Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Aamu alkaa sillä, että joku on Twitterissä hermostunut jostakin ja te otatte siitä suunnan, et tänään voikin varmaan haukkua K:n taas.
Eilen jo alkoi, mutta tänään alkaa taas tää välispiikki haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu alkaa sillä, että joku on Twitterissä hermostunut jostakin ja te otatte siitä suunnan, et tänään voikin varmaan haukkua K:n taas.
I'm in this for The Bojan.
Hän varmaan arvostaisi tapaasi puhua ystävästään. Mä oon täällä molempien takia.
Jaha, tänäänkö canceloidaan Kärtsä? 😀
Menkää nyt edes sinne twitteriin tekemään se hastagein, niin ootte edes nimimerkkien takana ja voitte järjestyä samanmielisten kanssa. 😆 Täällä saattaa palstanatsi pian poistaa teidän valveutuneet mielipiteet. 😘
Otetaas tähän väliin K:n välispiikki-galluppi, kun näyttäisi tämä aihe olevan aamun agenda..
Peukku ylös: tykkään!
Peukku alas: nope!
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt edes sinne twitteriin tekemään se hastagein, niin ootte edes nimimerkkien takana ja voitte järjestyä samanmielisten kanssa. 😆 Täällä saattaa palstanatsi pian poistaa teidän valveutuneet mielipiteet. 😘
Joo, aamu käynnistyi vauhdilla tänään. Jaksettiin sitä hetki olla että voi Twitter, mutta sitten tajusivat, että ai niin, kyllähän se onkin p a s k a tyyppi. Ei hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis jos on tässä mukana pääasiassa shippaamassa, niin et sä voi vaatia, että täytyisi noita infantiileja välispiikkejä varsinaisesti ihastella.
Ei tarvitse, mutta ei myöskään haukkua fanikuntaa v i t t u p ä i k s i.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat Kärtsän cancelöimisellä? Säädäpä nyt sitä triggertermostaattia vähän viileämmälle. Täällä on vain kysytty twitterlinkkejä väitettyihin "pillimehua bäkkärillä" juttuihin, mutta sellaisia ei ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis jos on tässä mukana pääasiassa shippaamassa, niin et sä voi vaatia, että täytyisi noita infantiileja välispiikkejä varsinaisesti ihastella.
Se on taas tää "infantiili"-jankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän varmaan arvostaisi tapaasi puhua ystävästään. Mä oon täällä molempien takia.
Mä olen kritisoinut K:n välispiikkejä aivan asiallisesti. Vaikea kuvitella, että joku yliopiston käynyt maisteri joka itsekin on esiintyvä artisti, ihastelisi noiden tasoa. Eikä siinä mitään. Eihän K:n tarvitse Bojanille varmasti täydellinen olla. Kuten ei itsellenikään.
Ei se ookaan maisteri. Kandin tasoa
On se kamalaa, kun K:lla on hyvä keikka ja ihmiset nauttii ja laulaa mukana. Ja sai sit vielä toisenkin keikan samaan paikkaan, kun kysyntä oli niin kova. Eli Kotkan huikea CCC!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, olette kuitenkin sellaisia, joita pitää piikitellä. ette ihan niin arvokkaita, kuin sellaiset, joille puhutaan kunnolla.
Ja siis puhun ihmisistä, jotka olivat Kärtsän yleisöä ennen umk:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kritisoinut K:n välispiikkejä aivan asiallisesti. Vaikea kuvitella, että joku yliopiston käynyt maisteri joka itsekin on esiintyvä artisti, ihastelisi noiden tasoa. Eikä siinä mitään. Eihän K:n tarvitse Bojanille varmasti täydellinen olla. Kuten ei itsellenikään.
Maisteri täällä moi, kyllä tykkään! Meinaatko siis, että vaan alempikouluttautuneet ihmiset voi tykätä? Ovat tarpeeksi tyhmiä sun mielestä siihen?
K:n piikittely on rakkaudella tehty. Ai luoja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisteri täällä moi, kyllä tykkään! Meinaatko siis, että vaan alempikouluttautuneet ihmiset voi tykätä? Ovat tarpeeksi tyhmiä sun mielestä siihen?
Sä oot varmaan se luonnontieteilijä. Jpsta puhuttiinkin, että ne kaipaa vttuilua opintoputkestaan johtuen
Joku kyseli eilen Maarianhaminan CCC:tä, kun youtubelta katosi. Tässä ois tämmönen video sieltä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt tykätä JO:n musiikista, mutta en vain pääse siihen kiinni.. ja nyt tämä draama ja negavibat fandomissa ovat saaneet minut haluamaan vain etääntyä bändistä. Uudesta musiikista voisin pitää, mutta jos ne ovat niitä enkkuversioita, niin ei varmaan uppoa..
Toivottavasti kukaan ei lynkkaa mua, mutta mulla on vähän sama. Oikeastaan sytyin pelkästään K:n ja B:n shippauksesta. Kuuntelen K:lta muutamia biisejä säännöllisesti ja JO:lta lähinnä Carpe Diem. Keikoilla en ole ollenkaan käynyt mutta voisin joskus harkita. Olen yrittänyt tutustua paremmin JO:n musiikkiin, mutta en ihan saa kiinni. Tykkään silti seurata koko bändin menoa somessa. Vaikuttavat huikeilta persoonilta. Mitkähän biisit olisi JO:lta sellaisia, joita kannattaa lähteä kuuntelemaan? Toivon että olen edelleen tervetullut ketjuun. Tämä ei kuitenkaan ole se musafiilistelyketju pelkästään vaan ihan yleinen fiilistely.
Itsellä kävi niin, että kesti vähän aikaa ennen kuin pääsin JO musaan sisälle. Tässä pari linkkiä radio-ohjelmasta, jossa biisit on selkeässä muodossa ja voi helpottaa musakorvaa. Itselleni aukes näiden versioiden kuuntelu ja keikkojen kautta. En vieläkään kuuntele biisien studioversioita.
Tokio Vse kar vemVierailija kirjoitti:
Huomenta! Ja ihanaa torstaita kaikille!😍😍
Kotkasta:
https://twitter.com/tobesosun/status/1684305828503756800
https://twitter.com/tobesosun/status/1684320887737122817
Kiitos! 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot varmaan se luonnontieteilijä. Jpsta puhuttiinkin, että ne kaipaa vttuilua opintoputkestaan johtuen
En ole. Sen sijaan olen hämmentynyt siitä, että täällä arvostellaan ihmisiä koulutuksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta!😊😊
Kotka oli mesnestys! Ei ihme, että lisäsivät tälle päivälle toisen keikan:Käärijää tultiin katsomaan Meripäiville Lappeenrannasta asti – Jono ulottui kaupungintalon taakse 💚💚
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/6096708?utm_source=dlvr.it&utm_…
Ihan mahtavaa! K kerää kansa yhteen huimin määrin. Ihanaa kun on edelleen hyvällä tuulella ja jaksaa tän kovan keikkarumban, mikä hänellä tällä viikolla on.👍