Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
52321/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä noihin joker outin keikkoihin on lipunmyyntitiedot? Nettisivuilla ei ollut vilnaa, Madridin eikä Wieniä ollenkaan. Instassa näkyy että liput on myynnissä mutta mistä?

Wien näytti olevan loppuunmyyty. Madridin keikalle saa vielä lippuja, linkki on siinä instastoorissa. Vilna lienee loppuunmyyty jo ajat sitten. Varmaan jos lisää lippuja tulee myyntiin tulee uusia lipunmyyntilinkkejä.

Vierailija
52322/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääää ois aivan ihana nähdä JO Wienissä. Ihana kaupunki ja jotenkin niiden vibet sopii sinnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52323/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkapaita! Olet ilmeisesti käynyt paljon K:n keikoilla. Kuinka hyvin mielestäsi yleisö on mukana muissakin biiseissä kuin CCC:Ssä? Lauletaanko mukana, huudetaanko innosta kun seuraava biisi tunnistetaan jne.? :) K:n musiikkia on kuunneltu aika hyvin, vaikka onkin vanhaa tuotantoa Spotifyissa, mutta varmaan uudet biisit saa aikaan taas uutta hypeä, kun uusi levy tulee.

Yleensä artisteilla on muutama hitti, jonka sanat yleisö osaa ja laulaa mukana.

Sitä olen ihmetellyt että Portion Boysin keikalla yleisö laulaa täysillä mukana setin alusta viimeiseen sointuun.  Usein yleisön laulu peittää bändin äänen. Heidän keikoillaan ei tule notkahdusta tunnelmassa, se on tapissa koko tunnin ajan. Miten Käärijän keikalla?

No en kyllä haluaisi olla mukana keikalla jossa et kuule koko artistista mitään (tämä on henk. koht. mieleipide). Ja itse jammailin (ja vähän lauloinkin) kyllä K keikalla enemmän niiden muiden biisien tahtiin kuin cha cha josta en käytännössä paljoa nähnyt enkä kuullut koska olin hieman taaempana. 

Mä kyllä tykkään että lauletaan mukana ja jorataan täysillä, mutta joidenkin bändien kohdalla on kyllä sitä jatkuvaa mukanahuutoa siihen malliin että yleisön seassa on jo vähän ärsyttävää. Ku en missään tuntien mittaisessa yhteislaulutilaisuudessa haluaisi kuitenkaan olla. Joissakin jokereitten videoissa on vähän tuollaista näkynyt (tai kuulunut) ja ainakin kuumaan keikoilla on sitä myös.

Ja siis pidän kyllä ihan normaalina ja suorastaan kohteliaana artistia kohtaan että porukka on mukana. Tuntuu kuitenkin olevan kulttuurieroja joko fanikunnittain tai ikäryhmittäin tai jollain muulla jaolla.

52324/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutamankin lääkärin, jotka dissaavat potilaitaan surutta. Joten eipä siinä pitkä koulutus ole mitään auttanut 🤷🏻

Mulle Käärijän välispiikit on ihan ok. Enemmän vaivaannun joidenkin muiden artistien välispiikkien tyhjänpäiväisyyksistä, jotka myös toistuvat sanasta sanaan eri keikoilla. Eli jos olit eilen keikalla Porvoossa ja tänään Kuopiossa saat kuulla täsmälleen samat harjoitellut spiikit biisien välissä.

Käärijältä voi tulla mitä vaan tilanteen mukaan ja siitä mä tykkään.

kyllä sekin toistaa samoja

Pari vakiolausetta on, muun 95% improaa. Useammalla keikalla olen kuullut ja aina eri jutut.

Yhdellä keikalla 52 v. täyttävälle naiselle pyydettiin onnittelulaulu, K sanoi "p*ska ikä mutta lauletaan silti". Hauskaa?

Oli minusta. Ja se nainen nauroi miehensä kanssa.

Sitä paitsi silloin, kun K on tuontyyppistä tai vastaavaa sanonut, sanoo hän sitten: "Ei vaineskaa".

