Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
52561/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttymätön lupaus B ja J välillä sekä ovat twin flames tullut tarotluennoissa useita kertoja toisella palstalla, ja B ei luovuta J:n suhteen

K on luvannut mennä Sloveniaan elokuussa. Saa tosin nähdä onnistuuko. B:hän tuli sovitusti kesäkuussa.

Vierailija
52562/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris joutuu kyllä tosiaan kohta jättäytyyn pelkäksi manageriksi jos yksin hoitaa kaiken. Toki vielä on nuoruuden intoa ja intoa varmasti muutenkin, uutuuden viehätystä, mut onhan toi varmasti melko työlästä.

Kris on paraikaa lomalla Milanossa. Eiköhän G hoida hommia taustalla siihen asti, että saadaan joku uusi tilalle. Krishän ainoastaan ilmoitti Hollannin keikasta tilillään, jonka Gregor oli jo ehtinyt buukata.

Kaiken täällä esillä olleen tiedon perusteella on mielestäni kovin epätodennäköistä, että G hoitaisi edelleen hommiaan edes taustalla. Tämä ajojahti on ollut hyvin tiivis lyhyellä ajalla. Yleensä tuollaisessa tilanteessa henkilö joutuu aluksi sairauslomalle oli sitten irtisanottu tai ei. Bändin ilmoituksessa tuotiin myös selvästi esille se, että yhteydet G:iin on katkaistu.

Työyhteydet.

Se ei tarkoita että eivät muuten olisi tekemisissä.

G oli itse joskus viime viikonlopun aikana viestinyt jollekin fanille että hänen lienee parempi jättää bändi ettei heille aiheudu hänestä haittaa. Vaikka se olisikin läähättävä setämies, uskoisin että tämä ero on tehty ihan yhteisymmärryksessä. Siitä huolimatta se voi olla tosi vaikea ratkaisu ja kuormittava heille kaikille.

Varmaan päätös tehty yhteisymmärryksessä. Oudolta kuulostaa se, että G olisi viestinyt asiasta jollekin fanille viime viikonlopun aikaan.

Sehän se ongelma vissiin on ollutkin että se on liian tuttavallisesti viestitellyt faneille. Nytkin aamulla twitterissä pari tyyppiä kertoi saaneensa siltä heti viestejä jotka koski heidän tviittejä, joissa ne vasta eilen kertoivat miten g oli kommentoinut heidän vaatteitaan tms. Siis vasta nyt kohun laannuttua. Tuon eroamisviestin näin kuitenkin instassa jollain sellaisella tilillä jossa nimenomaan puolustettiin gregoria. Se oli sloveeniksi eli olen tietysti käännöksen varassa, mutta slovenialaiset fanithan ovat kovasti olleet sen puolella. Epäilemättä he ovat olleet häneen yhteydessä, jos kerran tältäkin palstalta joku oli ollut.

Juu, ei saa liian tuttavallisesti viestitellä faneille koska muut tulevat mustasukkaiseksi ja silloin kaikki keinot fanien taholta on käytössä. Artsistin syy.

Tää vähän pelottaa, kun Krishän on nyt aktivoitunut instagram directissä vastailemaan faneille ja ihan sydänten kera, sekä kunnollisin lausein. Ihana homma, ihana tyyppi, mut tästä on hyvin nopea matka alas, jos vähän liikaa fanit menevät innostumaan.

Mikä ihme tuo nyt sitten on? Kris on bändin jäsenistä tähänkin asti vastaillut haastatteluissa kysymyksiin Bojanin rinnalla, vaikka B onkin ollut eniten äänessä. 

Ei mikään ihme, vaan että voi olla oikeasti huono juttu, kun fanit alkaa kuvittelemaan liikaa ja luulevat olevansa oikeasti läheisiä hänen kanssaan, kun Kris käy ihan useamman viestin keskustelua.

Olen samaa mieltä. Miksi ihmeessä edes valinnut tämän tyylin just nyt? Olis antanut myrskyn laantua ja Bojankin toipua vähän.

On kuulemma ennenkin ollut aktiivinen fanien kanssa, jakanut heidän juttujaan yms, mutta ei ihan keskusteluihin ole ruvennut. Se on uutta.

Kris on selkeästi bändin kakkosmies. Seisoo eturivissä ja laulaa, osallistuu haastatteluihinkin toisin kuin se toinen kitaristi.

