Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris's hand on Bs shoulder and the way B and Jan look at each other at the end of the vid 😭😭
Yritin löytää tiedon, mistä tilaisuudesta tämä video on. En löytänyt. Tietäisikö joku. Bojan ihanan hukassa ilman puhelintaan.
Tää on kyllä niin ihana, vaikka tietty B videolla vähän onkin hädissään, et ei sinänsä kiva juttu huomata et puhelin poissa. Ressukka.
Kris on saanut tässä puhemiehen roolin, hän on varmaan hyvä siinä. Voisivat oikeasti vähän siirtää vastuuta Bojanilta vaikka Krisille noissa haastatteluissa. B on vielä niin pikkuinen taas noiden kahden välissä, vaikka ei siis oikeasti ole pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli puhetta niistä g syytöksistä ja yhtenä esimerkkinä twitterissä sanottiin että g olisi väkisin riisunut känniseltä janilta housuja. Tässä on nyt todistusaineisto
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1682712965286592513?t=izJXgDA…
Eikö nämä kuvat ole siitä videosta jossa muut jokerit sekä wy niitä housuja riisuu, Jan vissiin ihan itse etunenässä? Veikkaan että samat kauhistelijat ovat kuolanneet videon äärellä mutta ovat valmiita kääntämään kelkkansa jos sillä voi heikentää gn asemaa. Itse nimittäin ainakin näin sen videon nimenomaan twitterissä, moneen kertaan jaettuna.
On se tämä. Ihan yhtä lailla kun hepuli oli saatu siitä, kun B sanoo nauraen että stop filming siinä yhdessä Livepoolin videossa ja tän sanottuaan video päättyikin. Silti näitä molempia käytetään "todisteina"
Niin muuten olikin! Ja muistaakseni se stop filming pätkä ei ollut edes gregorin kuvaama. Mahtoiko olla edes paikalla, kun bojanillahan oli tapana karata käärijän matkaan ihan itsekseen.
Aina välillähän se oli mukana, mutta nyt en muista, oliko just tolla videolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä jaksoin vielä muutama viikko sitten toivoa että yhteinen tapaaminen vois tapahtua viimeistään syyskuussa. Mut niin paljon on tapahtunut ja muuttunut poikien elämässä tän kesän aikana, että se jo yksistään riittää kuoppaamaan mahdolliset suunnitelmat. Nyt sit näiden ihan viimeisten tapahtumienkin valossa tulee kyllä koko ajan selvemmäksi, että se olis B: n kantilta kyllä aika kummallinenkin veto pyytää niinkin kontroversiaali hahmo kuin Kärtsäri luokseen tai keikallekaan esiintyyn. Luulen, että B joutuu vastaisuudessa miettiin hyvinkin tarkasti tekemisiään, versus taas K joka vaan koko ajan lyö lisää vettä myllyyn.
Sori kun ankeutan, pieni ääni mussa haluais huutaa muuta, mutkun tältä tää vaan näyttää just nyt.
Olen samaa mieltä. Toivon, että jokerit nyt kartoittaa tarkkaan kaikki 'vaaranpaikat'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli puhetta niistä g syytöksistä ja yhtenä esimerkkinä twitterissä sanottiin että g olisi väkisin riisunut känniseltä janilta housuja. Tässä on nyt todistusaineisto
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1682712965286592513?t=izJXgDA…
Eikö nämä kuvat ole siitä videosta jossa muut jokerit sekä wy niitä housuja riisuu, Jan vissiin ihan itse etunenässä? Veikkaan että samat kauhistelijat ovat kuolanneet videon äärellä mutta ovat valmiita kääntämään kelkkansa jos sillä voi heikentää gn asemaa. Itse nimittäin ainakin näin sen videon nimenomaan twitterissä, moneen kertaan jaettuna.
On se tämä. Ihan yhtä lailla kun hepuli oli saatu siitä, kun B sanoo nauraen että stop filming siinä yhdessä Livepoolin videossa ja tän sanottuaan video päättyikin. Silti näitä molempia käytetään "todisteina"
Niin muuten olikin! Ja muistaakseni se stop filming pätkä ei ollut edes gregorin kuvaama. Mahtoiko olla edes paikalla, kun bojanillahan oli tapana karata käärijän matkaan ihan itsekseen.
Oli se varmaan Gregorin kuvaamaa, kun olivat tulossa harjoituksista tossa ja törmäävät vähän sattumalta. Mikke on siinä mukana myös jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris's hand on Bs shoulder and the way B and Jan look at each other at the end of the vid 😭😭
Yritin löytää tiedon, mistä tilaisuudesta tämä video on. En löytänyt. Tietäisikö joku. Bojan ihanan hukassa ilman puhelintaan.
Tää on kyllä niin ihana, vaikka tietty B videolla vähän onkin hädissään, et ei sinänsä kiva juttu huomata et puhelin poissa. Ressukka.
Kris on saanut tässä puhemiehen roolin, hän on varmaan hyvä siinä. Voisivat oikeasti vähän siirtää vastuuta Bojanilta vaikka Krisille noissa haastatteluissa. B on vielä niin pikkuinen taas noiden kahden välissä, vaikka ei siis oikeasti ole pieni.
