Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
51061/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mikke kuva jotain dokumenttia. Muuten en ymmärrä miks on mukana ottamassa pari hassua kuvaa.[/quote

Pitää velipojasta huolta.

Onkohan Miken vaimo myymässä paitoja ahvenmaalaisille? No ei sentään. Myrtti myy.

Ewwee on pitämässä huolta.

Kyllä mulla tulee koko ajan sellanen viba että se Miken vaimo yrittää sata lasissa saada itselleen hyötyä Jerestä. Ja Mikestä en ymmärrä miks kuljetetaan mukana monessa paikassa, niin into piukeana kuvaa joka paikassa ja lopputuloksena muutama kuva.

En kyl ite kauheesti pidä Jeren crewn tunnelmasta ja menosta kuinka tavalliset baarityöntekijät ja bikinifitness mallit duunailee omiaan. Mut ei mun tarvii tykätäkään.

Tekis mikkekin jotain sellaista ku jokereitten kuvaajat. Siis virallisesti kai on se mark joka tekee ne youtubejutut, mutta instassa on ainakin kaksi muuta kuvaajaa joita seuraan ihan niitten JO sisällön takia. Mikke varmaan pyrkii myymään niitä kuvia, mutta pakko kyllä sanoa että tiedän tässä vaiheessa jokusen slovenialaisen ja sen yhen irlantilaisen kuvaajan töistä paljon enemmän kuin miken. Mutta ehkä se ei tartte mainetta.

Mikke kuitenkin myy kuvansa jollekin shadyille sivustoille, esim. kaiken maailman jalkafet issisivustot. :P (Huom. vitsi.)

Vierailija
51062/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö hot tuo toinen K:n korvakorukuva stoorissa. Läääh puuh!🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51063/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mikke kuva jotain dokumenttia. Muuten en ymmärrä miks on mukana ottamassa pari hassua kuvaa.[/quote

Onkohan Miken vaimo myymässä paitoja ahvenmaalaisille? No ei sentään. Myrtti myy.

Kyllä mulla tulee koko ajan sellanen viba että se Miken vaimo yrittää sata lasissa saada itselleen hyötyä Jerestä. Ja Mikestä en ymmärrä miks kuljetetaan mukana monessa paikassa, niin into piukeana kuvaa joka paikassa ja lopputuloksena muutama kuva.

En kyl ite kauheesti pidä Jeren crewn tunnelmasta ja menosta kuinka tavalliset baarityöntekijät ja bikinifitness mallit duunailee omiaan. Mut ei mun tarvii tykätäkään.

Missä oli Jukka jos Mikke mahtui koneeseen? Lomaileeko mahdollisesti?

Jukan ei varmaan tarvinnu tulla ku tuolla oli se orkesteri.

Eikö Jukka ole se toinen tuplaaja ja Allu sitten siellä pöydän takana?

Ja kyllä, myönnän etten älyä näistä mitään.

Vierailija
51064/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs Kärde oikein hehkui ja myhäili tyytyväisyyttään äskeisessä stoorissaan 😘 Taisi olla hyvä reissu !

Oliko tää sarkasmia? Koska viimeisimmässä lentokenttä stoorissa vaikuttaa lähinnä väsyneeltä ja poissaolevalta.

Vierailija
51065/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en tajua tätä K:n lähipiirin jatkuvaa arvostelua. He tekee varmasti paljon (luultavasti pääosin jopa ihan ilmaista) työtä hänelle koska haluavat auttaa läheistään. Esim. tänään oli Miken vaimolla story jossa lajittelivat ja pakkasivat Käärijä-merchiä tuntikaupalla.

Mulla ei vaan tuu heistä mitenkään positiivinen viba verrattuna muiden artistien crewhun. Mutta eihän ne tätä mua varten tee ja se on ihan fine. Diggaan vaan enemmän muiden artistien tavasta pyörittää se kokonaisuus hallitusti.

Jeren crew, he myös tuovat koko ajan itseään esille, ja yleensä taustajoukot pysyvät taaempana antaen artistille tilaa ja huomion. Tuskin kovin monen muun suomalaisen artistin taustajoukot mainostavat kuinka monta tuntia pakkaavat merchiä somessa ja kuinka veljen lapsi laskee cd levyjä. On ihan normaalia työskennellä tuolla alalla ja monella muulla alalla ilmaiseksi ja rakkaudesta lajiin varsinkin jos sukulaiselle tekee.

Ei multa mitään säälipisteitä heru mistään merchin pakkauksesta :D

Jos mainostat julkkis sukulaista sun somessa, väkisinkin jollekin tulee siitä tyrkky fiilis

Seuraan K:ta instassa, uutisissa ja tässä ketjussa ja missään näistä ei nouse kukaan K:n crewn jäsen mitenkään itse artistin ohi. Uutisissa ei ikinä edes mainita ketään muuta kuin K silloin kun Käärijästä on missään juttua. Että tämä on ihan sun oma ajatusvinouma ja johtuu siitä, että ilmiselvästi seuraat kaikkia K:n lähipiiriin kuuluvia henkilöitä somessa fanaattisella intensiteetillä 24/7.