Tietenkin on. Toiseksi parhaan näköinen ja salaperäisellä tavalla mielenkiintoinen. Oon fanitranut Krisiä siitä asti kun erotin hänet bändissä muista. Aluksi kaikki olivat vieraan näköisiä, mutta Kris osui silmiin Bojanin jälkeen.

Toki varmaan muista syistä kakkosmies, (asenne, ulosanti tms) kuin ulkonäön mutta. . .

...toiseksi parhaan? :O

Nin niin. Bojan, Kris, Nace, Jan/Jure on järjestys

Mulle Bojan, Jan, Nace, Kris, Jure

Mulle Kris, Jan, Bojan, Nace ja Jure

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52563/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan, Jure, Kris, Jan, Nace minulla.

Vierailija
52564/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris joutuu kyllä tosiaan kohta jättäytyyn pelkäksi manageriksi jos yksin hoitaa kaiken. Toki vielä on nuoruuden intoa ja intoa varmasti muutenkin, uutuuden viehätystä, mut onhan toi varmasti melko työlästä.

Kris on paraikaa lomalla Milanossa. Eiköhän G hoida hommia taustalla siihen asti, että saadaan joku uusi tilalle. Krishän ainoastaan ilmoitti Hollannin keikasta tilillään, jonka Gregor oli jo ehtinyt buukata.

Kaiken täällä esillä olleen tiedon perusteella on mielestäni kovin epätodennäköistä, että G hoitaisi edelleen hommiaan edes taustalla. Tämä ajojahti on ollut hyvin tiivis lyhyellä ajalla. Yleensä tuollaisessa tilanteessa henkilö joutuu aluksi sairauslomalle oli sitten irtisanottu tai ei. Bändin ilmoituksessa tuotiin myös selvästi esille se, että yhteydet G:iin on katkaistu.

Työyhteydet.

Se ei tarkoita että eivät muuten olisi tekemisissä.

G oli itse joskus viime viikonlopun aikana viestinyt jollekin fanille että hänen lienee parempi jättää bändi ettei heille aiheudu hänestä haittaa. Vaikka se olisikin läähättävä setämies, uskoisin että tämä ero on tehty ihan yhteisymmärryksessä. Siitä huolimatta se voi olla tosi vaikea ratkaisu ja kuormittava heille kaikille.

Varmaan päätös tehty yhteisymmärryksessä. Oudolta kuulostaa se, että G olisi viestinyt asiasta jollekin fanille viime viikonlopun aikaan.

Sehän se ongelma vissiin on ollutkin että se on liian tuttavallisesti viestitellyt faneille. Nytkin aamulla twitterissä pari tyyppiä kertoi saaneensa siltä heti viestejä jotka koski heidän tviittejä, joissa ne vasta eilen kertoivat miten g oli kommentoinut heidän vaatteitaan tms. Siis vasta nyt kohun laannuttua. Tuon eroamisviestin näin kuitenkin instassa jollain sellaisella tilillä jossa nimenomaan puolustettiin gregoria. Se oli sloveeniksi eli olen tietysti käännöksen varassa, mutta slovenialaiset fanithan ovat kovasti olleet sen puolella. Epäilemättä he ovat olleet häneen yhteydessä, jos kerran tältäkin palstalta joku oli ollut.

Juu, ei saa liian tuttavallisesti viestitellä faneille koska muut tulevat mustasukkaiseksi ja silloin kaikki keinot fanien taholta on käytössä. Artsistin syy.

Tää vähän pelottaa, kun Krishän on nyt aktivoitunut instagram directissä vastailemaan faneille ja ihan sydänten kera, sekä kunnollisin lausein. Ihana homma, ihana tyyppi, mut tästä on hyvin nopea matka alas, jos vähän liikaa fanit menevät innostumaan.

Mikä ihme tuo nyt sitten on? Kris on bändin jäsenistä tähänkin asti vastaillut haastatteluissa kysymyksiin Bojanin rinnalla, vaikka B onkin ollut eniten äänessä. 

Ei mikään ihme, vaan että voi olla oikeasti huono juttu, kun fanit alkaa kuvittelemaan liikaa ja luulevat olevansa oikeasti läheisiä hänen kanssaan, kun Kris käy ihan useamman viestin keskustelua.

Olen samaa mieltä. Miksi ihmeessä edes valinnut tämän tyylin just nyt? Olis antanut myrskyn laantua ja Bojankin toipua vähän.

On kuulemma ennenkin ollut aktiivinen fanien kanssa, jakanut heidän juttujaan yms, mutta ei ihan keskusteluihin ole ruvennut. Se on uutta.

