Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö tästä päivästä tehdä liputuspäivä, kun selvisi noi yksityishenkilön uskomattomat mitat? Slovenian ja Serbian lippu jokaiseen suomalaiseen lipputankoon.
(Älkääkä kysykö miks myös Serbian lippu, se on siksi koska keksin tämän idean ja se kuulosti mielestäni hyvältä.)
Koska yksityishenkilö näkyy selkeällä säällä serbiaan saakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko jollain linkkiä siihen bojanin ja käärijän videoon jossa muistaakseni b ei ensin huomaa että kuvataan ja sitten sanoo stop filming tms? Eilen siitä oli täällä puhetta ja jäi häiritsemään kun en saa mieleen mitä siinä oli
Eikö se ole se pussy magnet -video?
Tämäkö se tosiaan oli? Muistelin että se oli se missä bojan löhtee nauraen juoksemaan johonkin. En nyt kyllä löydä tuosta pussy magnetista versiota jossa toi stop filming kuuluisi, mutta luotan teidän kollektiiviseen muistiin.
Tämä oli siis siinä listassa gregoria vastaan myös. Ei olisi saanut kuvata näitä kahta ilman suostumusta. Itse luulin että tuossa on käärijän porukkaa eikä gregor.
On se tuo. Siinä pussy magnet videolla on myös Miken ääni, ja lopussa B ojentaa kättä ja sanoo kuvaamisesta "that's enough" ehkä noin...
Tarkoitatko tuolla juoksuvideolla sitä, jonka K kuvasi ennen kuin he menivät sinne laivalle?
En muista mikä se juoksuvideo oli vaikka luulin että osaisin nää ulkoa! Mutta varmaan tuo. Oliko sit vielä erikseen joku don't say that vai oliko se just se sama?
Olinkin ihan varma mikestä ja oisko joku tanssijoistakin vilahtanut jossain pidemmästä pätkässä. Enkä kyllä tajua miksi g olisi ollut kuvaamassa käärijää eikä Jokereita. Bojanhan oli selvästi taas luistanut omasta porukastaan. Mutta tämä tosiaan oli rekon syntilistassa.
Dont say that on Bojanin Helsinki-videolla, kun katsovat viimeisenä iltana Twilightia. Bojan haluaisi sanoa ruudulta tulevan I am your heroine, mutta Kärtsä pistää ehkä väjän tylysti poikki sanoen Dont say that.
Ja tuossa juoksuvideossa on Kärtsän takana ainakin Matti, oisko myös se hollantilainen tanssija.
Ei ollut "dont say that" Helsinki-videolla, vaan Titanic-iltana. Tämän saagan osat muistan ulkoa, kaikki vuorosanatkin 😅
Ymmärränkö tosta oikein, että B ei tiennyt Kn näppäisseen liveä päälle, ku on niin yllättynyt kurkatessaan luuriin?
Mä olen aina katsonut tuon silleen, että K kiusoittelee laittamalla liven päälle ja B pelästyy että mistä saakka se on ollut päällä. Mä niiiin haluaisin tietää mistä tuossa on aikaisemmin juteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 cm pitkä yksityishenkilö oli jollekin liikaa🤣
Se voi olla monellekin liikaa 🤣🤣
Jopa kaiken nähneelle estronaudallekin.
Vierailija kirjoitti:
Se on Kärtsäri sit pian lavalla 😂
Onnea agentille! Pidä hauskaa!
Raporttia odotellessa :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt mammat opettelemaan kitaran soittoa
https://twitter.com/jkoupdates/status/1684601890225479680?t=Hi4wLwQs5jp…
https://twitter.com/semtipovedal/status/1684597750896234496
Kärtsäkin vois vähän opetella. 😇
Mistä se JO ravintola tiktokki löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris joutuu kyllä tosiaan kohta jättäytyyn pelkäksi manageriksi jos yksin hoitaa kaiken. Toki vielä on nuoruuden intoa ja intoa varmasti muutenkin, uutuuden viehätystä, mut onhan toi varmasti melko työlästä.
Kris on paraikaa lomalla Milanossa. Eiköhän G hoida hommia taustalla siihen asti, että saadaan joku uusi tilalle. Krishän ainoastaan ilmoitti Hollannin keikasta tilillään, jonka Gregor oli jo ehtinyt buukata.
Kaiken täällä esillä olleen tiedon perusteella on mielestäni kovin epätodennäköistä, että G hoitaisi edelleen hommiaan edes taustalla. Tämä ajojahti on ollut hyvin tiivis lyhyellä ajalla. Yleensä tuollaisessa tilanteessa henkilö joutuu aluksi sairauslomalle oli sitten irtisanottu tai ei. Bändin ilmoituksessa tuotiin myös selvästi esille se, että yhteydet G:iin on katkaistu.
