Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
51101/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ladySLO mahtavasta analyysista ja yhteenvedosta

Vierailija
51102/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto hukkasin taas linkin..mutta oli kyllä taas niin demiKärdeä siinä Ruisrockin klipissä missä UMK Katri jututti K:ta.

Siinä oli sellanen Festariaiheinen "Have I ever" kysely..Kärde siinä suu tötteröllä tosissaan selitti, ettei koskaan ole lähtenyt festarilta löytyneen tytön kanssa....

Hyvä hyvä kunnon poika!!

Tää on se haastattelu:

Btw, K ei puhu tytöstä vaan kumppanista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51103/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ladySLO mahtavasta analyysista ja yhteenvedosta

Vierailija
51104/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä ulkoilutin koirani äsken kaatosateessa sukissa ja sandaaleissa puoliunessa vielä. Vyölaukku jäi kyllä kotiin. Nyt kahvia ja sitten mietin elämänvalintoja uudelleen.

- Kukkapaita

Vierailija
51105/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomenta!💚💚

Fanikuva Ahvenanmaalta!💚💚

https://twitter.com/DalysUniverse/status/1683852333187227648

Se näyttää tavisten kanssa nykyään aina ton bulkkikieli-ilmeen. Spessumpien kanssa hymyillään 😐

Kohteleeko yleisöä lompsan paksuuden mukaan, koska massi on K arvoista se number one? Jospa ajattelee, että taviksille kyllä riittää kun vaan lipoo kieltään. Ei arvosta tavisyleisöä ja nuoleskelee äveriäänpää yleisöä käyttäytymällä ihan normaalisti. Mikä ehkä olisi suotavaa taviskeikoillakin?

Mun silmissä arvostus hankitaan kohtelemalla kaikkia ihmisiä samalla tavalla, asemasta ja massista riippumatta. Olen itse asiakaspalvelussa työssä, ja olen täysin vakuuttunut siitä että herra ja narri saa tasan samanlaisen palvelun.

Vierailija
51106/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomenta!💚💚

Se näyttää tavisten kanssa nykyään aina ton bulkkikieli-ilmeen. Spessumpien kanssa hymyillään 😐

Kohteleeko yleisöä lompsan paksuuden mukaan, koska massi on K arvoista se number one? Jospa ajattelee, että taviksille kyllä riittää kun vaan lipoo kieltään. Ei arvosta tavisyleisöä ja nuoleskelee äveriäänpää yleisöä käyttäytymällä ihan normaalisti. Mikä ehkä olisi suotavaa taviskeikoillakin?

Mun silmissä arvostus hankitaan kohtelemalla kaikkia ihmisiä samalla tavalla, asemasta ja massista riippumatta. Olen itse asiakaspalvelussa työssä, ja olen täysin vakuuttunut siitä että herra ja narri saa tasan samanlaisen palvelun.

Käyttäytymällä normaalisti? Sehän oli h e l v e t i n hermostunut lavan ulkopuolelta otetuissa klipeissä. Niinku 15v joka pelkää tehneensä jotakin pahaa.

Vierailija
51107/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä ulkoilutin koirani äsken kaatosateessa sukissa ja sandaaleissa puoliunessa vielä. Vyölaukku jäi kyllä kotiin. Nyt kahvia ja sitten mietin elämänvalintoja uudelleen.

- Kukkapaita

Eihän sulla ollut crockseja, eihän?

Vierailija
51108/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto hukkasin taas linkin..mutta oli kyllä taas niin demiKärdeä siinä Ruisrockin klipissä missä UMK Katri jututti K:ta.

Siinä oli sellanen Festariaiheinen "Have I ever" kysely..Kärde siinä suu tötteröllä tosissaan selitti, ettei koskaan ole lähtenyt festarilta löytyneen tytön kanssa....

Hyvä hyvä kunnon poika!!

Tää on se haastattelu:

Btw, K ei puhu tytöstä vaan kumppanista.