Vierailija
52325/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo suloinen koiranpentu puraisemassa Kärden pieniä pakaroita.

Pentu osaa olla myös pippurinen 😂

Niinpä, voi olla, ettei vain puraisuihin jää....

Suosittelen että voitte siirtyä yksityistilaan jutustelemaan keskenänne. Ketään muita ei kiinnosta.

Vierailija
52326/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkapaita! Olet ilmeisesti käynyt paljon K:n keikoilla. Kuinka hyvin mielestäsi yleisö on mukana muissakin biiseissä kuin CCC:Ssä? Lauletaanko mukana, huudetaanko innosta kun seuraava biisi tunnistetaan jne.? :) K:n musiikkia on kuunneltu aika hyvin, vaikka onkin vanhaa tuotantoa Spotifyissa, mutta varmaan uudet biisit saa aikaan taas uutta hypeä, kun uusi levy tulee.

Sitä olen ihmetellyt että Portion Boysin keikalla yleisö laulaa täysillä mukana setin alusta viimeiseen sointuun.  Usein yleisön laulu peittää bändin äänen. Heidän keikoillaan ei tule notkahdusta tunnelmassa, se on tapissa koko tunnin ajan. Miten Käärijän keikalla?

No en kyllä haluaisi olla mukana keikalla jossa et kuule koko artistista mitään (tämä on henk. koht. mieleipide). Ja itse jammailin (ja vähän lauloinkin) kyllä K keikalla enemmän niiden muiden biisien tahtiin kuin cha cha josta en käytännössä paljoa nähnyt enkä kuullut koska olin hieman taaempana. 

Mä kyllä tykkään että lauletaan mukana ja jorataan täysillä, mutta joidenkin bändien kohdalla on kyllä sitä jatkuvaa mukanahuutoa siihen malliin että yleisön seassa on jo vähän ärsyttävää. Ku en missään tuntien mittaisessa yhteislaulutilaisuudessa haluaisi kuitenkaan olla. Joissakin jokereitten videoissa on vähän tuollaista näkynyt (tai kuulunut) ja ainakin kuumaan keikoilla on sitä myös.

Ja siis pidän kyllä ihan normaalina ja suorastaan kohteliaana artistia kohtaan että porukka on mukana. Tuntuu kuitenkin olevan kulttuurieroja joko fanikunnittain tai ikäryhmittäin tai jollain muulla jaolla.

Tunnustan, laulan mukana täydellä riemulla silläkin uhalla että tiedän ettei seuraavana päivänä ääni ei kulje.

Vierailija
52327/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJqqRmew/

Ei ole nyt Jokerit tai K, mutta hyvä esimerkki siitä, kun faneille antaa pikkusormen. Videolla Johannes B.

Mä oon näitä nähnyt monta, ja osassa Johannes vaikuttaa oikeesti väsyneeltä. Yhden näin kerran, missä oli lähdössä ja kaksi fania rupesi repimään takin hihasta.

Nää jotenkin vaivaannuttavia ... Johannes parka. Noi fanit kyllä kans osaa olla rasittavia ... Johannes pysyy ihan viilipyttynä. Kuten aina.

Vierailija
52328/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä noihin joker outin keikkoihin on lipunmyyntitiedot? Nettisivuilla ei ollut vilnaa, Madridin eikä Wieniä ollenkaan. Instassa näkyy että liput on myynnissä mutta mistä?

Wien näytti olevan loppuunmyyty. Madridin keikalle saa vielä lippuja, linkki on siinä instastoorissa. Vilna lienee loppuunmyyty jo ajat sitten. Varmaan jos lisää lippuja tulee myyntiin tulee uusia lipunmyyntilinkkejä.

Vilnaan saa vielä lippuja

Vierailija
52329/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkista ei sitten revi kukaan!

