Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jännä twisti että bojan olisikin jättämässä bändiä koska sulki oman somensa. Voi toki lähteäkin, mistä sitä tietää minkä uuden uran se on keksinyt, mutta vaikea nähdä että se instatili liittyisi asiaan mitenkään. Vielä vähemmän se tekisi biisejä bändille jos kerran olisi lähdössä. Kun melkein kaikki biisit on sen käsialaa, tuskin ne jollain toisella laulajalla jatkaisivat bojanin biisien esittämistä.
Discordissa sitä perustellaan niin, että haluaa vain nopeasti tehdä biisit pois alta ja lähtölaskenta on jo alkanut.
Mutta siis miten "pois alta?" Haluaa pitää lupauksensa bändille (kun levytyssopparia ei ilmeisesti ole)? Tekevät levyn mutta sitten Bojan feidaa? Teki biisit jotakuta muuta varten? Täh, en ymmärrä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jännä twisti että bojan olisikin jättämässä bändiä koska sulki oman somensa. Voi toki lähteäkin, mistä sitä tietää minkä uuden uran se on keksinyt, mutta vaikea nähdä että se instatili liittyisi asiaan mitenkään. Vielä vähemmän se tekisi biisejä bändille jos kerran olisi lähdössä. Kun melkein kaikki biisit on sen käsialaa, tuskin ne jollain toisella laulajalla jatkaisivat bojanin biisien esittämistä.
Discordissa sitä perustellaan niin, että haluaa vain nopeasti tehdä biisit pois alta ja lähtölaskenta on jo alkanut.
On siellä muitakin perusteluita. Esimerkiksi just tämä, että Kris ottaa välittömästi itseensä ns.valokeilan ja tavallaan heidän mukaan sillä tilaisuus tekee varkaan (kun B ei just voinut niin hyvin). Ja sillä, että Kris on pari päivää sitten alkanut tosiaan vastailemaan fanien viesteihin tosi aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä muitakin perusteluita. Esimerkiksi just tämä, että Kris ottaa välittömästi itseensä ns.valokeilan ja tavallaan heidän mukaan sillä tilaisuus tekee varkaan (kun B ei just voinut niin hyvin). Ja sillä, että Kris on pari päivää sitten alkanut tosiaan vastailemaan fanien viesteihin tosi aktiivisesti.
Kivittäkää, jos haluatte, mutta kyllä Kris tästä tilanteesta nauttii ja olosuhteet huomioonottaen se on musta vähän kyseenalaista.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit julkaisi lisää ulkomaan keikkapäivämääriä, Wien 31.10. ja Madrid 9.12.
Kärtsä sit Wieniin samoihin aikoihin ja poitsut yhteistä hyljettä treffaamaan 😂
Kieritätte mut tervassa ja höyhenissä, mutta sanon kuitenkin, että jos K ei saa itseään siirrettyä Sloveniaan ihan vaan tavatakseen Bojanin, se kyllä kertoo hänen arvojärjestyksestään. Eikä nyt kannata vastata, että jos tulee keikkoja, niin ei pääse. Siinä se arvojärjestys just näkyy.
Tämä viesti ei ole vilpitön. Haluat vain oman agendasi takia että K menee Sloveniaan. Jos fantasiasi ei toteudu, katkeroidut ja etsit K:n syntipukiksi. Näin aikuisten maailmassa on moniakin hyviä syitä, miksi matkustus suunnitelmat voivat muuttua, mutta et halua hyväksyä sitä shipin takia.
Kyseisen viestin laittaja ei välttämättä edes shippaa poikia, vaan haluaa vaan laittaa kaikkea mahdollista negatiivista ja syyttää siitä K:ta.
