Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako Joker Outin muut jäsenet kuin B laulaa? Siis hyvin? Ja tällä siis en hae mitään, mietinpä vaan.
En ole kaikkia tainnut kuulla, mutta tuskin tarpeeksi hyvin korvatakseen oikeasti esimerkiksi Bojania solistina.
Ei ole Bojan lähdössä mihinkään, siellähän se just kirjoittaa biisejä bändin uudelle levylle.
En minäkään usko, että on lähdössä. Mutta näin mun ystävää eilen, jonka kanssa on muuten ihana jakaa nää kiinnostuksenkohteet. Hänen oma skenaario oli se, että Bojan laittoi somet kiinni, on ilmoittanut kirjoittavansa viimeiset biisit ja sitten lähtevänsä vetämään. Tätä spekuloidaan myös JO K18 discordissa aika paljon.
Huom! Itse en usko tosiaan tähän. En ainakaan vielä.
Vaikka olin se joka kyseli muiden laulutaidosta, en jaksa uskoa pois lähtöön. Kaikesta p..asta huolimatta B elää unelmaansa, kansainvälinen läpimurto on ehkä saavutettavissa. Ei kai hän haluaisi aloittaa kaikkea halusta? Sosiologian proffan paikkakaan ei ole enää ollut unelma. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas nimenomaan näen sen hyvinkin sooloartistina. Mut mitäs mä mistään mitään tiedän. 🙊
Plus että sooloilu mahdollistais sille kaiken muunkin esiintymisen paljon helpommin.
Mihin tekijöihin tuo bändistälähtöspekulaatio siis perustuu?
Toi muuten osui sydämeen, et B vaan tekis biisit nyt ja tosiaan jättäis bändin sen jälkeen. Tämäkin on täysin mahdollista, kun miettii tätä B:n isoa ratkaisua ig:n ja somen suhteenkin. Bändi kovassa nousussa, mutta silti teki kuten teki. En epäile, etteikö vois tehdä muutakin. Ja Bojanhan luultavasti tulis pärjäämään soolourallakin ihan hienosti. Jännät ajat edessä kieltämättä.
Mä en näe Bojanin lähtevän, ellei joku iso ristiriita syntyisi. Esim tää Reko case olisi voinut kenties olla sellainen, jos bändin muut jäsenet ois ollut silleen joo, heivataan vaan pihalle ja B ois ollut eri mieltä.
En siis usko tähän, on ollut varmaan kaikille aika iso pala jos näin on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Toi muuten osui sydämeen, et B vaan tekis biisit nyt ja tosiaan jättäis bändin sen jälkeen. Tämäkin on täysin mahdollista, kun miettii tätä B:n isoa ratkaisua ig:n ja somen suhteenkin. Bändi kovassa nousussa, mutta silti teki kuten teki. En epäile, etteikö vois tehdä muutakin. Ja Bojanhan luultavasti tulis pärjäämään soolourallakin ihan hienosti. Jännät ajat edessä kieltämättä.
Sehän vois nappaa Rekon sitten omaan tiimiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tekijöihin tuo bändistälähtöspekulaatio siis perustuu?
Ei kai juuri muuhun kuin siihen, että deaktivoi sometilinsä ja Kris hoitaa enemmän tiedotuspuolta sillä aikaa. Eli pelkkää spekulointia vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän vois nappaa Rekon sitten omaan tiimiinsä.
Se vasta oiskin. B ja Reko lähtee yhdessä valloittamaan maailmaa. Kyllä ois Twitteristit riemuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako Joker Outin muut jäsenet kuin B laulaa? Siis hyvin? Ja tällä siis en hae mitään, mietinpä vaan.
En ole kaikkia tainnut kuulla, mutta tuskin tarpeeksi hyvin korvatakseen oikeasti esimerkiksi Bojania solistina.
Ei ole Bojan lähdössä mihinkään, siellähän se just kirjoittaa biisejä bändin uudelle levylle.
En minäkään usko, että on lähdössä. Mutta näin mun ystävää eilen, jonka kanssa on muuten ihana jakaa nää kiinnostuksenkohteet. Hänen oma skenaario oli se, että Bojan laittoi somet kiinni, on ilmoittanut kirjoittavansa viimeiset biisit ja sitten lähtevänsä vetämään. Tätä spekuloidaan myös JO K18 discordissa aika paljon.
Huom! Itse en usko tosiaan tähän. En ainakaan vielä.En usko, että lähtisi menemään nyt, kun bändi vihdoin alkaa breikata myös ulkomailla, kaikesta somehässäkästä huolimatta. Ellei sitten saa jotain aivan huipputarjousta solistin/biisintekijän paikasta jossain bändissä. Sooloartistina en Bojania näe kyllä millään.
Käärijä tehnyt tarjouksen?
Miten musta tuntuu et vaikka sanotaan et B elää nyt unelmaansa, et B:lle ei kuitenkaan välttämättä ole tärkeintä toi kansainvälinen menestys esimerkiksi? Et tämä Gregorin tilanne ja kaikki sosiaalisen median paineet ja hulluus viisujen jälkeen (myös Käärijään ja bromanceen liittyvä) on ollut liikaa Bojanille. Ehkä myös oman kunnon (tilapäinen?) romahdus. Et viisuissa esiintyi iloiset ja vapautuneet slovenialaispojat, aika erilaiset mitä tällä hetkellä, nauttien kaikesta huumasta, mut sitten alkoikin tapahtua. Eikö kaikki ole ollut pelkästään positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom! Itse en usko tosiaan tähän. En ainakaan vielä.En usko, että lähtisi menemään nyt, kun bändi vihdoin alkaa breikata myös ulkomailla, kaikesta somehässäkästä huolimatta. Ellei sitten saa jotain aivan huipputarjousta solistin/biisintekijän paikasta jossain bändissä. Sooloartistina en Bojania näe kyllä millään.
