Kaveri ei toivottanut hyvää ystävänpäivää!
Laitoin kaverille viestin, jossa sydän ja toivotin hyvää ystävänpäivää. Hän vastasi vain yhdellä sanalla; kiitos.
Jäi vähän kumma fiilis.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Onko makuupussitakki kyseessä?
Täh? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jäi kaverillesikin.
???? Häh???
Kuten sanoit, hän on vain kaveri. Ehkä hän itse lähetti toivotukset vain oikeille ystävilleen YSTÄVÄNpäivänä.
Mieheni on romantikko. Hän keksi tekosyyn, että hänen piti mennä töihin sinä päivänä, ja meni ulos. Palattuaan hän toi minulle kukkia, suklaata ja lahjan. Hän sanoi, että olemme olleet naimisissa yli 15 vuotta, ja hänen pitäisi antaa minulle kalliimpi lahja sen muistoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on romantikko. Hän keksi tekosyyn, että hänen piti mennä töihin sinä päivänä, ja meni ulos. Palattuaan hän toi minulle kukkia, suklaata ja lahjan. Hän sanoi, että olemme olleet naimisissa yli 15 vuotta, ja hänen pitäisi antaa minulle kalliimpi lahja sen muistoksi.
Miten tämä liittyy aloitukseen? Vai vastasitko sinäkin vain "kiitos" ?
Vierailija kirjoitti:
Oliko myös ruusunlehtiä sängyllä ja kynttilöitä? Ja tietysti sitä ihanaa mussuttavaa hellittelylepertelyä? Hokiko tyttäresi nimeä nussiessaan sinua takaapäin?
Just tämän takia inhoan koko ystävänpäiväkonseptia. Kaiken maailman puolitutut testaavat omaa tärkeyttään laittamalla mulle ystävänpäiväviestin, ja odottaen sitten kieli pitkällä vastausta. Mitä vastata ihmiselle, joka kertoo kuinka tärkeä olen hänelle, jos ei itse koe samoin?
Ap:kin olisi jäänyt ilman traumaansa yksinkertaisesti jättämällä viestin lähettämättä. Todellinen ystävyys mitataan arjessa, ei ystävänpäiväjulistuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin meni ystävänsä luo ja toi sitten tullessaan. Hyvin keksitty mieheltäsi. Mulla ei exän selitys mennyt läpi kun meni hakemaan pizzat ja unohtikin ostaa. Seuraavana iltana taas, mutta läksinkin perään ja meni suoraan huoraamaan. Tuli exä seuraavana päivänä.
Minä en toivottanut kenellekään, enkä odottanut toivotuksia.
Ei se mitään, jos ystävänpäivätervehdyksiin ei vastata. Mutta minulle kun ei vastata edes tavallisiin viesteihin.
Ehkä ei tykkää ystävänpäivästä vaan. Joidenkin mielestä se on sellasta amerikkalaista hapatusta ja teennäistä. Et oikea ystävyys ja kaveruus näkyy arjessa eikä jonain merkkipäivänä. Mää ehkä antaisin asian olla vaan.
Onko makuupussitakki kyseessä?