Vierailija
51066/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekis mikkekin jotain sellaista ku jokereitten kuvaajat. Siis virallisesti kai on se mark joka tekee ne youtubejutut, mutta instassa on ainakin kaksi muuta kuvaajaa joita seuraan ihan niitten JO sisällön takia. Mikke varmaan pyrkii myymään niitä kuvia, mutta pakko kyllä sanoa että tiedän tässä vaiheessa jokusen slovenialaisen ja sen yhen irlantilaisen kuvaajan töistä paljon enemmän kuin miken. Mutta ehkä se ei tartte mainetta.

Joo tossa kyllä menetetään paljon, kun toi kuvattu ja tähän mennessä julkaistu sisältö on niin perus kamaa. Sais vaikka mitä kivaa tehtyä.

Voihan se olla että julkaisevat jonkun laajemman dokumentin myöhemmin mutta oishan tossa ollu ainesta joksikin YouTube sarjaksi, jos ois joku kuvannut kuvannut tän kesän aikana ja uusi lyhyt jakso ulos esim joka kolmas viikko

Vierailija
51067/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta Astro suzy haastiksesta saa kyl vähän sen kuvan, et B oikeesti säikähtikin somea viimeistään sen Helsingin reissun jälkeen. Ja just kun se alkoi taas vapautua sen kanssa, niin tuli tää kakkamyrsky. Ja, että on sitten kuitenkin herkempi kuin olin itselleni uskotellut. Tää on kyl varmasti sille ainoa oikea tapa nyt toimia somensa suhteen.

Tämä juuri nyt ahdistaa ja pelottaa, että saako noustua tästä 😢. Toivon, että K jotenkin saa maadotettua rauhoittavilla sanoilla 💚💜

Vierailija
51068/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris vaikuttaa ehkä tykkäävän nyt vähän liikaa uudesta roolistaan.

Vierailija
51069/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää edes spekuloiko että B lähtis bändistä. Se olis JO loppu. Ja tällä hetkellä myös mun 😭💔

Vierailija
51070/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikke kuitenkin myy kuvansa jollekin shadyille sivustoille, esim. kaiken maailman jalkafet issisivustot. :P (Huom. vitsi.)

😂😂😂

Niitä riittää!

Eksyin yhdelle Celebrity gaysivustolle niin siellä oli jo kysyntää K:n jalkakuville. (Sori, mutta totta). No onhan ne kauniit!

Vierailija
51071/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikilla on kaikki hyvin. Jerellä ja Bojanilla.

Aamen. Huomenna nostetaan taas purjeet ja painellaan kohti yhä nousevaa myrskyä ...

Vierailija
51073/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ankeuttaja, se on perspano, anaalipano, Häärijän pyllistys

Se sun kädessä oleva kalja on sitten illan viimeinen.

Vierailija
51074/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris vaikuttaa ehkä tykkäävän nyt vähän liikaa uudesta roolistaan.

Mistä päättelet, stetsoniaineistolla?

Vierailija
51075/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä oli Jukka jos Mikke mahtui koneeseen? Lomaileeko mahdollisesti?

Jukan ei varmaan tarvinnu tulla ku tuolla oli se orkesteri.

Eikö Jukka ole se toinen tuplaaja ja Allu sitten siellä pöydän takana?

Ja kyllä, myönnän etten älyä näistä mitään.

Jukka soittaa kitaraa ja on joo tuplaaja. Ollut kai joskus satunnaisesti aiemmin mukana (vakiporukka siis Jere, Jaakko ja Allu), mutta tänä kesänä kiertänyt enemmän. Jere jossain vaiheessa kevättä sanoikin haastattelussa että pitää palkata kitaristi mukaan, tarkoitti varmaan Jukkaa.

Vierailija
51076/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta Astro suzy haastiksesta saa kyl vähän sen kuvan, et B oikeesti säikähtikin somea viimeistään sen Helsingin reissun jälkeen. Ja just kun se alkoi taas vapautua sen kanssa, niin tuli tää kakkamyrsky. Ja, että on sitten kuitenkin herkempi kuin olin itselleni uskotellut. Tää on kyl varmasti sille ainoa oikea tapa nyt toimia somensa suhteen.

Tämä juuri nyt ahdistaa ja pelottaa, että saako noustua tästä 😢. Toivon, että K jotenkin saa maadotettua rauhoittavilla sanoilla 💚💜

Ei taida nyt pelkät yes yesit auttaa.

Vierailija
51077/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja käsittämättömintä tässä on se että noi twitteröijät syyttää ihan tosissaan että on Gregorin vika että B pisti instan tauolle. Miten ne edes voi 🤐

Käsittämätöntä. Heidän vika se on.

Vierailija
51078/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka maadottaa Jereä Ahvenanmaalla?

Lasse

Miut eiks Lasse Mårtensson oo vainaa jo?

Vierailija
51079/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs Kärde oikein hehkui ja myhäili tyytyväisyyttään äskeisessä stoorissaan 😘 Taisi olla hyvä reissu !

Tåstå voi olla montaa mieltä, mutta en sano mitään.Tehköön minkä kokee oikeaksi.

Vierailija
51080/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen päivä eilen. Bojan sulki instansa ja Kärtsä veti hauskan pikku keikan ahvenanmaalla miljonäärin tilauksesta. Ja laitto vielä ig feedille ne kuvat miljonääritekstillä🤭😂

Ketju on lukittu.