Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainaki osa Jokereista ollu eilen Ljubljanalaisessa thairavintolassa. Rakas Boitsukin sielä iloisena, mutta väsyneen näkösenä. Tiktokissa chiraphanponraksa
Eikös nuo ole vanhoja klippejä.
Viime vuotisia.
Noissa kuvissa krisillä eri paidat. Haluan edelleen uskoa, että Nace ja Bojan ollu siellä eilen. Bojanilla kuitenkin pitkä tukka ja vyölaukku, joka sillä sillä nykyisin aina.
Stil -kuvat vois olla nyt, ei video.
Sama ajatus vyölaukusta, hiuksista, viiksistä&parrasta. Toivottavasti olis 🥲
Kris, joka on palannut Milanosta tänään aamupäivällä, on siis eilen välissä ollut Jokereiden kanssa syömässä? Mäkin haluaisin uskoa kuvien olevan eiliseltä, mutta ovat varmaan edes vähän vanhempia. Sitähän ei mistään voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Olisko jollain linkkiä Lontoon (?) keikkapätkään, jossa B on ensin polvillaan Janin edessä ja siitä siirtyy vatsalleen makaamaan lattialle? Jos joku innostuisi etsimään, kun nyt näitä jaetaan, "parhaat palat". En muista, missä tämän näin.
https://twitter.com/jazzslayz/status/1682125494316146690?s=46
En sano päivämääriin mitään, mutta onko väliä? Huomenna se nähdään, miten pojat voi.
Vierailija kirjoitti:
Kris, joka on palannut Milanosta tänään aamupäivällä, on siis eilen välissä ollut Jokereiden kanssa syömässä? Mäkin haluaisin uskoa kuvien olevan eiliseltä, mutta ovat varmaan edes vähän vanhempia. Sitähän ei mistään voi tietää.
Krisistä onkin siinä kaksi kuvaa, molemmissa eri paidat. Mistä tiedetään, että Kris on tullut tänään kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muruset Loverpoolissa 😍
Onks kellään... tätä videota IHAN alusta niin, että kuuluu ne moiskahdukset kunnolla
JA
sitä videopätkää (Slovenian televisiolta), jossa on kuvattu kaksikkoa edestä päin, kun kävelevät näin?
Lupaan pyhästi tallentaa linkit ja olla puolestani jakaajana, jos taas 100 sivun kuluttua niitä kysellään <3
h😭ttps://www.tumblr.com/jokaarija/717415042720661504/the-neck-kisses-oh-my-god-b…
Huh, kiitos.
Mä en kestä...miten Bojan tulee siihen Kärtsän vierelle... mä rakastan sitä, mä rakastan niitä, iskee silmää kameralle, mutta miten se katsoo Jereä sen jälkeen.... 😭
Ne on niin pari(skunta) mun silmissä siinä hetkessä 😭😭🥹
Tarkistusnumero 333
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisistä onkin siinä kaksi kuvaa, molemmissa eri paidat. Mistä tiedetään, että Kris on tullut tänään kotiin?
Onko eri paidat Siis stillkuvissa? Sitten on varmaan vain niputettu yhteen kuvia eri päiviltä, kun tuo itse sanoo olevansa Jokereiden fani ja Jokerit selkeästi on useammin käyneet. Mikään ei välttämättä eiliseltä.
Ihana Joonas onko se listalla ?
Sijainti kuvaus ihan paras
https://www.instagram.com/p/CvNaWMLIAkk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Anteeksi, mä olen nyt ankeuttaja. Joku Jokereista olisi päivittänyt someen kyllä, jos olisivat olleet syömässä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko eri paidat Siis stillkuvissa? Sitten on varmaan vain niputettu yhteen kuvia eri päiviltä, kun tuo itse sanoo olevansa Jokereiden fani ja Jokerit selkeästi on useammin käyneet. Mikään ei välttämättä eiliseltä.
Mutta ei ne viime kesältäkään voi olla, koska Nace ei ollut edes bändissä. Oon aika varma, että Nace ja Bojan on ainaki ollu sielä eilen. Muut kuvat voi eri kerroilta.
Jan stoorissaan I gorin kanssa kävelyllä 🤣
Vierailija kirjoitti:
B teki tämän 😂
https://twitter.com/imaginethat92/status/1684536812461785088
Miten K vastaa?
Nöpötyshousuissaan, jotka ovat suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei ne viime kesältäkään voi olla, koska Nace ei ollut edes bändissä. Oon aika varma, että Nace ja Bojan on ainaki ollu sielä eilen. Muut kuvat voi eri kerroilta.
Tossa tuntuu olevan kahdelta eri kerralta kuvia, kumpikaan tuskin eilen. Toinen varmaan silloin 22,ja toinen joskus muulloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttymätön lupaus B ja J välillä sekä ovat twin flames tullut tarotluennoissa useita kertoja toisella palstalla, ja B ei luovuta J:n suhteen
K on luvannut mennä Sloveniaan elokuussa. Saa tosin nähdä onnistuuko. B:hän tuli sovitusti kesäkuussa.
B sanoi haastattelussa että "probably" ja kesän loppua tai elokuuta muistaakseni arveli. Taisi mainita vielä jotain aikataulu-jutuista.
Vai, voisiko käydä niin, että Bojan tulee uudelleen Suomeen, koska Kääryle on asian suhteen täysin saamaton.Toivoisin Kääryleeltä jotenkin ryhdikkäämpää toimintaa ja myös tekoja Bojan suuntaan, että ei näyttäisi kuitenkaan ihan täydeltä luuserilta.Toivottavasti myös Kääryle tajuaisi olla lojaali ja se symppis, minkä näytti itsestään Bojanille.
Tämä olisi kyllä tovottavaa ja vain ihana "täyttymys"tälle kaikelle huulluudelle. Tai, näin kauniille tunteiden ilmauksille, täydelle rakkaudelle.
Lisää K:ta Häärijän kanssa 😊
https://www.tumblr.com/submariini/724023747564191744/kotkan-merip%C3%A4…
Kärtsä näköjään ryhtnyt meidän laivan kapteeniksi. Vitsi vitsi. Meripäivillä toi kapteenin hattu! :D
Huomio Kärdellä kapteenin hattu .Laivamme on saanut uuden kapteenin.
Vierailija kirjoitti:
Lisää K:ta Häärijän kanssa 😊
https://www.tumblr.com/submariini/724023747564191744/kotkan-merip%C3%A4…
Mikä tuo paita on ja onko tästä videota? Laittakaa jos tulee vastaan.
Niin siis tarkoitan sitä viimeisintä julkaisua jossa on vain kuvia. Erehdyksessä menin sanomaan videoksi. Joka tapauksessa se uusi tatuointi näkyy siinä. Nace ei ollut viime kesänä edes bändissä.