Tässä näkyy, että täällä ei saa olla eri mieltä. Mulla on liput tällä hetkellä kahdelle K keikalle (yhdellä olen jo käynyt), miksi olisi, jos hänestä tarkoituksella pahaa ajattelisin. Lisäksi haluaisin nähdä pojat kyllä nykyistä tiiviimmin yhdessä, ovat ihana pari. Kirjoitin tuossa yhdestä asiasta, tuosta reissusta ja siitä, onko se K lle niin tärkeä kuin toivoisin olevan. Se jää nähtäväksi, toivottavasti on. Voihan olla niinkin, että yhdessä toteavat, ettei K lla ole syytä tulla käymään. Ja yrittäkää edes olla vastaamatta pelkillä syytöksillä.
Oliko viestisi tuossa ketjussa se 'Kieritätte ..."? Jos oli, jätin minä sen puolestani neutraaliksi, en laittanut peukkua, enkä kommentoinut, koska tuo Kn Sloveniaan matkustaminen on varmasti monesta tekijästä riippuvainen. Eikä g f oli siinä vähäisin tekijä.
Asioista eri mieltä olo on taitolaji. Aika kärkästä palautetta sait. Toisaalta sen voinee asettaa puitteisiinsa. Oli noissa viesteissä myös edellytyksiä yhteiseen pohdintaan.Minä se olen. Kiitos asiallisesta palautteesta.
On tosi vaikeaa kirjoittaa mitään yhtään kriittistä. Usein jää sanomatta lieventäviä asioita, jotka tekisivät sen oman esitetyn mielipiteen vähemmän kärkkääksi. Omasta ekasta viestistä olisin myös voinut jättää pois sen, että B on prinssi🙂mä ajattelin mun arvostelussa lähinnä sitä, että jos reissu jää tekemättä siksi, että syksy täytetään keikoilla, siitä mun päässäni kyllä seuraa tulkinta arvostuksen puutteesta. Kun olin lähettänyt viestin, myös mulle tuli mieleen gf osuus ja voi olla monia muitakin syitä. Itse siis ajattelin lähinnä keikka-aikataulua, vaikka se ei varmaan käynyt selväksi mun viestissä.Niin, se just, kun tässä ollaan mukana enemmän tai vähemmän tunteella, niin herkästi ollaan puolustuskannalla ehkä silloinkin kun siihen ei olisi syytä. Ja tuo kriittisen kirjoittaminen lienee vaikeina. Ja sitten keskustelu lässähtää. Enkä tarkoita nyt näitä turhan haukkujia, joita ryhmässä myös on. Näitä, jotka myös esim. alapeukuttavat kaiken K liittyvän, esim, vaikka asian on tyystin neutraali.
Toisaalta olisi hyvä, ettei kommenttien tarvitse olla ihan kaikki puolet huomioiva, loppuun asti hiottuja. Että olisi rentoutta siinä, ettei tarvitsisi ajatella esim. tuota 'kieritettäväksi' joutumista. Vaikka olihan se tuossa ihan hyvä 'varoitus' lukijalle.
Lähdepä sinä vaikka lenkille. Ilman kännyä!
Eihän Bojanin tarvitse puhua totta sanoessaan et palaa sitten ku biisit tehty. Ehkä se oli vain helpoin keino jättää some, ei tarvinnut kertoa tarkemmin (tai oikeita syitä), eikö muitten Jokereiden selitellä sen poissaoloa, ja päästä ehkä livahtamaan bändistä vaivihkaa ulos.
Mut onhan niillä nyt kuitenkin niitä keikkoja, mihin Bojan tulossa, et varmasti moni asia tulee ilmi niissä, tai sitten ei. Saa nähdä miten fanit suhtautuvat livenä häneen ja toisin päin. Toivottavasti ei mitään kaaosta synny.
Bojan on käsittääkseni kokeillut soolouraa, olen lukenut jostain, mutta en muista milloin tämä tapahtunut, linkkiä ei ole, haluaa olla osa bändiä kuitenkin mielummin
Tulee mieleen se haastattelu, jossa Jokereilta kysyttiin, ketä heistä ei kannata suututtaa ja sormet osoitti Krisin suuntaan. Onko kellään tähän linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivittäkää, jos haluatte, mutta kyllä Kris tästä tilanteesta nauttii ja olosuhteet huomioonottaen se on musta vähän kyseenalaista.