Työyhteydet.
Se ei tarkoita että eivät muuten olisi tekemisissä.G oli itse joskus viime viikonlopun aikana viestinyt jollekin fanille että hänen lienee parempi jättää bändi ettei heille aiheudu hänestä haittaa. Vaikka se olisikin läähättävä setämies, uskoisin että tämä ero on tehty ihan yhteisymmärryksessä. Siitä huolimatta se voi olla tosi vaikea ratkaisu ja kuormittava heille kaikille.
Varmaan päätös tehty yhteisymmärryksessä. Oudolta kuulostaa se, että G olisi viestinyt asiasta jollekin fanille viime viikonlopun aikaan.
Sehän se ongelma vissiin on ollutkin että se on liian tuttavallisesti viestitellyt faneille. Nytkin aamulla twitterissä pari tyyppiä kertoi saaneensa siltä heti viestejä jotka koski heidän tviittejä, joissa ne vasta eilen kertoivat miten g oli kommentoinut heidän vaatteitaan tms. Siis vasta nyt kohun laannuttua. Tuon eroamisviestin näin kuitenkin instassa jollain sellaisella tilillä jossa nimenomaan puolustettiin gregoria. Se oli sloveeniksi eli olen tietysti käännöksen varassa, mutta slovenialaiset fanithan ovat kovasti olleet sen puolella. Epäilemättä he ovat olleet häneen yhteydessä, jos kerran tältäkin palstalta joku oli ollut.
Juu, ei saa liian tuttavallisesti viestitellä faneille koska muut tulevat mustasukkaiseksi ja silloin kaikki keinot fanien taholta on käytössä. Artsistin syy.
Tää vähän pelottaa, kun Krishän on nyt aktivoitunut instagram directissä vastailemaan faneille ja ihan sydänten kera, sekä kunnollisin lausein. Ihana homma, ihana tyyppi, mut tästä on hyvin nopea matka alas, jos vähän liikaa fanit menevät innostumaan.
Mikä ihme tuo nyt sitten on? Kris on bändin jäsenistä tähänkin asti vastaillut haastatteluissa kysymyksiin Bojanin rinnalla, vaikka B onkin ollut eniten äänessä.
Ei mikään ihme, vaan että voi olla oikeasti huono juttu, kun fanit alkaa kuvittelemaan liikaa ja luulevat olevansa oikeasti läheisiä hänen kanssaan, kun Kris käy ihan useamman viestin keskustelua.
Olen samaa mieltä. Miksi ihmeessä edes valinnut tämän tyylin just nyt? Olis antanut myrskyn laantua ja Bojankin toipua vähän.
On kuulemma ennenkin ollut aktiivinen fanien kanssa, jakanut heidän juttujaan yms, mutta ei ihan keskusteluihin ole ruvennut. Se on uutta.
Kris on selkeästi bändin kakkosmies. Seisoo eturivissä ja laulaa, osallistuu haastatteluihinkin toisin kuin se toinen kitaristi.
Tietenkin on. Toiseksi parhaan näköinen ja salaperäisellä tavalla mielenkiintoinen. Oon fanitranut Krisiä siitä asti kun erotin hänet bändissä muista. Aluksi kaikki olivat vieraan näköisiä, mutta Kris osui silmiin Bojanin jälkeen.
Toki varmaan muista syistä kakkosmies, (asenne, ulosanti tms) kuin ulkonäön mutta. . ....toiseksi parhaan? :O
Nin niin. Bojan, Kris, Nace, Jan/Jure on järjestys
Mulle Bojan, Jan, Nace, Kris, Jure
Breaking News!
Vauva.fi -sivustolle pesiytyneet ja siellä päivät pitkät majailleet "mammat" heitteillejättivät tai muuten laiminlöivät kymmeniä alaikäisiä ja satoja täysi-ikäisiä lapsiaan sekä avo- ja aviopuolisoitaan ja lemmikkieläimiään, ja muita perheenjäseniään kuukausikaupalla. Rikospoliisi uskoo kyseessä olevan jonkinlaisen järjestäytyneen toiminnan, tai lahkon.
Monet jäsenistä olivat jättäytyneet työstään kokonaan pois kuluneen kevään ja kesän aikana, osa irtisanottu jatkuvien poissaolojen ja työtehtävien laiminlyönnin, tai sekavan käytöksen vuoksi. Muutama "mamma" oli jättänyt palaamatta kesälomalta takaisin työpaikalle. Valtaosa heistä oli kuitenkin työkyvyttömiä ja pitkällä sairaslomalla.
