Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
K ei taida vielä olla oppinut että tollasta twitter hulluja on olemassa. Toivottavasti opi kantapään kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että B löytäisi jonkun tyttö- tai poikaystävän itselleen. Voisi olla onnellinen eikä tarvitsisi haikailla K:n perään.
Elämä on tuolla ulkona. Tuolllla 👉👉
No menehän sitten sinnne, mitäs täällä roikut.
Vierailija kirjoitti:
K ei taida vielä olla oppinut että tollasta twitter hulluja on olemassa. Toivottavasti opi kantapään kautta
No toivottavasti ei joudu oppimaan, mitä tämä nyt tarkoittaa? Ja eiköhän K ole jo tietoinen näistä hulluista Jokereiden ympärillä olleen casen myötä.
Mä en tykkää ku Käärijä on höpötysvideoissaan symppis ja saa halun aikaan rutistaa, mutta lavapresenssi jotenkin pisteliäs kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti ei joudu oppimaan, mitä tämä nyt tarkoittaa? Ja eiköhän K ole jo tietoinen näistä hulluista Jokereiden ympärillä olleen casen myötä.
Oho, jäi ei sana tuolta välistä. Tarkoitin siis sanoa, että toivottavasti EI opi kantapään kautta.
Ei se Käärijä nyt jokaista JO kohta seuraa :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää ku Käärijä on höpötysvideoissaan symppis ja saa halun aikaan rutistaa, mutta lavapresenssi jotenkin pisteliäs kiusaaja.
Höpötysvideoissa Jere, lavalla Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään pidä siitä, sanoit hyvin, miltä se tuntuu. En todellakaan tajua, minkälaisista ihmisistä tuollainen on kivaa kuunneltavaa. Itsellä koko ajan myötähäpeä noista pistelevistä kommenteista.
Aivan kuin ihmiset, jotka sinne keikalle tulevat, olisivat luonteeltaan niin v*ttupäitä, että ansaitsevat pisteliäisyyden. Ehkä silloin niin olikin, kun katsojia oli se 20, mutta ei varmasti ainakaan enää.
En löydä niitä pillimehu twiittejä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpötysvideoissa Jere, lavalla Käärijä.
No eikä oo videoissa Jere. Sehän aina esitteleekin ittensä niissä 'Se on Käärijä tässä terve' tms
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ees ole, joku haluaa vain draamailla tai on erehtynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne ole yhtälailla piilossa, kun Rekoonkin liittyvät.
kuin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään pidä siitä, sanoit hyvin, miltä se tuntuu. En todellakaan tajua, minkälaisista ihmisistä tuollainen on kivaa kuunneltavaa. Itsellä koko ajan myötähäpeä noista pistelevistä kommenteista.
Aivan kuin ihmiset, jotka sinne keikalle tulevat, olisivat luonteeltaan niin v*ttupäitä, että ansaitsevat pisteliäisyyden. Ehkä silloin niin olikin, kun katsojia oli se 20, mutta ei varmasti ainakaan enää.
Meillä on sitten varmaan vaan jotenkin poikkeava hermosto kun ei ymmärretä 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna meidän mennä ja nauttia rauhassa, voin vakuuttaa että tuskin olemme kaikki hirveitä v i t t u p ä i t ä. Ne välispiikit nyt kuuluu hänen keikkoihin ja on aina kuulunut just noin.
Tämä Lontoo videohöpötys nyt ei ollut kovin hyvä, missä sanoi pm, kun piti sanoa am, näytti niinku ois ruvennu nauraan kesken kaiken, ja välillä sanoo ööö, olis harjoitellu ensin, mitä sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuin
Gregor twiitit kyllä oli julkisia ja helposti löydettävissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuin
Gregor twiitit kyllä oli julkisia ja helposti löydettävissä
Noin 10% niistä. Muut oli sit eri vaikeiden tägien alla, osa oli esim tägätty jollain tietyllä värillä ja sit G kirjain perässä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Lontoo videohöpötys nyt ei ollut kovin hyvä, missä sanoi pm, kun piti sanoa am, näytti niinku ois ruvennu nauraan kesken kaiken, ja välillä sanoo ööö, olis harjoitellu ensin, mitä sanoo?
No niinpä. Ehkä menee jo vähän turhan naurettavaksi toi "joo sori en oikein osaa enkkuu" -esitys. Lisäksi sanoi sinne väliin "klo", hehe olipa hassua
Aamu alkaa sillä, että joku on Twitterissä hermostunut jostakin ja te otatte siitä suunnan, et tänään voikin varmaan haukkua K:n taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Ja ihanaa torstaita kaikille!😍😍
Kotkasta:
https://twitter.com/tobesosun/status/1684305828503756800
https://twitter.com/tobesosun/status/1684320887737122817
Ihan mieletön tää CCC!
Häärijäkin joraa! 😃
Ei enää käy niin nälvivästi yksittäisten katsojien pärstöihin kiinni kuin aikaisemmin, siistimmin puhui. Mutta ei minua ainakaan tuon tyyppisillä välispiikeillä mitenkään hurmata. 🥴
Kun mietinkin, sain lipun Coldplayn keikalle...