Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Olihan se infantiili jo The Listassa?
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä fanitaidetta ja ihan kilttiä sellaista 😊:
https://www.tumblr.com/icbimakb/723946910894948353/big-shirt-small-man?…
https://www.tumblr.com/tremble-in-the-hips/723946030510571520/in-honor-…
Tää fandom on kyllä mahtava! 😄
Vierailija kirjoitti:
Ketju alkaa olla valmis suljettavaksi, koska nyt on siirrytty vaiheeseen, jossa ketjulaisten pääaihe on toistensa haukkuminen 🙀
Tää on aika jännä ilmiö. Tuomitaan Twitteriläiset ja sit haukutaan täällä kaikki minkä keritään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta!😊😊
Kotka oli mesnestys! Ei ihme, että lisäsivät tälle päivälle toisen keikan:Käärijää tultiin katsomaan Meripäiville Lappeenrannasta asti – Jono ulottui kaupungintalon taakse 💚💚
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/6096708?utm_source=dlvr.it&utm_…
Ihan mahtavaa! K kerää kansa yhteen huimin määrin. Ihanaa kun on edelleen hyvällä tuulella ja jaksaa tän kovan keikkarumban, mikä hänellä tällä viikolla on.👍
Joo, hurja näky on jono, etenkin tuossa säässä!
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli eilen Maarianhaminan CCC:tä, kun youtubelta katosi. Tässä ois tämmönen video sieltä:
Löytyy youtunestakin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt tykätä JO:n musiikista, mutta en vain pääse siihen kiinni.. ja nyt tämä draama ja negavibat fandomissa ovat saaneet minut haluamaan vain etääntyä bändistä. Uudesta musiikista voisin pitää, mutta jos ne ovat niitä enkkuversioita, niin ei varmaan uppoa..
Toivottavasti kukaan ei lynkkaa mua, mutta mulla on vähän sama. Oikeastaan sytyin pelkästään K:n ja B:n shippauksesta. Kuuntelen K:lta muutamia biisejä säännöllisesti ja JO:lta lähinnä Carpe Diem. Keikoilla en ole ollenkaan käynyt mutta voisin joskus harkita. Olen yrittänyt tutustua paremmin JO:n musiikkiin, mutta en ihan saa kiinni. Tykkään silti seurata koko bändin menoa somessa. Vaikuttavat huikeilta persoonilta. Mitkähän biisit olisi JO:lta sellaisia, joita kannattaa lähteä kuuntelemaan? Toivon että olen edelleen tervetullut ketjuun. Tämä ei kuitenkaan ole se musafiilistelyketju pelkästään vaan ihan yleinen fiilistely.
Itsellä kävi niin, että kesti vähän aikaa ennen kuin pääsin JO musaan sisälle. Tässä pari linkkiä radio-ohjelmasta, jossa biisit on selkeässä muodossa ja voi helpottaa musakorvaa. Itselleni aukes näiden versioiden kuuntelu ja keikkojen kautta. En vieläkään kuuntele biisien studioversioita.
Tokio Vse kar vem
Ihanat matalat nuotit, joita Bojan laulaa. Onhan tää nyt vähän pepusta seurata pelkkää Kärtsää nyt.
Ihanasti pojat sanovat toistensa nimet 😍
https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1666512683661656064
https://www.tumblr.com/korvessa/723849724162080768/i-have-no-clue-what-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt tykätä JO:n musiikista, mutta en vain pääse siihen kiinni.. ja nyt tämä draama ja negavibat fandomissa ovat saaneet minut haluamaan vain etääntyä bändistä. Uudesta musiikista voisin pitää, mutta jos ne ovat niitä enkkuversioita, niin ei varmaan uppoa..
