Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B on ihan surkeena tossa livessä kyllä. 😞 Selkeästi on loukkaantunut gay-kommenteista.
Kärtsä ei kyllä ottaisi noin itteensä moisista kommenteista. Heittäisi vaan läppää että jees jees Bojan my darling. Tää IG on nyt todella nolo ja antaa Bojanista tosi epävarman kuvan itsestään, on myös todella äkäinen kokoajan.
Mä en nähnyt b:tä äkäisenä. Eiks se vastannut crush kysymykseen Blanca paloman, tai siis mainitsi hänet crushkeskustelun aikana
Ei se minustakaan mitenkään äkäinen ollut, eikä varsinkaan loukkaantunut homokommenteista. Lähinnähän se oli vain kommentti siihen kun la zarralta kaikki kysyi onko se lesbo.
välillä tuntuu bojan käyttäisi käärijän julkisuutta vähän hyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vaan, että eikö B ole ollut ollenkaan tietoinen sillä hetkellä tai mahdollisia videoita nähtyään, miltä ennen kaikkea juuri hänen touhu on näyttänyt. Ja miksi hän on noin loukkaantunut suuntausepäilyistä, kun on koko ajan suhtautunut aiheeseen yleisesti oikein positiivisesti. Mitä nyt on tapahtunut tänään tai eilen? Todella hämmentävä live.
Yksi mikä tuli mieleen on, että sanoi olevansa nyt Bosniassa isovanhemmillaan. Joku hortonomi sanoi aiemmin tuolla suunnalla pitkään asuneena, ettei siellä suhtauduta yleisesti kovinkaan liberaalisti vähemmistöihin. Olisiko perheen/suvun suunnasta tullut voimakasta viestiä, ettei tuosta käytöksestä tai netissä olevista vihjailuista pidetä?
"Ja miksi hän on noin loukkaantunut suuntausepäilyistä, kun on koko ajan suhtautunut aiheeseen yleisesti oikein positiivisesti."
Missä on? Sinun päässäsi? Ei se, jos katsoo homoja myötäsukaisesti ole sama asia, kuin olla ok sen kanssa, että itseä pidetään homona, jos ei ole.
Aiheeseen tarkoittikin tuossa yleisesti eri vähemmistöihin. Ja toisaalta näytti iloisesti vihreää valoa fanficeille siinä yhdessä haastattelussa. Olisi voinut aiemmin sanoa jotenkin, että aihe ei tunnu mukavalta, niin valtaosa olisi lopettanut. Lisäksi on viestinyt somessa vähintäänkin vihjailevasti useaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
erittäin uskottavan kuulosta taas että tytöt vitsailee flirttailusta ja ihastuksista ja bojan sen sijaan hokee vakavana vieressä että ei ollut mitään ihastuksia, en nähnyt kenenkään kohdalla mitään flirttiä, KETKÄÄN ei siellä flirtannu..
Sillee jep, mistä tarve taas tähän ihme vakavana todisteluun? Mikset vaan heitä läppää mukana.
Brother brother, yes yes:D tää ei siis livestä, vaan tuli mieleen tän laidasta toiseen tyyppisestä ilmaisusta. Eilen kierittiin nurmikolla vihreä paita täällä pentujen kanssa peuhaten ja niiden näykkäisyistä henkäillen, tänään sit menona tän tekstin perusteella, että Bojan ei oo nähnykään flirttiä ainakaan Euroviisuissa, ei varsinkaan siellä, eikä ainakaan flirttailut siellä tai katsellut ketään, jos katselikaan!
Ei voi tietää, mutta vaikuttais, että tunteiden vietävänä Slovenian päässä syystä tai toisesta on!
Vierailija kirjoitti:
Tästä livestä tuli näköjään joilleki sama reaktio, ko eilisistä viesteistä siinä Jokereitten sarjassa! Älkää ylianalysoiko!
Koitin just etsiä onko täällä keskustelua siitä jokereitten jaksosta mutta ei löytynyt mitään. Onko mahtanut poistua taas jotain vai eikö vaan osunut silmiin kun nopeasti kahlasin monta sivua.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon myös et Jere ei ota niin vakavasti tämmöstä mitä Bojan, et miten heidät nähty. Jerellä pilke silmäkulmassa, aikuisempi ja kokeneempi. Ja kun seurustelee, ei varmaan edes mieti tommosta et joku pitää homona. Tai välitä.
Minusta halusi vaan nostaa asian esiin, ei ollut närkästynyt. Miksi ihmeessä olisi kun ei muutenkaan peittele sitä, että voisi mennä vaikka Gay klubeille.
Ihan fiksua olla mainitsematta Käärijää mahollisena ihastuksena ja vastata kierrellen Blancan, tiedostaa varmasti itsekin mikä show siitä olis vaan taas tullut. Selkeesti vaivaantunut ja niin olisin minä kans tässä tilanteessa, toivottavasti ihmiset tajuaa ja hidastaa vauhtia..
Luojan kiitos suomeksi kun tälle palstalle kirjoittaa, niin eivät jutut eksy Bojanin silmiin. Ja siis en ole mikään joka kiven kulman kääntäjä tai törkeyksiä kirjoittava seuraaja, vaan rakastuin heidän meininkiinsä vaan :)
Vierailija kirjoitti:
välillä tuntuu bojan käyttäisi käärijän julkisuutta vähän hyväksi
Minusta näytti ainoastaan ja korkeintaan siltä, että oli hieman loukkaantunut, että häntä ei nähdä yksilönä, vaan liitetään heti Khon ja kysellään Ksts, ei olla hänestä itsestään kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä livestä tuli näköjään joilleki sama reaktio, ko eilisistä viesteistä siinä Jokereitten sarjassa! Älkää ylianalysoiko!