Kiinni jäätyään itseään esimerkiksi "mammoiksi" ja "bojanisteiksi" sekä "janseksuaaleiksi" kutsuvat eri ikäiset (pääosin kuitenkin +40v.) naiset ja miehet eivät ottaneet katsekontaktia muihin ihmisiin ja puheen tuottaminen oli heille vaikeaa. Monet kommunikoivat lähinnä älypuhelinten ja tietokoneiden välityksellä, tai rytmikkäällä cha-cha-cha-ääntelyllä. Se, että jotkut lahkolaisista puhui lähes täydellistä serbian ja/tai slovenian kieltä, mutta ei suomea, sai keskusrikospoliisin huolen heräämään. Kyseessä voi olla kansainvälinen liiga.
Useat jäsenet olivat likaisia ja pesemättömiä, osa käytti lisäksi aikuisille tarkoitettuja vaippoja, jotka nekin olivat täyttyneet jo kauan sitten.
Useampi lahkolaisista eli ns. mammoista, löytyi yö-tai alusvaatteissa, muutama "mamma" lähes ilman vaatteita. Muutamalla sekä mies että naispuolisella oli jalkovälissä jonkinlainen kudottu "alapääsuojus" ja harteillaan vihreä bolero. Bolerot olivat itse valmistettuja ja tehty erilaisista materiaaleista, kuten Prisman muovikassista. Vihreä bolero viittaa ilmeisesti Suomen Euroviisuedustaja-Käärijään. Käärijää ei tavoitettu kommentoimaan kohua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä tulisi Boitsulta Who is Pete jos Kärde puristelis Peten söpöjä titsuja.
Ei puristele. No chemistry
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko täällä päästiin vaiheeseen, jossa mummot kauhistelee nykynuorison pukeutumista. Nacen milleniaalipappahousutyyli varmaan miellyttää enemmän. Jaksaa huvittaa aina kuinka Nace ja Käärijä ovat vasta 29-vuotiaita ja tuntuu että tuossa on kyllä selkeä sukupolviero verrattuna 23/24 vuotiaisiin Krisiin ja Bojaniin. Oli hauska se Bojanin kommentti siitä kuinka Nace naisena näyttää vuoden 2007 facebookprofiililta 😀
Niinpä! Miten ihmiset täällä pukeutuu? Niin kuin olisi 2007? :D Muoti muuttuu koko ajan, ja ne jotka eivät mukaudu muutokseen, näyttävät hassuilta nuorten silmään :) Omassa lapsuudessani olisin nauranut tädille, joka pukeutuu 80-luvun olkatoppauksiin ja meikkeihin, nyt sama ilmiö. Itse olen milleniaalien nuorimmista ikäluokista, joten olen pystynyt sopeutumaan z-sukupolven muoti-ilmiöihin aika hyvin, takertumatta pillifarkkuihin ja muihin milleniaalimuoti-ilmiöihin :D Tästä seuraavaan muotiaaltoon voi olla kyllä vaikea hypätä kyytiin!
Olet i d i o o t t i. Fiksuimmat ihmiset pukeutuvat klassiseen tyyliin tai muuten ajattomasti, ja kiertävät kaikki lapselliset ja tyhmät muoti- ilmiöt kaukaa. Näin säästyy rahaakin ja vaatteita voi käyttää helposti niiden kestoiän.
Fiksuimmat ihmiset pukeutuvat ihan niin kuin itse haluavat eivätkä nimittele ketään idiooteiksi.
Mä olen alkanut pitämään Nacesta päivä päivältä enemmän. En tiedä mikä siinä on,mutta se on jotenkin toisaalta aikuinen ja lapsellinen. Tuntuu hyvältä tyypiltä ja tuntuu myös pitävän Kärdestä,ainakin tykkää aina sen posteista. Ehkä ovat Kärden kanssa jollain tavalla samanhenkisiä. Onko se ikä tai jotain.
Mun järjestys Jan,Nace,Bojan,Jure,Kris.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se JO ravintola tiktokki löytyy?
chiraphanponraksa
Tiktok
Se on eilisestä muuten. Onneksi on B ihan hyvinvoivan näköinen ja Krisillä maailman pienimmät keltaiset sortsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris joutuu kyllä tosiaan kohta jättäytyyn pelkäksi manageriksi jos yksin hoitaa kaiken. Toki vielä on nuoruuden intoa ja intoa varmasti muutenkin, uutuuden viehätystä, mut onhan toi varmasti melko työlästä.
