Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
52361/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Concierto de Joker Out en Madrid

Sábado 9 de Diciembre 21:00 hs. / General (IVA Incluido)

5

25,00Entrada normal12,50 (10,00%)137,50

Saatiin lippuja ja niitä on kai vieläkin jäljellä?Se paikka vetää 1000 henkeä.

Olin valmis hunger gamesiin,mutta helposti pääsi läpi kun liput tuli myyntiin. Saa nähdä miten huomenna K lisäliput Lontooseen. Yritetään saada 3 lippua lisää.

💚🌹🌹

Ihana kuulla, että selvisitte hengissä lipunmyynnistä :) Uskon, että saatte huomennakin, kun lippuja on niin paljon myynnissä! Kannattanee silti olla ajoissa, ettei tule yllätyksiä :) Viimeksihän ne liput menivät tuntia aiemmin eri sivulla myyntiin, ja itse sivulta loppuivat vissiin minuuteissa 

Kiitos. Juu viimeksi kiitos tämän palstan onnistuin ne 2 lippua Lontooseen saamaan,kun täällä tuli hälytys että liput on jo myynnissä. Nyt on tytöt itse valmiusasemissa lipun ostoon ei tarvi minun yksin huolehtia 🤣

💚🌹🌹

Vierailija
52362/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:lla taas ollut vian se Rakas-koru oikeassa ranteessa eilen.. Toisessa on vihreä. Ihana kun pitää fanien koruja, mutta on niitä varmaan tajuton määrä :D

Bojanilla on käsivarret täynnä niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52363/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kuuma tulee yhteiskeikasta, kun yksinäänkin ovat näin kuumia 🔥🔥🔥🔥

https://twitter.com/amxdiem/status/1684537392475279361

https://twitter.com/tobesosun/status/1684305828503756800

Kummallakin housu-issue.

Käärijällä nuo kulahtaneet piikkipökät, joiddn polvikuppi vaeltaa liian alas.

Ja Bojanilla aina noita Irmelimummin lepattavia kesähousuja

Ne on kesäkuumalla mukavan vilposet, Irmelin lepattavat lahkeet. Se mikä häiritsee itseeni on et Krisillä on aina lyhyet puntit, liian lyhyet, et ok on itse pitkä, ja ehkä se on muotia (onko?), mut eikö nyt edes joskus löytyis riittävän pitkiä lahkeita sillekin? Housut on yleensä persseestä piukat (ei toki haittaa ja kyllähän se peppu täyttää housut ku housut), ja sit hassut, lyhyet lahkeet. Jotenkin hömelön näköistä.

Anteeksi jos pahoitin nyt jonku mielen. Esimerkiksi Palstapoliisin.

Mä olen todennut että en tajua tästä muodista mitään. Pari-kolmekymppiset työkaverit mäyttää ihan kaameilta mun silmään rumine mutta muodikkaine collegeineen joihin yhdistetään joku ysäri pusakka, jotenkin kummalliset housut ja sellaiset pappalenkkarit. Tiedän että ovat tosi muodikkaita ja mä en vaan ymmärrä. Ikäeroa sellaiset 20 vuotta. Mun siistit toimistovaatteet on niiden silmiin sitten taas varmaan ihan kaameita.

Vierailija
52364/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:lla taas ollut vian se Rakas-koru oikeassa ranteessa eilen.. Toisessa on vihreä. Ihana kun pitää fanien koruja, mutta on niitä varmaan tajuton määrä :D

Rakas koru teki paluun palstalle🤣

Vierailija
52365/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jollain linkkiä siihen bojanin ja käärijän videoon jossa muistaakseni b ei ensin huomaa että kuvataan ja sitten sanoo stop filming tms? Eilen siitä oli täällä puhetta ja jäi häiritsemään kun en saa mieleen mitä siinä oli

Vierailija
52366/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallakin housu-issue.

Ne on kesäkuumalla mukavan vilposet, Irmelin lepattavat lahkeet. Se mikä häiritsee itseeni on et Krisillä on aina lyhyet puntit, liian lyhyet, et ok on itse pitkä, ja ehkä se on muotia (onko?), mut eikö nyt edes joskus löytyis riittävän pitkiä lahkeita sillekin? Housut on yleensä persseestä piukat (ei toki haittaa ja kyllähän se peppu täyttää housut ku housut), ja sit hassut, lyhyet lahkeet. Jotenkin hömelön näköistä.

Mä olen todennut että en tajua tästä muodista mitään. Pari-kolmekymppiset työkaverit mäyttää ihan kaameilta mun silmään rumine mutta muodikkaine collegeineen joihin yhdistetään joku ysäri pusakka, jotenkin kummalliset housut ja sellaiset pappalenkkarit. Tiedän että ovat tosi muodikkaita ja mä en vaan ymmärrä. Ikäeroa sellaiset 20 vuotta. Mun siistit toimistovaatteet on niiden silmiin sitten taas varmaan ihan kaameita.

Mä rakastan itse kyllä 80/90-luvun muotia, jotenkin raikas tuulahdus kaikkien muoti-ilmiöiden jälkeen. Oon itse ollut nuori tohon aikaan, et ollaan samaa ikäluokkaa. Ja ymmärrän siis kyllä ton sun 'toimistovaatteet' jne. Itsellähän ei toki siis sopis edes enää noi ihanat collegepaidat ja ne - boyfriend?-tyyppikset - farkut esim jne. Pitäisin luultavasti jos kävis paremmin.

