Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ihana, onnellisen näköinen K! 💚
https://www.tumblr.com/lhma/723908796665282560/hes-so-cute?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako Joker Outin muut jäsenet kuin B laulaa? Siis hyvin? Ja tällä siis en hae mitään, mietinpä vaan.
En ole kaikkia tainnut kuulla, mutta tuskin tarpeeksi hyvin korvatakseen oikeasti esimerkiksi Bojania solistina.
Ei ole Bojan lähdössä mihinkään, siellähän se just kirjoittaa biisejä bändin uudelle levylle.
En minäkään usko, että on lähdössä. Mutta näin mun ystävää eilen, jonka kanssa on muuten ihana jakaa nää kiinnostuksenkohteet. Hänen oma skenaario oli se, että Bojan laittoi somet kiinni, on ilmoittanut kirjoittavansa viimeiset biisit ja sitten lähtevänsä vetämään. Tätä spekuloidaan myös JO K18 discordissa aika paljon.
Huom! Itse en usko tosiaan tähän. En ainakaan vielä.En usko, että lähtisi menemään nyt, kun bändi vihdoin alkaa breikata myös ulkomailla, kaikesta somehässäkästä huolimatta. Ellei sitten saa jotain aivan huipputarjousta solistin/biisintekijän paikasta jossain bändissä. Sooloartistina en Bojania näe kyllä millään.
Käärijä tehnyt tarjouksen?
No siinä tapauksessa ei B:n tarttis kahta kertaa miettiä. 😛
- Molemmat (B ja K) jakoi sen kielistoorin
- Sit B laittoi instan kii ja ilmoitti siitä pokemon-filtterein (jota käyttivät yhdessä K:n kanssa Helsingissä)
--> On syntymässä B ja K duo! B ihastui niin siihen K:n hulluun meininkiin että JO alkoi tuntia tylsältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit julkaisi lisää ulkomaan keikkapäivämääriä, Wien 31.10. ja Madrid 9.12.
Kärtsä sit Wieniin samoihin aikoihin ja poitsut yhteistä hyljettä treffaamaan 😂
Kieritätte mut tervassa ja höyhenissä, mutta sanon kuitenkin, että jos K ei saa itseään siirrettyä Sloveniaan ihan vaan tavatakseen Bojanin, se kyllä kertoo hänen arvojärjestyksestään. Eikä nyt kannata vastata, että jos tulee keikkoja, niin ei pääse. Siinä se arvojärjestys just näkyy.
Tämä viesti ei ole vilpitön. Haluat vain oman agendasi takia että K menee Sloveniaan. Jos fantasiasi ei toteudu, katkeroidut ja etsit K:n syntipukiksi. Näin aikuisten maailmassa on moniakin hyviä syitä, miksi matkustus suunnitelmat voivat muuttua, mutta et halua hyväksyä sitä shipin takia.
Suunnitelmat voi muuttua, mutta jos koko syksyn aikana ei ehdi, niin kyllä se jostain kertoo. Ihan ystävää kannattaa käydä tapaamassa, jos on luvannut, ei tässä mitään shippiä tarvita. Kyllä Bojankin ehti suoraan keikoiltaan, koska ilmeisesti arvostaa K ta. Mutta B onkin prinssi. Tietysti voi olla jotain K sta riippumattomiakin syitä, jos reissu ei toteudu.
"Mutta B onkin prinssi"?? Missä? No, tuo on bojanistien näkemys. Ihan niin kuin B:n Suomenreissusta ei olisi ollut JO:lle mitään hyötyä. K:n Tavastian keikat olivat jo loppuunmyydyt, ja B:n esiintyminen oli kiva yllätys, mutta hyldytti lähinnä B:n julkisuuskuvaa Suomessa. B myös tapasi Suomen keikkoihinnliittyviä järjestäjiä jne. Että ei nyt sanota että B täällä kävi vain koka on tulisesti rakastunut ja piti lupauksensa.
B on ihan tavallinen 24-vuotias mies, tosin erityisen hyvin varustettu monilahjakkuudella ja sosiaalisilla taidoilla. Gregor on myös antanut lausuntoja bändin agenttina siitä, et Käärijän ystävyyden myötä JO:n faneista aika iso osa on suomalaisia.