Kris on paraikaa lomalla Milanossa. Eiköhän G hoida hommia taustalla siihen asti, että saadaan joku uusi tilalle. Krishän ainoastaan ilmoitti Hollannin keikasta tilillään, jonka Gregor oli jo ehtinyt buukata.
Kaiken täällä esillä olleen tiedon perusteella on mielestäni kovin epätodennäköistä, että G hoitaisi edelleen hommiaan edes taustalla. Tämä ajojahti on ollut hyvin tiivis lyhyellä ajalla. Yleensä tuollaisessa tilanteessa henkilö joutuu aluksi sairauslomalle oli sitten irtisanottu tai ei. Bändin ilmoituksessa tuotiin myös selvästi esille se, että yhteydet G:iin on katkaistu.
Työyhteydet.
Se ei tarkoita että eivät muuten olisi tekemisissä.G oli itse joskus viime viikonlopun aikana viestinyt jollekin fanille että hänen lienee parempi jättää bändi ettei heille aiheudu hänestä haittaa. Vaikka se olisikin läähättävä setämies, uskoisin että tämä ero on tehty ihan yhteisymmärryksessä. Siitä huolimatta se voi olla tosi vaikea ratkaisu ja kuormittava heille kaikille.
Varmaan päätös tehty yhteisymmärryksessä. Oudolta kuulostaa se, että G olisi viestinyt asiasta jollekin fanille viime viikonlopun aikaan.
Sehän se ongelma vissiin on ollutkin että se on liian tuttavallisesti viestitellyt faneille. Nytkin aamulla twitterissä pari tyyppiä kertoi saaneensa siltä heti viestejä jotka koski heidän tviittejä, joissa ne vasta eilen kertoivat miten g oli kommentoinut heidän vaatteitaan tms. Siis vasta nyt kohun laannuttua. Tuon eroamisviestin näin kuitenkin instassa jollain sellaisella tilillä jossa nimenomaan puolustettiin gregoria. Se oli sloveeniksi eli olen tietysti käännöksen varassa, mutta slovenialaiset fanithan ovat kovasti olleet sen puolella. Epäilemättä he ovat olleet häneen yhteydessä, jos kerran tältäkin palstalta joku oli ollut.
Juu, ei saa liian tuttavallisesti viestitellä faneille koska muut tulevat mustasukkaiseksi ja silloin kaikki keinot fanien taholta on käytössä. Artsistin syy.
Tää vähän pelottaa, kun Krishän on nyt aktivoitunut instagram directissä vastailemaan faneille ja ihan sydänten kera, sekä kunnollisin lausein. Ihana homma, ihana tyyppi, mut tästä on hyvin nopea matka alas, jos vähän liikaa fanit menevät innostumaan.
Mikä ihme tuo nyt sitten on? Kris on bändin jäsenistä tähänkin asti vastaillut haastatteluissa kysymyksiin Bojanin rinnalla, vaikka B onkin ollut eniten äänessä.
Ei mikään ihme, vaan että voi olla oikeasti huono juttu, kun fanit alkaa kuvittelemaan liikaa ja luulevat olevansa oikeasti läheisiä hänen kanssaan, kun Kris käy ihan useamman viestin keskustelua.
Olen samaa mieltä. Miksi ihmeessä edes valinnut tämän tyylin just nyt? Olis antanut myrskyn laantua ja Bojankin toipua vähän.
On kuulemma ennenkin ollut aktiivinen fanien kanssa, jakanut heidän juttujaan yms, mutta ei ihan keskusteluihin ole ruvennut. Se on uutta.
Kris on selkeästi bändin kakkosmies. Seisoo eturivissä ja laulaa, osallistuu haastatteluihinkin toisin kuin se toinen kitaristi.
Tietenkin on. Toiseksi parhaan näköinen ja salaperäisellä tavalla mielenkiintoinen. Oon fanitranut Krisiä siitä asti kun erotin hänet bändissä muista. Aluksi kaikki olivat vieraan näköisiä, mutta Kris osui silmiin Bojanin jälkeen.
Toki varmaan muista syistä kakkosmies, (asenne, ulosanti tms) kuin ulkonäön mutta. . ....toiseksi parhaan? :O
Nin niin. Bojan, Kris, Nace, Jan/Jure on järjestys
Mulle Bojan, Jan, Nace, Kris, Jure
Bojan, Kris/Jan, Nace/Jure
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää se miten huominen menee JO:lla. Toivottavasti ei peruunnu ainakaan sään takia, LadySLO sanoi että huonoa keliä ollut. Tosin luulen että voisi olla helpotus bändille jos nämä keikat vielä jäisi väliin. B tarvitsisi varmasti lisää palautumisaikaa. Arvaavat että nyt seurataan erityisen tarkalla silmällä.
