Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin taas 10 päivää pois täältä, eli viimeksi paikalla silloin kun Bojanilla oli vahvat urheilijanreidet paljastavat speedot, ja sillä välin onkin tullut melkein 600 sivun verran tavaraa. Oon nyt 300 sivua luettuani sivulla 2300 eli vielä olis 300 jäljellä. Kooste tähän asti lukemastani:
- Jan ja hunajapurkki aiheuttivat sen, ettei palstalla enää voida lukea lapsille Nalle Puhia iltasaduksi
- musiikkigenre on saanut nimen: Slaavilainen mummonverho-pitsiliina-amisviiksi-mehujää-slutcore
- Bieberin boyfriend on soinut stooreissa, ym K:n extra-lumpustelut mm. menneisyyden haamunsa kanssa, vaikka KK on massussa. Lumpustelu lähti laukalle hunajahieronta-puheiden ja kylpytakkien vuoksi.
- B:n kostoa Pikachu-lumpustelusta odotettiin samantien. B räjäytti lopulta pankin mm. cha cha cha:n sävelin
- On mietitty pöyristyivätkö Aktian sedät, kun näkivät... aktia
- On loukkaannuttu sekä B:n että homojen puolesta, kunnes Hurmaantunut Gay ja Viisugay tulivat väliin (pun intended)
- "B tykkäsi K:n kuvasta" aiheutti tsunamin, jonka jälkeen tuli Aidot Tunteet -Jankkaajan romahtaminen vetskarikuvasta, jota seurasi yli viikon mittainen palstaterr0ri ATJ:n taholta.
- B:n kanssa K:sta tulee suloinen vaniljapuoli esiin, erossa taas mausteisempi mouruaja
- usea ihminen kommentoi K:lle Bulbasaur & Pikachu -postaukseen "are you gay", joihin K vastasi: "are you?" Nyt siis tiedetään, mikä se K&B:n originaali kysymys on ollut, mihin vastattiin "are you?"
- K&B (story-)pallot ovat olleet vierekkäin punaisina 24/7. Toistan: pallot vierekkäin punaisina.
- K ja B käyttävät keikoillaan viuhkaa viilennykseen
- back-up plan: Innostunut Sonni ja Estrogeeninaudat (voisko tän lyhentää Estronautit?)
- formulalakanakuvaan on tehty topografiset mallinnokset, jotta tiedetään onko lakanan alla bulgesaur--- eikun Bulbasaur
- Eyes Wide Shut -manifestointi kävi toteen!
- meininki on ollut ketjussa todella kireä ja lapsellinen. Nihkeää tunnelmaa näyttää luovan 1 kpl pahaa teiniangsti-aikaa läpikäyvä murkkuikäinen ATJ, joka laittaa jokaiseen kivaan viestiin aina kaksi alapeukkua, ja viestejä poistellaan tyyliin "olen 5v ja potkin teidän hiekkakakut!" Yrittää pilata tunnelman tämä yksi ATJ- angstaileva hapannaama. On tajunnut sen, että kun alapeukuttaa tänään, voi heti vuorokauden vaihduttua laittaa toisen alapeukun. Magic!
- the mysteerijalat olivatkin Häärijän
- B:n reidet ovat vettä ja verta sakeammat
- mysteerianaalia ei koskaan nähty, vaikka ATJ oli kyseisestä ruumiinosasta tuohtunut
- B on löytänyt sisäisen karjuvan demoninsa. Puppysta löytyykin leijona.
- Olavi on vienyt Johanneksen miessuukko-impeyden, joten nyt pääsee pelottava K kokemaan (suostumusperustaisesti) verkot Johannekselta, kunhan ensin itse käy Olavin pusukurssin läpi hyväksytyin arvosanoin
- me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan, ja eikun miestä seinälle
- Hopeinen Kuu kertoo oikeasti miehen takapuolesta ja on se mysteerianaali, jonka olemassaolosta vetskarikuvasta lähtien on kiistelty 100 vs 1.
- boleron sijaan Bojan nostettiin jäähallin kattoon
- K hankkii joko kostomekon tai kostoboleron
- Tapani Kansa, Fredrik, Stalin, Tito, Olavi Virta ja Olavi Uusivirta, Irwin Goodmanin näköinen B
- kansalaisaloite tekeillä yksityishenkilö-sanan käytön kieltämisestä muissa kuin Jan-yhteydessä
- Jan & Espanjan pääministeri, Petteri Orpo & Slovenian pääministeri
- tuhmeliini, höntti, hassu, söpöliini, höpsö, kikattelija ym palstadiktaattori ATJ:n kieltämät sanat
- Jan tykkäilee instassa kissavideoistaPs. KUKKAPAITA, oot ihaninta tässä ketjussa!