Kris on selkeästi bändin kakkosmies. Seisoo eturivissä ja laulaa, osallistuu haastatteluihinkin toisin kuin se toinen kitaristi.

Tietenkin on. Toiseksi parhaan näköinen ja salaperäisellä tavalla mielenkiintoinen. Oon fanitranut Krisiä siitä asti kun erotin hänet bändissä muista. Aluksi kaikki olivat vieraan näköisiä, mutta Kris osui silmiin Bojanin jälkeen.

Toki varmaan muista syistä kakkosmies, (asenne, ulosanti tms) kuin ulkonäön mutta. . .

...toiseksi parhaan? :O

Nin niin. Bojan, Kris, Nace, Jan/Jure on järjestys

Mulle Bojan, Jan, Nace, Kris, Jure

Mulle Kris, Jan, Bojan, Nace ja Jure

Mulle näiden järjestys on Jan, Bojan, Nace, Kris, Jure.

Vierailija
52565/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin Bojan, Jure, Kris, Jan ja Nace

Vierailija
52566/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😍https://vm.tiktok.com/ZGJqbQRa7/

Ohhh he's so pretty! And his voice, I can't even...

Vierailija
52567/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa laittaa poikia mihinkään järjestykseen, mutta mun olis varmaan Bojan, Nace, Jan, Jure, Kris.

Vierailija
52568/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52569/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breaking News!

Vauva.fi -sivustolle pesiytyneet ja siellä päivät pitkät majailleet "mammat" heitteillejättivät tai muuten laiminlöivät kymmeniä alaikäisiä ja satoja täysi-ikäisiä lapsiaan sekä avo- ja aviopuolisoitaan ja lemmikkieläimiään, ja muita perheenjäseniään kuukausikaupalla. Rikospoliisi uskoo kyseessä olevan jonkinlaisen järjestäytyneen toiminnan, tai lahkon.

Monet jäsenistä olivat jättäytyneet työstään kokonaan pois kuluneen kevään ja kesän aikana, osa irtisanottu jatkuvien poissaolojen ja työtehtävien laiminlyönnin, tai sekavan käytöksen vuoksi. Muutama "mamma" oli jättänyt palaamatta kesälomalta takaisin työpaikalle. Valtaosa heistä oli kuitenkin työkyvyttömiä ja pitkällä sairaslomalla.

Kiinni jäätyään itseään esimerkiksi "mammoiksi" ja "bojanisteiksi" sekä "janseksuaaleiksi" kutsuvat eri ikäiset (pääosin kuitenkin +40v.) naiset ja miehet eivät ottaneet katsekontaktia muihin ihmisiin ja puheen tuottaminen oli heille vaikeaa. Monet kommunikoivat lähinnä älypuhelinten ja tietokoneiden välityksellä, tai rytmikkäällä cha-cha-cha-ääntelyllä. Se, että jotkut lahkolaisista puhui lähes täydellistä serbian ja/tai slovenian kieltä, mutta ei suomea, sai keskusrikospoliisin huolen heräämään. Kyseessä voi olla kansainvälinen liiga.

Useat jäsenet olivat likaisia ja pesemättömiä, osa käytti lisäksi aikuisille tarkoitettuja vaippoja, jotka nekin olivat täyttyneet jo kauan sitten.

Useampi lahkolaisista eli ns. mammoista, löytyi yö-tai alusvaatteissa, muutama "mamma" lähes ilman vaatteita. Muutamalla sekä mies että naispuolisella oli jalkovälissä jonkinlainen kudottu "alapääsuojus" ja harteillaan vihreä bolero. Bolerot olivat itse valmistettuja ja tehty erilaisista materiaaleista, kuten Prisman muovikassista. Vihreä bolero viittaa ilmeisesti Suomen Euroviisuedustaja-Käärijään. Käärijää ei tavoitettu kommentoimaan kohua.[/quote

Väärin meni. Se voi olla, että K ja B alkaa saamaan kiitoskirjeitä keski-ikäisiltä suomalaisilta parisuhteessa olevilta miehiltä, kun vaimot ei podekaan enää päänsärkyä ja parisuhde taas kukoistaa. :)

Vierailija
52570/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on Bojan, Jure, Jan/Nace, Kris

Vierailija
52571/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😍https://vm.tiktok.com/ZGJqbQRa7/

Olen hiljaa vähän aikaa 🥰💘💝💖💗💓💞🧡💟

Vierailija
52572/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B teki tämän 😂

https://twitter.com/imaginethat92/status/1684536812461785088

Miten K vastaa?