Mistä Bojanin oikein pitää palautua? Mä en ymmärrä näistä vihjailuista yhtään mitään, koska en seuraa häntä enkä yhtyettä herkeämättä. Onko jossakin vakavasti otettavassa mediassa uutisoitu Joker Outia koskevaa vai onko kohu taas pelkästään yliherkkää somea?
Sorry mut vaikutat ihmiseltä joka ei ymmärtäisi muutenkaan.
Eikö täällä ollut esillä joku Slovenialainen lehti, muistaakseni 21.6. päivätty, jossa Bojania haastateltu. Toi jo siinä esille, että jaksaminen oli koetuksella. Jos muistan oikein, niin jotain tuohon tapaan oli suomennettuna.
Ja tää ollut vielä ennen tätä Twitterkaaosta. Joten siitä voi päätellä nykyistä vointia.
On se B aika heikko, jos menee rikki jostain managerin lähdöstä.
Voi se olla heikkokin, mutta se on ilmeisesti työskennellyt gn kanssa jo ihan teininä, toisin kuin nuo muut. Kyllähän se koville ottaa kun tällaisen takia tiet erkanee, varsinkin kun joutuu erottamaan jonkinlaisen ammatillisen isähahmon.
Tämäpä juuri. Taatusti tähänastisen elämänsä vaikeimpia asioita kun on saanut ilmeisen vakaata ja hyvää elämää elää. Käsittämätöntä empatiavajetta joillain ihmisillä.
Mun mielestä taas on törkeää väittää tällaista, sä et tiedä mitään Bojanin elämästä sanoaksesi noin.
No se mitä on itse kertonut elämästään viittaa vakaaseen ja hyvään lapsuuteen ja nuoruuteen. Ei ole ollut tarvetta kapinoida, saanut harrastaa vaikka kaikki kalliitkin lajit läpi, musahommia tuettu ja edelleen tuetaan. Mistään sisäisistä demoneistaan en tietenkään tiedä enkä halua vähätellä mitään mahdollisia vaikeita kokemuksia. Niistä en todella tiedä mitään ja jostain B on tuskan biiseihinkin ammentanut. Yleisesti ottaen voisi ajatella että kun teinivuosilta asti mukana kulkenut aikuinen joka ollut tukena ja apuna ja osa henkkoht elämää (esim valmistujaisjuhlissa mukana) vedetään julkiseen somelynkkaukseen ja sen jälkeen B joutunee telemään ainakin osittain päätöksen että yhteistyö loppuu, niin aika monelle 24 väelle se olisi helv kova paikka. Mahdolliset ristiriitaiset ajatukset vielä siitä olisiko pitänyt tajuta aiemmin jotain, oliko mitään tajuttavaa edes, kuka uhrataan, jne. Olette te kovia luita kun mikään ei tuntuisi.
Mun elämästä vois kirjoittaa paperilla tuon aivan saman, mutta eihän tuo ole koko stoori. Et sä siitä tiedä mitään. Törkeää olettaa, että voit sanoa, että tämä on vaikeinta, mitä Bojan olisi joutunut kokemaan. Minkä kokoinen se heidän fandominsa onkaan? Keikoilla käy kymmeniä tuhansia ihmisiä. Twitterissä riehuu max 400 ihmistä? Gregor ei katoa Bojanin elämästä ystävänä minnekään, ihan turha tehdä siitä draamaa, kun et tiedä yhtään, miltä asia Bojanista tuntuu.
Mä mieluummin uskon, että hän osaa hyvin käsitellä tällaisia asioita, on minusta paljon empaattisempaa uskoa siten.
Mistä tulee tämä tieto, että G oli B:n valmistujaisissa? Oliko B:n instassa jotain?
Vierailija kirjoitti:
Täyttymätön lupaus B ja J välillä sekä ovat twin flames tullut tarotluennoissa useita kertoja toisella palstalla, ja B ei luovuta J:n suhteen
Liikuttava ajatus tuo, ettei B luovuta. Miksei me tiedetä yhtään enempää!
Mun järjestys on Bojan, Nace, Jure, Jan ja Kris.
Ja auto correct halus tietysti korjata Juren Jereksi.
Nyt mammat opettelemaan kitaran soittoa
https://twitter.com/jkoupdates/status/1684601890225479680?t=Hi4wLwQs5jp…