Käärijä tehnyt tarjouksen?
No siinä tapauksessa ei B:n tarttis kahta kertaa miettiä. 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris's hand on Bs shoulder and the way B and Jan look at each other at the end of the vid 😭😭
Yritin löytää tiedon, mistä tilaisuudesta tämä video on. En löytänyt. Tietäisikö joku. Bojan ihanan hukassa ilman puhelintaan.
Israel Calling eli Tel Avivin preparty huhtikuun alussa.
Jokerit ilmoittaa uusia keikkoja, vaikka Boitsu on lähdössä litomaan? Ja Amsterdamissa yms laulaa Kris? :) Kuulostaa vähän epäuskottavalta.
Tosin tämä tietysti mahdollistaa Boitsulle ne linnanjuhlat (Twitterissäkin jo surtiin, kun ei pääse sinne) ja tämän palstan tuntien Jokereiden seuraava solisti on joku Benjamin, Olavi Uusivirta tms. :D
Kris esiintynyt varsin iloisissa tunnelmissa kyllä nyt. Somessa heitelty kyl kaikenlaista tosiaan et Kris on Bojanin vihaaja nro 1 jne. En kyllä usko yhtään et Kris mitenkään viemässä on Bojanin paikkaa tai et on jotenkin iloinen tapahtumista. Ovat kuitenkin varmasti niin hyvät ystävät et tukevat toisiaan. Kuten koko bändi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom! Itse en usko tosiaan tähän. En ainakaan vielä.
Mikäs järki tässä olisi? Niillähän ei ole edes mitään levy-yhtiön sopimusta pakottamassa tiettyyn määrään. Eli siis millä tätä perustellaan discordissa?
Vierailija kirjoitti:
Jokerit ilmoittaa uusia keikkoja, vaikka Boitsu on lähdössä litomaan? Ja Amsterdamissa yms laulaa Kris? :) Kuulostaa vähän epäuskottavalta.
Tosin tämä tietysti mahdollistaa Boitsulle ne linnanjuhlat (Twitterissäkin jo surtiin, kun ei pääse sinne) ja tämän palstan tuntien Jokereiden seuraava solisti on joku Benjamin, Olavi Uusivirta tms. :D
Johannes!
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitan nyt tän kommenttini uudelleen, mikä lähti. Musta vähän tuntuu siltä, että Kris hieman liikaa taitaa nauttia tästä uudesta roolistaan, kun saa nyt väliaikaisesti toimia ns.tiedottajana ja fanien suosikkina pitäessään tilin tosi hyvin aktiivisena, sekä esim vastailemalla faneille Instagram dm viesteissä (mikä kuulemma on uusi juttu).
Kris on sanonut, että kokee aina olevansa jonkin varjossa - ensin isänsä ja nyt Bojanin. Olen tosin eri mieltä tuosta että nauttii "liikaa" uudesta roolistaan. Hyvähän se vaan on että muitakin vastuunkantajia löytyy eikä kaikki ole B:n harteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit julkaisi lisää ulkomaan keikkapäivämääriä, Wien 31.10. ja Madrid 9.12.
Kärtsä sit Wieniin samoihin aikoihin ja poitsut yhteistä hyljettä treffaamaan 😂
Kieritätte mut tervassa ja höyhenissä, mutta sanon kuitenkin, että jos K ei saa itseään siirrettyä Sloveniaan ihan vaan tavatakseen Bojanin, se kyllä kertoo hänen arvojärjestyksestään. Eikä nyt kannata vastata, että jos tulee keikkoja, niin ei pääse. Siinä se arvojärjestys just näkyy.
Tämä viesti ei ole vilpitön. Haluat vain oman agendasi takia että K menee Sloveniaan. Jos fantasiasi ei toteudu, katkeroidut ja etsit K:n syntipukiksi. Näin aikuisten maailmassa on moniakin hyviä syitä, miksi matkustus suunnitelmat voivat muuttua, mutta et halua hyväksyä sitä shipin takia.
Suunnitelmat voi muuttua, mutta jos koko syksyn aikana ei ehdi, niin kyllä se jostain kertoo. Ihan ystävää kannattaa käydä tapaamassa, jos on luvannut, ei tässä mitään shippiä tarvita. Kyllä Bojankin ehti suoraan keikoiltaan, koska ilmeisesti arvostaa K ta. Mutta B onkin prinssi. Tietysti voi olla jotain K sta riippumattomiakin syitä, jos reissu ei toteudu.
"Mutta B onkin prinssi"?? Missä? No, tuo on bojanistien näkemys. Ihan niin kuin B:n Suomenreissusta ei olisi ollut JO:lle mitään hyötyä. K:n Tavastian keikat olivat jo loppuunmyydyt, ja B:n esiintyminen oli kiva yllätys, mutta hyldytti lähinnä B:n julkisuuskuvaa Suomessa. B myös tapasi Suomen keikkoihinnliittyviä järjestäjiä jne. Että ei nyt sanota että B täällä kävi vain koka on tulisesti rakastunut ja piti lupauksensa.
https://www.instagram.com/p/CvHURp0tQjt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
They were having so much fun. Those days are gone.
Eikös B ole jo kerran tehnyt irtioton, mutta viihtyy paremmin bändin kanssa? Ei ole lähdössä siis