Kris monesti äänessä Bojanin ohella, selvästi haluaakin ja homma hallussa. Muut jokerit ei taida niin mielellään noita haastiksia edes tehdä kuin Kris ja Bojan. Englannin kielen taito myös taitaa olla noilla kahdella muita parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris monesti äänessä Bojanin ohella, selvästi haluaakin ja homma hallussa. Muut jokerit ei taida niin mielellään noita haastiksia edes tehdä kuin Kris ja Bojan. Englannin kielen taito myös taitaa olla noilla kahdella muita parempaa.
Musta Kris on jotenkin kuumottava tyyppi. Just sen oloinen et jonain heikkona hetkenä iskisi B:tä mahaan ja kaappaisi bändin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä jaksoin vielä muutama viikko sitten toivoa että yhteinen tapaaminen vois tapahtua viimeistään syyskuussa. Mut niin paljon on tapahtunut ja muuttunut poikien elämässä tän kesän aikana, että se jo yksistään riittää kuoppaamaan mahdolliset suunnitelmat. Nyt sit näiden ihan viimeisten tapahtumienkin valossa tulee kyllä koko ajan selvemmäksi, että se olis B: n kantilta kyllä aika kummallinenkin veto pyytää niinkin kontroversiaali hahmo kuin Kärtsäri luokseen tai keikallekaan esiintyyn. Luulen, että B joutuu vastaisuudessa miettiin hyvinkin tarkasti tekemisiään, versus taas K joka vaan koko ajan lyö lisää vettä myllyyn.
Sori kun ankeutan, pieni ääni mussa haluais huutaa muuta, mutkun tältä tää vaan näyttää just nyt.
Lieventävänä asianhaarana jatkan vielä, että ehkä ens vuonna ne voi sit viritellä jotain yhdessä, jos saavat yhteyden pidettyä. Kunhan pöly on ensin laskeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Kris on jotenkin kuumottava tyyppi. Just sen oloinen et jonain heikkona hetkenä iskisi B:tä mahaan ja kaappaisi bändin itselleen.
Mulle tulee kans jotenkin off-fiilikset, vaikka oon koittanut tykätä. Yritin sanoa tästä nätisti eilen illalla, mut viesti poistui hyvin äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy yhtyä tohon. 👀
T. se muinoin Kris on creepy-kommentin heittäjä
Osaako Joker Outin muut jäsenet kuin B laulaa? Siis hyvin? Ja tällä siis en hae mitään, mietinpä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Osaako Joker Outin muut jäsenet kuin B laulaa? Siis hyvin? Ja tällä siis en hae mitään, mietinpä vaan.
En ole kaikkia tainnut kuulla, mutta tuskin tarpeeksi hyvin korvatakseen oikeasti esimerkiksi Bojania solistina.
Mä kirjoitan nyt tän kommenttini uudelleen, mikä lähti. Musta vähän tuntuu siltä, että Kris hieman liikaa taitaa nauttia tästä uudesta roolistaan, kun saa nyt väliaikaisesti toimia ns.tiedottajana ja fanien suosikkina pitäessään tilin tosi hyvin aktiivisena, sekä esim vastailemalla faneille Instagram dm viesteissä (mikä kuulemma on uusi juttu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kaikkia tainnut kuulla, mutta tuskin tarpeeksi hyvin korvatakseen oikeasti esimerkiksi Bojania solistina.
Ei ole Bojan lähdössä mihinkään, siellähän se just kirjoittaa biisejä bändin uudelle levylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella rakkaudella sen tekisi🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojan lähdössä mihinkään, siellähän se just kirjoittaa biisejä bändin uudelle levylle.
En minäkään usko, että on lähdössä. Mutta näin mun ystävää eilen, jonka kanssa on muuten ihana jakaa nää kiinnostuksenkohteet. Hänen oma skenaario oli se, että Bojan laittoi somet kiinni, on ilmoittanut kirjoittavansa viimeiset biisit ja sitten lähtevänsä vetämään. Tätä spekuloidaan myös JO K18 discordissa aika paljon.
Huom! Itse en usko tosiaan tähän. En ainakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään usko, että on lähdössä. Mutta näin mun ystävää eilen, jonka kanssa on muuten ihana jakaa nää kiinnostuksenkohteet. Hänen oma skenaario oli se, että Bojan laittoi somet kiinni, on ilmoittanut kirjoittavansa viimeiset biisit ja sitten lähtevänsä vetämään. Tätä spekuloidaan myös JO K18 discordissa aika paljon.
Huom! Itse en usko tosiaan tähän. En ainakaan vielä.
En usko, että lähtisi menemään nyt, kun bändi vihdoin alkaa breikata myös ulkomailla, kaikesta somehässäkästä huolimatta. Ellei sitten saa jotain aivan huipputarjousta solistin/biisintekijän paikasta jossain bändissä. Sooloartistina en Bojania näe kyllä millään.
Mä taas nimenomaan näen sen hyvinkin sooloartistina. Mut mitäs mä mistään mitään tiedän. 🙊
Hyvä on, jos sinä tiedät. Kommentoija ja minä emme edelleenkään tiedä, mihin määrään nuo on rajoitettu. En muuten kirjoittanut yhtään ajatustani tähän. Ihan vaan jatkoin keskustelua asiasta.
Sinä rykäsit juttusi ihan varsinaiseen keskusteluun osallistumatta.
Sinä et näköjään vieläkään ole oppinut viestien ohittamista. Tuo viestisi on niitä ohitettavia.