Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onko toi ranskalainen ihan rakastunu bojaniin?
Vierailija kirjoitti:
Nyt LA Zarra ottaa puheeksi, että viisuissa oli a lot of flirting ;) "Kaikkialla"
Bojan: ehkä siksi (mulla) kun olen kultainen noutaja -persoona
Sitten vaihtuu puheenaihe....
Nyt Bojan jatkaa: Miksi kaikki sanovat kommenteissa, että flirttailen kaikille
La Zarra kysyy oliko teillä kahdella ihastus? (tai jotain)
Bojan: I thought Blanca Paloma is really cute :/
Onko tämä joku neutralointi keskustelu 🥶
erittäin uskottavan kuulosta taas että tytöt vitsailee flirttailusta ja ihastuksista ja bojan sen sijaan hokee vakavana vieressä että ei ollut mitään ihastuksia, en nähnyt kenenkään kohdalla mitään flirttiä, KETKÄÄN ei siellä flirtannu..
Sillee jep, mistä tarve taas tähän ihme vakavana todisteluun? Mikset vaan heitä läppää mukana.
Mulle myötähäpeä noista Bojan-Käärijä kommenteista tuolla chatissa.
LA Zarra kysyy pitivätkö muut hänen käsimerkistään.
Bojan sanoi, ettei nähnyt sitä heti.
Mutta Monika koittaa mielistellä tuota epäitsevarmaa akkaa.
La zarra vissiin haluais bojanin ihan itelleen.
Bolla kunnon denial-valkopesuharhat menossa. Mitään hän ei ole tehnyt, vaan on ollut vaan kiva ja kohtelias kaikille. jjjjjep
Bojanin kuva on ihan tummana ruudussa 👿
Mistä moinen la zarra-viha? Minusta kyllä näyttää, että ei oo kiinnostunu Bstä.
Vierailija kirjoitti:
erittäin uskottavan kuulosta taas että tytöt vitsailee flirttailusta ja ihastuksista ja bojan sen sijaan hokee vakavana vieressä että ei ollut mitään ihastuksia, en nähnyt kenenkään kohdalla mitään flirttiä, KETKÄÄN ei siellä flirtannu..
Sillee jep, mistä tarve taas tähän ihme vakavana todisteluun? Mikset vaan heitä läppää mukana.
Joo todella outoa tekstiä kun alkoi siis vetämään muitakin tohon mukaan? "Ei siellä ketkään flirtannu, en nähnyt mitään missään" Mistä Bojan tietää mitä kaikilla muilla siellä on ollut?
Nyt Hollannin edustajaa kosiskellaan mukaan joku Mia,
no nyt tuli mukaan.
B on ihan surkeena tossa livessä kyllä. 😞 Selkeästi on loukkaantunut gay-kommenteista.
LZ kovasti oli järjestämässä B:tä hänen luokseen joko Pariisiin tai Marokkoon. B antaa nyt itsestään ekaa kertaa jotenkin huonoa kuvaa. :/ Nyt tuli Hollannin duon nainenkin mukaan, eli paikkoja ei ole enää livessä.
Mia on symppis! Seuraavaksi Kärtsä! Ei vaan, vois olla vaikeaa kielimuurin takia ja tuossa on jo ihan liikaa tyyppejä!!!! 3 liikaa!
Jännää miks pitää valkopestä nyt. Vklp oli erilainen pilke silmäkulmassa kuitenkin 🧐
Vai onko fandom käynyt liian kuumaksi. Siitä jokeri videosta kun jaettiin sitä Jericon ääniviestiä ja ruutukuvaa emojeineen enimmäkseen
Vierailija kirjoitti:
LZ kovasti oli järjestämässä B:tä hänen luokseen joko Pariisiin tai Marokkoon. B antaa nyt itsestään ekaa kertaa jotenkin huonoa kuvaa. :/ Nyt tuli Hollannin duon nainenkin mukaan, eli paikkoja ei ole enää livessä.
Sori vaan, mutta mulla oli hänestä huono kuva koko ajan. ei parane tässä yhtään, käyttää vielä filtteriä tässä livessä, noloa, pitää itseään niin rumana.
Insta livet olisi kivoja, mutta noi kommentit on aina ihan kauheita. Jotenkin ahdistaa B:n puolesta.
Bojan on ainoa, joka muistaa, että ruudun takana on jengiä 💜💚
Ikävä kyllä täytyy tämän perusteella todeta, että puutarhainnostus laantui omalla kohdallani aika lailla nollaan. Shippaus on ollut liikaa. Ei meidän ketjut, mutta luulenpa että nuo lukuisat videot kommentteiheen, joita TikTok ja YouTube on täynnä ovat tehneet tehtävänsä. Tai sitten Jerikolta on tullut suorempaa viestiä. Tai sitten on haluttu leikkiä fanien kanssa/kustannuksella ja leikin seuraukset ovat yllättäneet ruusut. No, jääpähän enemmän aikaa taas omaan elämään.
Nyt LA Zarra ottaa puheeksi, että viisuissa oli a lot of flirting ;) "Kaikkialla"
Bojan: ehkä siksi (mulla) kun olen kultainen noutaja -persoona
Sitten vaihtuu puheenaihe....
Nyt Bojan jatkaa: Miksi kaikki sanovat kommenteissa, että flirttailen kaikille
La Zarra kysyy oliko teillä kahdella ihastus? (tai jotain)
Bojan: I thought Blanca Paloma is really cute :/