Vierailija
52367/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko jollain linkkiä siihen bojanin ja käärijän videoon jossa muistaakseni b ei ensin huomaa että kuvataan ja sitten sanoo stop filming tms? Eilen siitä oli täällä puhetta ja jäi häiritsemään kun en saa mieleen mitä siinä oli

Eikö se ole se pussy magnet -video?

Vierailija
52368/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussy magnet video

Vierailija
52369/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisan pussymagnet -videon paluuuu!!!

Vierailija
52370/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas koru teki paluun palstalle🤣

Näytti niin hiljaiselta jo, eiköhän tuosta nyt joku analyysi/riita saada aikaan :D

Vierailija
52371/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rakas-korusta, mutta olen se, joka halusi koko crew:lle tehdä korut ja kyseli yhden tuplaajan nimen perään noin kuukausi sitten. On ollut aika herttaista nähdä, että nää kaljupäät oikeesti käyttää niitä koruja joka keikalla ja lähtivät jopa Maarianhaminaan niiden kanssa! Ajattelin, et liekö vilkaisevat kahdesti 😂.

P.S. Juu olen ihan aikuinen ihminen kyllä, mutta koko crewn muistaminen tuntui kivalta ajatukselta.

Vierailija
52372/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos K repii niin repii rakkaudesta ja rakkaudella. Ei hätää.

ei repeä p e r s e tai housusta ommel

Vierailija
52373/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä rakas-korusta, mutta olen se, joka halusi koko crew:lle tehdä korut ja kyseli yhden tuplaajan nimen perään noin kuukausi sitten. On ollut aika herttaista nähdä, että nää kaljupäät oikeesti käyttää niitä koruja joka keikalla ja lähtivät jopa Maarianhaminaan niiden kanssa! Ajattelin, et liekö vilkaisevat kahdesti 😂.

P.S. Juu olen ihan aikuinen ihminen kyllä, mutta koko crewn muistaminen tuntui kivalta ajatukselta.

Eikä, ihana et teit kaikille 🥰 ja et pitävätkin vielä niitä!

Vierailija
52374/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Etelä-Amerikassa jotkut konsertit menee ihan peeksi,kun ihmiset haalivat kaikenmaailman vuvuzelat ym. sinne mukaan ja se on ihan hullua. Monissa paikoissa nuo on kiellettyjä ,mutta ei kaikissa. Joskus tehnyt mieli losauttaa otsaan noita mölyäjiä. Laulaminen mukana on ok,mutta tuo hirveä mölinä menee kyllä yli. En tajua mitä nautintoa ne mölisijät saavat siitä keikasta.

Vierailija
52375/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi ihanaa, onko ne siis pitäneet just noita sun tekemiä koruja? Muistan kun kyselit nimiä. Söpöä! 💚💖

Vierailija
52376/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla Etelä-Amerikassa jotkut konsertit menee ihan peeksi,kun ihmiset haalivat kaikenmaailman vuvuzelat ym. sinne mukaan ja se on ihan hullua. Monissa paikoissa nuo on kiellettyjä ,mutta ei kaikissa. Joskus tehnyt mieli losauttaa otsaan noita mölyäjiä. Laulaminen mukana on ok,mutta tuo hirveä mölinä menee kyllä yli. En tajua mitä nautintoa ne mölisijät saavat siitä keikasta.

T.💚🌹🌹

Vierailija
52377/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi ihanaa, onko ne siis pitäneet just noita sun tekemiä koruja? Muistan kun kyselit nimiä. Söpöä! 💚💖

Joo on! Simppelit mustat narukorut joissa vain kirjaimin kunkin nimi. Ei helmiä.

Vierailija
52378/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallakin housu-issue.

Mä rakastan itse kyllä 80/90-luvun muotia, jotenkin raikas tuulahdus kaikkien muoti-ilmiöiden jälkeen. Oon itse ollut nuori tohon aikaan, et ollaan samaa ikäluokkaa. Ja ymmärrän siis kyllä ton sun 'toimistovaatteet' jne. Itsellähän ei toki siis sopis edes enää noi ihanat collegepaidat ja ne - boyfriend?-tyyppikset - farkut esim jne. Pitäisin luultavasti jos kävis paremmin.

Olen jo kerran ton ajan elänyt niin saa jäädä mun puolesta seuraaville. Olisin kuin sketsistä jos vetäisin noi Kummeli-vaatteet päälle 😅

Vierailija
52379/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallakin housu-issue.

Olen jo kerran ton ajan elänyt niin saa jäädä mun puolesta seuraaville. Olisin kuin sketsistä jos vetäisin noi Kummeli-vaatteet päälle 😅

No sama. 🤭 Kävelevä Kummeli-sketsi.

Vierailija
52380/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Jotenkin pidän K:n crewta niin ihanina <3 nuo tuplaajat varmasti arvostivat lahjaa, kun kaikki niitä pitivät useilla keikoilla :) Kaikki eivät heitä lahjoissa aina muista

Ketju on lukittu.