Ihanaa, kiitos koosteesta! 😂 Ja miten oi MITEN sitä sais oltua 10 (kymmenen) päivää tai edes 1 (yhden) päivän täältä pois? Vilpittömät onnittelut sulle myös siitä. 😘
Tästä ketjusta löytyisi kyllä jonkin kulttuuriantropologin väitöskirjaan rutkasti aihetta.
Sikäli kun muistan oikein on vauva-palstalta tehty jonkunlainen väitöskirja. Muistan kuulleeni siitä sellaisessa vaiheessa, kun väitöskirjaa työstävä henkilö oli aloittelemassa työtä.
Vierailija kirjoitti:
K niin tietää et jengi sekoaa noista sen levinneistä meikeistä.
Jep, rakastan noita kuvia, kun aina tietyt fanitilit ja tumblr menee sekaisin ja julkaisee älyttömän hauskoja kommentteja :D
Vierailija kirjoitti:
Huh tänään ollut todella kova meno. Nuoret varmasti nautti kanssa tosi paljon. Kiva että tollasia tehdään.
No niin kova meno et tykkäsin tästä kommentista ja sit tajusin etten edes tiedä mistä puhut 😂🥴
Vierailija kirjoitti:
Huh tänään ollut todella kova meno. Nuoret varmasti nautti kanssa tosi paljon. Kiva että tollasia tehdään.
Koko kansan Kärtsä 💚 (pl. muutama mielensäpahoittaja)
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua miksi jotkut uskoo Bojanin jättävän bändin. Sehän on ollut niin innoissaan keikkailusta ja nytkin sanoi kirjoittavansa biisejä. Ei kai muut bändiläiset pokkana ilmoittelis uusien keikkojen lipunmyynnistä jos jotain ihmeellistä muhisi taustalla. Taidatte itse olla niin koukussa someen, että näette Bojanin sometauon noin pahana
jep, bojanhan on aina online ja kännykkä kourassa kavereidensakin kanssa, että ihan ymmärrettävää pitää sometauko että saa jotain aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin taas 10 päivää pois täältä, eli viimeksi paikalla silloin kun Bojanilla oli vahvat urheilijanreidet paljastavat speedot, ja sillä välin onkin tullut melkein 600 sivun verran tavaraa. Oon nyt 300 sivua luettuani sivulla 2300 eli vielä olis 300 jäljellä. Kooste tähän asti lukemastani:
- Jan ja hunajapurkki aiheuttivat sen, ettei palstalla enää voida lukea lapsille Nalle Puhia iltasaduksi
- musiikkigenre on saanut nimen: Slaavilainen mummonverho-pitsiliina-amisviiksi-mehujää-slutcore
- Bieberin boyfriend on soinut stooreissa, ym K:n extra-lumpustelut mm. menneisyyden haamunsa kanssa, vaikka KK on massussa. Lumpustelu lähti laukalle hunajahieronta-puheiden ja kylpytakkien vuoksi.
- B:n kostoa Pikachu-lumpustelusta odotettiin samantien. B räjäytti lopulta pankin mm. cha cha cha:n sävelin
- On mietitty pöyristyivätkö Aktian sedät, kun näkivät... aktia
- On loukkaannuttu sekä B:n että homojen puolesta, kunnes Hurmaantunut Gay ja Viisugay tulivat väliin (pun intended)
- "B tykkäsi K:n kuvasta" aiheutti tsunamin, jonka jälkeen tuli Aidot Tunteet -Jankkaajan romahtaminen vetskarikuvasta, jota seurasi yli viikon mittainen palstaterr0ri ATJ:n taholta.
- B:n kanssa K:sta tulee suloinen vaniljapuoli esiin, erossa taas mausteisempi mouruaja
- usea ihminen kommentoi K:lle Bulbasaur & Pikachu -postaukseen "are you gay", joihin K vastasi: "are you?" Nyt siis tiedetään, mikä se K&B:n originaali kysymys on ollut, mihin vastattiin "are you?"
- K&B (story-)pallot ovat olleet vierekkäin punaisina 24/7. Toistan: pallot vierekkäin punaisina.
- K ja B käyttävät keikoillaan viuhkaa viilennykseen
- back-up plan: Innostunut Sonni ja Estrogeeninaudat (voisko tän lyhentää Estronautit?)
- formulalakanakuvaan on tehty topografiset mallinnokset, jotta tiedetään onko lakanan alla bulgesaur--- eikun Bulbasaur
- Eyes Wide Shut -manifestointi kävi toteen!