Näkeehän sen, et nauttii ja varmaan tuntee viimein saavansa ansaitun huomion ja vastuun. Ainahan se on haastatelluissakin koittanut äänensä saada kuuluville. Toki ihan ymmärrettävää. Mut kyllä Bojan parhaansa yrittänyt varmaan et muutkin saavat vastailla haastatteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä riemuitaan nyt ,kun JO virallisilla sivuillakaan ei G enää esiinny...
Mä en ymmärrä, miten ne jaksaa. Kaikenlisäksi samat nimet edelleen huutelee yötä päivää. Milloin ne nukkuu?
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä luulen että bojan on ihan todellakin biisintekopuuhissa ja lepäilemässä, ja koska se on niin somekoukussa, sen on pakko sulkea insta että saa tehtyä jotain.
Olen mietinyt sitäkin että onko nuo edes niin kauhean vakavissaan ottaneet koko twitterkohua. G itse tietysti on, varsinkin jos sen vaimoakin on pommitettu viesteillä (tätä en tiedä, luin twitteristä ja voi olla ihan spekulaointia), mutta joka tapauksessa g tajuaa että mainehaitta on mahdollinen pienistäkin syistä. En siis ollenkaan usko että mitään irtisanomiskeskusteluja on käyty, ei välttämättä edes ole harkittu. Bändistä kai vain jan on vastannut yhden fanin instaviestiin aika geneerisesti, muista ei ole sanottu mitään. Bojanillehan ei ole edes voinut lähettää viestejä, joten se olisi joka tapauksessa sen varassa mitä muut asiasta tuovat esiin. Niille tulee kaikille varmaan ihan järjetön määrä tägäyksiä, viestejä ja reagointeja jatkuvasti, enkä oikein jaksa uskoa että ne niitä kaikkia kovin hartaasti käyvät läpi. Voin hyvin kuvitella että kun niille on samaan aikaan kilissyt kymmeniittäin viestejä samasta aiheesta, ne on vilkaisseet niitä ja joku on saattanut sanoa että gregor hei, sä oot kuulemma ahdistellut faneja jonossa. G todennäköisesti vastaa että mitäs helvettiä ja tonkii asiaa tarkemmin, mutta muut menevät eteenpäin. Jan sitten kullästyy samaan viestitulvaan ja vastaa jollekin että asia on nyt selvillä.
Varsinkin kun ladySLO tuolla aiemmin sanoi että sloveniassa asiasta ei ole mitään julkista keskustelua eikä hän usko tällaisen vaikuttavan, olen itsekin vähän skeptinen sen suhteen että twitterfanit olisivat saaneet lopulta mitään aikaiseksi.
Minäkin vähän luulen että gregorille on tietysti sanottu mitä hänestä viestitään ja se on siihen reagoinutkin ensisiajisesti omalla instatilillään. Kuitenkaan kukaan tuolla twitterissä ei ole laittanut mitään varmaa tietoa siitä että g olisi uhkaillut poliisilla tai kunnianloukkaussyytteillä, nekin ovat vain niitä this girl told juttuja. Yksi kuvakaappaus pyörii sellaisesta viestistä jossa se sloveeniksi sanoo jotain ja toiseen kuvaan on laitettu siitä käännös. Oma käännösohjelmani käänsi sen hieman toisin, eli en tiedä millä sävyllä se oli kirjoitettu, mutta viesti oli jotain sellaista että hänen täytyy luultavasti jättää joker out ettei niiden maine mene. En tosin tiedä onko tämä manipuloitu kuva, niitähän on pyörinyt myös.