Toivottavasti kukaan ei lynkkaa mua, mutta mulla on vähän sama. Oikeastaan sytyin pelkästään K:n ja B:n shippauksesta. Kuuntelen K:lta muutamia biisejä säännöllisesti ja JO:lta lähinnä Carpe Diem. Keikoilla en ole ollenkaan käynyt mutta voisin joskus harkita. Olen yrittänyt tutustua paremmin JO:n musiikkiin, mutta en ihan saa kiinni. Tykkään silti seurata koko bändin menoa somessa. Vaikuttavat huikeilta persoonilta. Mitkähän biisit olisi JO:lta sellaisia, joita kannattaa lähteä kuuntelemaan? Toivon että olen edelleen tervetullut ketjuun. Tämä ei kuitenkaan ole se musafiilistelyketju pelkästään vaan ihan yleinen fiilistely.
Itsellä kävi niin, että kesti vähän aikaa ennen kuin pääsin JO musaan sisälle. Tässä pari linkkiä radio-ohjelmasta, jossa biisit on selkeässä muodossa ja voi helpottaa musakorvaa. Itselleni aukes näiden versioiden kuuntelu ja keikkojen kautta. En vieläkään kuuntele biisien studioversioita.
Tokio Vse kar vemIhanat matalat nuotit, joita Bojan laulaa. Onhan tää nyt vähän pepusta seurata pelkkää Kärtsää nyt.
Voisiko Bojanin jo jättää rauhaan? Mies ilmeisesti kärsii älyttömistä somehöpinöistä ja shippausjutuista enemmän kuin hc-fanit näyttävät edes ymmärtävän. Myöskään "romanssin" toinen osapuoli ei ole enää pitkiin aikoihin halunnut ruokkia juorujen levittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokio Vse kar vemIhanat matalat nuotit, joita Bojan laulaa. Onhan tää nyt vähän pepusta seurata pelkkää Kärtsää nyt.
Bojanilla on ihanasti samaan aikaan sekä melodinen, että "tumma" ääni. Pidän erittäin paljon. Tuollaisella äänellä ilmaistaan tunteita laidasta laitaan.
Upea kuva K:sta Kotkasta!
Se valokuvaaja Tiia Öhman menee tällä viikolla joillekin keikoilla taas kuvaamaan!!!!
Mulla on ihan mukavat koulutukset alla ja kuukausipalkkakin on kiva, mutta siitä huolimatta käyn K:n keikoilla, nautin musiikista ja spiikeistä. Koko miehestä. Ihan oma tunnelmansa ja aivan omanlaisensa energia.
Sen sijaan en ole koskaan ymmärtänyt tätä, että ihmisiä vertaillaan esimerkiksi koulutuksen perusteella ja oletetaan jonkun olevan typerämpi, koska ei ole käyttänyt yhtä paljon aikaansa opiskeluun, kuin muut. Eihän se automaattisesti tarkoita, että ei olisi esimerkiksi päätä päästä lukemaan jotakin. Ja vaikka ei pääsisi, ei sekään tee ihmisestä yhtään sen tyhmempää mun silmissä. Välillä mietin, mistä tulee se ihmisten tarve päästä anonyymisti haukkumaan tai arvostelemaan muita. Oma päivä pelastettu, jonkun toisen päivä pilattu?
- Kukkapaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Bojanin jo jättää rauhaan? Mies ilmeisesti kärsii älyttömistä somehöpinöistä ja shippausjutuista enemmän kuin hc-fanit näyttävät edes ymmärtävän. Myöskään "romanssin" toinen osapuoli ei ole enää pitkiin aikoihin halunnut ruokkia juorujen levittämistä.
Shippausjutuista kärsimistä ei kyllä osoita mikään. Ton Reko homman takia se vetäytyi.
No niin, korkeakoulutettu välispiikkijankkaaja: kiitos mielipiteestäsi, se on meille tärkeä. 🙏Mutta yleisen ilmapiirin takia vois olla hyvä vaihtaa levylaukusta nyt joku toinen levy soittimelle. Etköhän sä pääse tän lempiaiheesi pariin taas joskus myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan mukavat koulutukset alla ja kuukausipalkkakin on kiva, mutta siitä huolimatta käyn K:n keikoilla, nautin musiikista ja spiikeistä. Koko miehestä. Ihan oma tunnelmansa ja aivan omanlaisensa energia.