- meininki on ollut ketjussa todella kireä ja lapsellinen. Nihkeää tunnelmaa näyttää luovan 1 kpl pahaa teiniangsti-aikaa läpikäyvä murkkuikäinen ATJ, joka laittaa jokaiseen kivaan viestiin aina kaksi alapeukkua, ja viestejä poistellaan tyyliin "olen 5v ja potkin teidän hiekkakakut!" Yrittää pilata tunnelman tämä yksi ATJ- angstaileva hapannaama. On tajunnut sen, että kun alapeukuttaa tänään, voi heti vuorokauden vaihduttua laittaa toisen alapeukun. Magic!
- the mysteerijalat olivatkin Häärijän
- B:n reidet ovat vettä ja verta sakeammat
- mysteerianaalia ei koskaan nähty, vaikka ATJ oli kyseisestä ruumiinosasta tuohtunut
- B on löytänyt sisäisen karjuvan demoninsa. Puppysta löytyykin leijona.
- Olavi on vienyt Johanneksen miessuukko-impeyden, joten nyt pääsee pelottava K kokemaan (suostumusperustaisesti) verkot Johannekselta, kunhan ensin itse käy Olavin pusukurssin läpi hyväksytyin arvosanoin
- me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan, ja eikun miestä seinälle
- Hopeinen Kuu kertoo oikeasti miehen takapuolesta ja on se mysteerianaali, jonka olemassaolosta vetskarikuvasta lähtien on kiistelty 100 vs 1.
- boleron sijaan Bojan nostettiin jäähallin kattoon
- K hankkii joko kostomekon tai kostoboleron
- Tapani Kansa, Fredrik, Stalin, Tito, Olavi Virta ja Olavi Uusivirta, Irwin Goodmanin näköinen B
- kansalaisaloite tekeillä yksityishenkilö-sanan käytön kieltämisestä muissa kuin Jan-yhteydessä
- Jan & Espanjan pääministeri, Petteri Orpo & Slovenian pääministeri
- tuhmeliini, höntti, hassu, söpöliini, höpsö, kikattelija ym palstadiktaattori ATJ:n kieltämät sanat
- Jan tykkäilee instassa kissavideoistaPs. KUKKAPAITA, oot ihaninta tässä ketjussa!
Ihanaa, kiitos koosteesta! 😂 Ja miten oi MITEN sitä sais oltua 10 (kymmenen) päivää tai edes 1 (yhden) päivän täältä pois? Vilpittömät onnittelut sulle myös siitä. 😘
Tästä ketjusta löytyisi kyllä jonkin kulttuuriantropologin väitöskirjaan rutkasti aihetta.
No ei todellakaan löydy, ei edes proseminaariesitelmän verran.
Sun kinastelukin on tätä tyyliä:
Hlö X: "tuoksuu ruusulta"
Sinä: "eipäs kun paskalta!"
Hlö Y: "eilen oli kaunis auringonlasku"
Sinä: "eipäs kun ihan paska ja ruma auringonlasku!"
Ihan hiekkakakkujen potkija -tason rouskutusta.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua miksi jotkut uskoo Bojanin jättävän bändin. Sehän on ollut niin innoissaan keikkailusta ja nytkin sanoi kirjoittavansa biisejä. Ei kai muut bändiläiset pokkana ilmoittelis uusien keikkojen lipunmyynnistä jos jotain ihmeellistä muhisi taustalla. Taidatte itse olla niin koukussa someen, että näette Bojanin sometauon noin pahana
Syyksi on esimerkiksi veikattu sitä, että B:llä on tosi vahva moraali ja varmasti ottanut tän Reko jutun kaikkein raskaiten.
Niinpä, kyllä Kärtsäri tietää mistä narustaa vetää. Tosin varmasti artistina tekisin ihan samaa. Tommoinen hauska juttujen ruokkiminen on hauskaa. Niin kauan kuin ei mene pahasti ylilyöntien puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin twitterissä, kun joku paikalla ollut sanoi, että joku nainen oli täysin yläosattomana. Ja K oli kommentoinut jotain: näen ensimmäistä kertaa paidattomana naisen
Jos se oli meidän oma kukkapaita?
Kukkis on miespuolinen.
Oletko varma? Älä oleta? Kukkapaita oli niin salaisessa asussa, että hän oli pukenut päällensä tekotissit.
Mä itse olen varma! Salaista asua en vielä olekaan harkinnut.
- Kukkapaita (saako tän siis lyhentää Kukkikseksi?)Agentti Kukkis, jees jees. En tiedä poistuiko mun viesti aiemmin että details, minkä biisin aikana K näytti sulle soo soo -sormea? 🔥
Klo23 meidän piti kuulemma poistuu ja vetää takit niskaan. Tiedä minne se olis halunnut lähteä.
