Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
51881/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tykännyt K:n välispiikeistä. Ne on hauskoja! Mua ainakin naurattaa. Ajojahdin aikana aloin tosin myös pelätä artistin puolesta, kun käsitin, millainen somen varjopuoli on. Nyt K on sitten eilen keikalla sanonut saksasta tulleelle teinille, että tule bäkkärille, saat pillimehua. Tämä on jo noteerattu noiden Twitteristien taholta. Vaikka tarkoitus on olla harmiton ja mukava!

Mä en ehkä kestä jos mikään ryöpytys rupeaa hänen ympärillä.

Mikä linkki?

https://vm.tiktok.com/ZGJqCowaE/

Ei enää käy niin nälvivästi yksittäisten katsojien pärstöihin kiinni kuin aikaisemmin, siistimmin puhui. Mutta ei minua ainakaan tuon tyyppisillä välispiikeillä mitenkään hurmata. 🥴

Kun mietinkin, sain lipun Coldplayn keikalle...

Vierailija
51882/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ei taida vielä olla oppinut että tollasta twitter hulluja on olemassa. Toivottavasti opi kantapään kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51883/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon, että B löytäisi jonkun tyttö- tai poikaystävän itselleen. Voisi olla onnellinen eikä tarvitsisi haikailla K:n perään.

Elämä on tuolla ulkona. Tuolllla 👉👉

No menehän sitten sinnne, mitäs täällä roikut.

Vierailija
51884/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K ei taida vielä olla oppinut että tollasta twitter hulluja on olemassa. Toivottavasti opi kantapään kautta

No toivottavasti ei joudu oppimaan, mitä tämä nyt tarkoittaa? Ja eiköhän K ole jo tietoinen näistä hulluista Jokereiden ympärillä olleen casen myötä.

Vierailija
51885/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää ku Käärijä on höpötysvideoissaan symppis ja saa halun aikaan rutistaa, mutta lavapresenssi jotenkin pisteliäs kiusaaja.

Vierailija
51886/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toivottavasti ei joudu oppimaan, mitä tämä nyt tarkoittaa? Ja eiköhän K ole jo tietoinen näistä hulluista Jokereiden ympärillä olleen casen myötä.

Oho, jäi ei sana tuolta välistä. Tarkoitin siis sanoa, että toivottavasti EI opi kantapään kautta.

Ei se Käärijä nyt jokaista JO kohta seuraa :D

Vierailija
51887/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää ku Käärijä on höpötysvideoissaan symppis ja saa halun aikaan rutistaa, mutta lavapresenssi jotenkin pisteliäs kiusaaja.

Höpötysvideoissa Jere, lavalla Käärijä.

Vierailija
51888/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään pidä siitä, sanoit hyvin, miltä se tuntuu. En todellakaan tajua, minkälaisista ihmisistä tuollainen on kivaa kuunneltavaa. Itsellä koko ajan myötähäpeä noista pistelevistä kommenteista. 

Aivan kuin ihmiset, jotka sinne keikalle tulevat, olisivat luonteeltaan niin v*ttupäitä, että ansaitsevat pisteliäisyyden. Ehkä silloin niin olikin, kun katsojia oli se 20, mutta ei varmasti ainakaan enää. 

Vierailija
51889/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä niitä pillimehu twiittejä :(

Vierailija
51890/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpötysvideoissa Jere, lavalla Käärijä.

No eikä oo videoissa Jere. Sehän aina esitteleekin ittensä niissä 'Se on Käärijä tässä terve' tms

Vierailija
51891/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ees ole, joku haluaa vain draamailla tai on erehtynyt

Vierailija
51892/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne ole yhtälailla piilossa, kun Rekoonkin liittyvät.

kuin

Vierailija
51893/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään pidä siitä, sanoit hyvin, miltä se tuntuu. En todellakaan tajua, minkälaisista ihmisistä tuollainen on kivaa kuunneltavaa. Itsellä koko ajan myötähäpeä noista pistelevistä kommenteista. 

Aivan kuin ihmiset, jotka sinne keikalle tulevat, olisivat luonteeltaan niin v*ttupäitä, että ansaitsevat pisteliäisyyden. Ehkä silloin niin olikin, kun katsojia oli se 20, mutta ei varmasti ainakaan enää. 

Meillä on sitten varmaan vaan jotenkin poikkeava hermosto kun ei ymmärretä 🤷

Vierailija
51894/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna meidän mennä ja nauttia rauhassa, voin vakuuttaa että tuskin olemme kaikki hirveitä v i t t u p ä i t ä. Ne välispiikit nyt kuuluu hänen keikkoihin ja on aina kuulunut just noin.

Vierailija
51895/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Lontoo videohöpötys nyt ei ollut kovin hyvä, missä sanoi pm, kun piti sanoa am, näytti niinku ois ruvennu nauraan kesken kaiken, ja välillä sanoo ööö, olis harjoitellu ensin, mitä sanoo?

Vierailija
51896/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuin

Gregor twiitit kyllä oli julkisia ja helposti löydettävissä

Vierailija
51897/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuin

Gregor twiitit kyllä oli julkisia ja helposti löydettävissä

Noin 10% niistä. Muut oli sit eri vaikeiden tägien alla, osa oli esim tägätty jollain tietyllä värillä ja sit G kirjain perässä.

Vierailija
51898/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Lontoo videohöpötys nyt ei ollut kovin hyvä, missä sanoi pm, kun piti sanoa am, näytti niinku ois ruvennu nauraan kesken kaiken, ja välillä sanoo ööö, olis harjoitellu ensin, mitä sanoo?

No niinpä. Ehkä menee jo vähän turhan naurettavaksi toi "joo sori en oikein osaa enkkuu" -esitys. Lisäksi sanoi sinne väliin "klo", hehe olipa hassua

Vierailija
51899/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkaa sillä, että joku on Twitterissä hermostunut jostakin ja te otatte siitä suunnan, et tänään voikin varmaan haukkua K:n taas.

Ketju on lukittu.