K ja B duo (ja mukana tietty K:n crew, Jesse yms), G ja Eve managereina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit ilmoittaa uusia keikkoja, vaikka Boitsu on lähdössä litomaan? Ja Amsterdamissa yms laulaa Kris? :) Kuulostaa vähän epäuskottavalta.
Tosin tämä tietysti mahdollistaa Boitsulle ne linnanjuhlat (Twitterissäkin jo surtiin, kun ei pääse sinne) ja tämän palstan tuntien Jokereiden seuraava solisti on joku Benjamin, Olavi Uusivirta tms. :D
Johannes!
💙 Herätit nukkuvan karhun. 😏
-Johannes -jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit julkaisi lisää ulkomaan keikkapäivämääriä, Wien 31.10. ja Madrid 9.12.
Kärtsä sit Wieniin samoihin aikoihin ja poitsut yhteistä hyljettä treffaamaan 😂
Kieritätte mut tervassa ja höyhenissä, mutta sanon kuitenkin, että jos K ei saa itseään siirrettyä Sloveniaan ihan vaan tavatakseen Bojanin, se kyllä kertoo hänen arvojärjestyksestään. Eikä nyt kannata vastata, että jos tulee keikkoja, niin ei pääse. Siinä se arvojärjestys just näkyy.
Tämä viesti ei ole vilpitön. Haluat vain oman agendasi takia että K menee Sloveniaan. Jos fantasiasi ei toteudu, katkeroidut ja etsit K:n syntipukiksi. Näin aikuisten maailmassa on moniakin hyviä syitä, miksi matkustus suunnitelmat voivat muuttua, mutta et halua hyväksyä sitä shipin takia.
Kyseisen viestin laittaja ei välttämättä edes shippaa poikia, vaan haluaa vaan laittaa kaikkea mahdollista negatiivista ja syyttää siitä K:ta.
Tässä näkyy, että täällä ei saa olla eri mieltä. Mulla on liput tällä hetkellä kahdelle K keikalle (yhdellä olen jo käynyt), miksi olisi, jos hänestä tarkoituksella pahaa ajattelisin. Lisäksi haluaisin nähdä pojat kyllä nykyistä tiiviimmin yhdessä, ovat ihana pari. Kirjoitin tuossa yhdestä asiasta, tuosta reissusta ja siitä, onko se K lle niin tärkeä kuin toivoisin olevan. Se jää nähtäväksi, toivottavasti on. Voihan olla niinkin, että yhdessä toteavat, ettei K lla ole syytä tulla käymään. Ja yrittäkää edes olla vastaamatta pelkillä syytöksillä.
Oliko viestisi tuossa ketjussa se 'Kieritätte ..."? Jos oli, jätin minä sen puolestani neutraaliksi, en laittanut peukkua, enkä kommentoinut, koska tuo Kn Sloveniaan matkustaminen on varmasti monesta tekijästä riippuvainen. Eikä g f oli siinä vähäisin tekijä.
Asioista eri mieltä olo on taitolaji. Aika kärkästä palautetta sait. Toisaalta sen voinee asettaa puitteisiinsa. Oli noissa viesteissä myös edellytyksiä yhteiseen pohdintaan.Minä se olen. Kiitos asiallisesta palautteesta.
On tosi vaikeaa kirjoittaa mitään yhtään kriittistä. Usein jää sanomatta lieventäviä asioita, jotka tekisivät sen oman esitetyn mielipiteen vähemmän kärkkääksi. Omasta ekasta viestistä olisin myös voinut jättää pois sen, että B on prinssi🙂mä ajattelin mun arvostelussa lähinnä sitä, että jos reissu jää tekemättä siksi, että syksy täytetään keikoilla, siitä mun päässäni kyllä seuraa tulkinta arvostuksen puutteesta. Kun olin lähettänyt viestin, myös mulle tuli mieleen gf osuus ja voi olla monia muitakin syitä. Itse siis ajattelin lähinnä keikka-aikataulua, vaikka se ei varmaan käynyt selväksi mun viestissä.