Pahoittelut, en huomannut, että oot aiemmin kysynyt!- Kukkis
Ooh siis sanoi sulle noin? Räyh mmmh! Sun siveettömät ajatukset yhdistettynä kukkapaitaan oli vaan liikaa K-paralle 🤩😅🔥
Keikka alko 23, K tuli lavalle, näki Kukkiksen ja oli valmis jättämään kaiken muun.
He was ready to risk it all...
Vierailija kirjoitti:
No, varmaan meidän kannattaa olla iloisia että K:n porukassa on tyttistä, Eveä, Miken vaimoa ja ketä vielä. Suojaa hyvin Kärtsän porukoita ihme syytöksiltä.
ja kärtsän tuhmemmatkin lavavitsit tulee aina itseironian kautta eikä mitenkään uhkaavasti tai limaisesti, se vetää sopivassa kohtaa komiikan puolelle ja kehuu enemmän miehiä ja lavasteita ja miljöötä kuin flirttailisi naisten kanssa
Hyvää huomenta!😊😊
Kotka oli mesnestys! Ei ihme, että lisäsivät tälle päivälle toisen keikan:
Käärijää tultiin katsomaan Meripäiville Lappeenrannasta asti – Jono ulottui kaupungintalon taakse 💚💚
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/6096708?utm_source=dlvr.it&utm_…
Käärijällä kyllä niin alle paarin soopaa tuo "musa". Just tuli radiosta JVGn ikuinen vappu ja on kyllä huomattavasti korvaystävällisempää, jopa absoluuttiselle sävelkorvalleni.
Käärijän epävireinen huuto vaan on jotain joka tykittää triggerpisteen heti hälytystilaan.
Vaikka kasvoiltaan soma onkin
Huomenta! Ja ihanaa torstaita kaikille!😍😍
Kotkasta:
https://twitter.com/tobesosun/status/1684305828503756800
https://twitter.com/tobesosun/status/1684320887737122817
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä kyllä niin alle paarin soopaa tuo "musa". Just tuli radiosta JVGn ikuinen vappu ja on kyllä huomattavasti korvaystävällisempää, jopa absoluuttiselle sävelkorvalleni.
Käärijän epävireinen huuto vaan on jotain joka tykittää triggerpisteen heti hälytystilaan.
Vaikka kasvoiltaan soma onkin
Mä nautin K:n musiikista, koska mitään vastaavaa ei yksinkertaisesti oo tullut vastaan. On aivan mieletön esiintyjä mielettömine biiseineen. Jotain omaleimaista tusinaräpin sijaan. Ja se tietynlainen aggressio niissä biiseissä, ai että!
Tiktokissa oli kaksi ihanaa spiikkiviedeota eiliseltä. Yleisöstä sai vinkuvan kanan ja viihdytti. Tosi asiallinen kuten pitääkin 😍
Olen aina tykännyt K:n välispiikeistä. Ne on hauskoja! Mua ainakin naurattaa. Ajojahdin aikana aloin tosin myös pelätä artistin puolesta, kun käsitin, millainen somen varjopuoli on. Nyt K on sitten eilen keikalla sanonut saksasta tulleelle teinille, että tule bäkkärille, saat pillimehua. Tämä on jo noteerattu noiden Twitteristien taholta. Vaikka tarkoitus on olla harmiton ja mukava!
Mä en ehkä kestä jos mikään ryöpytys rupeaa hänen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa oli kaksi ihanaa spiikkiviedeota eiliseltä. Yleisöstä sai vinkuvan kanan ja viihdytti. Tosi asiallinen kuten pitääkin 😍
Tumblrista löytyi tähän liittyen tällainen
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723949044903395328/what-is-going-on…
Välispiikki:
https://www.tumblr.com/musicalislife/723944078552727552/love-this-goofb…
Minä toivon, että B löytäisi jonkun tyttö- tai poikaystävän itselleen. Voisi olla onnellinen eikä tarvitsisi haikailla K:n perään.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt K:n välispiikeistä. Ne on hauskoja! Mua ainakin naurattaa. Ajojahdin aikana aloin tosin myös pelätä artistin puolesta, kun käsitin, millainen somen varjopuoli on. Nyt K on sitten eilen keikalla sanonut saksasta tulleelle teinille, että tule bäkkärille, saat pillimehua. Tämä on jo noteerattu noiden Twitteristien taholta. Vaikka tarkoitus on olla harmiton ja mukava!
Mä en ehkä kestä jos mikään ryöpytys rupeaa hänen ympärillä.
Toivottavasti joku fiksu nyt laittaa heti jauhot suuhun ja stopin tuollaiselle.
Enkä usko, että eskaloituu mihinkään.
Onkohan part 3 sitä aikaa kun Bojan palaa? Lords of the Eurovision - return of the prince?