Miksi jotkut ihmiset ovat mulkkuja?
Miksi jotkut ovat luonnostaan ilkeitä, kiukkuisia tai muulla tavalla mulkkuja ihan luonnostaan? Mikä saa ihmisen valitsemaan sen ettei vain olisi kaikille mukava ja kiltti vaan haluaa olla kusipäitä. Olen tätä monesti miettinyt.
Monesti näillä mulkeroilla myöskin on jostain syystä eniten kavereita.
Kommentit (12)
Olen mu*kku mu*kuille. Sellaisille, jotka kohtelevat epäarvostavasti ja pyrkivät ohjailemaan, syyllistämään, aiheuttamaan pahaa mieltä. Välttelen myös heitä.
En ole siis kaikille.
Raivo otti viisikymppisen miehen valtaansa kehätiellä Espoossa ja hän alkoi kiusata kanssa-autoilijaa
"Kaikki käynnistyi siitä, kun toinen auto ohitti miehen henkilöauton miehen mielestä liian lyhyellä turvavälillä, ja miehen auton etulasiin lensi kuravettä.
MIES hermostui tästä. Hän ohitti eteensä ajaneen auton, jonka kyydissä oli miespuolinen kuljettaja sekä toinen mies kyydissä.
Mies ryhtyi hidastelemaan mieskaksikon edellä. Sen jälkeen mieskaksikko ajoi miehen rinnalle, ja kyytiläinen heristi etusormea miehelle.
Vastareaktiona mies näytti keskisormea kaksikolle ja ohjasi autonsa nopeasti vasemmalle niin, että toinen auto oli lähellä törmätä kaiteeseen.
Oman toimintansa takia mies menetti autonsa hallinnan, pyörähti kahdesti ympäri ja päätyi poikittain keskelle kehätietä."
Ihan samaa olen miettinyt. Naama aina norsunvitulla ja eikä ikinä mitään hyvää sanottavaa. Valmiiksi jo kaikkeen negatiivinen asenne. Eikö tommonen ole hirveän raskas tapa elää? Näitä on vielä todella paljon!
Miksi jotkut ihmiset ovat mulkkuja?
Tarvitaan ihmisiä, jotka esiintyvät mulkkuina kondomimainoksissa.
Kateus, katkeruus, pahantahtoisuus ja vastakkainasettelu. Intersektionaalinen marxilainen ideologia saa voimansa näistä, vallankumous kun ei synny hyvästä olosta ja tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Kateus, katkeruus, pahantahtoisuus ja vastakkainasettelu. Intersektionaalinen marxilainen ideologia saa voimansa näistä, vallankumous kun ei synny hyvästä olosta ja tahdosta.
Miksi hyvinvointiyhteiskunnassa on niin paljon pahoinvointia?
Ihmisviha toisia kohtaan. Minä keskeisyys. Muut eivät huomio, arvosta tarpeeksi henkilöä. Tarvitsee palvontaa, palvelua, ylistystä. Mikään ei riitä, ja vika on toisissa, ja siksi oikeus näyttää tyytymättömyytensä muita kohtaa olemalla hankala.
Mä olen mulkku. Haluan olla rehellisesti kaikille kuspää. Perustelen sitä sillä että olen tavannut ihmisiä jotka esittää mukavaa hanhiemoa ja symppistä mutta he eivät kykene ylläpitää sitä kovin kauaa. tuollaiset ihmiset on kaikista pahimpia.
Siksi aina sanon suoraan että en ole mukava ihminen enkä pyri peittämään sitä. Minua on syytetty yliasiallisuudesta enemmän kuin kuspäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Persun "omat sanat" eli copy/pastea toisilta persuilta, joista yksikään ei tajua noiden käsitteiden merkityksiä. Avuksesi, lapsonen:
Intersektionaalinen= läpileikkaava, kaikkia sektioita eli joukon osioita koskeva.
Marxismi = talousteoria.
Postmodernismi = modernismin jälkeinen taidesuuntaus, laajemmin koko moderni, tulevaisuuteen suuntautuva yhteiskunta, jonka aikaa elämme edelleen noin 1950-luvun jälkeen
Woke = valveutunut, älykäs ihminen, joka huomaa syrjinnän ja tunnistaa syrjivät rakenteet. Woken vastakohta lienee umpitollo, joka ei tajua paljon mitään.
Lapsuuden traumat tms.