja käsittelet sen asian itsesi kanssa.
En siis sano, että näin on, mutta spekuloin, että tältä vähän näyttää.
Muistatko mitä ne noloimmat kommentit oli, mulla luki, että kommentit on pois päältä
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ymmärrettävää, että jossain se tuntuu, kun tuo videoiden ja kommenttien määrä on niin älytön ettei mitään rajaa. Jos aina kännykän avatessaan joka asiassa tulee vastaan oman nimen yhdistäminen K:hon niin kai se alkaa käydä liian rankaksi. Voi toista! Voi kun heillä olisi K:n kanssa privalive jossa voisivat käsitellä tuota mediamyllytystä ja tukea toisiaan.
Niin, se saa varmaan koko ajan asiasta kyseleviä yksityisviestejä 😡
Some on s--tanasta -lausahdus pitää taas paikkaansa. Miksei jengi tajuu olla kirjottamatta typeriä kommentteja tonne IG-liveen ja postauksiin? Ja mikä järki tuhat kertaa sama viesti laittaa jokaisen? Missä Käärijä? Argh.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää spekulointia. En minäkään luota pätkääkään näihin analyyseihin. Eilen käytiin ihan kuumana Käärijäpaita videon jälkeen, mutta sitten dokumentissa nähtiin lukuisilla sydämillä höystettyjä viestejä (ja niitä oli mukamas liian vähän), niin "se oli siinä, minä lähden nyt!"
Siis ei helevetti keskustelu! 😅
Just tää! Kommenttien perusteella katoin ihan eri liveä, ku täälä osa! Ja nää oli varmaan ne eiliset nyt lopetan ja lähen-tyypit.
Se blanca paloma on erittäin turvallinen mainittava, koska kyseessä on 10 vuotta bojania vanhempi nainen, jota kuitenkin voi ehdottomasti ihailla sekä musiikillisesti että kauniina naisena. Hän ei ehkä kuitenkaan ole ollut missään vaiheessa varsinaisesti bojanin flirttailun kohteena tai osapuolena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet 100% vain jonkun hyvä ystävä ja fanit luulee teistä muuta, niin ketä kiinnostaa? Saati että ahdistuu siitä? Joko täytyy olla todella epävarma ja huono itsetunto, tai sitten epäilyt liippaa liian läheltä ja henkilöllä onkin jotain salattavaa.
Snadisti epäkunnioittavaa Bojania kohtaan muilta livessä olevilta udella ja naureskella ihastuksen kohteesta varsinkin jos heille tilanne ollut ilmiselvää. Kuvitelkaa itsenne Bojanin tilalle
Vierailija kirjoitti:
Some on s--tanasta -lausahdus pitää taas paikkaansa. Miksei jengi tajuu olla kirjottamatta typeriä kommentteja tonne IG-liveen ja postauksiin? Ja mikä järki tuhat kertaa sama viesti laittaa jokaisen? Missä Käärijä? Argh.
No ei ihmiset nyt tajua. Mitä järkeä on pitää somea, minne saa kuka tahansa p*skanaama kommentoida???????? Tiesittekö lapset, että ei se ole hengissäpysymiseen mikään pakko se some.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se saa varmaan koko ajan asiasta kyseleviä yksityisviestejä 😡
Eiks joku sanonut täällä että Bojanille ei pystynyt lähettämään Ig:ssä privaviestiä? Varmaan syystä viestit blokattu..
Bojanhan sanoi ihan suoraan, että onneksi on ollut viisujen jälkeen keikkoja, että muuten ois ollut...
Ja hollannin edustaja Mia jatkoi siihen jotain että "olisi ollut niin iso muutos" tms.. eli selvästi on outo olo, kun yhtäkkiä euroviisut ohi. Ihan sama, kun viisufanien kupla puhkeaa ja iskee viisujen jälkeinen tyhjyys. Esiintyjillä se on varmaan potenssiin 100.
Ehkä siksi välillä on mieli vähän maassa/ vakavan oloinen.
Siksi, että balkaninruusun tunteet ovat olleet todellisia ja on ehkä vähän nyt kovettamassa kuortaan.