Vierailija
52330/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä B on niin jumalaisen kaunis, myös silloin, kun selkeästi aivan uuvuksissa. Ja on se kova, kun noin hyvin veti vaikka muutamaa tuntia aikaisemmin sairaalahoidossa. (n. 35:25 kohdasta JO, mikäli joltain mennyt ohi). Kyllä muutkin näyttävät tässä väsyneiltä, tekisi mieli peitellä ne kaikki pehmeään sänkyyn. Ihailtavaa omistautumista heiltä, ei voi muuta sanoa. Toivottavasti ovat ehtineet nyt levätä tässä välissä.

On kyllä aivan uskomattoman kaunis! (Joku tuossa aiemmin ihmetteli, miksi niin moni ylivoivottelee ja baby-huokailee ja tässähän sen näkee, että jos yhtään nojaa siihen suuntaan, niin tää video esim on erinomainen triggeri moiseen 😂😍).

Pientä, söpöä hymyäkin yritti kaikesta huolimatta jaksaa väläyttää siinä Janin kanssa eräässä kohdassa.

Kaunis on. Suloinen kuin koiranpentu. Minkäs teet. Menee suoraan minunlaisten mammojen sydämiin. Ja aika monen muunkinlaisten.

Joo ei sille oikeastaan mitään voi. Vaikka järki-minä tiedostaakin kyseessä olevan aikuinen, ihan kaikin puolin pätevä mies 😂

B on kaunis mies, ei siitä mihinkään pääse. Ei diivan elkeitäkään, vaan hyvin tavallisen oloinen ja välitön.

Onkohan tänään jo mainittu, miten kaunis Bojan on..? 🤔😂 Ja kaikinpuolin ihana.

Ai, muutamaan otteeseenko?

Sitä tosin kelpaa toistella, joten yhdyn iloisesti tähän 😍

😂😂😂 Tervetuloa vaan!

Vierailija
52331/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei! Siihen tulee kyllä sanomista niin K:lta kun täältäkin.

Vierailija
52332/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin reilun kolmen tunnin tauon tässä palstailussa ja jouduin palaamaan kolme sivua taaksepäin siitä, mihin olin jäänyt, koska poistettuja vietejä oli niin paljon. Mitä ihmettä täällä tapahtuu? ilmeisesti Krisistä saa tänään taas puhua mutta mistä sitten ei saa puhua?

Aamulla oli poistunut eiliseltä joitakin viestejä mutta ei siinä sentään sivukaupalla joutunut menemään taaksepäin vaan vain muutaman viestin verran.

Täällä siis on jokin palstapoliisi, joka määrää, mistä saa keskustella ja mistä ei. Olisi kiva, jos nämä aihepiirit laitettaisiin tietoon etukäteen, etten turhaan kirjoittele jostakin aiheesta ja huomaa sitten viestieni hävinneen taivaan tuuliin. Oliko se muuten eilen, että kaikki Krisiin liittyvät juuri poistettiin, joten joko tämä palstapoliisi on hyvin tuulellakäyvä tai sitten heitä on useampia.

Paljon olisi kommentoitavaa ja keskuteltavaa, mutta enpä viitsi, kun ne viestit kuitenkin poistetaan hetken päästä.

Vierailija
52333/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä B on niin jumalaisen kaunis, myös silloin, kun selkeästi aivan uuvuksissa. Ja on se kova, kun noin hyvin veti vaikka muutamaa tuntia aikaisemmin sairaalahoidossa. (n. 35:25 kohdasta JO, mikäli joltain mennyt ohi). Kyllä muutkin näyttävät tässä väsyneiltä, tekisi mieli peitellä ne kaikki pehmeään sänkyyn. Ihailtavaa omistautumista heiltä, ei voi muuta sanoa. Toivottavasti ovat ehtineet nyt levätä tässä välissä.

On kyllä aivan uskomattoman kaunis! (Joku tuossa aiemmin ihmetteli, miksi niin moni ylivoivottelee ja baby-huokailee ja tässähän sen näkee, että jos yhtään nojaa siihen suuntaan, niin tää video esim on erinomainen triggeri moiseen 😂😍).

