Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä K englanti on parantunut aika paljon
Pakko parantua, kun juttelee B:n kanssa niin paljon.
Voi ei tämä cha cha 2x video ei enää näy. Löytyykö tuota muualta?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei tämä cha cha 2x video ei enää näy. Löytyykö tuota muualta?
Tiktokissa tuli vastaan, mutta en tähän hätään muista tiliä. Laitan linkin jos löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Kris's hand on Bs shoulder and the way B and Jan look at each other at the end of the vid 😭😭
Yritin löytää tiedon, mistä tilaisuudesta tämä video on. En löytänyt. Tietäisikö joku. Bojan ihanan hukassa ilman puhelintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittikö Kärtsä eilen siis muuta kuin Cha Cha Chan? Jos kyllä, niin mitä biisejä?
Cha cha cha x2
Täähän oli pirun kova veto. 😃 Hienosti sujui orkesterinkin kanssa ja kiva olikin nähdä välillä tälläinen versio. Harmi, että yleisö oli niin kohmeessa.
Yleisö näytti tuolla yhtä jähmeältä kuin Loreenin viisujen jälkeisessä tapahtumassa Tukholmassa.Kärtsäri kuitenkin teki parhaansa ja sai välillä yleisön heräämään.Luulen, että juhannuksena Ruotsissa pidetty privaattikeikka oli tunnelmaltaan hieman eri tasoa.
Olen ihan taustalla seuraillut, vain tältä palstalta ja joskus kirjoitellut. Mietin kesäkuun alun tapahtumia, miten mielettömän huikeaa aikaa se oli. Huomaan kaipaavani Bojania, enkä tiedä edes miksi. Näiden kahden kahjon kemia on ollut omaankin elämään ihana piristysruiske. Mutta kohtahan on syyskuu ja onnekkaimmat pääsevät JOn keikoille. Itse en ole menossa, en kehtaisi ikäni puolesta. Tulispa JO Suomeen myös talvella, J vois viedä pojat Lappiin lumisotasille, huskyajelulle ja pötköttämään iglumökkeihin revontulien alle. Voisiko joku manifestoida tätä kanssani? 🥰
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen puhelu B:n kanssa selvästi on auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli puhetta niistä g syytöksistä ja yhtenä esimerkkinä twitterissä sanottiin että g olisi väkisin riisunut känniseltä janilta housuja. Tässä on nyt todistusaineisto
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1682712965286592513?t=izJXgDA…
Eikö nämä kuvat ole siitä videosta jossa muut jokerit sekä wy niitä housuja riisuu, Jan vissiin ihan itse etunenässä? Veikkaan että samat kauhistelijat ovat kuolanneet videon äärellä mutta ovat valmiita kääntämään kelkkansa jos sillä voi heikentää gn asemaa. Itse nimittäin ainakin näin sen videon nimenomaan twitterissä, moneen kertaan jaettuna.
On se tämä. Ihan yhtä lailla kun hepuli oli saatu siitä, kun B sanoo nauraen että stop filming siinä yhdessä Livepoolin videossa ja tän sanottuaan video päättyikin. Silti näitä molempia käytetään "todisteina"
Vierailija kirjoitti:
Harmaat hiukset Bojanilla näyttää jotenkin kuumalta 😍
https://twitter.com/jokerrout/status/1683894001861001217?t=V2pGpMhZaFKk…
Siis B tulee olemaan keski-ikäisenä kuumempi kuin nyt. Harmi ettei ole nyt Gn ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen puhelu B:n kanssa selvästi on auttanut.
Tieto siitä, että tää on totta tekisi minut onnelliseksi hyvin pitkäksi ajaksi 😄🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaat hiukset Bojanilla näyttää jotenkin kuumalta 😍
https://twitter.com/jokerrout/status/1683894001861001217?t=V2pGpMhZaFKk…
Siis B tulee olemaan keski-ikäisenä kuumempi kuin nyt. Harmi ettei ole nyt Gn ikäinen.
Siis nykyisen kuumuuden pystyy ylittämään🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris's hand on Bs shoulder and the way B and Jan look at each other at the end of the vid 😭😭
Yritin löytää tiedon, mistä tilaisuudesta tämä video on. En löytänyt. Tietäisikö joku. Bojan ihanan hukassa ilman puhelintaan.