Niin, se just, kun tässä ollaan mukana enemmän tai vähemmän tunteella, niin herkästi ollaan puolustuskannalla ehkä silloinkin kun siihen ei olisi syytä. Ja tuo kriittisen kirjoittaminen lienee vaikeina. Ja sitten keskustelu lässähtää. Enkä tarkoita nyt näitä turhan haukkujia, joita ryhmässä myös on. Näitä, jotka myös esim. alapeukuttavat kaiken K liittyvän, esim, vaikka asian on tyystin neutraali.
Toisaalta olisi hyvä, ettei kommenttien tarvitse olla ihan kaikki puolet huomioiva, loppuun asti hiottuja. Että olisi rentoutta siinä, ettei tarvitsisi ajatella esim. tuota 'kieritettäväksi' joutumista. Vaikka olihan se tuossa ihan hyvä 'varoitus' lukijalle.
Vierailija kirjoitti:
Hitto hukkasin taas linkin..mutta oli kyllä taas niin demiKärdeä siinä Ruisrockin klipissä missä UMK Katri jututti K:ta.
Siinä oli sellanen Festariaiheinen "Have I ever" kysely..Kärde siinä suu tötteröllä tosissaan selitti, ettei koskaan ole lähtenyt festarilta löytyneen tytön kanssa....
Hyvä hyvä kunnon poika!!
Ei välttis olekaan. Olihan se Kirkko & Kaupunki -lehden haastattelussakin 15-vuotiaana. Ei sillä, että kaikki kirkon piirissä pyörijät ois samanlaisia, mutta kertoohan sekin, että voi olla sen tyyppinen, ettei yhdenillanjutut kiinnosta. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitan nyt tän kommenttini uudelleen, mikä lähti. Musta vähän tuntuu siltä, että Kris hieman liikaa taitaa nauttia tästä uudesta roolistaan, kun saa nyt väliaikaisesti toimia ns.tiedottajana ja fanien suosikkina pitäessään tilin tosi hyvin aktiivisena, sekä esim vastailemalla faneille Instagram dm viesteissä (mikä kuulemma on uusi juttu).
Kris on minun lempparini JO:sta.. mielestäni koko fandom pyörii ihan liikaa B:n ympärillä ja olisi tärkeää tasapainottaa julkisuuskuvaa jäsenten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös B ole jo kerran tehnyt irtioton, mutta viihtyy paremmin bändin kanssa? Ei ole lähdössä siis
Muistatko milloin teki irtoton ja minkä pituisen? Tekikö silloin musiikkia, esiintyikö?
But please don't put your life in the hands
Of a rock and roll band
Who'll throw it all away
Vierailija kirjoitti:
But please don't put your life in the hands
Of a rock and roll band
Who'll throw it all away
Monta kertaa oon miettinyt sen dublinvideon jälkeen että oispa kris laulanut just tän kohdan siitä biisistä. Ois tehnyt hyvää fandomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa huomenta!💚💚
Fanikuva Ahvenanmaalta!💚💚https://twitter.com/DalysUniverse/status/1683852333187227648
Noista rantasandaaleista sen verran, että kävin just ruotsinlaivalla ja siellä näin tosi monella parikybäsellä kundilla tollaiset samanlaiset läpykkäät sukkien kanssa. Eli on ilmeisesti trendikkäät😚
I d i o o t i t käyttää jotain huonoja kenkiä, koska ovat trendikkäät
Ehkä ne on laadultaan parempia kuin ne aiemmat, jotka oli kovia koppuroita eivätkä joustaneet kävellessä.
Ei Kn ollut ainakaan vaikea kävellä nuo jalassa. Tosin voisin kuvitella, että hänellä on tuollaiset oli ne trendikkäät tai ei.
Minulla kyllä menisi fanitus ja kunnioitus B:tä kohtaan jos jättäisi bändin tässä vaiheessa (en usko että hän niin tekisi). Yhdessä he ovat tähän asti päässeet, ja koko bändistä olen tykännyt koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitan nyt tän kommenttini uudelleen, mikä lähti. Musta vähän tuntuu siltä, että Kris hieman liikaa taitaa nauttia tästä uudesta roolistaan, kun saa nyt väliaikaisesti toimia ns.tiedottajana ja fanien suosikkina pitäessään tilin tosi hyvin aktiivisena, sekä esim vastailemalla faneille Instagram dm viesteissä (mikä kuulemma on uusi juttu).