G ei ilmeisesti pyöri bändin kotimaan keikoilla eli ei varmaan näkyisi muutenkaan siellä festareilla. Se, ettei g jaa uusien keikkojen tietoja, on tietysti poikkeuksellista, mutta en ihmettele tässä tilanteessa. Hänhän ne keikat kai kuitenkin on järjestänyt eli ei se nyt ihan kauhean ulkona vielä vähään aikaan ole.
Taikasana, jolla saa B:n huomion <3
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7257461031650348315
Kris on varmasti kans nähnyt niin paljon tota showbisnestä lapsesta saakka ja on erilaiset lähtökohdat julkisuuteen yms, koska molemmat vanhemmat ovat julkisuudessa. On ehkä ajatellut et hänen mahdollisuutensa koitti nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luultavasti tämän kaiken takana on Bojan, joka on pyytänyt Krisiä auttamaan asiassa.Krisillähän on luultavimmin paras kielitaito tähän hommaan, nyt kun Bojan tekee muita hommia.Täytyyhän bändin imagoa pitää yllä kaikesta huolimatta.Kiitettävää työnjakoa, jotta hommat hoidetaan tyylikkäästi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan tämä on tämänhetkinen tulos.
Eli:
No niin laitetaanpa galluppia pystyyn.
Jos shippaat vielä nuoli ylös
Jos et shippaa nuoli alasylös 85
alas 17
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Miksi kyselet koko ajan? Ja selosta, mitä shippaaminen tässä ketjussa "oikeaoppisesti" tarkoittaa??
Vierailija kirjoitti:
Tumblrin aarteita:
https://www.tumblr.com/raapija/723853383446020096/another-out-of-contex…
https://www.tumblr.com/raapija/723852997927501824/today-was-a-wild-ride…
https://www.tumblr.com/lhma/723858433227505664/studies-a-literal-disney…
https://www.tumblr.com/pksy/723857817045499904/with-the-revival-of-my-b…
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723847438617706496/is-it-bad-that-i…
Kiitos taas!
Ilmeisesti mitään rikosilmoituksia tms ei ole Gregorista tehty, joten erikoista sekin, jos kyseessä todella sek suaalinen häirintä yms. Et siellä somessa vaan möykätään ja liataan ihmisen maine.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se haastattelu, jossa Jokereilta kysyttiin, ketä heistä ei kannata suututtaa ja sormet osoitti Krisin suuntaan. Onko kellään tähän linkkiä?
Muistan tämän myös, taisi olla ajalta ennen viisuja.
B:n reisi-diggareille ja miksei muillekin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto hukkasin taas linkin..mutta oli kyllä taas niin demiKärdeä siinä Ruisrockin klipissä missä UMK Katri jututti K:ta.
Siinä oli sellanen Festariaiheinen "Have I ever" kysely..Kärde siinä suu tötteröllä tosissaan selitti, ettei koskaan ole lähtenyt festarilta löytyneen tytön kanssa....
Hyvä hyvä kunnon poika!!
Ei välttis olekaan. Olihan se Kirkko & Kaupunki -lehden haastattelussakin 15-vuotiaana. Ei sillä, että kaikki kirkon piirissä pyörijät ois samanlaisia, mutta kertoohan sekin, että voi olla sen tyyppinen, ettei yhdenillanjutut kiinnosta. Ja hyvä niin.
Siinä Roope Salmisen podcastissa just puhui mm. että yhdenillan jutut ei oo hänen juttuja. Muutenki ihan fiksuja puhui. (Vaikka myönsi sen että yhdessä välissä oli pyörittänyt viittä naista yhtäaikaa. 😅)
Kerrataan nyt vielä se mitä tärkein ydinfakta, että pani vain kahden kanssa, vaikka "pyöritti" viittä. Ylimääräinen uutislähetys päättyy tähän.
Siinä Roope Salmisen podcastissa just puhui mm. että yhdenillan jutut ei oo hänen juttuja. Muutenki ihan fiksuja puhui. (Vaikka myönsi sen että yhdessä välissä oli pyörittänyt viittä naista yhtäaikaa. 😅)