Muistaakseni K on aikasemminkin käyttäny sukupuolineutraaleita ilmaisuja puhuessaan mahdollisista kumppaneista.

Vierailija
51109/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä kunnon poika!!

Kunnon poikanahan se ei profiloinut sukupuolta siinä myöskään, puhui kumppanista/uudesta tyypistä. 😉 Katri Norrlinin tubesta löytyy.

Vierailija
51110/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Oliko Kaivohuone sun seuraava K keikka?

Vierailija
51111/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Eihän sulla ollut crockseja, eihän?

Ei sentään! Sellaset sliparit.

Vierailija
51112/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Onhan se!

Vierailija
51113/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Onhan se!

Ja lavan eteen eikös niin? ;)

51114/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä kunnon poika!!

Tai itse asiassa K sanoi, ettei ole koskaan lähtenyt festareilta uuden kumppanin kanssa.

Vierailija
51115/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomenta!💚💚

Noista rantasandaaleista sen verran, että kävin just ruotsinlaivalla ja siellä näin tosi monella parikybäsellä kundilla tollaiset samanlaiset läpykkäät sukkien kanssa. Eli on ilmeisesti trendikkäät😚

Mua huvitti jo eilen tää keskustelu täällä sukista ja sandaaleista. Huomaa minkä ikäistä porukkaa täällä pyörii. 😆

Oon alle 40v, mutta mulle sukat + sandaalit kombo on aina ollut big no no ja muistuttaa vaan niistä turistimiehistä, jotka yhdisti tuohon aikanaan vielä vyölaukunkin 😆.

Joo sama, mutta teinipojillani/kaveripiirissä tää on oletuslook. Vielä 10 vuotta sitten jvg irvisteli gran turismossa sukkasandaaleita, mut taitaa nekin herrat nykyään liikkua yksinomaan siinä lookissa. 😄

Vierailija
51116/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä kunnon poika!!

Kunnon poikanahan se ei profiloinut sukupuolta siinä myöskään, puhui kumppanista/uudesta tyypistä. 😉 Katri Norrlinin tubesta löytyy.

No niin se oli se "kumppani"- sana mitä käytti, mietinkin että nyt ei kuulomuisti "tyttöineen" oikein loksahda nappiin...

Mutta en sentään muistellu, että uudesta "slutista" se puhui...🤭🤭

Vierailija
51117/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

😘

Vierailija
51118/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomenta!💚💚

Noista rantasandaaleista sen verran, että kävin just ruotsinlaivalla ja siellä näin tosi monella parikybäsellä kundilla tollaiset samanlaiset läpykkäät sukkien kanssa. Eli on ilmeisesti trendikkäät😚

Mua huvitti jo eilen tää keskustelu täällä sukista ja sandaaleista. Huomaa minkä ikäistä porukkaa täällä pyörii. 😆

Oon alle 40v, mutta mulle sukat + sandaalit kombo on aina ollut big no no ja muistuttaa vaan niistä turistimiehistä, jotka yhdisti tuohon aikanaan vielä vyölaukunkin 😆.

Joo sama, mutta teinipojillani/kaveripiirissä tää on oletuslook. Vielä 10 vuotta sitten jvg irvisteli gran turismossa sukkasandaaleita, mut taitaa nekin herrat nykyään liikkua yksinomaan siinä lookissa. 😄

On kyllä niin kusenpolttamaa analysoida jotakin sandaaleja huohh

Vierailija
51119/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Mahtavaa, että koira pääsi ulos ennen aamukahvia! Oliko sulla muuten muuta päällä, kun ne sukat ja sandaalit?

Vierailija
51120/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomenta!💚💚

On kyllä niin kusenpolttamaa analysoida jotakin sandaaleja huohh

Aivan, anteeksi. Hairahduttiin aiheesta. Piti tietenkin ulista kuinka suunniltani huolesta olemme taivaallisen pikku Bojan mussukan takia.

Ketju on lukittu.