Sen sijaan en ole koskaan ymmärtänyt tätä, että ihmisiä vertaillaan esimerkiksi koulutuksen perusteella ja oletetaan jonkun olevan typerämpi, koska ei ole käyttänyt yhtä paljon aikaansa opiskeluun, kuin muut. Eihän se automaattisesti tarkoita, että ei olisi esimerkiksi päätä päästä lukemaan jotakin. Ja vaikka ei pääsisi, ei sekään tee ihmisestä yhtään sen tyhmempää mun silmissä. Välillä mietin, mistä tulee se ihmisten tarve päästä anonyymisti haukkumaan tai arvostelemaan muita. Oma päivä pelastettu, jonkun toisen päivä pilattu?- Kukkapaita
Kiitos järjen ääni! Sulla on niin sana hallussa 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla on ihanasti samaan aikaan sekä melodinen, että "tumma" ääni. Pidän erittäin paljon. Tuollaisella äänellä ilmaistaan tunteita laidasta laitaan.
Kakkamyrskyriski, mutta minusta sais opetella pois tuosta ylenmääräisestä iskelmäkuningasvibraatosta.
Äänensävy itsessään on hieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta!😊😊
Kotka oli mesnestys! Ei ihme, että lisäsivät tälle päivälle toisen keikan:Käärijää tultiin katsomaan Meripäiville Lappeenrannasta asti – Jono ulottui kaupungintalon taakse 💚💚
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/6096708?utm_source=dlvr.it&utm_…
Ihan mahtavaa! K kerää kansa yhteen huimin määrin. Ihanaa kun on edelleen hyvällä tuulella ja jaksaa tän kovan keikkarumban, mikä hänellä tällä viikolla on.👍
Kerää yhteen ja sitten vaan ihme pisteliästä vittuilua. Minä pelkään ja välttelen tuollaisia ihmisiä esim töissä. Tuollaisia jotka "huumorin" varjolla pistelevät kanssaihmisiään. En ymmärrä, mitä henkisesti kohottavaa tuossa on.
Vai onko tarkoitus ollakaan. Ehkä kaikki eivät sellaista kaipaa.
Henkisesti kohottavia asioita K:n keikoilla itselle on esimerkiksi adrenaliini, hyvänolon tunne, yhteenkuuluvuudentunne, se tunne että saa vaan tulla paikalle ja olla oma itsensä. Jatkanko listaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju alkaa olla valmis suljettavaksi, koska nyt on siirrytty vaiheeseen, jossa ketjulaisten pääaihe on toistensa haukkuminen 🙀
Tää on aika jännä ilmiö. Tuomitaan Twitteriläiset ja sit haukutaan täällä kaikki minkä keritään.
Sama tuli mieleeni jo eilen. Ei me täällä olla yhtään sen parempia, kuin mitä noi twitteriläiset on. Puhutaan rumasti, pyritään pätemään ja hallitsemaan/olemaan oikeassa, lyttäämään toisten kirjoitukset. ja tapellaan. Stalkkaamaan ja kaivamaan tietoa väkisin jotakin kautta, vaikka kohde ei sitä enää halua. Ei hyväksytä kohteen toivetta ottaa iisimmin, vaan syytetään häntä siitäkin turhautuneena siihen, ettei enää päästäkään stalkkaamaan ja jakamaan omia käsityksiään oikeina. On menetetty ote kohteesta ja sekös kiukuttaa. Siitä sitten alkaa versoa pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti pojat sanovat toistensa nimet 😍
https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1666512683661656064
https://www.tumblr.com/korvessa/723849724162080768/i-have-no-clue-what-…
Suomentaisko joku ihana tän, mitä ne sanoo tuossa B videon lopussa Suomesta puhumisen jälkeen? <3