Pientä, söpöä hymyäkin yritti kaikesta huolimatta jaksaa väläyttää siinä Janin kanssa eräässä kohdassa.

Kaunis on. Suloinen kuin koiranpentu. Minkäs teet. Menee suoraan minunlaisten mammojen sydämiin. Ja aika monen muunkinlaisten.

Joo ei sille oikeastaan mitään voi. Vaikka järki-minä tiedostaakin kyseessä olevan aikuinen, ihan kaikin puolin pätevä mies 😂

B on kaunis mies, ei siitä mihinkään pääse. Ei diivan elkeitäkään, vaan hyvin tavallisen oloinen ja välitön.

Onkohan tänään jo mainittu, miten kaunis Bojan on..? 🤔😂 Ja kaikinpuolin ihana.

Ai, muutamaan otteeseenko?

Sitä tosin kelpaa toistella, joten yhdyn iloisesti tähän 😍

Ei sitä edes voi liikaa toistaa! Niin niin upea hän on!

https://twitter.com/merovision_/status/1680151039885070337?s=46

Vierailija
52334/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nähnyt taltiointeja jostain etelämmästä, esim. Espanja tai Etelä-Amerikka, niin siellä ei kyllä paljon mietitä onko sopivaa laulaa mukana, vaan annetaan mennä koko yleisö. Onhan se komeaa kuultavaa kun koko halli laulaa mukana jotain biisiä ja kyllä artistit itsekin siitä tykkää. Mitä mä taas en jaksa on yletön kirkuminen biisien aikana/välissä, sitä lähinnä bändeillä, jotka enemmän nuorten tyttöjen/naisten mieleen, ml. Jokerit..

Vierailija
52335/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän pienet pakarat listalle! 😂

Vierailija
52336/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei! Siihen tulee kyllä sanomista niin K:lta kun täältäkin.

Entä jos se onkin K joka repii?

Vierailija
52337/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo suloinen koiranpentu puraisemassa Kärden pieniä pakaroita.

Pentu osaa olla myös pippurinen 😂

Niinpä, voi olla, ettei vain puraisuihin jää....

Suosittelen että voitte siirtyä yksityistilaan jutustelemaan keskenänne. Ketään muita ei kiinnosta.

Voi voi onko mamma mustis Prinssistä.

Oon eri, mutta musta tuo on vaan mautonta.

Vierailija
52338/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nähnyt taltiointeja jostain etelämmästä, esim. Espanja tai Etelä-Amerikka, niin siellä ei kyllä paljon mietitä onko sopivaa laulaa mukana, vaan annetaan mennä koko yleisö. Onhan se komeaa kuultavaa kun koko halli laulaa mukana jotain biisiä ja kyllä artistit itsekin siitä tykkää. Mitä mä taas en jaksa on yletön kirkuminen biisien aikana/välissä, sitä lähinnä bändeillä, jotka enemmän nuorten tyttöjen/naisten mieleen, ml. Jokerit..

Jos laulattaa, niin antaa mennä vaan.

Asiasta toiseen, Kuumaa:n Aarni kuvaa filmirullakameralla, näyttää tulevan tunnelmallisia otoksia.

Vierailija
52339/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilnaan ja Madridiin saa vielä lippuja. Wienin kapasiteetti oli 200-300, niin se on loppuunmyyty. Mutta vi olla että korottavat suurempaan tilaan.

Vierailija
52340/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kuuma tulee yhteiskeikasta, kun yksinäänkin ovat näin kuumia 🔥🔥🔥🔥

https://twitter.com/amxdiem/status/1684537392475279361

https://twitter.com/tobesosun/status/1684305828503756800

Kummallakin housu-issue.

Käärijällä nuo kulahtaneet piikkipökät, joiddn polvikuppi vaeltaa liian alas.

Ja Bojanilla aina noita Irmelimummin lepattavia kesähousuja

Ketju on lukittu.