Kris on minun lempparini JO:sta.. mielestäni koko fandom pyörii ihan liikaa B:n ympärillä ja olisi tärkeää tasapainottaa julkisuuskuvaa jäsenten välillä.
Ehkä näin, mutta onko nyt ihan oikea aika tehdä toimia tällaisen eteen ja vaikuttaa tekevän sen hyvin mielellään?
Johan lähti viestejä. Tuliko Kris Google kääntäjän kanssa paikalle? /vai oliko se joku twitteristi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako Joker Outin muut jäsenet kuin B laulaa? Siis hyvin? Ja tällä siis en hae mitään, mietinpä vaan.
En ole kaikkia tainnut kuulla, mutta tuskin tarpeeksi hyvin korvatakseen oikeasti esimerkiksi Bojania solistina.
Ei ole Bojan lähdössä mihinkään, siellähän se just kirjoittaa biisejä bändin uudelle levylle.
En minäkään usko, että on lähdössä. Mutta näin mun ystävää eilen, jonka kanssa on muuten ihana jakaa nää kiinnostuksenkohteet. Hänen oma skenaario oli se, että Bojan laittoi somet kiinni, on ilmoittanut kirjoittavansa viimeiset biisit ja sitten lähtevänsä vetämään. Tätä spekuloidaan myös JO K18 discordissa aika paljon.
Huom! Itse en usko tosiaan tähän. En ainakaan vielä.En usko, että lähtisi menemään nyt, kun bändi vihdoin alkaa breikata myös ulkomailla, kaikesta somehässäkästä huolimatta. Ellei sitten saa jotain aivan huipputarjousta solistin/biisintekijän paikasta jossain bändissä. Sooloartistina en Bojania näe kyllä millään.
Käärijä tehnyt tarjouksen?
No siinä tapauksessa ei B:n tarttis kahta kertaa miettiä. 😛
- Molemmat (B ja K) jakoi sen kielistoorin
- Sit B laittoi instan kii ja ilmoitti siitä pokemon-filtterein (jota käyttivät yhdessä K:n kanssa Helsingissä)
--> On syntymässä B ja K duo! B ihastui niin siihen K:n hulluun meininkiin että JO alkoi tuntia tylsältä.
Fun fact: kuten suomeksi ja useilla slaavilaisilla kielillä, myös sloveeniksi kieli (suussa) ja puhuttu kieli ovat sama sana (jezik). Niinpä kielistoori oli oikeasti vihje siihen, että aikovat jatkossa esiintyä samalla kielellä, eli yhdessä suomeksi!
Tämä on BTW sitten vitsi. :P
Tää on kyllä jännä twisti että bojan olisikin jättämässä bändiä koska sulki oman somensa. Voi toki lähteäkin, mistä sitä tietää minkä uuden uran se on keksinyt, mutta vaikea nähdä että se instatili liittyisi asiaan mitenkään. Vielä vähemmän se tekisi biisejä bändille jos kerran olisi lähdössä. Kun melkein kaikki biisit on sen käsialaa, tuskin ne jollain toisella laulajalla jatkaisivat bojanin biisien esittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jännä twisti että bojan olisikin jättämässä bändiä koska sulki oman somensa. Voi toki lähteäkin, mistä sitä tietää minkä uuden uran se on keksinyt, mutta vaikea nähdä että se instatili liittyisi asiaan mitenkään. Vielä vähemmän se tekisi biisejä bändille jos kerran olisi lähdössä. Kun melkein kaikki biisit on sen käsialaa, tuskin ne jollain toisella laulajalla jatkaisivat bojanin biisien esittämistä.
Discordissa sitä perustellaan niin, että haluaa vain nopeasti tehdä biisit pois alta ja lähtölaskenta on jo alkanut.
Jokohan tämä on tämänhetkinen tulos.
Eli:
No niin laitetaanpa galluppia pystyyn.
Jos shippaat vielä nuoli ylös
Jos et shippaa nuoli alas
ylös 85
alas 17
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Tää kommentti nyt kyllä vähän vaan vahvistaa tätä skenaariota.