Koitin just etsiä onko täällä keskustelua siitä jokereitten jaksosta mutta ei löytynyt mitään. Onko mahtanut poistua taas jotain vai eikö vaan osunut silmiin kun nopeasti kahlasin monta sivua.
Oli siellä syysperennoissa sivutolkulla analyysiä. Tarkkasilmäisimmät luki viestien sisällön.
Olen aina ollut sitä mieltä, että K ei ole selitellyt mitään tästä bromance jutusta tai ole ottanut itseensä, koska hänellä ei ole mitään seliteltävää. Hänelle se on vaan hauskaa läppää ja siksi hän sitä myös lietsoo. Toisin kuin toi toinen sankari joka ees taas käyttäytyy kuin yli innokas fanipoika ja seuraavassa menee kireäksi kuin viulunkieli jos jotkut asiasta huomauttaa. Tota samaahan se harrasti viisuillakin. Vapaa ajalla kyllä kokoajan oli Kärtsässä kiinni, mutta jos joku haastattelija asiasta kyseli niin alkoi haudanvakavat selittelyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulle myötähäpeä noista Bojan-Käärijä kommenteista tuolla chatissa.
No todellakin! Miksi ihmiset menee someen tunkemaan artistin naamaan tota! Ihmiset on urpoja.
Kyllä seurakin vaikuttaa mitä ja miten puhuu. Tuossa ei varmasti ollut turvallinen olo mennä salaisen puutarhan teemoihin 🧐 Voi Balkanin ruusu, kunpa tää kova maailma ei nyt leikkaisi sitä herkkää ja kaunista kukintoa 😅
Ja ehkä tosiaan nyt ovat varovaisia, kun kaikki yksityiskohdat irrotetaan ja liitetään yhteen videoissa. On tuo silti hassua kun pari päivää sitten oli ne pentu jutut ja Jericon överi vastaus siihen ja kaikki. Ja nyt kun ei olisikaan.
Melkoista tuuliviireilyä. Mut ihanaa kun oli noita hekumallisiakin päiviä tässä 🌺
Surettaa vähän Bojanin puolesta. Ois vaan vitsaillut tai nauranut noille viesteille, vaikka olikin kyl noloja monet ... Ei huomioinut muita kun sen yhden Kärtsään liittyvän viestin.
Se Ranskan tyttö sano ensin et miks häntä aina luullaan lesboks ja sit Bojan sano vähän kyllästyneesti et ja häntä pidetään homona kaikkialla.
Mä olen tosi hämmästynyt tästä B:n kritisoinnista, kun oli minusta ihan normaali. Ainoat, mihin kiinnitin huomiota, oli se, että halusi mainita käärijän sieltä kommenteista.
Ja toinen kohta se kun ilmeisesti kun kysyttiin crushia, alkoi puhua palomasta. En tiedä tarkoittiko crushina vai muuten vaan mukavana ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan fiksua olla mainitsematta Käärijää mahollisena ihastuksena ja vastata kierrellen Blancan, tiedostaa varmasti itsekin mikä show siitä olis vaan taas tullut. Selkeesti vaivaantunut ja niin olisin minä kans tässä tilanteessa, toivottavasti ihmiset tajuaa ja hidastaa vauhtia..
Tilanne voi olla ihan vaan se että Käärijä ei ole mikään ihastus vaan ystävä ja B on oikeesti ahdistunut; kun kaikki luulevat muuta, eikä hän uskalla enää oikein ees mainita ystäväänsä, ettei taas jutut lähde laukalle. Toivon että ainakaan kukaan tässä ketjussa kirjoittavissa ei käy hänen someissaan jankuttamassa Käärijästä mitåän.
Ei oo kyllä helppo tilanne ylläpitää ihanaa ystävyyttä tai mitä se onkaan, toiselta puolelta Eurooppaa, miljoonan ihmisen seuratessa silmä kovana tilannetta 😕
Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt bojanissa mitään ärtyisyyttä, itse hän otti Gay kommentit esiin eikä mitenkään peitellyt tai ärtynyt minusta. Sanoiko hän, että miksi kysytään onko hän Gay, en saanut ihan selvää siitä kohdasta. Pikemminkin siis nosti asian esiin eikä peitellyt.
Mitä hän siis otti kantaa näihin gay-kommentteihin?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tosi hämmästynyt tästä B:n kritisoinnista, kun oli minusta ihan normaali. Ainoat, mihin kiinnitin huomiota, oli se, että halusi mainita käärijän sieltä kommenteista.
Ja toinen kohta se kun ilmeisesti kun kysyttiin crushia, alkoi puhua palomasta. En tiedä tarkoittiko crushina vai muuten vaan mukavana ihmisenä.
No crush ei nyt ainakaan tässä kontekstissa tarkoittanut mitään vakavia tunteita.
Mä en nähnyt bojanissa mitään ärtyisyyttä, itse hän otti Gay kommentit esiin eikä mitenkään peitellyt tai ärtynyt minusta. Sanoiko hän, että miksi kysytään onko hän Gay, en saanut ihan selvää siitä kohdasta. Pikemminkin siis nosti asian esiin eikä peitellyt.