Tää on kyllä niin ihana, vaikka tietty B videolla vähän onkin hädissään, et ei sinänsä kiva juttu huomata et puhelin poissa. Ressukka.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CvIoShasOo8/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Suoraan sydämiin 💚 taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittikö Kärtsä eilen siis muuta kuin Cha Cha Chan? Jos kyllä, niin mitä biisejä?
Cha cha cha x2
Täähän oli pirun kova veto. 😃 Hienosti sujui orkesterinkin kanssa ja kiva olikin nähdä välillä tälläinen versio. Harmi, että yleisö oli niin kohmeessa.
Orkesterisäestys kuulosti kieltämättä vähän oudolta. Yleisö oli tosiaan kohmeessa, mikä johtui osittain sateesta ja istumakatsomosta. Mutta so what, elämä jatkuu ja suunta on eteenpäin.
Mun mielestä yleisö oli yllättävänkin hyvin mukana, kun huomioi sen että siellä istutaan penkeillä ja paikalla oli paljon selvästi sen ikäistä porukkaa joka ei ylly tanssiin ihan jo fyysisistä syistä. Moni siellä kuitenkin heilui ja jorasi istualtaankin ja nuorempi väki oli ihan liekeissä.
Tykkäsin orkesteristakin. On upeaa miten monenlaiseksi tuokin biisi muuntuu ja että käärijä pystyy ottamaan haltuun aika mitättömällä harjoittelumahdollisuudella tuonkin version.
Minulle tuli hieman nostalgiset muistot tuosta orkesterista.Nimittäin aikoinaanhan viisuissa oli orkesteri aina säestämässä eikä mikään pieni orkesteri ollutkaan.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että onneksi orkestereista on luovuttu.En tarkalleen muista enää, että oliko se 80-luvun lopulla, vai koska?
Tuo on jotenkin niin upeaa,että Alan Walker jolla on kuitenkin melkein 10 miljoonaa seuraajaa instassa käy aina tykkäämässä K posteista.Ja en kyttää tykkääjiä mutta seuraan Alania joten ne näkyy siinä kun menee itse tykkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Jokeripojat on sen tulevan perjantain festarin instastoorissa. Näkyvät siinä matkalaukkujen kanssa eli en tiedä onko jo aiemmin kuvattu tervehdys, enkä tietenkään tajua yhtään mitä sanovat, mutta hengissä ja hymyileviä joka tapauksessa.
On vanha pätkä!
Vierator kirjoitti:
Vierator kirjoitti:
User23874 kirjoitti:
Vierator kirjoitti:
Vierator kirjoitti:
Vierator kirjoitti:
Vierator kirjoitti:
7
Vierator kirjoitti:
Did Kärtsa perform anything other than Cha Cha Chan yesterday ?
If yes, what songs?
Cha Cha Cha x2
That was a hell of a bet. 😃 It went great with the orchestra and it was nice to see this version sometimes. It's a shame that the audience was so upset.
So how does that song sound much better than in the finale? 😯 But didn't she say in an interview somewhere that singing in the pool got really bad at times. Sportscast perhaps?
Yes, and it was sick just before he left there. In many of the videos and stories from that time that he published there, his voice broke when he was talking, but he could stand singing surprisingly well. That Eurovision rule, where the singer can't have any technical help, is pretty harsh. And it was visible for many singers. (It was the same last year with e.g. Rasmus, Lauri's voice didn't quite carry when there was no normal technical support in the background)
What is that technical support in practice?
Well, for example, autotune, which when taken to the extreme can change the singing voice into something completely different. Of course, often the mixers/sound engineers only control the singer's voice a little, precisely because it sounds brighter and the so-called better, so it's not like everyone always has autotune turned on at maximum. 😅 But there really shouldn't be anything like that at Eurovision, they've been criticized a bit because nowadays the music industry pretty much always uses those aids anyway.
It must have been somewhere in the pre-party that Loreen left that car tune on after her performance and when she was thanking the audience, she sounded like a robot when her voice was distorted so much. 😅
3.34