Herran.jumala.

Vierailija
52573/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B teki tämän 😂

Miten K vastaa?

Ja taas menee yhdet pikkupöksyt pyykkiin 🥵

Vierailija
52574/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko täällä päästiin vaiheeseen, jossa mummot kauhistelee nykynuorison pukeutumista. Nacen milleniaalipappahousutyyli varmaan miellyttää enemmän. Jaksaa huvittaa aina kuinka Nace ja Käärijä ovat vasta 29-vuotiaita ja tuntuu että tuossa on kyllä selkeä sukupolviero verrattuna 23/24 vuotiaisiin Krisiin ja Bojaniin. Oli hauska se Bojanin kommentti siitä kuinka Nace naisena näyttää vuoden 2007 facebookprofiililta 😀

Niinpä! Miten ihmiset täällä pukeutuu? Niin kuin olisi 2007? :D Muoti muuttuu koko ajan, ja ne jotka eivät mukaudu muutokseen, näyttävät hassuilta nuorten silmään :) Omassa lapsuudessani olisin nauranut tädille, joka pukeutuu 80-luvun olkatoppauksiin ja meikkeihin, nyt sama ilmiö. Itse olen milleniaalien nuorimmista ikäluokista, joten olen pystynyt sopeutumaan z-sukupolven muoti-ilmiöihin aika hyvin, takertumatta pillifarkkuihin ja muihin milleniaalimuoti-ilmiöihin :D Tästä seuraavaan muotiaaltoon voi olla kyllä vaikea hypätä kyytiin! 

Olet i d i o o t t i. Fiksuimmat ihmiset pukeutuvat klassiseen tyyliin tai muuten ajattomasti, ja kiertävät kaikki lapselliset ja tyhmät muoti- ilmiöt kaukaa. Näin säästyy rahaakin ja vaatteita voi käyttää helposti niiden kestoiän. 

Fiksuimmat ihmiset pukeutuvat ihan niin kuin itse haluavat eivätkä nimittele ketään idiooteiksi.

Miksei et sanonut sitä tälle, joka kirjoitti tuolla ylempänä mollaavasti ihmisten pukeutumisesta? En saa nyt lainattua, mutta kolme lainausta ylöspäin. Hänelle vastasin.

Vierailija
52575/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se JO ravintola tiktokki löytyy?

chiraphanponraksa

Tiktok

Se on eilisestä muuten. Onneksi on B ihan hyvinvoivan näköinen ja Krisillä maailman pienimmät keltaiset sortsit.

Kidutusta, kun itsellä ei tiktokkia, tuo ei sillai löydy. Mut jos joku laittaa suoran linkin, niin ainaskin joskus onnistuu, pliis 🙏

Vierailija
52576/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B teki tämän 😂

Miten K vastaa?

Hyvä isä ja vielä kirkossa 🥵 nyt pitää kyllä Kärden heittää ne housut pois ei tuohon muuten voi vastata.

Vierailija
52577/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B tietää jotain enemmän, siksi jahtaa?

Vierailija
52578/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se JO ravintola tiktokki löytyy?

chiraphanponraksa

Tiktok

Se on eilisestä muuten. Onneksi on B ihan hyvinvoivan näköinen ja Krisillä maailman pienimmät keltaiset sortsit.

Ei löydy tolla. 

Vierailija
52579/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B teki tämän 😂

Miten K vastaa?

Ja taas menee yhdet pikkupöksyt pyykkiin 🥵

Tämä oli aiemmin jo tänään, piti katsoa väh 7krt, soveltuuko liike Bn ja Kn yhteiseen Onlyfansiin🙄

Vierailija
52580/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanut pitämään Nacesta päivä päivältä enemmän. En tiedä mikä siinä on,mutta se on jotenkin toisaalta aikuinen ja lapsellinen. Tuntuu hyvältä tyypiltä ja tuntuu myös pitävän Kärdestä,ainakin tykkää aina sen posteista. Ehkä ovat Kärden kanssa jollain tavalla samanhenkisiä. Onko se ikä tai jotain.

Mun järjestys Jan,Nace,Bojan,Jure,Kris.

Jännä, että tykkäät tuosta mitään sanomattomasta kukkakeppihomostakin enemmän, kuin Krisistä. Varsinkin, jos tämä oli ulkonäköjärjestys.

En ole kenelle "vastasit" mut tulin vaan sanomaan et mitähän v*ttua.

Ketju on lukittu.